FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
"-- skrytý --" 14.06.04 16:08
« Zdravim vsechny skodovaky
Vlastnim favorit 135ls 1991, 43kw, jsem s nim velice spokojen na to jak je to stare auto jezdi opravdu dobre, teda skoro. Ztracela se mi chladici kapalina .....nechal jsem tedy vymenit tesneni pod hlavou a kapalina se ztraci stale.....___!!!???Co myslite ze muze byt za dalsi problem?.... Dale tam mam rucni sytic a neni to nic moc, predesly majitel chtel asi usetrit ale dle meho nazoru spise prodelaval, jelikoz to ma za efekt jedine to ze startovani musim podporovat plynem......nastartuji , naskoci na poprve a pak pekne alespon 2-3 minutky drzet pod plynem ???? Co s tim?????? Pak me trosku zacina trapit koroze, ale koho ne ze >:-[] >:D , prahy jsou s prominutim v *..., myslite ze ma cenu je nechat vyvarovat nebo to mam vesele nechat reznout dal????? Jo da se nejak bojovat proti korozi na bocnich dverich(presne myslim u stredniho sloupku v rohach dveri.....???? Nebo spise nejak tak da se vubec nejak ucinne bojovat proti korozi???, Dalsi vec je ta zda se da oddelat predni sedadlo jak u spolujezdce tak u ridice..... zadni jsou pulena a jdou bez problemu pryc, ale u prednich mi to nejak neslo........? Dalsi vec je ta ze pri jizde dokopcu se az podezrele auto zpomaluje, nevim ale na 4-5.rychlost kopce moc nevyjizdim.......je to normalni????? Jinak po vymene tesneni pod halvou my spotreba dela nejakych 8,5 l ve meste.......to si myslim ze je docela uchazejicui udaj...........__???
predem moc dekuji za vsechny rady a pripominky a omlouvam se ze vas vsechny tak otravuju.....
PS: posledni dotaz se tyka dobreho vrakoviste :-) , servisu, obchodu na skodovky v brne a okoli....
Mejte se a okridlenemu sipu zdar -
« startování
Mám Favorit 92rok, má najetých 150tisíc, předělaný na LPG a mám tento problém:
1. studený motor (ráno) na benzín nastartuje, po 2 minutách nedrží volnoběh (chcípne)
2. teplý motor (do 15-ti minut po jízdě) na benzín nastartuje, drží volnoběh
3. teplý motor (od 1 hodiny po jízdě) na benzín nenastartuje (to je ten největší problém, se kterým si nikdo neví rady) ani když se napumpuje benzín. Po roztlačení jede, drží volnoběh
4. ráno na LPG nastartovat nejde (venku okolo 10°C), odpoledne ano (venku okolo 20°C)
5. po nastartování na LPG nedrží volnoběh, dokud se nezahřeje motor
Vyměnili jsme AC pumpu a vyčistili karburátor. Nic nepomohlo. Může být špatná vyhřívací cívka v karbecu, nebo špatný elekrtomagnet? Nebo čím to může být? 2 měsíce před tímto problémem byl motor kompletně seřízen na benzín i na LPG -
« Bez nadpisu
Na namontovanie servomotorčeka je v zadných - piatych dverách už pripravený otvor takže s tým nie je žiadny problém - aspoň na Formane r.v. 93 je to tak. Jednoducho to tam priskrutkuješ a je to. Horšie to je s prívodom vodičov k nemu - je treba ich prevliecť cez gumovú chráničku a po strane batož. priestoru priviesť až ku vodičom centrálu v zadných dverách. -
« Favorit + centrál na 5 dveře!!!
Prosím o radu jak na centrál na 5 dveře pro Favorita. Mám zakoupeno od FA. Jablotron přimo pro Favorita. Bohužel podle návodu nevím proč to nejde namontovat může někdo poradit nebo zda to někdo montoval.Stačí jen fotka jak to má být umístěno. děkuji -
« Re: vymena tesnenia pod hlavou
Hlava se musí sundat ze zcela vychladlého motoru. Pokud byla použita chladící kap. Fridex (a podobná svinstva) je třeba počítat s vyžranými místy v hlavě. V lepším případě to půjde zarovnat mírným snížením hlavy v horším případě bude muset být jiná hlava. -
« Bez nadpisu
Nez to zase padne do archivu, tak jsem chtel dat vedet, ze jsem nasel pravdepodobne favoritecke vicko z nadrze ( r.v. > 92 ), ktere je tmave modre prelakovano. Zrejme nekdo tankoval v Karvine, nebo v Ceskem Tesine benzin, vicko odlozil za spojler a casem jej ztratil. Na 75% je to vicko z favorita - je v nem mala fabka a je nalakovane - venkovni pouziti. Takze kdyby neco ( nahoda je blbec ), sak vite co. -
« tlumic?
potreboval bych poradit, kde je zavada - oteckovi se zacaly ozyvat hodne divne zvuky z rizeni. Zvednul jsem to na hever, a leve predni kolo zustalo na zemi, ikdyz jsem to vysrouboval az nahoru - kde je chyba? Utrzeny tlumic? po vymontovani se zda normalni a tlumi, ale kolo visi i po zandani noveho vesele dal. Kdyby mel zlomenou poloosu, tak by to asi vubec nejelo.... -
« CMT
mate nekdo zkusenost s firmou CMT? teda krome tebe Vici, s panem Z.CH. jsem mel moznost se poznat pracovne a jevi se mi jako clovek ktery tomu rozumi a i po lidske strance je to s nim OK. Jen me zajima jestli nekdo nemel nejakej kikx s nebo naopak jeslti panuje spokojenost s jeho praci CMT.