NEJLEVNĚJŠÍ BENZÍN - OnLine
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« To je zajimave
OMV mela asi 3 vlny, kdy cena vyletla na 25.60 nebo 25.90 a pak se vzdy vratila na 24.00 nebo 24.20. Vypadalo to, ze chce iniciovat zdrazeni, ale kdyz ostatni benzinky zustaly na 24 Kc, vratila se zpet. Prectete si prognozu sejka na www.idnes.cz, barel by mel koncem roku 2001 stat 10 $ -
« Re: Jeste levnejsi jak ONO
To je teda neuvěřitelná cena - Seta za 18,80 Kč, kdyby nám tak chtěli zlevnit taky v Praze, smažej to teď za 20,50 všude. Jinak rekordní cena čistokrevný nafty je na Karlovarský mezi Hostivicema a Jenčí - cena 22,90 Kč. Benzín neregistruju. -
"-- skrytý --" 05.03.01 11:14
« Jeste levnejsi jak ONO
Nevim, jestli vas zajimaji i ceny jinych paliv, kdyz v nadpisu je pouze NEJLEVNEJSI BENZIN.
Vcera jsem jel pres Plzen a OMV u Prazdroje ma cenu SETY Dieselu 18,80 Kc za litr. Pricemz je levnejsi jak u ONA, kde je stale SETA diesel za 18,90 Kc za litr. :)
V Praze ma OMV SETUdiesel za 20,50 Kc/litr. Ostatni ceny na OMV jsem pri provozu nestacil v Plzni zaregistrovat.
Snad to postaci jako argument pro toho, kdo tu psal, jak ONO pere spinave penize (a treba je to pravda, co my vime) a jak sidi zakazniky, proto je nejlevnejsi. Ze by ted i OMV sidilo zakazniky??? :) -
« Re: Ako to bezi u nas
Ja osobne jedu a kdyz cestou vidim levnej benzin (nebo vim ze ho cestou maji) a mam pod "pulku", beru plnou. Je to naprosto logicky, nevim proc bych mel nekoho sponzorovat, protože ma pumpu v pronajmu a živi se na ni retezec dalsich "provozovatelu" nebo protoze provozuje haldu dalsich sluzeb a ma tedy pak vyssi porizovaci naklady a tedy i vyssi marzi. Jezdim na benzinku pro benzin a pro nic vic. Kdo chce do McDonalda nebo na kafe, at si priplati. A fronty necekam nikdy delsi nez 5 minut (me to za to usetreny kilo=35*3) stoji. Treba si za to dam nekde v klidku obed :-)). Proste kazdy podle sveho. -
« Re: Ako to bezi u nas
zatim to furt jeste jde .... N95 za 23.20 ..... bez front a bez cekani, furt o tom mluvim, zalezi na osobni preferenci, pro nekoho je 180 Kc za 20 minut dobrym vydelkem. Podle mne vam nakupku u velkoodberatele nereknou, a jestli reknou, reknou vam asi cislo, ke kteremu se musi pripocist dane, atd. -
« Re: Ako to bezi u nas
Záleží kde a za kolik nakupujou. Už tady o nich taky někde byla řeč. Nicméně je to otázka nátury. Já osobně dávám přednost pohodě a klidu na relaxaci, než abych se někde s někým tahal o pistoli a pak se boxoval o to, abych se dostal ke kase platit. Ale asi to je daň za tu láci. Jestli jo, tak sorry, ale nemám zájem. Za socanů jsem si vystál front dost a to jedině kvůli tomu, že nebyla jiná možnost. Nechce se mi půlku života strávit zjišťováním, kde je co nejlevnější.Za kolik je nákupka si zjisti u velkoobchodníků. V době, kdy jsem psal příspěvek o tutový dotaci 30 hal. tomu tak oproti aktuálním cenám bylo a ceny se mění týdně. Já už jsem tři týdny doma marod, takže jsem ztratil kontakt. -
« Re: Ako to bezi u nas
prof: tak za kolik je litr N95 z velkoskladu? Ty tvrdíš,že kdo prodává za 24,50 tak to ještě dotuje.
Je to asi 2 týdny,co jsem jel z Rozvadova: ONO v Nejřanech :23,50 , Plzeň 24 ,na dálnici jsem to nesledoval,Praha :cca 26-26,50 ,Čepro Mstětice 25.
Takže rozdíl asi 3Kč.
Dneska u pump fronty nejsou,spíš tam jsou dvě,tři auta na 8 stojanů.Kolik taková pumpa v Praze denně vytočí? V Nejřanech,kde maj ceny dost nízko,fronty jsou,tam jde pistole z ruky do ruky.(4 stojany plus rychlopumpa pro kamiony)
U kasy platěj tak 2 lidi za minutu,když odhadnu,že každej vezme 30 litrů,vychází mi to 3600 l za hodinu,počítám-li slabší noční provoz,tak za 18 hod. mi vychází asi 65000 l denně tj. 3 cisterny.Jednou v rádiu jejich šéf tvrdil,že maj korunu z benzínu a 80 hal.z nafty. Tak to maj denně alespoň 65000 a to možná odhaduju dost nízko. Myslíš ,že to dotujou? A proč by to dělali? -
« Re: Ako to bezi u nas
to vlami: V zásadě lze tvoje připomínky pochopit, nicméně je třeba vycházet z naprosto rozdílného podnikatelského prostředí pro státní podnik Benzina - zelená-, Globusy a jim podobné provozovatele, a pro zbytek subjektů, provozujících sítě, nebo jednotlivé čerpací stanice včetně "velkých" značek. Zatímco těm prvním nezáleží na nějakém rabatu z pohonných mot, jelikož je živí něco jiného, ti druzí jsou na něm přímo existěnčně závislí. Pokud zákazník posuzuje podle toho, že normální by měla být ta nejnižší cena, je to z jeho hlediska pochopitelné, ale krátkozraké. Pak by mohlo dojít k situaci, kterou popisuješ ve svém dodatku, že provozovatelé, pro něž nebude mít žádný smysl prodávat a nakupovat za stejnou cenu (což je mimo jiné protizákonné), trh jednoduše opustí (tak, jak to například udělalo BP) a vrátíme se do doby socialismu, kdy jste byli rádi, že jste někde vůbec měli možnost vystát frontu a v noci jste byli odkázáni jen na zcela nedostatečné množství čerpaček, vzdálených od sebe mnohdy i stovky kilometrů. Nedělejte si iluze, že by s vám ti zbylí nezačli cvičit mnohem razantněji, než se to děje nyní. Je to přirozený znak provázející jak ztrátu konkurence, tak zisk monopolu, což je v podstatě totéž. A pokud někdo strká svojí hlavu pod gilotinu úvěru, zaručí se celým majetkem, včetně příbuzných a začne se prodírat těmi všemi administrativními překážkami k tomu, aby postavil čerpací stanici pro veřejnost, zaslouží si zcela jistě víc, než 10 000 hrubého a konstatování, že je potřeba stavy čerpacích stanic snížit. Jistě, pakliže je někdo schopen postavit třetí pumpu hned vedle stávajících dvou a myslet si, že natáhne lidi na cenu, potom je blázen a případný neúspěch je jedině jeho problémem. -
"-- skrytý --" 27.02.01 22:38
« Re: Ako to bezi u nas
JESTE DODATEK: A myslim si, ze cerpacich stanic je u nas v CR az presprilis. A to je ten zasadni problem i s jejich marzi a "provozovatelnosti" jak pises. Sit cerpacek je predimenzovana - viz plno prazdnych cerpacek, ktere jsou jedna za druhou treba pri vyjezdu z nejakeho vetsiho mesta - UZ JSTE SI NA TENHLE POHLED ZVYKLI???? Ja ne. Proste to pani Dybovo-urednici prehnali a nechali zbytecne zabrat prilis mnoho pudy neekologickym znecistujicim provozem (coz cerpaci stanice VZDY bude) = kratkodoby uspech - ale likvidovat po nas to budou nase deti. Po nas potopa. Navic se ona provozovatelnost mene vyuzitych stanic musi kompenzovat vyssi marzi, kterou ty jeste obhajujes. Vse zaplati spotrebitel, jako vzdy..... (?!) -
"-- skrytý --" 27.02.01 22:28
« Re: Ako to bezi u nas
PROF: Nesouhlasim. Zisk se ma vytvaret velkym obratem zbozi, nikoliv velkym rabatem a malym obratem zbozi, jak je u nas zvykem. Nechapu cenovou zavislost: JE O ZBOZI VELKY ZAJEM? Tak ho zdrazime, at z toho mame poradny vejvar! --- Pritom je ho dosti, tudiz neni nutno zdrazovat z duvodu previsu poptavky nad nabidkou. --- -
« Re: Ako to bezi u nas
To teda nevím, nicméně 2 koruny v Čechách je rabat na hranici zákonné provozovatelnosti. Je pochopitelné, že z něčeho je třeba také žít. Potom to záleží na výtoči a je logické, že kdo více točí (nad 2 Kč), ten lépe žije. Jakmile však někdo začne zlevňovat, aby více točil, je to cesta do pekel, na které může vydělat jen zákazník. Zdůrazňuji: "může". -
« Re: Ako to bezi u nas
Jak, mfilipe, chceš docílit, aby u tý druhý pumpy na stejným místě byla výtoč 2x větší?1. Pokud dáš cenu jen o korunu níž, tak toho nedocílíš.Jak chceš dát o korunu levněji, když ještě někde 2-5 km od tebe(např. u Globusu nebo zelený Benziny, kterým je úplně jedno, jestli vydělávají, nebo ne) je ještě o další korunu levněji? Budeš snad prodávat za nákup? Sám nejsi schopen dostat se na lepší nákupní cenu.Pokud toho docílíš něčím jiným (hospoda, autohaus, myčka, atd), stojí to těžký prachy a ty ti musí něco vydělat, takže nemůžeš prodávat o korunu levněji, ale naopak dráž, jelikož poskytuješ vyšší standart. V žádným případě to nebude dvakrát tolik.Nedělej si iluze, že něco z toho, co jsem uvedl, je schopno samo sebe za 4 roky zaplatit - na dýl ti nikdo nepůjčí.