AUDI - vše, co k ní můžete říct
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Audi
-
« Re: S AUDI ty nejlepší zkušenosti
Zkusenosti s A3: mam ho 2 1/2 roku, jezdim hodne, takze mam najeto uz pres 110.000 km, vcelku spokojen, ale: 3. sedadlo ridice, 2. sedadlo spolujezdce, 4. dverni box u systemu Bose 200W s CD-menicem, meneny oba ostrikovace svetel, nejdiv vpravo, pak vlevo, potah operek pro lokty vymenen, u spolujezdce uz zase bublinati... Spinac svetel vymenen (porad zapinal mlhovky, kdyz jsem to nechtel)... Jinak bych bych proti tomu vozu moc nemel (tichy, spotreba ca. 8,4l/100 km). Sice vetsinu veci menilo Audi i po roce (=po zaruce) na kulanci, ale i tak toho bylo vcelku na tu znacku (za >850.000 Kc) trochu dost, nemyslite? -
« Re: Kam jezdit do servisu? NE do Porsche Praha
Podobný názor na kvalitu služeb u PORSCHE Praha jsem slyšel od více lidí. Dobrou osobní zkušenost mám u AUTO EXNER. Což je ale na druhý straně Prahy než PORSCHE, a to Praha 9 - Dolní Počernice. AUTO JAROV má taky slušný reference, a je blíže centru. -
« Kam jezdit do servisu? NE do Porsche Praha
Cela nase firma jezdi se svymi VW a AUDI uz par let do Porsche Praha. V posledni dobe uroven jejich servisu klesla natolik, ze vazne uvazujeme o zmene servisu. Pravidelne se nam stava, ze mame objednano auto do servisu 2 tydny predem a kdyz prijedeme tak je nam receno, ze nemaji soucastku; stava se, ze s autem za den prace vubec nic neudelaji, ze je potreba techniky horkotezko presvedcovat o zavade. Obecne, ze se jejich sluzeb musime ponizene doprosovat. Mate nekdo jiny pozitivni zkusenosti s jinym prazskym servisem? -
« Re: audi
Přesně nevím, ale jestli je to pětiválec s Bosch K-E jetronic vstřikováním tak asi 130 koní. Poznáą to tak, ľe kdyľ se podíváą zepředu na motor, tak vlevo na blatníku je taková kulatá věc do který vede doprostřed jedna kovová hadička a kolem dokola je daląích pět kovovejch hadiček, který vedou k sání do motoru. To je vstřikovací čerpadlo. -
« Re: Cena Audi
Jeden můj známej měl několik let Formana. Vąechno co na něm ąlo vylepąit tam měl. Motor 1500 ccm, závodní převodovku, závodní brzdy, podvozek atd. Auto za cca 500 000,- v pořizovacích cenách. Pak se rozhodl, ľe uľ je Forman pod jeho úroveň a v té době zrovna představili A3. Peněz má, ľe by si mohl z fleku koupit A6, ale chtěl malý auto. Toho skoro půl roku, co A3 bylo představený a nevyrábělo se, furt o něm básnil. Kdyľ ho začli prodávat, ąel do krámu, ľe si ho koupí. Ale kdyľ mu řekli, ľe si na něj musí půl roku počkat, tak ąel pryč a z fleku si koupil Oktávku. Asi uľ to bylo i na něj moc. Mimochodem, nedávno jsem někde četl srovnávací test VW Bora 2.3 VR5 versus Octavia 1.8Turbo. Skoro vąechny parametry jsou prakticky totoľné, jen Bora stojí o 150 000,- víc a o litr víc ľere. A podle mě i hůř vypadá, ale to je věc vkusu. A přesto jsem tohle auto uľ viděl jezdit, takľe si ho někdo koupil. -
« Re: Cena Audi
Problém je cena *nových* Audi. Například namísto prťavé A3 si mohu koupit třeba Subaru s mnohem kvalitnějším pohonem všech kol, je větší, má silnější motor (2.0T), atd., nebo S40 T4 (1.9T) od Volva. Téměř jakákoliv konkurence je stejně dobrá (spíše lepší) než A3 a levnější a přesto se A3 kupuje. Nechápu, kdo je ovšem ten kupce! Pro A6 4.2Q a A8 4.2Q se težko hledá konkurence, proto je zdůvodnitelná i vyšší cena (a proto jezdím v A8), ale pro menší modely (A3/A4) se racionálně myslící snad ani nemůže rozhodnout... -
« Re: Cena Audi
Pro toho kdo na to má, proč ne. Je to otázka poptávky. Na druhou stranu jsou velký Audiny docela levný ojetiny, zvláą» v poměru cena/výkon. Můj táta teď bude asi kupovat daląí, v pořadí asi pátou nebo ąestou, měla by to bejt A 200 quattro 2,3 Turbo pětiválec - tedy vzdálený předchůdce A6 za cca 70 tisíc. Uľ jednu takovou má, tu ale teď podědí brácha. Výbava, jak se říká, plná náloľ včetně digitální klimy s nezávislou regulací, kůľe, počítač, ABS atd. U těchhle kdysi drahejch aut je trochu problém s náhradními díly, po vrakoviątích toho moc není a kupovat nové originální - to je levnějąí si koupit jeątě jedno auto. Jinak je to ale supr svezení. -
« Cena Audi
Nezdá se Vám v posledních pár letech cena Audi poněkud přemrštěná? Dnes slušně vybavená A6 stojí **více** než MB, BMW, Volvo, atd. Je pravda, že pouze Audi z nich nabízí čtyřkolky (a částečně i Volvo, a mizerně i MB), ale odkdy si Audi vlastně myslí, že může být nejdražší značka na trhu? Například dobře vybavené mini-auto A3 je v ceně tak 900.000Kč až 1.1 mil Kč, což je příšerné vzhledem k tomu, že dosadu se nedá posadit ani dítě a podobně dobré crash-testy má hromada jiných aut (i lepší). VW Golf je od verze III taky dost drahý, zůstává snad jen ta česká oktávka... -
« S AUDI ty nejlepší zkušenosti
Mám již třetí AUDI a jezdím celkem dost a nemůžu si vynachválit. Jak vzhled tak techniku je to opravdu náskok diky technice. A mám pocit že nové modely jsou čímdál tím lepší.Nikdy bych si již nekoupil auto s náhonem jen na jednu nápravu. Má někdo informace jaký hlavní rozdíl je mezi klasickým pohonem quatro a syncro od VW z různých stran slyším rozdílné informace
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!