FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Ojazdený Forman
Pred časom som kúpil ojazdený Forman r.v.93. Na poč. km mal údaj 89 tis. km. Kedže som zistil ako ľahko sa dá odpijiť náhon tachometra pochybujem či ma naozaj iba toľko km najazdených. K tomu ma vedie i údaj v servisnej knižke, kde prvý majiteľ (podnikateľ-auto na lizing)najazdil za prveho pol roka 30.000 km a ďalej už na servisné prehliadky nechodil. Rezerva pneu je z roku 94.Teraz sú na ňom pneu z roku 97. Poradte mi podľa čoho sa dá približne zistiť, koľko km má auto najazdené. Koľko km asi vydržali prvé pneumatiky (MP8) -
« Re: Klíče od Favorita
Stalo se mi naprosto totez.Nekdy v roce 1993 jsem si koupil noveho fomrmana a asi o mesic pozdeji me soused z vedlejsiho vchodu nasledoval.Vybral si tenkrat stejnou barvu a jednou jsem v pohode odemcel omylem toho jeho.Klicky vsak taktez nepasovaly do zapalovani.Radeji jsem mu to rekl ,abych predesel neprijemnostem.Vim,ze jsme meli tenkrat na toto tema dlouhou debatu.Potom jsem tam dal spoustu doplnku,tak uz jsem si vzdy to svoje poznal.Jo v te dobe holt Skodovka jeste zdaleka nebyla tam kde je dnes. -
« Re: My favorit narcotic
zkus se kouknout na usti do motoru - muze byt uvolneny takovy ten dil, co svadi spalene plyny od vsech ctyr komor do jedne. Otevzi kapotu a pri studenem motoru to natri necim bublinkujjicim - melo yb ti to ukazat (aspon v tu prvni chvili) kde ti to utika -
« Re: Ecotronik a 135E
Ja uz ho mam koupeneho asi 3 roky. Jenom jsem chtel vedet nejake dalsi informace. Pokud se jedna o spotrebu, papirove se shoduje s BMM 1.3. Jinak spotrebu mam cca kolem 6.5l. (Kratke trasy do 8km svizna jizda). Zatim jsem spokojeny. Akorat jsem chtel zjistit nejake ostatni zkusenosti z praxe. Popr. servisni manual. Kazdopadne diky. -
« Re: Ecotronik a 135E
Jeden známý to měl (r.v. léto 92) a tehdy ho to stálo proti běžného fav. s normálním karburátorem dost peněz. Za ty peníze to prý nestálo. Je to dokonce horší než 135B - 40 kW/94Nm. 135E má 40kW/90Nm a např. oproti normálnímu karburátoru to má jen samé nevýhody (menší výkon a pružnost a vyšší spotřeba). Také na servis je to horší, protože těchhle provedení v republice zas tak moc nejezdí. 135E se vyráběly hlavně na export na západ, protože tam se tehdy karburátory (ani s katem.) prostě vyvážet nedaly a tak to bylo, alespoň jak mi to připadá, takové nozové řešení. Pokud uvažuješ o koupi 135E tak spíš nedoporučuji.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!