FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Kroužky
Tak mi konečně a totálně umřely kroužky.Najednou klesl výkon a z pod výčka na olej šly výfukové plyny tak, až my ta zátka vylétla.Auto po 2. majiteli (pražákovi) vykazovalo větší spotřebu oleje, ale najel jsem ještě asi 9000 Km po koupi.Tak to už konečně dám do kupy s celou generálkou motoru.Mějte se a hodně šťastných kilometrů s našema Fáčkama! Bond 007 -
« Re: vacka
ja bych tam dal vačku z Feldy (do r.v.98) pro 50kW označená žlutě - je to 254/254 a koupíš jí v mototechně, jinak si můžeš nechat vačku přebrousit (v brně asi za 800,- až do 280/280) dost lidi ale tvrdi, ze se ti to nevyplati prebrusovat, jelikoz pak má o dost menší životnost, můžeš koupit také dělanou 260/260 nebo 280/280 a ty jsou za 2300,-kus. ostřejší vačky jsou o dost dražší. od 270/270 musíš měnit i ventilovou vůli na větší - tím pádem i snížená životnost a vyšší hlučnost. jako příjemný tuning se obecně u škodovek bere 260/260, ale někdo se mnou nemusí souhlasit :c) -
« Re: cukani
K te prevodovce:teflon jsem tam daval,presto mel favorit takove to typicke pohvizdavani a na volnobeh ta prevodovka obcas trochu chrastila, jinak ale o.k..Mnohem dulezitejsi je podle me viskozni klasifikace pouziteho prevodovehooleje.Tzn. vyrobce doporucuje 75W,75W LF-t.j.celozivotnostni napln,cizi oleje jsou vicerozsahove-napr.75W-90(to je napr.synteticky prevodovy olej od Aralu).Mne ta prevodovka drive take v zime vice hucela a myslim , ze to bylo tim,ze jsem tam dal neco jako PP80 nebo 90,ted uz nevim -mimochodem na doporuceni v odborne prodejne,ale pak mi poradil jeden dobry mechanik,ze tak se do i vylagrovat petka,ktera je nejak nachylna na spatne mazani(hlavne v zime),a tak jsem presel na ridky 75W LF. -
« Re: cukani
Mel jsem tentyz problem u Fa /1989,kabely jsem take menil(byly to uhlikove)a delalo to dal,tak jsem je nechal promerit a jeden z nich byl vadny.Vymenil jsem je za kabely s kovovym vodicem,i kdyz ty nebyly pro r.v.1989 doporucovane, a problem zmizel.Ty nove kabely mely take lepe utesnenou koncovku na svicce,coz je dulezite u vyskonapetoveho zapalovani k zemezeni preskoku. -
« vacka
chci si dat do mtoru 136 ostrou vacku, krome jineho, a zajima me jakou. chlapek kterej je ma mi rikal, ze do fava se dava necasteji 280ka. ja se v tom moc nevyznam, ale na techvebu pisou ze vacka 280/280 neni moc dobra...... muzete mi nekdo poradit ? (jeste rikal ze jsou meky ty tahnou od 2000 a tvrdy ty tak od 3500)
diky Karbi -
« Re: cukani
Me taky zacalo cukat, nejdriv jen na plyn, pak uz i na benzin. Zkousel taky presne to, co popisujes a nic nepomohlo. Nakonec to bylo spatnou hadickou privodu benzinu, kudy si to prisavalo vzduch. Jakou mas spotrebu na LPG? Ja mam Fav. 136 z roku 1990, najeto 78000 km, LPG BRC a spotreba se mi pohybuje uz od jara kolem 8 litru a dojizdim s tim vicemene jen do prace (denne 40 km) - z 1/3 po meste. Loni to zralo ale 9 litru, tak jsem tam dal plynove svicky Brisk, bavlneny vzduchovy filtr a leju tam plnou syntetiku (v Makru maji 5 litrovy kanystr Texaco Havoline 5W-40 plne synt. za necelych 1000,- Kc). Pak to zacalo lip jezdit a mene zrat. Mate nekdo jeste zkusenost s tou hlucnou prevodovkou? Kdyz jsou teploty kolem nuly a mensi, tak nez se to trochu zahreje, tak z prevodovky je slyset jakoby chrceni loziska. Pomohlo by na to naliti do prevodovky nejakeho toho pripravku s teflonem? -
« Re: Aditívum do oleja
Mam Fáčko r. 92 (89000).Převodovka mi vydávala hrozné zvuky,zvlášť zastudena. 2.rychl.stupeń dělal problémy atd. Nalil jsem tam něco na bázi kov. částic (už si nevzpomenu).Mám najeto od té doby 10 000 Km a tyto příznaky zmizely.Rychlosti tam jdou jak za mlada, ale zvětšila se hlučnost převodovky. Uvnitř to trochu připomíná autobus (takové hučení závislé na otáčkách kol).Tak to zvaž co je lepší. BOND - bond@iol.cz
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!