FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Koroze
Chlap, ktery se zivi strikanim spodku a dutin 15 let, za celou dobu je nejvic spokojeny s Konkorem 500, vydrzi pry podle jeho zkusenosti 6-7 let ( pozna to podle toho, kdyz takove auto po 6-7 letech prijede na prestrik ), kdyz to strikal necim zahranicnim, auta jezdila na prestrik po 2-3 letech. Nerikal mi ale, cim zahranicnim to strika. Na Brave mam konkor 500, je to sice celopozink, ale jistota je kulomet ... -
« Re: Koroze
pouzivam vyrobky znacky Teroson. Vyber je vic nez slusnej, ceny relativne vysoky, ale spokojenej jsem maximalne. Na exponovany plochy (kde hrozi otlucen kamenim) strikam Pingo Steinschlag... no funfuje to znamenite, katalog terosonu najdes na www.riha-tesneni.cz -
« Klíče od Favorita
Ahoj všici, včera se mi stala zvláštní věc: Můj drahý mistr automechanik, u něhož jsem nechal své prdítko za účelem omlazení, mi půjčil po dobu opravy jednoho ze tří Favoritů ze své minipůjčovny. V pohodě jsem ho odemknul, no a když nešel klíček zasunout do zapalování, zjistili jsme, že patří k jinému Favoritovi. Ale ty dveře šly otevřít naprosto bez problému... Stalo se vám někdy něco takového? -
« Re: Koroze
Take se chystam provest neco s korozi. Zatim jsem chtel v nekolika specializ. prodejnach s barvami zjistit, cim by se to mohlo provest. Rikali, ze Konkor 500 a Rezistin jsou mene ucinne, nez strikaci tmely a vosky cizich firem ( Body, Vurth,...). Nevim, jestli to neni jen otazka ceny, co je pro prodejce vyhodnejsi prodavat. Mate nekdo zkusenost i s temito prostredky? -
« Re: universalni klice
Pokud vím tak s krytem nádrže byly problémy u počátečních ročníků. Od 1/93 (možná i dříve) bylo u víčka nádrže vynecháno jedno stavítko, takže klíč do dveří už podle víčka nádrže nešel vyrobit. Další problém je u aut s zámkem pátých dveří zabudovaným v otočné páčce (myslím od podzima 90 dále), kdy tento zámek lze lehce vythrhnout a podle něho vyrobit klíč k dalším zámkům. Nejjednodušší je asi kritický zámek vyměnit za jiný (buď koupit nebo s někým vyměnit). Jinak, protože výše uvedené je mezi lidmi známo a tak si již zámky dost vyměnili postupují zloději běžně tak, že vytrhnou zámek ve dveřích u řidiče nebo spolujezdce, rozříznou ho a podle něj jsou schopni během chvíle vyrobit klíč, se který pak pasuje do spínací skříňky a bez problémů (pokud auto již není zabezpečeno jinak) odjedou. Proti tomu je asi nejlepším avšak dražším řešením mít rozdílný klíč od spínací. Tak to mám já u svého Fa. Ne ale proto, že bych byl takový nadšenec, ale proto že ho v roce 93 minulému majiteli ukradli a jenom proto že tam měl málo benzínu, tak nedojeli moc daleko. Po té co mu bylo auto vráceno musel vyměnit spínací skříňku. -
« Re: universalni klice
Nevim, kup si novy uzaver nadrze. Spis nez o uzaveru nadrze jsem slysel o zamku v patych dverich, ktery pry zlodeji vyhlidnuteho auta ulomi, vezmou si jej a podle nej si udelaji klice, kterymi otevrou cele auto. Takze pozor, kdyz zjistite, ze vam chybi zamek v patych dverich, vetsinou vam to auto pak v nejblizsi dobe mohou ukrast. -
« Re: Koroze
Jeste dodatek, jestli nekomu zhnijou prahy na aute, tak to vetsinou zhnije zevnitr. Je proto dobre osetrovat hlavne vnitrky dutin prahu. Jinak pokud jde o vnejsi casti prahu, pokud je chcete chranit, tak neco presne pro tento ucel ma v nabidce tusim Soudal. Na netu snad maji stranku.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!