AUDI - vše, co k ní můžete říct
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Audi
-
« o je
No rozdily jsou asi jasny ne? Specifikace - S2 - 2,2l R5 turbo 220-230k; S3 - 1,8l R4 turbo 210k - S4 - 2,7l V6 biturbo 265k; S6 - 4,2 V8 340k; S8 - 4,2l V8 360k..... pak by tu este byla stara S4, tam se daval 2,2l turbo, snad 230k; a taky stara S6 - 4,2l V8 - ale nevim to fakt presne.... a taky nezapomen na RS2 a RS4! -
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Když už jsi vzpomněl ty eSka. Jaký jsou konkrétně rozdíly resp specifikace těch S4,S6.. a je i S8, že jo.. byla to S8 v Roninovi nebo ne? Možná už mi paměť neslouží. To mne docela zajímá. I přesto, že i mé možnosti jsou zcela jinde.. (o: -
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Zatim jsem to nezjišťoval, ale ta stránka s tím podle mně asi moc nesouvisí... Pokusím se jen tak pro zajímavost se na to mrknout kdo to navrhl. Taky nechci působit jako zaslepenej obdivovatel TT. Už jsem tady někde zmiňoval svou výšku, takže pro mně je taky moc malý. Nevím, co je vedlo k tomu udělat takovou chcíplinu. Ještě že je taky něco jako S4, S6, a nebo nedávno nová A4 cabrio atd. V globále mně to ale stejně nechává chladným, protože moje možnosti končí mnohem níž! -
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Ted jsem si jedno prohlizel na dalnici... Jedu si tak 160 v levym pruhu, protoze v pravym bych neudrzel kvuli kolejim volant, najednou v zrcatku v dali vidim nejak divne tvarovany auto, za chvilku me dojel, tak jsem ho nechal predjet, ale trosku jsem si zrychlil, abych si ho mohl prohlidnout a stalo to za to. Mel tam celkem decentni upravy, jak me predjel, tak jsem se mu na chvilku povesil na zadek, abych se podival aj zezadu, ale u 180km/h jsem to zabalil, protoze jsem vedel, ze s nim se honit nema cenu, i kdyz moje audinka jede i 215km/h. -
« Re: Audi 100 doutník
Měl jsem 4 roky doutníka 2.0D a dobrý. Spotřeba kolem 7 litrů, sedan, rezerva na dojetí - tak je ve vymezeném prostoru spoustu místa na nářadí atd. a nic se nemusí válet v kufru. Říkali jsme jí šlechtična. A to jsem měl ročník '83, byla absolutně bez koroze, zlatá metalíza, krasavice. Byla hodně ojetá a problémy jsem měl skoro se vším snad kromě převodovky... Najel jsem s ní přes 150.000km a s láskou na ní vzpomínám. Tam bylo místa!!! Proti BMW524td to bylo obrovský auto, výkonově ale naprostej žebrák. -
« rozdil mezi Audi 80 B3 a B4
Minulej tyden jsem mel moznost kompletne prolezt B4-kovou audinku a musim uznat, ze oproti B3 je tam opravdu velkej rozdil. Kdybych si ted mel vybrat, tak na 100% jdu do B4, i kdyz se mi vic libi celo z B3, ma to takovej sportovnejsi vyraz. Neco malo postrehu, co me na B4 zaujalo: rezerva je na dne kufru (nikoliv v boku), nadrz je take na dne, kufr je sice nizsi, ale vic do hloubky, zadni sedacky je mozno sklopit, takze vznikle misto lze pouzit pro delsi veci. -
« Re: Audi 100 doutník
Lucky:Díky za informace,myslel jsem si to.Já jsem totiž měl relativně nedávno dilema mezi Scorpiem a doutníkem.Nakonec to vyhrálo Scorpio a vůbec toho nelituju.Tím ovšem neříkám,že doutník je špatnej,to vůbec ne.Každý z těchhle aut má svoje.Píves -
Kolík80 29.08.01 11:19
« Re: Audi 100 doutník
Naprosto super auto, měl jsem ho rok a kdyby nebyl ze dvou, tak ho mam asi do teď. Podle mě měly starší ročníky lepší antikorozní ochranu, zdá se mi, že ty nový 1988 a výš víc reznou. Nekupoval bych slabši než 2l, spíš 2,2, nebo 2,3 protože 1.8 neudělá s 1360 kily pohotovostní hmotnosti žádný zázraky. Na to jak je veliká nemá nic moc kufr(Avant), hlavně je nízkej, protože pod podlahou je schovaná plnohodnotná rezerva.U některých jsem viděl kufr větší, měli tam jenom rezervu na dojeti, jako to maji sedani, ale zase po sklopení sedaček nebyla rovná podlaha. Spotřeba cca 10l/100km, někteří tvrdí, že jezdí za 8l, ale tomu moc nevěřím. Protože v tomhle autě ja 120tka procházka růžovým sadem, tak proč jezdit 90, hlavně je to neuvěřitelnej tahoun. Tuším, že Doutník Avant má cca 4.8 metru, šířku bohužel už nevím. -
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Je dost možné, že jde o návrh podobný AUDI TT. Ale myslím, že jméno autora návrhu AUDI TT automobilka určitě netají, takže by neměl být problém ho zjistit. Prohlédl jsem téměř všechny návrhy na techto stránkách a myslím že jsou zdařilé. I když při pohledu na některé z nich doufám že se nikdy nebudou vyrábět (můj názor, nemusíte souhlasit). -
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Zajímavá stránka, když jsem byl malej, tak jsem třeba obkreslil Š 100 L a dělal varianty kombi, pickup atd. Samo že mi vůbec nevadil motor vzadu. Tady pán jenom odstranil 4 kruhy. Ale vůbec není špatný zabloudit takhle někam k exotům...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!