FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Re:
Tak nějak si druhovýrobu představuju taky, běžně jsou k dostání polské a čínské díly, na favorita není problém sehnat prakticky cokoliv, hodně toho je na vrakovištích a hodně i v obchodech, já nevím jeslti to není reklama, ale vím, že u nás tohle má mimo další prodejce třeba společnost Auto Kelly ( u nich jsem kupoval blatníky a vrchy podběhu, na kterých jsou ty baltníky přišroubované, baltník přijde asi na sedm stovek a ten plech asi na tři, je to orientační, ale pro představu stačí.. Dávej si ale bacha, pořádně si díly prohlídni, není problém koupit blatník o centimetr kratší než má být a to je pak trošku problém. -
"-- skrytý --" 23.06.06 08:15
« Bez nadpisu
Ja mam ten stejny typ LX rok výroby 93 a emise jsem splnil jen díky tomu, že jsem ho nechal seřídit :-)
No s tim práskáním je to nějaký divný tohle mi dělal jenom když jsem měl prasklej vejfuk.... No ale můžeš bejt rád máš čtyřtaktní-dvojtakt >:D
No jestli je to jenom povrchová rez tak je to v pohodě, ale kdyby to bylo prorezlý celý, tak bych se docela začínal bát.... -
"-- skrytý --" 22.06.06 16:24
« Bez nadpisu
Ano, je karburatorovy, co sa tyka kontrol tak papiere ma v poriadku, aj ked ten karburator zrejme ho nema celkom dobre nastaveny, lebo pri zaradenej rychlosti bez plynu steka a praska ako wartburg :)
Co ma ale viac trapi je ze na lavej strane - vnutorny blatnik, okolo zavesenia tlmicov a pod... - je zhrdzaveny viac ako je zdrave, az sa bojim ze sa tam nieco utrhne.... Mate s takymi opravami skusenosti? Co stym? vymenit? vyvarit???
Inac to nie je auto na dennodenne vozenie ale na pracu, takze nemusi byt vybliskane.... -
« těsnění táhla řazení
Dobrý den,
může někdo poradit? Teče mi olej okolo táhla řazení v převodovce. V minulosti jsem už několikrát to Gufero měnil, a vždycky to tak na dva roky pomohlo. Tentokrát jsem měnil znovu, nejdřív druhovýrobu, potom originál, kontroloval jsem množství oleje v převodovce, dokonce vyměnil i boční gufera v převodovce na hnací hřídele, všechno marně. Možná by pomohlo přesoustružit vyčnívající část kulisy řazení (tuhle zimu jsem dost jezdil, a možná není ideálně hladká), ale do toho se mi tedy vůbec nechce . Nezná někdo nějaký fígl, jak to utěsnit?
Díky. -
« Chcípání
Zdravím, mám následující problém: Favorit 135 LS, r.92, karburator - auto po ujetí několika kilometrů (obvykle vždy na stejném místě na cestě do práce po asi 15km) po vyřazení na volnoběh na křižovatce se rozsvítí kontrolka oleje a auto chcípá. Pokud ho podržím v otáčkách,tak s ním dojedu, ale problém se na volnoběhu opakuje. Oleje je tam dost.
Nedávno jsem řešil problém s odvzdušněním nádrže, byla ucpaná hadička a úplně se mi ohnula sací trubička v nádrži, takže sála jen do půlky nádrže (ale to by mělo už být v pořádku).
Poraďte někdo.
Díky... -
« Letní pneu
Zdravím, můžete nědko poradit s výběrem letních pneu na favorita? Rozhoduju se mezi Matador MP 15 a Barum Brilantis, samozřejmě v rozměru 165/70 R13, cenově vychází nastejno (cca 800 za kus), tak by mě zajímalo která je lepší. Nechci kupovat nic dražšího, myslím že každá současná pneumatika má limity dál než podvozek favoritu, navíc jezdím klidně, opatrně a s lehkou nohou, takže high-tech pneu opravdu nepotřebuju. Spíš se mě jedná a o hluk, spotřebu, výdrž, a další případné dojmy. A pokud někdo můžete, napiště mi třeba i srovnání s pneumatikami Barum OR 37 a OR 52, ty jsem dojížděl vloni (plus něco co se jmenovalo MABOR) Díky.
Já teda osobně ne....
nějak jsem to opomněl asi se mě ta skleroza začíná vracet >:D
Škoda, že nemáš feldu, fábku, či oktávku, protože škodovka teď má nějakou akci na tohle automatický rozsvěcení světel...
A my chudáci favoriťáci si to asi budeme muset udělat sami nebo nezapomínat a namáhat se..... :o