FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Ekonomer
No neviem, pokial je mi zname tak posledne Facka pouzivali vstrekovanie "Bosch Monomotronic" a autor pise ze vstrekovanie musi byt "L-jetronic" takze to asi nepojde. Riesenie by bolo podla mna zakupit palubny pocitac do Felicie BMM (nie MPI !!!) a ten implementovat do Facka. To by podla mna slo pretoze prve Felicie (tusim do roku 1996) mali ten isty motormanagement ako posledne Facka. -
"-- skrytý --" 02.04.01 08:33
« Problémy - prosím, poraďte!
Bratránek má F136L (r. 90) - karburátor. Naneštěstí se mu pokazil v Německu, kde pracuje.
Závadu popisuje takhle: "Se studeným motorem jede asi tak 15 km, pak, jak se zahreje, zacne motor
cukat, jako by tam neslo palivo. Az potom zacne cukat víc a víc a potom úplne zdechne.
No, zkouseli jsme vycistit sítko, vyzkouset hadicku sání a více nás nenapadlo. Tezko ríct, sám nevím, jak vázné to muze být. Obávám se nejhorsího. Zbývá jeste dodat, ze pred 14 dny byl favorit na serízení motoru, dostal nové svícky, nové káblíky od rozdelovace. A 700 km ujel bez nejmensích potízí."
Odbornící poraďte! Díky. -
« Taha mi riadenie
Na Facku '92 mi taha riadenie do lava. Na co sa mam zamerat ? Kolesa som dal vyvazit, robi to stale. Mam dat premerat geometriu prednej napravy ? Na zimnych gumach (nove pneu+nove disky) mi to nerobi. Iba na letnych. Su to este tie povodne Matadory. Aaaach, poradte pleas! -
« Re: Brisk
pouzit se urcite daji,na osazeni se podivej primo na stranky Brisku.My meli Brisk Premium ve Favoritu a nemelo to vubec cenu,do tohoto auta jsou to vyhozeny penize.Tyhle svicky jsou optimalizovany hlavne pro 16V motory,kde je ten narust pry patrnejsi.V Facku jsem rozdil nepoznal... -
« Re: Pro netopýra i jiné...LEKR...SEDR....karburátor
LEKR - karburator na 781 - Favorit, Forman - ma automaticky sytic a je vyhrejvany chladici kapalinou.
EDSR - meli ho prvni S110, jinak se davali na 742 cca do modeloveho r.83- S105S-120LS - poznas ho podle toho, ze z nej jde elektromagneticky ventil volnobehu kolmo na delsi stranu karburatoru, nebo to je napsano na viku karburatoru - ale to lze zamenit.
SEDR od modeloveho roku na vsech motorech 742 to ma elektromagneticky ventil pod uhlem ne 90st. jako EDSR, ale cca 60stupnu smerem k zadnimu celu auta. -
« Re: Pro netopýra i jiné...LEKR...SEDR....karburátor
LEKR - karburator na 781 - Favorit, Forman - ma automaticky sytic a je vyhrejvany chladici kapalinou.
EDSR - meli ho prvni S110, jinak se davali na 742 cca do modeloveho r.83- S105S-120LS - poznas ho podle toho, ze z nej jde elektromagneticky ventil volnobehu kolmo na delsi stranu karburatoru, nebo to je napsano na viku karburatoru - ale to lze zamenit.
SEDR od modeloveho roku na vsech motorech 742 to ma elektromagneticky ventil pod uhlem ne 90st. jako EDSR, ale cca 60stupnu smerem k zadnimu celu auta. -
"-- skrytý --" 19.03.01 10:00
« Re: Kridlo + TUNNING motoru
S kridlem jsem na tom uplne stejne. Mam SportLine s křídlem přišroubovanym a pěkně to rezne. Jo a na seznamu jsem našel firmu, která se zabývá laděnim motorů škodovek. I karbiče. Karburátor kolem 10 tis. (vačky, hřídel, ventily) a výkon,toč moment a tak fakt super výsledky. Mrkněte se,nebo to zkusim najít a napíšu. -
"-- skrytý --" 19.03.01 09:55
« Re: TLUMIČE
Tak Vám všem mockrát dík. Co se týká výměny a peněz, nehci si je měnit jen kvůli tomu, že ušetřim, i když i to je jeden z důvodů. Ale hlavn, auta mam rád a vždycky jsem si chtěl na autě něco dělat sám. No a tlumiče mi příjdou takový z toho všeho asi nejlehčí,ne? Zkusil jsem se mrknout na tu www.hpsporting.cz, nevypadá to blbě, ale co výdž. Co se týká pukání tak nevim, zatim se mi to nestalo. A Co se týka tý škodovky
co má najeto 120000 nevim, jestli má cenu ty tlumiče měnit, ale možná jo. Důležitý sou a rok je dost dlouhá doba. Záleží na tom kde jezdíš a kolik ujedeš,ale rozbít si hubu kvůli 4000 asi nestojí. Ale taky uvažuju, jestli měnit nebo ne. Do léta chci koupit MX-6, tak uvidim. -
Diamant 17.03.01 20:35
« Re: TLUMIČE
Predné a zadné tlmiče sa líšia samozrejme tlmiacim účinkom, veľkosťou klobúka pre pružinu a myslím, že aj dĺžkou no a samozrejme aj ukotvením. Zadné som si menil tiež, ale predné som iba vybral (samo aj so spružinou) a to bolo všetko. Tlmiče som predal bratancovi. On si s pružinou poradil tak, že ju pri zaťaženom stave zdrôtoval a vymenil talmič. Ale zdá sa mi to riskantné. Predsa len by to chelo sťahovák. Videl som na neho reklamu niekde v časopisoch. Ale daj to do servisu. Veď to zase nemôže stáť majetok. Ako tu už bolo povedané je dobré vymeniť aj horné lôžko tlmičov a v mojom prípade som musel meniť aj polyuretánové dorazy (také biele na tyčke tlmiča).
A k pukaniu. Ak je to skôr búchanie a prichádza spod nôh, tak treba vymeniť zadné lôžko trouholníkovej vzpery McPherson. Lôžko býva aj zdrojom všakovakých zvukov a škrípania (spolu s guľovými čapmi riadenia). Na Felicii je to lôžo o 200% lepšie vymyslené, lebo má kovové púzdro. -
« Re: Pukanie
to rikam, jen zkuste ze srandy zmenit polohu hrazdicky. Ja sam jsem hledal zavadu 1/2 roku, nez jsem na to nahodou prisel ...... jednou jsem popojizdel s potevrenyma dverma a puknuti ( tam kde to vetsinou pukalo ) uplne zmizelo. Tak se jen zkus projet se zaklapnutymi dvermi.
9Kw chipem na bmm na facku ani bohovi, to leda tak nekdo musel zesilet, nebo se omylem sekl pri psani.