FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Volnobeh & Zmes
Prosim vas, kde sa na Faftaku nastavuje volnobeh a kde pomer zmesi. Viem ze zo zadnej strany karburatora su dva sroby, ktore asi budu pravdepodobne na to, ale neviem ktory je na co a nechcem to moc rozhasit. V servise mi jeden chlap povedal, ze na favoritovom karburatore sa neda nic nastavovat, ale to sa mi moc nezda. -
"-- skrytý --" 08.03.01 13:47
« Re: Kolísání otáček na volnoběh?
Něco podobného mně dělala moje Š125 LPG. Začalo to chcípat na volnoběh, tak jsem zajel do servisu nechat to seřídit. Vydrželo to ani ne měsíc. A zase. A mělo to dost ízko volnoběh. Taky to chcípalo, když jsem pomalu sešlapával plyn. Když jsem ho sešlápnul rychle, tak to bylo O.K.
A důvod? Chyběl mi v rozdělovači uhlík :-) Takže když ho tam v servisu dali, museli to celý seřídit znovu. Pak už to bylo vpořádku. -
« Re: Kolísání otáček na volnoběh?
Trošku to připomíná vynechávající svíčku,ale tím to 100% není!Je to takové houpání mezi 800 - 400 otáček a potom už jen hrozící svítící kontrolky nabíjení a mazání!Je to hrozný pocit, když vyřadím před křižovatkou a konec.Hrát si s plynem a ještě brzdit je docela sranda!!!
Dik
Bond -
« Kolísání otáček na volnoběh?
Již delší dobu řeším tento problém na mém karburátorové Fávu.Po zahřátí motoru jízdou cca 10 Km mi začnou značně kolísat volnoběžné otáčky tak, až to po chvíli chcípne. Po opětovném nastarování to již běží normálně a už to nic neudělá.Auto bylo několikrát v servisu a na nic se nepřišlo.Doprava benzínu, úprava směsi, svíčky, předstih, zapalování a nikde žádný problém.Nesetkal jste se s tím někdo? Díky za každé info, už jsem úplně bezradný.
bond@iol.cz -
« Re: Klob
:-))) Olej do prevodovky se leje otvorem po vysroubovani mechanismu pro prevod otacek bowdenem do tachometru v palubovce. Mnozstvi oleje je oznaceno taky na tom mechanismu. Pozor mechanismus je zajisten obdelnikovou podlozkou zajistenou sroubkem. Sroubek povol a pouze ciste teoreticky by mel jit mechanismus vytahnout. Na 99% bude mechanismus zkorodovany a vtom pripade musis podlozkou hybat doleva doprava, ne nahoru a dolu ( pakou nebo sroubovakem ). Az jej rozhybes, melo by to jit volne vytahnout, ten mechanismus je pouze volne vsazeny a zajisten tou podlozkou v drazce mechanismu. Zkuseny mechanik mi to na Formanu udelal za 1 hod. Celou dobu si pekne ulevoval. Mechanik mi to udelal pote, co jsem si doma samozrejme vylil olej z prevodovky a pak jsem zjistil, ze ten olej nemam kudy nalit :-))). Vedel jsem, ze se lije otvorem po mechanismu, ale nevedel jsem, ze je volne vsazeny a snazil jsem se jej vysroubovat. -
« Re: Klob
Podivam se na to, ale co s tou doporucovanou vymenou? Kolik to muze stat? BTW, jak mam nalejt olej do prevodovky, kdyz se sotva dostanu k matici od vstupu rukou? neni nekde nahore nejaky vicko? vsimnul jsem si nejakych spuntiku, ale to je podle meho oddelena komora od ostatnich kol...)
-
« zavesy prednich kol, cepy a vubec
Cau lidi, mam na facku nalitano uz skoro 120 tisic a pri pomalem prujezdu a plnem vytoceni kol do strany mi v tom neco divne preskakuje. Podle vyrobce se ma pri 100tis kilometrech menit komplet predni ulozeni kol (cepy a spol) Nevite na kolik to prijde v servisu a na kolik jenom dily? dikec -
« RE- JOZO
Niektori mechanici /vraj odbornici/ tvrdie jedno ini zase opak, ze prechod na iny olej z mineralneho je riziko. Vraj sa rozpustaju usadeniny. Je to pravda. Nie vsak take, co by ublizili motoru, ak si tam nahodou nedaval prisady na zvysenie kompresie. Tie upchavaju kanaliky a robia tie usadeniny. Ja som to urobil a vycistil - demontoval olejovu vanu. Tolko humusu som nevidel, ked si predstavim, ze to musi cerpadlo tlacit cez filter a motor. Po vymene oleja sa ciastocne vycisti a hlavne sa nerobia usadeniny v kanalikoch a olej pouzivanim stmavne, ale nescernie. Vravi sa, ze to nema vyznam menit po dlhsej dobe /vela kilometrov/, ale rozdiel je poznat. Spolahlivo staci "nas" Madit SUPER 2000. Proti zahranicnym je rozdiel iba v cene. NIKDY never predavacom v obchodoch, predavaju a maju vacsie zisky /provizie/ z drahsieho tovaru. -
« Re: rozvody
ja jsem platil 800 aj s paraci...ale delal to kamarad-auto bych nikdy do servisu nedal. A s tim ze je treba menit rozvody preventivne nesouhlasim.. tez retez nema co udelat ani okud je volny...myslim ze rozvody by mely v pohode (krome zvuku) vydrzet 150tkm i vic aniz by se motoru neco stalo... i kdyz asi nepujde presne seridit predstih. U aut ktere maji rozvodovy remen je to neco jineho... ten je treba napnout a vymenit vcas...