NEJLEVNĚJŠÍ BENZÍN - OnLine

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.07.01  17:30

    « Re: to Jery V.

    Jak kde, na D1 u Pruhonic jsou porad. Vcera jsem byl v severnich cechach a N95 za 28,50 u Shellu a tam teda ty plachty nemeli, to je fakt. Ja tankuji radeji u znackovych benzinek, mam s tim svy zkusenosti, ale u Shellu uz moc ne, protoze mne stve s tema cenam, zdrazuje vzdy jako prvni a zlevnuje jako posledni! Radeji tankuju u OMW!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.07.01  15:14

    « Re: to Jery V.

    Já jsem taky z matičky stověžatý.A vím,že třeba u Agipu na Štěrboholský stojí i přes třicítku.Ale třeba u Barev-laků v Hostivaři je za 27,90 (bral jsem ve čtvrtek),na Žižkově u Pražskejch služeb taky.Něco přes 28 to prodává Globus.Takže rozdíly tu pořád jsou.Jo a všiml jsem si,že Shell už sundal ty plakáty přes totemy s cenama.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.07.01  09:31

    « to Jery V.

    Nevim, kde bydlis, ale tady v Praze a okoli stoji benzin 29,90, jsou to pekny h.....!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.07.01  09:18

    « Re: ONO Nejřany

    Profe,s tím zvodnatěním to byla nadsázka.Ale dřív se občas stávalo,že na některej benzín to prostě hůř táhlo a to prej byly strategický zásoby,co se po čase daly do prodeje.Ten Super u ONA je asi Slovnaft SuperUNI95,tedy bezolovo s přísadou Anabex.
    V pátek byla zas nějaká hláška na Nově,že Saúdská Arábie chce snížit produkci,aby zvýšila cenu z USD 24,50 na 25.A nováci hned,že se asi bude cena vracet ke 30.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.01  08:46

    « Re: ONO Nejřany

    No, asi budete mít pravdu. Jenom nevím, co je to zvodnatělej benzín, kterej v zavřeným a hlavně plným kanystru vydrží klidně 5 let. A Super již není Super 96, ale obyčejnej Natural již obsahující přísady, chránící ventilová sedla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.01  14:14

    « Re: ONO Nejřany

    dik, hlavne aby jim to vydrzelo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.07.01  10:35

    « Re: ONO Nejřany

    Ruprechte, ted jsi to vystihl, presne tak! Takovemu trhu (po vzoru chovani TANK ONO) bych rozumel. Proc ja pisu takovy romany, kdyz to jde rict v jedny Tvy vete? :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.01  10:23

    « Re: ONO Nejřany

    ONO Nejřany se prostě chová naprosto tržně (zřejmě pochopili) a některý to proste sere :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.07.01  20:20

    « ONO Nejřany

    Když už máte ONO na tapetě,věřte,že tam se čepovací pistole dává z ruky do ruky.To není pumpa,kde vidíte stát jedno nebo dvě auta a zívající obsluhu.Pro osobáky tam mají čtyři řady,pro tiráky vedle extra stojany.U kasy se stojí fronta na placení,ale jde to rychle.A protože je kousek od D5, maj tam těch kamionů požehnaně .Nevim jak velký nádrže takovej tirák má,ale jednou jsem viděl,jak dva šoféři platili za naftu 100 tis.Kč.Takže denní výtoč tam musí bejt ohromná,kdepak 20 aut po 50 litrech!
    Chtělo by to alespoň jedno ONO do každýho okresu.Mně osobně je velkej obrat s malou marží sympatickej,to snad znamená vysokou produktivitu práce ,ne? A taky jim nestačí ten benzín zvodnatět.
    Jo a je taky zajímavý,že tam nemají N98,asi se toho moc neprodává.Zato vedou Super i když už není olovnatej,ten se taky už moc nevidí. Suprem nemyslím novej název N95,ale to co tankujou starší auta,třeba Oltcity nebo Š130.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.07.01  14:42

    « Re: PROF / rezie a BOB

    Bob - bylo by to zajimave udelat pozorovani u ruznych cerpacek o pohybu aut. Anebo jeste presneji, zeptat se, kolik vytoci za bezny mesic. Mam kamarada u zapadle pumpy v jedne vsi, tam to bude opravdu asi par aut denne (jaks uvadel) a ceny ma stejne jako normalni cerpacky "na tahu" a taky zije. Chci tim naznacit, ze pumpy, ktere maji stejne ceny, ale 10x vetsi obrat by mohly jit dolu s cenou, ale nepujdou a jeste zdrazi, kdyz maji obrat jeste vetsi (leto). PHM jsou stale neumerne draha..... Na druhe strane, tim, ze nejdou dolu velke cerpacky na lukrativnich mistech, tak umoznujou prezit i malym cerpackam v zastrcenych koutech CR, to je taky fakt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.07.01  13:51

    « Re: PROF / rezie a BOB

    To prof: zdrazovani se nedela podle kurzu dolaru a nakupnich cen, ale podle toho kdy na N@VE reknou :-) To sis jeste nevsiml? Zlevni se az se "musi" a zdrazi se hned, jak na N@VE reknou, ze jde dolar nahoru|cena ropy nahoru... bez ohledu na to, ze takhle zdrazene PHM prijdou ke stojanum az za x dni(tydnu).


    To vlami: to s tou zdevastovanou benzinkou byl vtip :-) Vzdyt je jasne, ze v nasem pravnim state nemuze nikdo zpusobit vedome takovouhle ekologickou havarii... Ftip. V zadnem pripade jsem nechtel rici, ze to je to co ONO udela, anebo chce udelat. Byla to pouze obecna uvaha.

    Co se tyce Klause... Jestli bude chtit kandidovat na toho prezidenta, tak nevim co budu delat :-) Nektera jeho ekonomicka presvedceni jsou pro mne nestravitelna, ale beru ho. Nektere jeho osobni a lidske ciny jsou mi ale proti srsti... No nic. Nechme te politiky.

    Ohledne te uvahy o poctech aut, tak to prepocti na jina cisla ja jsem si tip 20 aut denne bere 50 l BA95 kazde, to mi pripadalo prumerne na kazdy den v roce primerene. Kolik myslis ty? 200 aut denne bere 50 l, tj 10000 litru benalu za den, s rocnim obratem 105 mil Kc a ziskem 10 mil za mesic (zisk 2,6 z litru)? Tak to by se mi libilo...
    Mas-li chut udelat skutecnou analyzu, tak muzes, urcite by zajimala hodne lidi. Skod do par pump a zeptej se na vytoce -- stejne te treba u toho ONA musi uz znat, ne?

    A ze nebudes prodavajicimu splacet uvery a dluhy? Uz jenom tim ze sis neco vydelal tak toho splacis :-) A co teprve tve deti -- viz 10% (nebo kolika) schodek statniho rozpoctu...

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.07.01  11:24

    « Re: PROF / rezie a BOB

    Ja uz musim reagovat na par veci Boba a Profa.
    Ono skutecne zdrazuje posledni a protoze tam tankuju porad a vse si pisu, muzu vam rict [sleduji jen naftu a bio], ze nafta je tam porad za 21,90 Kc/l, takze VUBEC od podzima ONO nezdrazilo na rozdil od ostatnich pump. Takze bych rekl, ze zlevnuje ihned a zdrazuje nejdele, nekdy vubec. Mohu se podivat do zaznamu na uplne presny data... Neptej se mne ale, z ceho zijou.... Podle meho velky zisk tvori velkym obratem zbozi - tak, jak to ma byt.

    Za druhe - opustit zdevastovanou benzinku jaksi nejde. Musi nekdo likvidovat ekologicke skody, zamoreni atd. To asi nebude spravna uvaha, Bobe. [Vybydlit a jit pak jinam...]. A Ono Nyrany naopak za posledni rok postavilo dalsi benzinku a mycku pro nakladaky. Uz jste koukali na cenu myti? Taky bezkonkurencni.

    Prani penez - nevim proc by to delali, Klaus preci rekl, ze neexistujou spinavy penize. A Klaus je tady porad Bohem .

    K ty rezii. Rezie, Bobe - to jsou fixni naklady. Nepatri tam variabilni naklady, tj. mzdy, vecne naklady atd. Proto jsou 2 Kc/l hodne moc. A tvoje stanovisko, ze pumpy museji splacet uver a proto maji vetsi marzi... - TO MNE JAKO KUPUJICIHO VUBEC NEZAJIMA, ze ma nekdo dluhy [pujcku] a podnika. Preci JA jako kupujici mu nebudu platit [v cene zbozi] na zivobyti a zaroven jeste mu pomahat splacet uver a na jeho majetek a uroky z uveru???

    Na kazdou korunu zamestnanci odvadi firma nebo podnikatel 36.6%, tj. 37 haleru, ne korunu, Bobe. To je taky rozdil. Dalsi dane ze mzdy plati jiz z hrube mzdy zamestnanec, nikoliv zamestnavatel. Navic - tvoje pocty, ze na pumpu prijede 20 aut denne a natankuji jen po 50 litrech... Skoro vsechny pumpy jsou nonstop a 20 aut = mene jak 1 auto za hodinu :)) Takova pumpa asi v CR nebude. A pak prijede nakladak a natankuje 600 litru...., to je podle tebe 10 aut, tj. staci 1 nakladak za 10 hodin? Kdepak, obraty pump jsou vetsi, proto ta rezie muze byt mnohem nizsi. Chtelo by to nekoho od fochu, ale myslim, ze ten se nam jen usmiva a nepromluvi tady, protoze si krasne masti kapsu, tak proc by se tu ventiloval, jak to je, ze?

    Profe, kdyz je leto a dovolene, tak je skutecne vetsi spotreba PHM, ne naopak. Nekteri nasinci jedou sice za hranice ale mnohem vice cizincu je u nas a tankuji. A mezinarodni automobilova preprava... Proto nechapu, proc se zdrazuje [krome ONO], kdyz si mohou pumpari vydelat vice obratem, budou mit i vice zakazniku, kdyz nezdrazej [jako ONO]. A vice stalych zakazniku, coz je jeste lepsi zakaznik nez nahodny zakaznik.
    Cau.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.07.01  08:30

    « Re: PROF / rezie

    Snad jen k ty spotrebe behem leta. Nevim, ale ja si myslim ze je skutecne vyssi nez v zime. Jsou sice dovolene apod., ale dovoz zbozi (kamiony) jezdej furt, tech par dovolenkaru ma urcite zaskok, navic je stavebni sezona, takze mnohem vice budou jezdit tatry s piskem nebo kdovi cim a ty malo nezerou, dale JZDaci na traktorech apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  20:39

    « Re: PROF / rezie

    bob: ONO musí podle tebe zlevnit první a zdražit poslední. Tak to mě potom podrž, z čeho žijí? Tak velcí, aby měli zásobu, ze které by mohli po zdražení ještě chvilku "jet" za starý ceny. Nechci je nijak podceňovat, i když, takovej šikovně zaparkovanej vlak cisteren s benzínem by to mohl řešit.

    Synchronizaci cen si představuju tak, že ti velcí posoudí, co je pro ně momentálně výhodné po všech stránkách (kupní síla, celková atmosféra ve společnosti, sezónnost a pod.) Dovedu si představit i telefonáty od konkurence ke konkurenci s otázkami typu: Jak to vidíte vy? a odpověďmi: My máme podobný názor. Není to žádný kartel, nazval bych to takové vzájemné informování. Tomu se neubráníme a kdybychom tam byli my, nedělali bychom to asi jinak. Ti menší a jednotlivci pak jednoduše dolaďují s přihlédnutím k atraktivnosti své polohy. Mám podobný názor, jako ty. Nemyslím si však, že by se dalo jednoznačně říci, že si někdo řekne, že je sezona a proto si tam přihodí. To první přihození musí podle mně přijít vždy s vrchu, od těch největších.

    Jestli je v letní sezoně větší nebo menší spotřeba PH, to by nám musel říci někdo s větším přehledem, já osobně si myslím, že aut sice může být více, hlavně osobáků, ale spotřeba PH je menší.

    Defenestraci vlády bych přivítal, nicméně dříve bych rád věděl, kdo ji provede a kdo se následně chopí žezla. Pokud by to měl být prostý lid, potom bych s tím raději nechtěl nic mít. V současné době se mi jeví jako nejvhodnější politické uspořádání diktatura, ne však proletariátu, to prosím opravdu ne! Mám na mysli diktátora, jenž má jasnou představu o pořádku a disciplíně. Nic jinýho tuhle zemi nemůže probrat. Ale to je na jiné téma a jinou kavárnu.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  07:51

    « Re: PROF / rezie

    ONO reaguje jak na zlevneni tak na zdrazeni -- nejezdim tam ale tak casto, abych mohl rici kdo driv. Je pravdou, ze po "ustaleni" cen po nejakem skoku (nahoru|dolu) maji cenu cca o 2.6 Kc na litr mensi. Proc by ONO melo byt prvni kdo zdrazi? Jestlize je jejich snahou mit stale zaplnenou pumpu, musi zlevnit prvni a zdrazovat posledni aby byly stale nejvyhodnejsi a lide meli jistotu ze kdyz jedou do ONA, "jedou do benzinoveho raje" :-). Fakt se ale bavime o jejich pohnutkach, ktere dost dobre znat nemuzeme...


    Co se tyce synchronizace cen u pump, tak to je pro mne take zahadou :-) Pamatuji si ale, ze jeste pred tim prvnim velkym zdrazovanim (kdy benal prelezl tech 25 Kc asi pred tremi roky) byl zde v Plzni pomerne velky cenovy boj -- pumpy se furt predhanely kdo bude levnejsi a vysledkem byl nejlevnejsi benzin v cechah. Pak zacala hysterie v televizi, ktera "urcovala" konkretni ceny a po tom zdrazeni meli vsichni stejne ceny +-. Pumpari se na cenach domlouvaji? Nejsem pumpar, takze nemuzu rict. Ovsem co vim, tak nekterym pumpam cenu urcuje "ustredi", zrejme po nejakem pruzkumu trhu. A male pumpy... Ty se po nich opici, protoze kdyby byly levnejsi, tak by je nekdo mohl v noci vypalit :-) I kdyz vypalit pumpu... Nevim. Mas profe nejake jine vysvetleni?


    O tom ze by se ted mene jezdilo se prijd nekdy presvedcit na privadec na dalnici a nektere dulezite krizovatky. Ja bych jim ten benzin zdrazil...


    Kdy se kona ta defenestrace vlady a parlamentu?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  22:30

    « Re: PROF / rezie

    Nějak mi ty vaše úvahy nejdou dát dohromady. Pořád čtu: Když šly ceny benzínu dolů, bylo to jediný ONO, který zlavnílo. Ptám se: Jak to u takovýho ONO vypadá, když jdou ceny benzínu nahoru? Podle vaší teorie by měli oni být první, kdo zdraží? Budiž, možná že když jde cena benzínu nahoru, zdraží velmi rychle všichni, tudíž pružnost ONO se nedá zaznamenat.

    Potom tady hovoříte o vyčuranosti skoro všech pumpařů, kteří v sezóně zdražujou, jelikož na dovolenou se jezdit musí. Jak to dokážou trefit, že se jim podaří zdražit tak nějak akorát, aby se jim to vyplatilo, ale přitom aby k nim lidi ještě jezdili? Řeknou si 1 července: Tak, je sezona, prásknem tam 50 halířů, lidi teď budou jezdit víc? Jak takovej pumpař může mít tu odvahu, že v okamžiku, kdy má ceny tak nějak v toleranci s konkurencí, omastí ty svý o padesátník? Copak se nebojí, že k němu lidi přestanou jezdit? Vždyť pump je tolik, že si už dneska (díky bohu) můžou vybrat.

    Další nesrovnalost tuším taky v tomhle: Co když pumpaři na sezónu zdražujou ne proto, že se jezdí a tankuje víc, ale pro to, že se jezdí míň? Vždyť jsou všichni na dovolených! Že berou plnou nádrž? To je ale tak zhruba třetina nákupu, kterej udělá takovej šofér náklaďáku každej druhej den! Není to stejný, jako soboty a neděle, kdy pumpy dávaj dokonce víkendový slevy, aby k nim vůbec někdo přijel? Mám takový pocit, že dovolený jsou pro mnoho pump kritickým obdobím.

    Někdo tu řekl, že cenu určuje prodejce. Zas mi nejde do hlavy, jak to trefí, aby ji určil tak akorát? Co když jeho konkurence určí cenu jinak a bude levnější? Ano, jezdit se musí a musí se tankovat. Jediný, co se nemusí, je tankovat tam, kde to trochu s cenou přepískli. No a to je snad určováni ceny trhem, ne?

    Dále musím zmínit situaci, kdyby ceny začal regulovat stát. Ten to totiž nemá zapotřebí. Jelikož příjem z prodeje benzínu je pro něj velmi důležitý, musí nechat vydělat lidem, kteří pro něj tento přísun zabezpečují. Tato situace by patrně pro koncového spotřebitele ani pro prodejce nepřinesla nic. Doplatily by na ni nevhodně umístěné pumpy, které by asi skončily.

    Nejjednodušší a nejpříznivější řešení vidím v jediném. Vypráskat tu naprosto neschopnou vládu a obě sněmovny. Ti mají totiž na svědomí nejednoznačné, nepřesné a tedy nefunkční zákony, podle kterých se dá všechno možné, jen ne poctivě pracovat a dostávat za to odpovídající mzdu. Problém mají jak zaměstnanci, tak jejich zaměstnavatelé. Jediní, kdo nemají problém, je ta pakáž, která si jednoduše svoje platy odsouhlasí a o nic víc se nestará. Nechci vyopadat jako člověk, který závidí druhému jeho mzdu. Rád bych jim tu mzdu i z celého srdce přál, ale musela by odpovídat výsledkům jejich práce, tak jak je to logické a jedině správné. Už musím končit, nebo začnu bejt sprostej.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  13:30

    « Re: zpatky k tematu

    sakra spletl jsem si rubriku, sorry :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  13:29

    « zpatky k tematu

    Citroen AX 1.1i do Chorvatska a po něm, 4.87 l/100km a 4.57 l/100km. Po okrskach cca 90-100km/hod, po dalnici cca 100-120km/hod. Jsem rad, ze nemusim tolik mastit kapsy pumparum.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  10:29

    « Re: PROF / rezie

    Tedy ten posledni odstavec je trochu nesrozumitelny. Tak to vypada, kdyz clovek nema cas na praci (psat do MC) ale musi pracovat (v praci) :-)

    Chtel jsem rici, ze zde neni urcovana cena potencionalnim nedostatkem komodity pri zvyseni poptavky, ale tim, ze je poptavka zvysena (zvysil ji nekdo mimo trzni vztah) -- tedy poptavka se zvysi nezavisle na vuli poptavajicich, ale proto ze jim to manzelky naridi (mimotrzni element). Tim se zvysi elasticita poptavky (tedy rozsah, kdy je schopna akceptovat zmenu ceny beze zmeny poptavaneho mnozstvi) -- manzelka by pri cena 40 Kc za litr samozrejme rekla "Hmm, je to uz opravdu drahe, tak tedy pojedeme tim vlakem", ale ja bych to rekl jiz pri 35 korunach (a nikam bych nejel :-)). A to je ten rozdil letni "sezony" od zimni -- meni se parametry trhu, a to co platilo v zime jiz v lete neplati. O tom prave je cas ekonomie (vedy), jak popsat tyto zavislosti, jak na trhu na ne reagovat a jak maximalizovat svuj zisk (jak v kratkodobem, tak i ve strednedobem hledisku). Ale abychom se o tomhle mohly "bavit", tak bychom si museli ujasnit mnoho pocatecnich podminek, ktere by nas, jakozto ekonomicky subjekt zajimaly. Napriklad, by bylo nutno specifikovat, co je primarnim cilem "pumparu" -- velky obrat (prani penez)? Maximalni zisk (=rozume velky obrat)? Stredni obrat = jakysi zisk, neopotrebovani zarizeni (ONO treba bude muset brzy menit stojany, povrch vozovky, dvere se jim od toho soupani zadrou :-) Treba fakt jenom perou penize (pri slusnem zisku) a za dva roky, az jim pumpa bude "padat na hlavu" odejdou s cistymi penezmi. A nebo jim vyjde levnejs postavit novou pumpu a tuhle nechat spadnout.)... Jak rikam, bavime se o problemech, ktere by si vyzadali opravdu hlubokou analyzu, jiz zde nejsme schopni.


    PS: nejsem ekonom, tak jestli je tu nejaka fatalni chyba, tak... Tak nic.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  10:10

    « Re: PROF / rezie

    >Poukazoval jsem jen na to, ze nechapu logiku ONOHO trhu, ja bych jednal


    Ja je take nechapu. Jak jsem nekolikrat psal, u nas pred domem je OMV, ktere je vecne vice ci mene prazdne -- zrejme ji jiz maji splacenou a nemusi se hnat za ziskem (= reagovat na potreby trhu).


    >Vse co jsi napsal, delam. :-) Nejezdim jinam nez na ONO Plzen


    Aaa kolega :-) Mozna se tam nekdy uvidime :-)
    >jako ONO Plzen, zisk se da mnohem lepe a vice vytvaret zvysenim obratu

    >nez zvysenim ceny.

    >narozdil od tve teorie "TRHU" oni nikdy nezdrazili

    >jen proto, ze maji fronty u svych cerpacek.


    Nezdrazili proto, protoze vi ze tam jezdi lidi z daleka a ze by se na ne pri zdrazeni vyprdli. Pochopili, ze je zivi vysoky vytoc. Take je to soukroma pumpa, takze maji marzi jako retezcove pumpy (nakup BA95 za 23 Kc/l -- marze ONO 2.5, jine pumpy sice cca 6 Kc, ale pul jde do retezce a pul provozovateli). Mozna to maji tak dobre spoctene, ze vi, ze by jim vyssi marze nepokryla ubytek zakazniku a nizsi by jim jich tolik nepridala (nebo by tam byly moc velke fronty, nestihly by se zasobovat benzinem, ci neco jineho).


    > kdyz pred nedavnem sly dolu ceny benzinu, bylo to pouze

    > ONO, ktere zlevnilo....


    Ale vzdyt oni zlevnuji i jini, ale pozdeji... Rekl bych ze ONO ma dobreho ekonoma :-)


    >Jeste ze tu jsou a jeste ze je mam na ceste domu.... :))


    Ja je mam trochu z ruky, ale stale se mi to dost vyplati, nez brat pred domem... Cca 200 Kc na nadrzi.


    >... ceny se v tzv. "sezone" zvedaj, i kdyz je PHM dostatek a i kdyz

    >je ropa levnejsi nez v predchozim obdobi! Nejde tedy o vyrovnani

    >nabidky s poptavkou.


    Zde se ale zvedne poptavka. U teto komodity nejde vubec o srovnavani poptavky a nabidky v dusledku zmen ceny. Praveze se MUSI jezdit a v lete se na dovolenou MUSI jezdit vic (to by mne zena hnala, kdybych ji rekl "pojedeme na dovolenou a usetrime -- pojedeme totiz VLAKEM." *. Rekla by "Jedeme na dovolenou, tak si priplatime ne? Jedeme jednou (dvakrat) za rok, tak si to uzijeme a nebudeme brat ohledy na penize". A o to mi slo -- cenu teto komodity neurcuje trh, ale prodavajici (trh ji sezonne pouze minoritne ovlivnuje). V lete je elasticita poptavky vetsi nez v zime (proste se akceptuje mnohem vetsi cena nez v zime, protoze mnohem vice lidi v lete proste jezdit MUSI). To je fakt.


    Ja jsem se hlavne zamyslel nad moznosti regulace ceny statem, protoze zde cenu neurcuje trh, ale prodejce, protoze se jezdit MUSI.

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…