AUDI - vše, co k ní můžete říct
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Audi
-
PavelK_ 09.08.09 15:53
« Re: Re: Audi A3
Pořád nechápu, o co vám jde? O brzdy, rozvody, filtry nebo o plechařinu? Dám ti námět, zjisti si ceny techto dílů:
071115562C
1K0127434B
1K0129620
1K1819653B
N 90813202
5K0698151
Ve stejném servisu budou pro všechny značky koncernu stejné, mimochodem jsou to všechny čtyři filtry, olejová zátka a přední desky. -
"-- skrytý --" 09.08.09 13:54
« Re: Re: Audi A3
Nie všetky súčiastky sú zas tak rovnaké ako sa zdá, sú síce postavené na rovnakom základe, ale niektoré "technické drobnosti" sú u Audi odlišné a stojí to peniaze...
Ja si myslím, že pri bežných verziách (napr 1,6MPI, 2,0TDI)bude rozdiel v cene nahraných dielov malí, ale keď si priplatíš nejaký nadštandard a ten sa pokazí tak ceny opráv a súčiastok budú podstatne vyššie ako pri VW či Škode. -
"-- skrytý --" 09.08.09 10:36
« Re: Audi A3
beru to s pohledu značky. Vím, že OII, Golf a Audi A3 jsou v základu totožné, ale náhradní díly na jednotlivá auta jsou stejně různě drahá ne? Nebo nemusí být?:)
Kohokoliv jsem se ptal (automechanici; lidi, kteří dováží auta...), tak říkali, že náhradní díly na audi jsou o 30 - 50% dražší než třeba na OII. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli to je pravda...
CO se týká ceny za pojištění apod, to je jasný, že Audi je 100% dražší a s tím se musí taky počítat:) ale nechtěl bych třeba platit za součástku 20tis u Audi když tu samou bych pořídil na OII za třeba 13tis :-!
Děkuju moc za odpověď! -
wikinko 08.08.09 18:17
« Re: A4 1,8i spadlá spona hadice chl. kapaliny
co znamena lakava cena? ak je to menej ako 30t Ck, tak je lakava, ak je to len o trochu viac tak nebrat. extremne kazive auto s hlinikovymi napravami, ktore to uz po 12 rokoch maju urcite za sebou. takych prekvapeni ako s tou hadickou budes s tymto autom zazivat dost vela a casto... -
-
hroch 1958 08.08.09 16:59
« A4 1,8i spadlá spona hadice chl. kapaliny
Poradí nějaká dobrá duše??? mám možnost koupit A4 1,8i, r.v. 1997, serviska, auto v cajku, motor přede, všechno se zdá OK...až na to, že sem zkusil vytočení na 2,5 tis. ot. a pak razantní odpich ze stoje. Spadla spona od hadice chlazení a vytekla chl. kapalina. Může to být důsledek skryté závady na motoru nebo jenom blbá náhoda?? Auto předtím najelo ze stavu se studeným motorem asi 5 km. Please...HELP xD xD cena auta je lákavá -
"-- skrytý --" 08.08.09 09:12
« Re: Audi A3
Ahoj, díky moc za odpověď. Strašně rád bych si koupil Audi A3, ale všichni mě odraďují kvůli ceně náhradních dílů. Že jsou cca o 50% vyšší. CO se týká škrábance, tak by to platila pojišťovna :-). Hlavně se mi jedná o to co se na Audi nejvíc kazí a kolik to oproti OII je více peněz. Srovnávám to s OII protože druhá volba je právě ona ;-\.
Díky moc za odpovědi!
-
PavelK_ 07.08.09 20:44
« Re: Audi A3
Ale naopak, dá se to srovnávat s OII. Pokud ti jde o to, co se skrývá pod karoserií, tak jsou ceny shodné, jde jen o to, za kolik to který prodejce nabízí. Pokud se staneš účastníkem nějakého toho škrábance, tak tě to (nebo pojišťovnu), bude stát ve většině případů víc. -
"-- skrytý --" 23.05.09 23:49
« dotaz
Mam A4,rok 2005,dvoulitr,diesel. Problem je pri startovani zahrateho motoru. Za studena se to nikdy nestane ,ale u zahrateho motoru se pri startu ozve z mista mezi rychlostkou a motorem takove neprirozene zarachoceni.Za studena nikdy,jen za tepla.Vite-li nekdo co to muze byt,dejte vedet,dekuji.Starterem to neni.