AUDI - vše, co k ní můžete říct

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Audi

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.99  17:38

    « Re: Audi Sport Quattro (

    Nemůžu, mám je totiž na papíře a nemám scaner.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.99  17:13

    « Re: Audi Sport Quattro

    Myslím, že mám doma pár snímků tohohle auta, jestli bys měl zájem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.99  22:18

    « Re: Audi Sport Quattro

    Jo byl..byl
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.99  21:29

    « Re: Audi Sport Quattro

    Byl to základ pro rally "B"?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.99  21:14

    « Re: Audi Sport Quattro

    Vyrabelo se mezi 1983-1986, vykon asi 306 ks..
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.99  15:16

    « RE: AUDI V8- 3.5 TDI

    To by mně nikdy nenapadlo. Víš přece že každá tryska je napojená na stejnou "trubku = rail", tak jsem to myslel. A ten Haldex: Fakt nejsem machr na diferenciály, a určitě nebude problém ho tam nějak přidat, s tím, at´si poraděj u AUDI/VW(vždyt´je to jedno)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.99  15:06

    « Re: AUDI V8 - 3,3 TDI

    Ty si asi váľně blbej. Sorry, ale tohle je i na mě uľ moc. To si jako myslíą ľe to stříká do vąech válců současně??? Od čeho myslíą ľe tam jsou elektromagneticky ovládaný trysky? Chlape prober se, a uvaľuj neľ něco plácneą. To samý platí i o tom "elektronickym diferenciálu".
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.99  14:40

    « Re: Haldex u AUDI

    Když dokázali elektronickou cestou udělat EDS, resp. Haldex, vysvětli mi prosím, proč by nešel naprogramovat do elektroniky něco jako diferenciál.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.99  14:38

    « Re: AUDI V8 - 3,3 TDI

    Protože systém UIS dávkuje do válců jednotlivě, ale C R má celou vstřikovací jednotku propojenou
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.99  14:34

    « Bez nadpisu

    Uved alespoň rok výroby, nebo výkon apod ....
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.05.99  19:20

    « Audi Sport Quattro

    Beru jakekoliv informace o tomto audi, pripadne je tu nekdo kdo ho vlastni??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.99  18:56

    « Re: AUDI V8 - 3,3 TDI

    Proč myslíą? U Comon-Railu je dávkování paliva daleko přesnějąí neľ můľeą potřebovat. Principielně je to dost podobnej systém jako vícebodovej vstřik u benzínu. Jen se stříká do válce a ne do sacího kanálu. Navíc můľeą dělat modulovanej předvstřik a případně dodatečnej vstřik, coľ je, pokud vím, podmínka pro ten novej systém "spalování sazí".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.99  18:51

    « Re: Haldex u AUDI

    Coľe?!?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.99  16:04

    « Re: AUDI V8 - 3,3 TDI

    Je to divné. Vľdyt´ pumpa - tryska je určitě přesnějąí na dávkování paliva ...?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.99  16:01

    « Re: Haldex u AUDI

    Tak tam elektronickou cestou přidají jeątě diferenciál.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  20:12

    « Re: AUDI V8 3,5 TDI

    System Pumpa-tryska je vyhodny pre 4-valce; pre 6 a viacvalcove motory uz je konstrukcia Common-Rail ekonomicky(nepotrebujes pre kazdy valec kompletny vstrekovac) vyhodnejsia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  16:26

    « Re: Haldex u AUDI

    Těľko můľe bejt stále sepnutá, to by si s tím nemohl do zatáček! Zadní náprava v zatáčce vľdycky ujede kratąí dráhu neľ přední, takľe nemůľou bejt spojený! Nic si nepochopil!!! Pro stálej pohon vąech čtyř tam musí bejt DIFERENCIÁL, ne spojka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  16:20

    « Re: klima

    Zájem bych měl, ale nejsou teď love. Mají cokoliv, nebo jen něco? Love budou snad později ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  15:08

    « dodatek ...

    ... Můj subjektivní názor: Myslím si, že tyhle 2 nevýhody zato stojí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  15:07

    « Re: Haldex u AUDI

    Již před časem mě napadlo, že když má AUDI A3 Quattro, S3, TT Coupe Quattro Haldex, tak by mi označení QUATTRO u těchto vozů bylo sympatičtější, kdyby spojka byla sepnutá stále v poměru 1:1 a podle okolností by se bleskurychle přizpůsobovala. Pocit z jízdy za standartních podmínek by byl velmi podobný jako v opravdovém Quattru (TorSen). I přesto, že opravdové "Quattro kvatrové" nenahradí, odpadá důležitá nepříjemná časová prodleva systému na prokluz přední nápr. (viz články níže). Takže zatáčku projedeme přibližně stejně rychle (díky trvalému pohonu všech 4 kol), jen reakce na okamžitou změnu podmínek bude o okamžik pomalejší(To vyřeší už jen TorSen, který se "zde" nechce použít!!), ale díky promyšlené konstrukci Haldexu stále mnohem rychlejší, než systémy konkurence. Jedinou nevýhodou mého návrhu je vyšší spotřeba vozu (STÁLÝ pohon ..) a možné vyšší opotřebení spojky (díky trvalému záběru).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…