NEJLEVNĚJŠÍ BENZÍN - OnLine
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re:
člověče vždyť ty seš svojim uvažováním zase zpátky v komun. době! Kdo by měl obchodníka klepat přes prsty??????? nějakej všechytrej úřada???? a jak by věděl jaká cena je ta správná.
Nejseš divnej - každej by chtěl za co nejmíň co nejvíc a někdo by měl rozhodovat jako kolik co by mělo stát a zase by tu bylo co je luxus a co ne.
Di do háje obchodníka může klepnout přes prsty jenom zákazník a to seš i ty. -
« Re: Re:
Kdy uz nekdo nekoho konecne klepne pres pazoury ? Kdyz prodavac prodava rohlik za 1.50 a jinde je za korunu a vyrobni naklady jsou 0.80 Kc, je jasne, ze prodavac je svina. Kazdy do toho vidi, je to jednoduche. Kdyz tohleto ve velkem dela CEZ, Transgas, Ceska Rafinerska jsme v *. Velka hra, velka politika. Uz to nikdy nikdo nerozplete. Dokud tady bude 99.99 % blbejsich lidi ( ja ) a 0.01 % chytrejsich, bude to stacit k tomu, aby si to mizive procento delalo s masou, co chtelo. Krucinal, kdyz tak posloucham zpravy z Prahy, je mi vselijak, musi to tam pekne varit. Vsichni si zaplatime za zajimave dnesni TV Noviny.
-
« Re: Re:
No, to je tochu problem. Ale ty flasky pod zemi zase nejsou videt.
Ted me jeste dodatecne napadlo, jak nekdo vtipne poznamenal, jestli mafie muze za rust dolaru vuci korune (tj. mj. tudiz i zdrazeni benzinu). Tak odpoved je: Ano muze. CNB jiz nekolikrat (napr. pocatkem roku) umele znehodnotila korunu, navic vzdy tak ekcelentnim zpusobem, ze stat prisel o nekolik stovek miliard uz samotnou transakci - prodej koruny pod cenou. Koruna se pak dale propadala uz sama od sebe, kvuli zavislosti na Euru (Marce). Za ty kejkle s korunou by si urednici z CNB zaslouzili par pres drzku a nahnat do dolu. Sakra, asi se dam ke komousum, oni prece jenom nektery jejich nazory... :-)
Jeste v tom vlastne neni moje oblibena mafie, ale jenom CNB. :-) Takze - ty stovky miolionu (o ktere stat prisel) vydelaly zpratelene financni firmy, jak s korunou kseftovaly. Je samozrejme otazka, proc se s korunou takhle smeli - jestli kvuli zisku mafie nebo jestli to je jenom vedlejsi efekt a jde i o neco jineho. -
« Re:
Presne. Ve skole jsem dostal poznamku a byl urcen jako sberovy referent, kdyz jsem prohlasil, ze sber papiru je nahovno, protoze se stejne spali ve spalovne. A to jsem mohl byt ve sberu klidne prvni, protoze mi stryc nabizel, ze mi priveze do skoly treba kamion papiru (cistych, nepopsanych, jakykoliv format :-). Nakonec jich privezl trosku (S 1203) na vytvarnou vychovu.
S temi pet flaskami je to blby, protoze se vetsinou spaluji. Samy o sobe totiz nicemu nevadi. Daji se delat i takovy, co se samovolne rozlozi (ultrafialovym zarenim) a neni to nijak drahy, ale ty flasky proste nejsou neekologicky. Nejekologictejsi je samozrejme pit vodu z vodovodu. -
« Bez nadpisu
Benzina Karvina, Cesky Tesin - 31.50 za N95, za N91 kolem 31.20. Nekde je mezi temito rozdil az 1.50 Kc, ale u Benziny 0,20 - 0,30 Kc. Zrejme na N91 zacali lidi trosku vice jezdit, tak proc jim nenatrhnout kapsu. Tyto a podobne ceny maji vsechny pumpy v Karvine a Ceskem Tesine. Pouze v Orlove a ve smeru na Jablunkov je za 29.30 a v Ostrave za 29.90. Carrefour neCarrefour. PET asi pred rokem nekdo v Nemecku ( vysokoskolsky vyzkum ) spocitali, ze ekologicky jsou na tom jednorazove PET lahve a sklo zhruba stejne. Vyzkum rekl doslova, ze nelze prokazatelne rict, co je lepsi. Sklo se musi svazet neekologickymi auty, vyplachuje se to neekologickym louhem, pak se to veze pres celou republiku k vyrobci .... Pokud se uz jednorazove PET lahve likviduji, at se treba spaluji, drti, aby zabiraly mene mista nebo at se z toho dela prumyslova izolacni textilie, ale ne jako v 99 % dnes, kdy se to jen vyveze na skladku v te nejobjemnejsi podobe. Kdyz uz lidi tento odpad separuji, nema to smysl, protoze to v Cechach skonci vsechno na jedne hromade. -
« Re: oprava
doxiny nebo dioxiny - klidně obojí!!, ještě i s dixinama a doixinama atd... :-)))
Tak včera mi zase spadla čelist. V Ústí Aral N95 za 27,90 a Benzina za 29,20 - to se mi tak zdá, že už to je víc, jak "korunu za litr" a přitom slibovali jenom: "AŽ korunu za litr" - no pak jim věř!; ještěže se tohodle podvodu na lidi neúčastním... -
« Re: k názvu tématu:
k těm PETlahvím - a jak to bude vypadat v praxi. Pochybuju, že jsou u nás lidi tak uvědomělí, aby ty flašky nosili zpátky do odchodu. To je radši hodí za rohem do popelnice, případně na venkově do kamen a ještě se od nich ohřejou (fuj čuňata - doxiny na ně) -
« Re: Proč maj dopravci diesely?
Ty protidálniční * ani nepřipomínej. Jejich teorie, že čím víc bude dálnic, tím víc budou lidi jezdit autem - to je bez komentáře. Nebo ty jejich ekologický objezdy všeho možnýho, zřejmě chtějí aby byly silnice co nejdelší a auta na nich najely co nejvíc kilometrů (asi nějaká automobilová lobby :-). Jim vůbec nedochází, že ty silnice, který se teď staví tu budou třeba stovky let a že za pár (no spíš pár desítek) let už auta nebudou smrdět a je teda celkem jedno kudy silnice vede - čím kratší tím lepší. Jo a ty přechody pro zvířata by tam bejt měly, jelikož neprostupné rozdělení krajiny bude v budoucnu asi největší záporný vliv silnic na přírodu. -
« k názvu tématu:
V Ústí n.L. je N95 kolem 28,70 - to docela jde ne?, ale je to díky globalizaci: Globus a Carrefour mají levné pumpy, vydělávají na jiném...a ještě k minulému textu: vím, že od Nového roku budou mít prodejci čehokoliv v PETlahvích povinnost je zpětně zpracovávat, takže se možná dočkáme návratu obalového skla a docela určitě dočkáme zdražení všeho v PETkách -
« Re: Proč maj dopravci diesely?
tak to bylo dobrý: přečůrali OPEC! ha!ha!! to jde??? :-))) Ti se nechají nejvýš k něčemu donutit Američanama ve spolupráci s Izraelem, ale voblafnout? - to těžko!! ha!ha!!! :-))))) můžeme tak nejvýš být míň závislí na ropě a to jde asi nejspíš benzínem a naftou, protože to ostatní je všechno chemická surovina; je zajímavý, že ekologové u nás třeba neřvou proti PET lahvím, ale řvou proti dálnici D8; a řvou tak, že se nejspíš bude stavět tak, aby stavební firmy na tom vydělaly nejvíc (tj. v geologicky nejhorších podmínkách, samozřejmě placeno státním rozpočtem) - tak tomu říkám umět pořádně lobovat! proč neřvou pro to, aby tam, kde je dálnice trochu zahrabaná, byly zatravněné mosty pro zvěř atd??? Buďto jsou tak blbý anebo ano! Ostatně Plzeňáci už jim mají za co děkovat! -
« Re: Proč maj dopravci diesely?
to pohoda - z poslední věty tvého článku jako by vyplývá, že LPG je alternativou ropy. Ale LPG (propan + butan) se přece vyrábí z ropy a dokonce je jeho výroba dražší než výroba benzinu (aspoň to tak řikal ten vydřiduch ředitel České rafinerské). -
« Re: Proč maj dopravci diesely?
chce ušetřit každej, to je mimo diskusi; takže chce ušetřit i ten, co jezdí na naftu, takže chce mít nižší daň, že... Omlouvám se - v mém posledním příspěvku níže byl v samém závěru nesmysl - nemělo být, že cena nafty na pumpě má být o korunu nižší, ale že má být vyšší (z tam popsaných ekolog. důvodů). No a pokud jde o LPG, PB, metan, Setu a jiné pojmy - o výši daně by mohla rozhodovat ekologičnost provozu ve všech širších souvislostech a taky to, jak který mory (=auta s těmi motory) ničí silnice, protože jenom silniční daň nevyřeší, kolik toho které auto najezdíve skutečnosti. A taky by daň neměla zavánět vydíráním = zneužitím toho, že lidi už mají nějaká auta a jejich změna je zpravidla dražší než postupné (drobné, ale každodenní) placení daně. A zatím snad jen Daewoo nabízí nový vůz na LPG, ostatní experimentují s elektropohonem a nechávají LPG na více-méně kutilských firmách (bez urážek profíků a kvality jejich práce, ale předělávka resp. dodělávka by měla dávat horší výsledek než orig. původní konstrukce motoru na LPG nebo tak něco...). Co zkusit opačně: orig. konstrukce auta na LPG s náhradním palivem benzín (nádrž na 7-10 litrů na dojetí k pumpě). Asi to spotřebitele - a tudíž i výrobce až tolik netlačilo; uvidíme, co bude dál teď po vzrůstu cen ropy. -
« Re: Proč maj dopravci diesely?
Tak radši už nic. Dostal jsem se do křížku se zapřísáhlejma benzínařema. Některý chytráci by taky chtěli rušit LPG, bionaftu a normální naftu byste vosolili řádně všichni... Tak si teda hezky poštelujte karburátory a modlete se, ať se vám neposere katalyzátor. To se vsadím, že pak radši podmáznete bankovkou přiměřené hodnoty chlapíka na emisích, aby vám to napsal jako vyhovující. To jsou pak pro ekologii ty benzíňáci nejzajímavější. Nebo byste snad šli zakoupit novej katalyzátor? Tak se přiznejte, ale po pravdě!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Jsem zvědavý jestli rafinerie a distributoři vykážou nějaký zisk pro zdanění - nebo se všechno proúčtuje tak, aby i z toho měl stát h..no.
Čau LN