FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Klíče od Favorita
Stalo se mi naprosto totez.Nekdy v roce 1993 jsem si koupil noveho fomrmana a asi o mesic pozdeji me soused z vedlejsiho vchodu nasledoval.Vybral si tenkrat stejnou barvu a jednou jsem v pohode odemcel omylem toho jeho.Klicky vsak taktez nepasovaly do zapalovani.Radeji jsem mu to rekl ,abych predesel neprijemnostem.Vim,ze jsme meli tenkrat na toto tema dlouhou debatu.Potom jsem tam dal spoustu doplnku,tak uz jsem si vzdy to svoje poznal.Jo v te dobe holt Skodovka jeste zdaleka nebyla tam kde je dnes. -
« Re: My favorit narcotic
zkus se kouknout na usti do motoru - muze byt uvolneny takovy ten dil, co svadi spalene plyny od vsech ctyr komor do jedne. Otevzi kapotu a pri studenem motoru to natri necim bublinkujjicim - melo yb ti to ukazat (aspon v tu prvni chvili) kde ti to utika -
« Re: Ecotronik a 135E
Ja uz ho mam koupeneho asi 3 roky. Jenom jsem chtel vedet nejake dalsi informace. Pokud se jedna o spotrebu, papirove se shoduje s BMM 1.3. Jinak spotrebu mam cca kolem 6.5l. (Kratke trasy do 8km svizna jizda). Zatim jsem spokojeny. Akorat jsem chtel zjistit nejake ostatni zkusenosti z praxe. Popr. servisni manual. Kazdopadne diky. -
« Re: Ecotronik a 135E
Jeden známý to měl (r.v. léto 92) a tehdy ho to stálo proti běžného fav. s normálním karburátorem dost peněz. Za ty peníze to prý nestálo. Je to dokonce horší než 135B - 40 kW/94Nm. 135E má 40kW/90Nm a např. oproti normálnímu karburátoru to má jen samé nevýhody (menší výkon a pružnost a vyšší spotřeba). Také na servis je to horší, protože těchhle provedení v republice zas tak moc nejezdí. 135E se vyráběly hlavně na export na západ, protože tam se tehdy karburátory (ani s katem.) prostě vyvážet nedaly a tak to bylo, alespoň jak mi to připadá, takové nozové řešení. Pokud uvažuješ o koupi 135E tak spíš nedoporučuji. -
« Re: Koroze
Chlap, ktery se zivi strikanim spodku a dutin 15 let, za celou dobu je nejvic spokojeny s Konkorem 500, vydrzi pry podle jeho zkusenosti 6-7 let ( pozna to podle toho, kdyz takove auto po 6-7 letech prijede na prestrik ), kdyz to strikal necim zahranicnim, auta jezdila na prestrik po 2-3 letech. Nerikal mi ale, cim zahranicnim to strika. Na Brave mam konkor 500, je to sice celopozink, ale jistota je kulomet ... -
« Re: Koroze
pouzivam vyrobky znacky Teroson. Vyber je vic nez slusnej, ceny relativne vysoky, ale spokojenej jsem maximalne. Na exponovany plochy (kde hrozi otlucen kamenim) strikam Pingo Steinschlag... no funfuje to znamenite, katalog terosonu najdes na www.riha-tesneni.cz -
« Klíče od Favorita
Ahoj všici, včera se mi stala zvláštní věc: Můj drahý mistr automechanik, u něhož jsem nechal své prdítko za účelem omlazení, mi půjčil po dobu opravy jednoho ze tří Favoritů ze své minipůjčovny. V pohodě jsem ho odemknul, no a když nešel klíček zasunout do zapalování, zjistili jsme, že patří k jinému Favoritovi. Ale ty dveře šly otevřít naprosto bez problému... Stalo se vám někdy něco takového? -
« Re: Koroze
Take se chystam provest neco s korozi. Zatim jsem chtel v nekolika specializ. prodejnach s barvami zjistit, cim by se to mohlo provest. Rikali, ze Konkor 500 a Rezistin jsou mene ucinne, nez strikaci tmely a vosky cizich firem ( Body, Vurth,...). Nevim, jestli to neni jen otazka ceny, co je pro prodejce vyhodnejsi prodavat. Mate nekdo zkusenost i s temito prostredky?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!