AUDI - vše, co k ní můžete říct
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Audi
-
« RE: AUDI V8- 3.5 TDI
To by mně nikdy nenapadlo. Víš přece že každá tryska je napojená na stejnou "trubku = rail", tak jsem to myslel. A ten Haldex: Fakt nejsem machr na diferenciály, a určitě nebude problém ho tam nějak přidat, s tím, at´si poraděj u AUDI/VW(vždyt´je to jedno) -
« Re: AUDI V8 - 3,3 TDI
Ty si asi váľně blbej. Sorry, ale tohle je i na mě uľ moc. To si jako myslíą ľe to stříká do vąech válců současně??? Od čeho myslíą ľe tam jsou elektromagneticky ovládaný trysky? Chlape prober se, a uvaľuj neľ něco plácneą. To samý platí i o tom "elektronickym diferenciálu". -
« Re: AUDI V8 - 3,3 TDI
Proč myslíą? U Comon-Railu je dávkování paliva daleko přesnějąí neľ můľeą potřebovat. Principielně je to dost podobnej systém jako vícebodovej vstřik u benzínu. Jen se stříká do válce a ne do sacího kanálu. Navíc můľeą dělat modulovanej předvstřik a případně dodatečnej vstřik, coľ je, pokud vím, podmínka pro ten novej systém "spalování sazí". -
« Re: Haldex u AUDI
Již před časem mě napadlo, že když má AUDI A3 Quattro, S3, TT Coupe Quattro Haldex, tak by mi označení QUATTRO u těchto vozů bylo sympatičtější, kdyby spojka byla sepnutá stále v poměru 1:1 a podle okolností by se bleskurychle přizpůsobovala. Pocit z jízdy za standartních podmínek by byl velmi podobný jako v opravdovém Quattru (TorSen). I přesto, že opravdové "Quattro kvatrové" nenahradí, odpadá důležitá nepříjemná časová prodleva systému na prokluz přední nápr. (viz články níže). Takže zatáčku projedeme přibližně stejně rychle (díky trvalému pohonu všech 4 kol), jen reakce na okamžitou změnu podmínek bude o okamžik pomalejší(To vyřeší už jen TorSen, který se "zde" nechce použít!!), ale díky promyšlené konstrukci Haldexu stále mnohem rychlejší, než systémy konkurence. Jedinou nevýhodou mého návrhu je vyšší spotřeba vozu (STÁLÝ pohon ..) a možné vyšší opotřebení spojky (díky trvalému záběru).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!