FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: TLUMIČE
Tlmiče v predu a vzadu nie sú rovnaké. Čo sa týka zadných tlmičov, môžeš to urobiť úplne sám. Ja som sa do toho pustil po 3 mesiacoch vlastnenia Formana. Jednoducho odskrutkuješ hornú skrutku (prístupná z batož. priestoru) a dolnú skrutku a jednoducho celý tlmimič vytiahneš aj s pružinou. Do predných tlmičov som sa radšej nepúšťal práve kôli potrebe stlačiť pružinu. A doporučujem vymeniť i ložiská na predných tlmičoch a na predných i zadných horné misky pružiny ktoré sú často dosť zhrdzavené. -
"-- skrytý --" 15.03.01 13:41
« Re: TLUMIČE
No jo zvladnu to. Tak to zní velice optimisticky. Kde takovej stahovaá seženu, kolik za něj. A jsou všechny 4 tlumiče stejný? Zatim jsem je nezkoumal. Jo a je něco, na co si mam dát pozor. Auta mam rád, tak mi přijde zbytečný házet prachy do servisu, když se podle mě jedná jen o výměnu, kterou bych se ještě mohl něco naučit. Dík -
« Re: Kridlo
hm. Na brave mam 100% kridlo namontovane srouby, na Formanu jsem od zacatku mel zadni spojler, ale kdybys mne zabil, nevzpomenu si jestli bylo lepene, i kdyz jsem 5. Dvere mel pres tapecirung snad 100 x. Bracha si kridlo dokupoval a mam tam srouby. Vypada to, ze velkoseriove se to asi lepi, podomacku ( Brava ? ) spise sroubuje. -
"-- skrytý --" 15.03.01 12:09
« TLUMIČE
Zdar lidi, najde se tu nějakej profík, kterej mi řekne, jesli jako průměrně zručný ( možná malinko nadprůměrně) člověk si zvládnu sám vyměnit tlumiče. Už mi autiko docela bledě sedí. Mam Fávo SportLine 135 LS. NEbo-li, chtěl bych vědět, zda-li na to potřebuju něco specialního kromě svých rukou a nových tlumičů. Pak,jestli jsou tlumiče na favo ve předu i vzadu stejný a tak. Co koho napadne. Každá rada dobrá. DÍKAS MOC! -
« Re: Kridlo
Všechny křídla, spoilery, atd. se lepí lepidlem a ničem jiným. Je to v podstatě stejné lepidlo, jako se pozužívá na lepení skel. Výrobce Würth, Sika.... To lepidlo je na veškerý rozsah teplot a drží tak, že po odtržení jde pryč i lak. Šroubového spoje se používá pouze k zajištění montážní polohy. P.S. Nic většího bych nemontoval na šrouby, zatížení na šroubek je velké a
hloubka závitu malá (plech. -
« Re: Kridlo
ja bych lepidlu v tomto pripade neveril. Muze treba spatne snase teploty -20°C, i kdzy treba lepidla od Wurthu jsou pro tutuo teplotu. Nicmene kridlo budes nekdz as tezko odmontovavat a proto bych volil sroubove spojeni. Vyvrtane diry dobre namazat treba silikonovou vazelinou a nemusis se bat rzi. -
« Re: Volnobeh & Zmes
asi tě zklamu, ale Favoritackej LEKR umi dobre seridit jen malokdo. a to se tyka i autorizovanych servisu. moje rada, kterou bych se sice neridil, ale nic jineho ti nemuzu poradit, je: kup si SEDR ze 742.13 a hotovo - to mas sestelovany behem hodiny i co se dorazu skrticich klapek tyce a vcetne zahrati motoru a pivka mezi tim... -
« Volnobeh & Zmes
Prosim vas, kde sa na Faftaku nastavuje volnobeh a kde pomer zmesi. Viem ze zo zadnej strany karburatora su dva sroby, ktore asi budu pravdepodobne na to, ale neviem ktory je na co a nechcem to moc rozhasit. V servise mi jeden chlap povedal, ze na favoritovom karburatore sa neda nic nastavovat, ale to sa mi moc nezda. -
"-- skrytý --" 08.03.01 13:47
« Re: Kolísání otáček na volnoběh?
Něco podobného mně dělala moje Š125 LPG. Začalo to chcípat na volnoběh, tak jsem zajel do servisu nechat to seřídit. Vydrželo to ani ne měsíc. A zase. A mělo to dost ízko volnoběh. Taky to chcípalo, když jsem pomalu sešlapával plyn. Když jsem ho sešlápnul rychle, tak to bylo O.K.
A důvod? Chyběl mi v rozdělovači uhlík :-) Takže když ho tam v servisu dali, museli to celý seřídit znovu. Pak už to bylo vpořádku. -
« Re: Kolísání otáček na volnoběh?
Trošku to připomíná vynechávající svíčku,ale tím to 100% není!Je to takové houpání mezi 800 - 400 otáček a potom už jen hrozící svítící kontrolky nabíjení a mazání!Je to hrozný pocit, když vyřadím před křižovatkou a konec.Hrát si s plynem a ještě brzdit je docela sranda!!!
Dik
Bond -
« Kolísání otáček na volnoběh?
Již delší dobu řeším tento problém na mém karburátorové Fávu.Po zahřátí motoru jízdou cca 10 Km mi začnou značně kolísat volnoběžné otáčky tak, až to po chvíli chcípne. Po opětovném nastarování to již běží normálně a už to nic neudělá.Auto bylo několikrát v servisu a na nic se nepřišlo.Doprava benzínu, úprava směsi, svíčky, předstih, zapalování a nikde žádný problém.Nesetkal jste se s tím někdo? Díky za každé info, už jsem úplně bezradný.
bond@iol.cz -
« Re: Klob
:-))) Olej do prevodovky se leje otvorem po vysroubovani mechanismu pro prevod otacek bowdenem do tachometru v palubovce. Mnozstvi oleje je oznaceno taky na tom mechanismu. Pozor mechanismus je zajisten obdelnikovou podlozkou zajistenou sroubkem. Sroubek povol a pouze ciste teoreticky by mel jit mechanismus vytahnout. Na 99% bude mechanismus zkorodovany a vtom pripade musis podlozkou hybat doleva doprava, ne nahoru a dolu ( pakou nebo sroubovakem ). Az jej rozhybes, melo by to jit volne vytahnout, ten mechanismus je pouze volne vsazeny a zajisten tou podlozkou v drazce mechanismu. Zkuseny mechanik mi to na Formanu udelal za 1 hod. Celou dobu si pekne ulevoval. Mechanik mi to udelal pote, co jsem si doma samozrejme vylil olej z prevodovky a pak jsem zjistil, ze ten olej nemam kudy nalit :-))). Vedel jsem, ze se lije otvorem po mechanismu, ale nevedel jsem, ze je volne vsazeny a snazil jsem se jej vysroubovat. -
« Re: Klob
Podivam se na to, ale co s tou doporucovanou vymenou? Kolik to muze stat? BTW, jak mam nalejt olej do prevodovky, kdyz se sotva dostanu k matici od vstupu rukou? neni nekde nahore nejaky vicko? vsimnul jsem si nejakych spuntiku, ale to je podle meho oddelena komora od ostatnich kol...)
-
« zavesy prednich kol, cepy a vubec
Cau lidi, mam na facku nalitano uz skoro 120 tisic a pri pomalem prujezdu a plnem vytoceni kol do strany mi v tom neco divne preskakuje. Podle vyrobce se ma pri 100tis kilometrech menit komplet predni ulozeni kol (cepy a spol) Nevite na kolik to prijde v servisu a na kolik jenom dily? dikec