AUDI - vše, co k ní můžete říct
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Audi
-
« Re: Cena Audi
Problém je cena *nových* Audi. Například namísto prťavé A3 si mohu koupit třeba Subaru s mnohem kvalitnějším pohonem všech kol, je větší, má silnější motor (2.0T), atd., nebo S40 T4 (1.9T) od Volva. Téměř jakákoliv konkurence je stejně dobrá (spíše lepší) než A3 a levnější a přesto se A3 kupuje. Nechápu, kdo je ovšem ten kupce! Pro A6 4.2Q a A8 4.2Q se težko hledá konkurence, proto je zdůvodnitelná i vyšší cena (a proto jezdím v A8), ale pro menší modely (A3/A4) se racionálně myslící snad ani nemůže rozhodnout... -
« Re: Cena Audi
Pro toho kdo na to má, proč ne. Je to otázka poptávky. Na druhou stranu jsou velký Audiny docela levný ojetiny, zvláą» v poměru cena/výkon. Můj táta teď bude asi kupovat daląí, v pořadí asi pátou nebo ąestou, měla by to bejt A 200 quattro 2,3 Turbo pětiválec - tedy vzdálený předchůdce A6 za cca 70 tisíc. Uľ jednu takovou má, tu ale teď podědí brácha. Výbava, jak se říká, plná náloľ včetně digitální klimy s nezávislou regulací, kůľe, počítač, ABS atd. U těchhle kdysi drahejch aut je trochu problém s náhradními díly, po vrakoviątích toho moc není a kupovat nové originální - to je levnějąí si koupit jeątě jedno auto. Jinak je to ale supr svezení. -
« Cena Audi
Nezdá se Vám v posledních pár letech cena Audi poněkud přemrštěná? Dnes slušně vybavená A6 stojí **více** než MB, BMW, Volvo, atd. Je pravda, že pouze Audi z nich nabízí čtyřkolky (a částečně i Volvo, a mizerně i MB), ale odkdy si Audi vlastně myslí, že může být nejdražší značka na trhu? Například dobře vybavené mini-auto A3 je v ceně tak 900.000Kč až 1.1 mil Kč, což je příšerné vzhledem k tomu, že dosadu se nedá posadit ani dítě a podobně dobré crash-testy má hromada jiných aut (i lepší). VW Golf je od verze III taky dost drahý, zůstává snad jen ta česká oktávka... -
« S AUDI ty nejlepší zkušenosti
Mám již třetí AUDI a jezdím celkem dost a nemůžu si vynachválit. Jak vzhled tak techniku je to opravdu náskok diky technice. A mám pocit že nové modely jsou čímdál tím lepší.Nikdy bych si již nekoupil auto s náhonem jen na jednu nápravu. Má někdo informace jaký hlavní rozdíl je mezi klasickým pohonem quatro a syncro od VW z různých stran slyším rozdílné informace -
« Re: drunk
Jezdit s tiptronikem je opravdu požitek. Za prvé je to pětistupňová převodovka, což je opravdu poznat ten rozdíl oproti "klasice" - 4 stupňový. Když se jezdí po Praze tak je levá noha na dovolený a nechytaj mě do ní křeče po hodinovým popojíždění v zácpě. Prostě jen povolým brzdový pedál a popojíždí to pomalu samo. Rozjezdy na kžižovatce jsou taky super, protože jenom sešlápnu plyn. Tiptronic opravdu reaguje na jízdní styl řidiče, takže řadí podle stylu. Jízda na venkově - podle nálady, buď na D rive, nebo si řadím sám sekvenčně. To je hodně dobrý při sportovní jízdě, v zatáčkách, ale i na dálnici. Když se podřadí před zatáčkou třeba ze 4 ky na 3 ku tak motor skvěle brzdí - jako u manuálu. Reakce na řazení je téměř okamžitá. Zajímavostí je že při prošlápnutí plynu až na podlahu to razantně podřadí a to i při sekvenčním řazení. Samozřejmě to všechno kontroluje elektronika, takže se nezničí motor přetočením. Na dálnici se dá skvěle sekvěle se sekvenčním řazením předjízdět. Na 4 ku to vytáhneš přes 200 km/hod a pak po zařazení 5 ky jsou otáčky při 200 km/hod na 4.000 ot/min. Takže když potřebuji hodně akcelerovat při 200 km/hod tak to podřadím na 4 ku, ne že by to na 5 ku netáhlo! Tiptronic je zase něco dokonalýho a nepřekonanýho - jako vždy všechny novinky od AUDI. Kam se na Tiptronic hrabe Selespeed od Alfy. -
« drunk
Jaký to je jezdit z tiptronicem a jaká je spolehlivost. Je to "poměrně" mladá záležitost, ale přeci jenom když to máš tak bys mohl mít informace. Jinak v Brně jsem byl okouzlenej Audi. Mylim-že už to není automobilka která by dotahovala na Mercedes a BMW, ale už je mezi nima a v desingu je podle mě rozhodně předběhla. -
« Re: AUDI S8
Tak to k tý A6-ce mě už ani nepřekvapuje - viz můj příspěvek v ...Časopis SPEED... . Já mám 2.8 quattro tiptronic a můžu dák krk za to, že na dálnici sedí jak přibitá!!! Při 180 km/hod točí 3.500 ot/min a při 200 km/hod 4.000 ot/min !!! Ve 200 neproniká do interiéru téměř žádný hluk (na Plzeňský highway. Někdy je to až nepříjemný když si tak v klidu jedu a pak kouknu na tachometr a tam něco okolo 220 km/hod.
No prostě SPEED je časopis psaný AMATÉRY pro AMATÉRY. -
« Re: AUDI A6
Speed je na hov.o... Cetl jsem uz hodne recenzi a asi 30% z nich je k nicemu, jsou uplacene a uplatnuji se v nich drasticky sympatie recenzenta k jedne znacce (viz srovnani MB-BMW-Volva s Volvo S80 T6 v cene 1.6 mil a E280 v cene 2.4 mil -- vysledky byly bez ohledu na cenu a vyhrala MB - redaktorovi jsem poslal dopis, ze je idiot). Audi se v Brne prezentovala mimo jine A6 4.2 Quattro s 300 hp a ma tam byt vsechno z uspesne A8 (zaveseni kol, motor, Xenon svetla, de-facto i interier). Toto auto nema ve sve tride na silnici konkurenci (pokud beru do uvahy i pasivni a aktivni bezpecnost, jinak BMW M5 taky neni spatny auto, akorat ne pokud prsi, snezi, je mlha, a tak). -
« Re: AUDI S8
Cau Volvisto, skoda fakt me to stve ze se do Brna nedostanu, ale kdyztak sem pak posli nejakou fotku jestli mas moznost didgit. nebo nascanovat... Jo a cetl jsem v novem Speedu porovnani Jaguar S-type, MB E280, BMW 528 a Alfa 166. Celkem me neprekvapilo jak chavlili tu 528-ku ale docela me prkvapilo kolikrat se negativne zminovali o A6-ce. Jak nesedi na dalnici, jak ji "klepe" !! v motoru .. atd. To se mi fakt nejak nezdalo... -
« Re: Rychly limo
Kdysi sem v nějakým časáku čet test Brabusu Ečko se 7.3L V12. Údajně nejrychlejąí limuzína na světě. A cena? Obyčejný Ečko příde v Británii (byl to britskej časák) na cca 20K liber, tahle potvůrka stála 200K liber! RollsRoyce stojí 150K liber. God bless you! -
« Re: Rychly limo
Pockej jak to myslis? Stara/soucasna generace? V tom casaku byla fotka toho noveho S-ka (soucasna generace) A ze jich asi moc nebude to da rozum. Neni to seriovka pro vsechny.. ;) (myslim vsechny co na to maj), ale fakt extra trida. Kolik byste odhadli cenu kdyz "normalni" S-ko stoji kolem 3M. Asi tak 6-8M ne? No a to uz si clovek rozmysli jestli si nahodou nekoupi tak 2-3 jiny auta, nebo neco jinyho ne? -
« Re: AUDI S8
To chceą říct, ľe by sis dal do auta sicny za 1 000 000 Kč? Znám lidi, co jsou ochotný dát za dobrý křeslo 30 - 50 tisíc, ale milion je straąně moc. Nebo si to myslel jenom jako jeden prvek z obsáhlého seznamu nadstandardní výbavy? Jestli ne, tak to jen potvrzuje moje tvrzení, ľe dneska nestojej věci to co by měli stát, ale to co sou lidi ochotný zaplatit. Jeden slavnej francouzskej umělec zavíral svoje výkaly do plechovek a prodával to za 10 000 USD za kus. Sluąná práce. A nejhorąí na tom je, ľe úspěąně.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!