FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Cukani motoru v zaberu
Tak jsem se tady kdysi prezentoval, ze mi muj 136L z roku 89, najeto 100 000 slusne cuka, a nema vubec zadnou silu. Zacalo to v zime a stupnovalo se to velmi pozvolna, nejsem prilis technicky typ a do servisu chci jit az na podzim pred STK. Vetsinou jezdim sam s nezatizenym autem, takze to celkem slo az do minuleho tydne, kdy jsem zjistil, ze neuvezu 4 lidi a dva kufry. Takze pricinou byl rozdelovac, kterej byl tak straslive zanesenej uhlikovym prachem, ze nemohl vubec fungovat. Takze stacilo ho ocistit, promazat a kontakty vzit jemnym smirkovym papirem a auto jezdi jako nikdy, alespon mi to tedy tak prijde. Motor se krasne vytaci a tahne, taky se velmi podstatne zlepsil jeho zvuk. Na spotrebu to nemelo vliv. Mam pocit, ze ten rozdelovac nebyl za dobu existence meho auta snad ani jednou promazan a vycisten. Takze to tady uvadim pro inspiraci, pokud by mel nekdo stejny problem a zaroven jako ukazku, jaky jsem prase... -
« Re: koroze
Neviem sice co za gumoasfalt daval moj otec na moju 105ku ale je tam uz dobrych 10 rokov a furt nani naznak po hrdzi. Tak neviem co s tym robite. Tu farbu (gumoasfalt)zistim a dam vediet. Jednu pixlu mam este furt v pivnici, minule som s nou natieral podlahu a je to O.K. -
Diamant 15.06.00 23:51
« Re: koroze
Ja som nechal striekať celé auto. Spodok mi spravili tiež s niečím ako gumoasfalt. Ale stačila jedna cesta, ktorú posypali kameňmi okolo 1 cm a bolo po ochrane. Nakoľko som sa ponáhľal (predné zásterky som pritom mal), dopadlo to veľmi zle. Auto začalo neskôr korodovať aj na iných klasických miestach (dutiny boli správne ošetrené). Tak som to presne kvoli tomu predal. Teraz mám Feliciu Combi model 98 a zatiaľ našťastie nič nekoroduje. Som spokojný. Mám v podstate nové auto a mám pokoj. -
« Re: Elektro schéma otáekomera
Takovym nekjakym zpusobem se projevovaly odchazejici spinace zapalovani (ta krabicka na podbehu), ktery vynechaval nejake impulsy. V kazdem pripade bych ale zkontroloval konektorove spoje v pristrojovce, zda je spravne ukostrena apod. V tom pripade by ale mely ukazovat lehce sejdrem i teplomer a benzinomer. -
« Kdy odejde spojka?
Prosim napiste mi pri kolika tisicich km vam odesla spojka. Mam F135Lx r.v. 1993 a najeto 97000Km a jeste nebyla menena. U me predchozi S105 odesla jiz po 60000Km, protoze chci podnikou velkou cestu do Francie mam strach ze mi tam muze spojka odejit, ale menit ji preventivne nechci kdyz zatim slape OK.
Dekuji
borisp@volny.cz -
« Re: koroze
Doporucuji Konkor 500, ale nevim jestli je i na "venkovni" pouziti. Mam s nim nastrikany spodek, podbehy, cast prahu a je super. Gumoasfalt ztvrdne, pak se odloupne a jsi zase na plechu. Konkor 500 je furt elasticky a mekky. Borec, co mi auto strikal rikal, ze to vydrzi takovych 5-6 let. Zima nezima. Byl mi sympaticky tim, ze ze svych zkusenosti vi, ze Felicie rezavi stejne jako Favority. -
« Projekt
Ten motor sjem si spletl, bude to neco 3.5 litru typ econom. Jinak na silnici to stejne nebude smet, jakmile s tim vyjedu a chytel me cajti tak mi seberou na miste ridicak (je to jeden z 12 radku pravidel odebireni ridicaku, jinak je tam taky prekroceni rychlosti o 30 km/h, jizda bez technicaku, sj inymi SPZtkami atd.) -
« Re: jízda na technický benzín
Protoze Toluen ma slusne OC. Tyhle veci kolem paliv se daji najit skoro v kazde knize o motorech.
Pomery tezko odhadnout, protoze byt se zkousky na toto tema obcas delaji, tak se z pochopitelnych duvodu nepublikuji.
Matne si vzpominam (ale jiste to nevim), ze za hlubokeho socialismu se pridanim myslim 5% delal ze specialu super. -
« Re: Projekt
Me by taky zajimalo, ze ktere Tatry ten motor pochazi.
Standardne mela T603 2.5 V8, T613 3.5 V8, T700 bud 3.5 V8 nebo 4.2 V8. Ruzne tuningy se potom v objemu lisily, ale osmivalce to byly porad. Jediny sestivalec byl special pro autokros, ale ten mel jen 3000 ccm.