FAVORIT - úplně všechno, co Vás o něm napadá
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
"-- skrytý --" 23.06.06 08:15
« Bez nadpisu
Ja mam ten stejny typ LX rok výroby 93 a emise jsem splnil jen díky tomu, že jsem ho nechal seřídit :-)
No s tim práskáním je to nějaký divný tohle mi dělal jenom když jsem měl prasklej vejfuk.... No ale můžeš bejt rád máš čtyřtaktní-dvojtakt >:D
No jestli je to jenom povrchová rez tak je to v pohodě, ale kdyby to bylo prorezlý celý, tak bych se docela začínal bát.... -
"-- skrytý --" 22.06.06 16:24
« Bez nadpisu
Ano, je karburatorovy, co sa tyka kontrol tak papiere ma v poriadku, aj ked ten karburator zrejme ho nema celkom dobre nastaveny, lebo pri zaradenej rychlosti bez plynu steka a praska ako wartburg :)
Co ma ale viac trapi je ze na lavej strane - vnutorny blatnik, okolo zavesenia tlmicov a pod... - je zhrdzaveny viac ako je zdrave, az sa bojim ze sa tam nieco utrhne.... Mate s takymi opravami skusenosti? Co stym? vymenit? vyvarit???
Inac to nie je auto na dennodenne vozenie ale na pracu, takze nemusi byt vybliskane.... -
« těsnění táhla řazení
Dobrý den,
může někdo poradit? Teče mi olej okolo táhla řazení v převodovce. V minulosti jsem už několikrát to Gufero měnil, a vždycky to tak na dva roky pomohlo. Tentokrát jsem měnil znovu, nejdřív druhovýrobu, potom originál, kontroloval jsem množství oleje v převodovce, dokonce vyměnil i boční gufera v převodovce na hnací hřídele, všechno marně. Možná by pomohlo přesoustružit vyčnívající část kulisy řazení (tuhle zimu jsem dost jezdil, a možná není ideálně hladká), ale do toho se mi tedy vůbec nechce . Nezná někdo nějaký fígl, jak to utěsnit?
Díky.