FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: universalni klice
Pokud vím tak s krytem nádrže byly problémy u počátečních ročníků. Od 1/93 (možná i dříve) bylo u víčka nádrže vynecháno jedno stavítko, takže klíč do dveří už podle víčka nádrže nešel vyrobit. Další problém je u aut s zámkem pátých dveří zabudovaným v otočné páčce (myslím od podzima 90 dále), kdy tento zámek lze lehce vythrhnout a podle něho vyrobit klíč k dalším zámkům. Nejjednodušší je asi kritický zámek vyměnit za jiný (buď koupit nebo s někým vyměnit). Jinak, protože výše uvedené je mezi lidmi známo a tak si již zámky dost vyměnili postupují zloději běžně tak, že vytrhnou zámek ve dveřích u řidiče nebo spolujezdce, rozříznou ho a podle něj jsou schopni během chvíle vyrobit klíč, se který pak pasuje do spínací skříňky a bez problémů (pokud auto již není zabezpečeno jinak) odjedou. Proti tomu je asi nejlepším avšak dražším řešením mít rozdílný klíč od spínací. Tak to mám já u svého Fa. Ne ale proto, že bych byl takový nadšenec, ale proto že ho v roce 93 minulému majiteli ukradli a jenom proto že tam měl málo benzínu, tak nedojeli moc daleko. Po té co mu bylo auto vráceno musel vyměnit spínací skříňku. -
« Re: universalni klice
Nevim, kup si novy uzaver nadrze. Spis nez o uzaveru nadrze jsem slysel o zamku v patych dverich, ktery pry zlodeji vyhlidnuteho auta ulomi, vezmou si jej a podle nej si udelaji klice, kterymi otevrou cele auto. Takze pozor, kdyz zjistite, ze vam chybi zamek v patych dverich, vetsinou vam to auto pak v nejblizsi dobe mohou ukrast. -
« Re: Koroze
Jeste dodatek, jestli nekomu zhnijou prahy na aute, tak to vetsinou zhnije zevnitr. Je proto dobre osetrovat hlavne vnitrky dutin prahu. Jinak pokud jde o vnejsi casti prahu, pokud je chcete chranit, tak neco presne pro tento ucel ma v nabidce tusim Soudal. Na netu snad maji stranku. -
« Re: Sytie....
Favorit v podstate veci nema sytic, ale priveru. Ta je ovladana termostatem, podtlakovou komorou a take proudem vzduchu, ktery jde difuzorem.
Takhle na dalku je to dost slozite vysvetlovat, ale da se rucne "vypnout", chce to jen trochu cviku. Provadi se to "zlomenym" prstem zleva karburatoru u komory termostatu privery (pri pohledu zpredu na motor).
Pro studium doporucuju budto dilenskou prirucku nebo knihu Muller/Muller - Automobilove karburatory, tam je to popsane asi nejlip. -
« hlučná řadící páka
Zdravím všechny. Mám problém u Formana r.v. 1993, najeto 144000, kdy se mi pravidelně stává, že na 3 a 4 převodový stupeň většinou do kopce zhruba při 3000 - 3700 otáčkách začne vydávat řadící páka pazvuky. Když jí podržím tak se klepe. Na jiný stupeň je vše OK a do otáček jde motor dobře. Nemáte s tímto nějaké zkušenosti? Díky. msa@centrum.cz
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!