AUDI - vše, co k ní můžete říct
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Audi
-
« Prodej
Ahoj, potreboval bych od vas takovou mensi radu. Mam doma hlavu a vstrikovaci cerpadlo z AUDIny a uz jsem zkousel volat snad na tisic mist a nikde to nechtej vykoupit. Je to normalne funkci, za smesny penize a ja uz to nepotrebuju. Nevite nahodou o nejakem miste kde by to byly ochotny vykoupit ? -
« Re: 90/COUPE Quattro ( 1987 - 91 )
Obecně se dneska dá říct, ľe koupit auto (zvláą» takovýhle) v čechách bývá o trochu levnějąí neľ ho dovézt. Výhoda dovozu je jasný původ, pravdivý údaj počtu ujetých kilometrů, větąinou servisní kníľka, větąinou lepąí stav. Úplně nejlepąí je koupit venku dobrou křapku a dát ji do kupy - ale těhle aut sem ve ©vajcu moc neviděl, takľe výběr bude malej. -
« 90/COUPE Quattro ( 1987 - 91 )
Uvažuji o koupi vozu "90 (1987 - 1991, snad, typ 89) /COUPE (1988 - ) 2,3/2,3 20V Quattro. Vy, co je máte, nebo co s nimi máte nějaké zkušenosti, napište sem ( nebo na "AUDIJASTE@POST.CZ") prosím všechny Vaše poznatky a zkušenosti s provozem těchto vozidel. Díky všem!! Mám ještě jednu otázku: Je výhodnější(levnější) tohle auto koupit u nás, nebo ho dovést ( z Nemecka, CH, Belgie apod.) -
« Hradecaci
V patek privezli do novakovych garazi nove stribrne TT. Jeste jsem tam nebyl, nevim co je za typ. Tak se tam muzete kouknout. PRO VAS OSTATNI : K nam tady do hradce vzdycky privezou vsechno se 1/4 rocnim zpozdenim, tak se jinak nedivte. Navic: Tady ten prodej a hlavne servis AUDI a VW stoji za pekny ho.... Takze, pokud sem do servisu nemusite, nejezdete sem. -
« Re: Audi 80
Cau, ja mam AUDI 100 CD, diesel a asi bych se zase rozhodl pro 100, oproti 80. Nevim teda mezi jakou 100 se rozhodujes, ja mam r.v. 1985. Je to perfektni a hlavne obrovsky auto a to jak na pohled, tak i v interieru. Sice je s nim horsi manevrovatelnost, ale to je dane rozmerama auta. Pri vyberu dieseloveho motoru, bych byl hodne opatrny, jelikoz nasledna oprava je hodne nakladna. Taktez bych pocital s tim, ze se bude menit spoustu dalsich dilu. Brzdy, silent bloky, svareni vyfuku, loziska na kolech...., to jsou veci na ktere si vzpominam, ze by se v posledni dobe menily. Ale pozor na kvalitu servisu ! Muze se to znacne prodrazit ! Jinak jsem s tim autem spokojen a myslim si ze vymena dilu by me cekala u jakekoliv jine znacky auta. Jen by to bylo mozna levnejsi. AUDI 100 doporucuju jako pohodlny, velky, cestovni auto, ktere neni moc urcene pro sportovni jizdu. -
« Re: Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
to Audis: z môjho príspevku o brzdách sa zdá, že je to všeobecný problém všetkých áut. NIE, ten článok sa týkal vyložene Audiny 4 a 6, resp. Passata. Zožeň si ten Autobild 6/99, alebo si v nejakej technickej knižnici vyžiadaj nemeckú motoristickú tlač za posledné dva mesiace, určite nájdeš aj dalšie články týkajúce sa tejto aféry. -
« Re: Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
No, ja som si to nevymyslel ... dokonca je divné, že takéto články prebehli NEMECKOU motoristickou tlačou, ktorá obvykle výrazne nadŕža nemeckým autám pri všetkých porovnávacích testoch. Nebolo to len v AutoBilde, ale aj v AMS, Mot-e aj nejakých ďalších, táto aféra trvá už vyše mesiaca. Dokonca niektoré časopisy vyzvali majitelov Audín, aby napísali o svojich skúsenostiach, takže po uzávierke to bude celkom zaujímavé čítanie. A že to nebol nejaký výmysel, o tom svedčí aj to, že sa k článku vyjadruje aj vedenie fabriky, ich technici atď. Zatial síce iba hovoria, že sa pracuje na vyriešení tohto problému (pripomína mi to situáciu pred 1-2 rokmi, keď horeli Volvá. V Nemecku ich zhorelo myslím vyše stovky, väčšinou úplne nové, niekedy ešte na ceste od predajcu. Auto proste zastavilo, motor zhasol a nešiel natočiť. No a keď majitel vystúpil a otvoril kapotu motora, vyšlahli plamene takej intenzity, že auto zhorelo do tla ešte pred príchodom požiarnikov. Vtedy vedenie Volva tiež len dva mesiace hovorilo, že sa na prípade pracuje, a pritom boli asi bezradní. Neviem ako to skončilo, nesledoval som to až do konca, ale predpokladám, že sa to nejako utriaslo a zabudlo sa na to.) -
« Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
Vážený Pallasy, Tvůj článek je fakt zajímavá věc a musím uznat, že test brzd s vodou jsem ještě nikde neviděl. Zmíněný článek jsem sice nečetl, ale myslím si, že když se každý brzdový kotouč a destička dostane do styku s vodou, tak to prostě musí hůře brzdit. nezdá se mi, že by to byla nějaká relevantní chyba. Myslím si, že pri průjezdu louží a následnému roztřiku vody od kol záleží na spoustě maličkostí, které dělají automobil. Dezén pneu, tvar podběhu, umístění brzd. třmenu, tvar kola, atd ... Nevylučuji, že je konstrukce těchto maličkostí u A4 a A6 horší, než u jiných vozidel, ale jako audináři se mi to nechce věřit. Vždyt´ AUDI má jedny z nejlepších brzd, zejména mezi svou konkurencí.
PS: Pokusím se na ten článek podívat. -
« Re: Audi
Mne osobne se zacali vozy AUDI libit az od uvedeni nove rady 100 v roce 1982. Pote byli modernizovany vsechny rady - 200, 80. Ale to pravy nastalo az uvedenim A4. Co se tyce brzd, tak s tim ma problemy celej koncern VW. Nedavno byl v casopise Auto, motor und Sport zverejnen test brzd az 16 automobilu ruznich znacek a kategorii. VW Golf IV se umistil mezi poslednimi hlavne kuli zlemu brzdeni pri prehratych brzdach. -
« Audi
Jó, ty auta maj něco do sebe. Mě osobně se nejvíc líbí Coupe Quattro, to starý, hranatý. To bylo brko, ve svý době. Ale vono to kulatý taky není k zahození, zvláą» ve variantě S2. No a TT je kapitola sama pro sebe.
Jinak můj táta je zarytej audinář, má teď doma asi tři nebo čtyři - nejlepąí je 200 quattro turbo. Dost se v nich vrtá, tak kdybyste někdo něco potřeboval vědět ... -
« Audiny A4, A6 a brzdy
Tento príspevok som písal ešte 22.2. do iného fóra o Audi, ale nikto naň nereagoval. Skúsim to ešte raz.
Dostal sa mi do ruky nemecký AutoBild č. 6/99 z 12. februára 99, kde je celá dvojstrana 20-21 venovaná problémom s brzdami. Jedná sa vlastne o to, že auto VÔBEC NEBRZDÍ , ak sa dostane na brzdový kotúč vlhkosť z cesty - napr. po prejazde kaluže na ceste, pričom vodič na to nie je pripravený - je tam pekných pár prípadov majitelov Audín, ako sa to stalo aj im. Audi vraj o tom už vie dlhšiu dobu, ale riešenie, ktoré teraz vymysleli, vlastne vôbec nepomáha (montáž krytu brzdového kotúča). Neviem až tak dobre po nemecky, preto neviem, či som to úplne správne pochopil, ale určite sa ten článok bude dať nájsť aj na www.autobild.de Máte aj Vy s brzdami nejaký problém?
P.S. Netýka sa to len Audi A4 a A6, ale vraj aj Passata! -
« Úvod
Založil jsem téma pro všechny opravdu opravdové fandy AUDI. Pište sem vše, co k ní
a k nim můžete říct. Pište sem vše o NOVÝCH, nebo STARŠÍCH AUDInách. Pište sem všechny Vaše zkušenosti s AUDI, vše kladné a záporné, to, co ví jen málokdo, zajímavosti, co jste kde četli, nebo slyšeli, atd.
Všichni děkují všem za informace ! Audis
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!