FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Co za olej
Od koľkých km si začal používať polosyntetický olej?. Ak som cca 150000km používal čisto minerál nespôsobí prechod na polosyntetiku nejaké problémy. Od autorizovaného predajcu som dostal odporučanie nemeniť doteraz používaný olej.Mimochodom nemáš zmerané kompresné tlaky, chcel by som vedieť koľko asi sú pri takomto počte najazdených km. -
« Re: Co za olej
Ze je treba vymenit rozvody poznas tak ze na volnobeh jsou slyset zvuky jako by neco drhlo nebo preskakovat ci jak to popsat...nicmene i s volnymi rozvody se da jezdit - jeste jsem neslysel ze by nekomu retez praskt nebo provedl cokoliv jineho. Ale pri 90tkm bych rozvody v klidu vymenil... -
« Re: Re:
Ja mam na SilverLinovi kourove (bile) blikry a zpatecky a ten reflex. panel pod SPZ se mi sehnat asi pred rokem podarilo - original od Helly za 1250,- tusim... vypada to slusne... jinak bych tam radsi nechal ten puvodni cerny nez davat celocerveny... www.vici.wz.cz/favo.html -
« Re: Co za olej
Ja pouzivam polosynteticky nevim presne, ale je tam napisane Madit 2000. Pouzivam ho cez 150 000 km a na motore okrem tesnenia pod hlavou pred dvomi rokmi /skapal termostat/ ide v pohode. Staci po 10 - 15000 km skontrolovat vole ventilov, aby to nejazdilo ako traktor. Ze sa mam postarat o olej ma upozorni kontrolka mazania. Pri zatacani do lava, ked je v motore malo oleja, tak sa rozvieti. Este urobim 500 km a dolejem dalsi. Netreba ten motor rozmazlovat. Mam cez 200 000 km ale jede v pohode. -
« Re: Olej ???
Ale ja som nikde na motore nejaké úniky oleja nezistil. Tiez by som to asi zbadal na podlahe v garáži , či nie? Tiež jazdím na LPG a motor ma najazdených 97000 podľa tacho.. ale neviem ci je to pravda, som tretí majiteľ a servisná knižka skoncila pri 30 000 km. -
« Re: Problém s karburátorom
V čom to môže byť, že mi nefungule sitič. Po naštartovaní motor ide len na cca 300-500 ot. a zakratko skape - do cca 30s.Nepomáha ani viacnásobné zošľapnutie pedála pred štartovaním.
Inač mám pocit že táto rubrika pomaly skončí. To mi na môj problém ohľadne strácania sa oleja -1l na cca 3000 km nevie už nik poradiť? alebo mám tú najhoršiu káru a nikto iný takýto problém nemal? -
Diamant 03.02.01 21:52
« Re: Problém s karburátorom
Jednému známemu to zhasínanie robilo tiež. Bol na služobke, tak sa stavil v servise. Nevedeli si rady, tak prmostili nejakú vyrovnávaciu nádržku pri karburátore (taká zvislá biela). Domov ako tak došiel, ale stále to robilo. Tak som mu vymenil palivový filter a bola pohoda. Dokonca sa to stalo aj fotrovi na Felicii. Jemu sa ale upchala prívodná hadička ešte pred filtrom. A ten filter je hrozne zašitý - pri zadnej náprave a je prístupný iba spod auta. A neverili by ste, koľko bordelu je v nádrži. -
« Re: Problém s karburátorom
Mám pocit, že tuhle závadu zapříčiňuje oběhaná rohatka z umělé hmoty, jejíž pomocí se při pomalém stisku plynového pedálu nastavuje činnost sytiče. Po dalším stisku je zachycen méně opetřebovaný zub rohatky a uvolní sytič jen při skutečně razantním přidání plynu nebo je rohatka vypnuta až bimetalem při dostatečném ohřevu motoru. Nevím, jestli se dá pořídit samostatně a nebo je nutné vyměnit celou sytičovou část. Nejvíc takto zlobily vozy dodatečně vybavované tzv. ručním sytičem, který je enormně opotřebovával. -
« Problém s karburátorom
Na mojom Form.r.v.93 mám nasledovný problém. Startujem po uplnom zošľapnutí pedálu plynu a z miernym plynom. Po naštartovaní motor ide len na cca 300-400 ot/min( podľa otáčkomera)a zakrátko motor zkape.Po znovunaštartovaní a niekoľkých metroch jazdy otáčky vyskočia na cca 2000 (na voľnobehu) a takto sa držia asi 5 km jazdy. Nejde to zraziť ani krátkym zošľapnutím pedálu, čo ešte donedávna šlo. Ide to až po tých cca 5 km kedy je teplota motora asi 70 st. Čo sa s tým mohlo stať prípadne kde hľadať chybu. Neviem či to dať do servisu , či si tam s tým ešte vie niekto poradiť.