AUDI - vše, co k ní můžete říct
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Audi
- Úvod 31.03.1999 18:02
- Audiny 31.03.1999 18:16
- Audi 31.03.1999 20:52
- Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd 01.04.1999 16:34
- Audi 80 09.04.1999 23:16
- Bez nadpisu 12.04.1999 05:28
- Re:Dodge 14.04.1999 16:08
- Re:Audi 80 14.04.1999 16:16
- kontakt 14.04.1999 16:31
- Hradecaci 22.04.1999 13:11
- 90/COUPE Quattro ( 1987 - 91 ) 23.04.1999 15:19
- Prodej 25.04.1999 20:43
- AT č.7 - Test pohonů 4x4 29.04.1999 10:50
- jedině Quattro 29.04.1999 18:25
- Proč v SRN dražší ? 06.05.1999 12:18
- AUDIny 19.05.1999 13:19
- Audi Quattro versus zbytek 19.05.1999 16:48
- Haldex 20.05.1999 13:08
- Re: Volvista 20.05.1999 13:09
- Hope, 21.05.1999 14:18
- AUDI V8 3,5 TDI 21.05.1999 14:44
- Re: Haldex u AUDI 21.05.1999 15:07
- dodatek ... 21.05.1999 15:08
- Re: Haldex u AUDI 25.05.1999 16:01
- Re: AUDI V8 - 3,3 TDI 25.05.1999 16:04
- Audi Sport Quattro 26.05.1999 19:20
- Bez nadpisu 27.05.1999 14:34
- Re: AUDI V8 - 3,3 TDI 27.05.1999 14:38
- Re: Haldex u AUDI 27.05.1999 14:40
- RE: AUDI V8- 3.5 TDI 27.05.1999 15:16
- Re: Audi Sport Quattro 28.05.1999 17:13
- Re: Audi Sport Quattro ( 28.05.1999 17:38
- Rychly limo 01.06.1999 10:57
- Re: Audi Sport Quattro 01.06.1999 15:42
- AUDI S8 02.06.1999 10:19
- S8 02.06.1999 15:29
- k l u b 08.06.1999 14:31
- drunk 11.06.1999 08:20
- www. 14.06.1999 13:14
- S AUDI ty nejlepší zkušenosti 24.06.1999 15:24
- To KANGAROO 25.06.1999 13:42
- Cena Audi 25.06.1999 18:01
- přímo na mě 07.07.1999 13:45
- audi 18.07.1999 18:08
- Kam jezdit do servisu? NE do Porsche Praha 27.07.1999 15:57
- Audi coupe S2 1992 13.08.1999 10:39
- .. nový stránky 08.09.1999 15:49
- Rozdíl cen v regionech 23.09.1999 12:23
- původní.. 10.04.2000 14:55
- Bez nadpisu 10.04.2000 15:15 wolff
- HELP 17.01.2001 22:53
- Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (typ 19.01.2001 11:51
- Komu se libi Audi TT? 09.02.2001 21:55
- Kod typu motora 21.02.2001 09:51
- Kolik presne stoji AudiTT? 24.02.2001 18:54
- AUDI A6 kombi TD nový model 24.02.2001 20:50
- rs4 13.03.2001 16:37
- new A4 22.03.2001 01:03
- estrojka na prodej 26.03.2001 20:10
- Orig. rádio 05.04.2001 22:59
- Nahradni dily 28.04.2001 17:57
- Audi 05.05.2001 06:00
- TDI? 11.05.2001 22:59
- oziveni 12.07.2001 17:04
- dva dotazy 23.07.2001 21:28
- B3 - B4 04.08.2001 22:52
- TT 08.08.2001 05:13
- ad Vrakoviste 15.08.2001 21:58
- A4 1995 popelník (o: 16.08.2001 11:44
-
Hodnota 16.08.2001 12:21
-
Re: Hodnota 16.08.2001 20:42
-
Re: Hodnota 17.08.2001 09:16
-
Re: Hodnota 17.08.2001 12:37
- Re: Hodnota 17.08.2001 13:16
-
Re: Hodnota 17.08.2001 14:09
-
Re: Hodnota 17.08.2001 14:26
-
Re: Hodnota 21.08.2001 17:09
-
Audi TT - kto bol dizajner? 21.08.2001 22:18
pallas
-
Re: Audi TT - kto bol dizajner? 26.08.2001 21:42
- Re: Audi TT - kto bol dizajner? 28.08.2001 00:00 pallas
- Re: Audi TT - kto bol dizajner? 27.08.2001 08:51
-
Re: Audi TT - kto bol dizajner? 26.08.2001 21:42
- Re: Hodnota 22.08.2001 15:24
-
Audi TT - kto bol dizajner? 21.08.2001 22:18
pallas
-
Re: Hodnota 21.08.2001 17:09
-
Re: Hodnota 17.08.2001 14:26
-
Re: Hodnota 17.08.2001 12:37
-
Re: Hodnota 17.08.2001 09:16
-
Re: Hodnota 16.08.2001 20:42
- nový 23.08.2001 09:31
- NOVY 23.08.2001 11:29
- S2 26.08.2001 10:54
- Audi 100 doutník 28.08.2001 11:01
- rozdil mezi Audi 80 B3 a B4 03.09.2001 15:56
- TT - výsměch 10.09.2001 09:51
- rada 15.09.2001 16:29
- prodej 07.10.2001 11:15
- rozdil 1.6 / 1.8 08.10.2001 10:24
- nakup... 20.10.2001 15:28
- A4 , MOTOR 2,0 - poradte zda koupit 24.10.2001 14:58
- A4-motor 1,8T - poradte mi s pojistenim 25.10.2001 17:15
- Díly na Audiny 29.10.2001 15:12
- Rádio Audi Concert 29.10.2001 21:15
- Ahoj, ahoj, ahoj. 30.10.2001 08:45
- likvidace pojistné události 22.11.2001 17:14
- Audi 90 2,8 quattro 29.11.2001 11:26
- Audi A8 05.12.2001 22:23
- Audi A6 10.12.2001 11:06
- A4 avant 13.12.2001 05:49
- dodatek avant 13.12.2001 05:50
- 13'' Alu disky 12.01.2002 15:43
- Audinka 80 TDI - spotřeba 30.01.2002 10:03
- manual 13.03.2002 14:09
- audi a4 avant,nebo a6 avant 15.06.2002 10:53
- kola 21.06.2002 10:18
- A4 avant - názor 25.07.2003 11:53
- A8 4.2 Q - koupit / nekoupit 25.07.2003 21:36
- Manuál A4 04.08.2003 19:15
- airbag & servies 11.08.2003 09:42
- Audi V8 21.05.2007 23:51
- A3 09.06.2007 12:47
- Nová Audi A3 04.03.2008 08:08
- Pneumatiky 31.03.2008 15:53
- Libový autíčka 14.04.2008 18:09
- zateka mi voda do vozu prosim o radu 29.04.2008 11:27
- Audi A6 avant quattro 2.5 Tdi 04.02.2009 22:12
- Nevím si radyyyyy 01.04.2009 18:54
- dotaz 23.05.2009 23:49
- Audi A3 07.08.2009 19:58
- A4 1,8i spadlá spona hadice chl. kapaliny 08.08.2009 16:59 hroch 1958
- AUDI A3 Sportback 05.11.2009 13:44
- ajimave ceny brzdariny 03.12.2009 17:36
- Audi A 6 Avant 2,5Tdi,132kw tiptronic 24.01.2010 02:24
- vejfuk 14.04.2011 08:28 pepek79
- levné díly 04.06.2011 23:41 pepek79
- DOPLŇKY PRODEJ LEVNĚ 14.01.2017 11:59 MSdoplnky
-
-
« Audiny A4, A6 a brzdy
Tento príspevok som písal ešte 22.2. do iného fóra o Audi, ale nikto naň nereagoval. Skúsim to ešte raz.
Dostal sa mi do ruky nemecký AutoBild č. 6/99 z 12. februára 99, kde je celá dvojstrana 20-21 venovaná problémom s brzdami. Jedná sa vlastne o to, že auto VÔBEC NEBRZDÍ , ak sa dostane na brzdový kotúč vlhkosť z cesty - napr. po prejazde kaluže na ceste, pričom vodič na to nie je pripravený - je tam pekných pár prípadov majitelov Audín, ako sa to stalo aj im. Audi vraj o tom už vie dlhšiu dobu, ale riešenie, ktoré teraz vymysleli, vlastne vôbec nepomáha (montáž krytu brzdového kotúča). Neviem až tak dobre po nemecky, preto neviem, či som to úplne správne pochopil, ale určite sa ten článok bude dať nájsť aj na www.autobild.de Máte aj Vy s brzdami nejaký problém?
P.S. Netýka sa to len Audi A4 a A6, ale vraj aj Passata!
-
-
Audi
Jó, ty auta maj něco do sebe. Mě osobně se nejvíc líbí Coupe Quattro, to starý, hranatý. To bylo brko, ve svý době. Ale vono to kulatý taky není k zahození, zvláą» ve variantě S2. No a TT je kapitola sama pro sebe.
Jinak můj táta je zarytej audinář, má teď doma asi tři nebo čtyři - nejlepąí je 200 quattro turbo. Dost se v nich vrtá, tak kdybyste někdo něco potřeboval vědět ...-
« Re: Audi
Mne osobne se zacali vozy AUDI libit az od uvedeni nove rady 100 v roce 1982. Pote byli modernizovany vsechny rady - 200, 80. Ale to pravy nastalo az uvedenim A4. Co se tyce brzd, tak s tim ma problemy celej koncern VW. Nedavno byl v casopise Auto, motor und Sport zverejnen test brzd az 16 automobilu ruznich znacek a kategorii. VW Golf IV se umistil mezi poslednimi hlavne kuli zlemu brzdeni pri prehratych brzdach.
-
-
Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
Vážený Pallasy, Tvůj článek je fakt zajímavá věc a musím uznat, že test brzd s vodou jsem ještě nikde neviděl. Zmíněný článek jsem sice nečetl, ale myslím si, že když se každý brzdový kotouč a destička dostane do styku s vodou, tak to prostě musí hůře brzdit. nezdá se mi, že by to byla nějaká relevantní chyba. Myslím si, že pri průjezdu louží a následnému roztřiku vody od kol záleží na spoustě maličkostí, které dělají automobil. Dezén pneu, tvar podběhu, umístění brzd. třmenu, tvar kola, atd ... Nevylučuji, že je konstrukce těchto maličkostí u A4 a A6 horší, než u jiných vozidel, ale jako audináři se mi to nechce věřit. Vždyt´ AUDI má jedny z nejlepších brzd, zejména mezi svou konkurencí.
PS: Pokusím se na ten článek podívat.-
« Re: Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
No, ja som si to nevymyslel ... dokonca je divné, že takéto články prebehli NEMECKOU motoristickou tlačou, ktorá obvykle výrazne nadŕža nemeckým autám pri všetkých porovnávacích testoch. Nebolo to len v AutoBilde, ale aj v AMS, Mot-e aj nejakých ďalších, táto aféra trvá už vyše mesiaca. Dokonca niektoré časopisy vyzvali majitelov Audín, aby napísali o svojich skúsenostiach, takže po uzávierke to bude celkom zaujímavé čítanie. A že to nebol nejaký výmysel, o tom svedčí aj to, že sa k článku vyjadruje aj vedenie fabriky, ich technici atď. Zatial síce iba hovoria, že sa pracuje na vyriešení tohto problému (pripomína mi to situáciu pred 1-2 rokmi, keď horeli Volvá. V Nemecku ich zhorelo myslím vyše stovky, väčšinou úplne nové, niekedy ešte na ceste od predajcu. Auto proste zastavilo, motor zhasol a nešiel natočiť. No a keď majitel vystúpil a otvoril kapotu motora, vyšlahli plamene takej intenzity, že auto zhorelo do tla ešte pred príchodom požiarnikov. Vtedy vedenie Volva tiež len dva mesiace hovorilo, že sa na prípade pracuje, a pritom boli asi bezradní. Neviem ako to skončilo, nesledoval som to až do konca, ale predpokladám, že sa to nejako utriaslo a zabudlo sa na to.)-
« Re: Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
to Audis: z môjho príspevku o brzdách sa zdá, že je to všeobecný problém všetkých áut. NIE, ten článok sa týkal vyložene Audiny 4 a 6, resp. Passata. Zožeň si ten Autobild 6/99, alebo si v nejakej technickej knižnici vyžiadaj nemeckú motoristickú tlač za posledné dva mesiace, určite nájdeš aj dalšie články týkajúce sa tejto aféry.
-
-
-
-
« Re: Audi 80
Cau, ja mam AUDI 100 CD, diesel a asi bych se zase rozhodl pro 100, oproti 80. Nevim teda mezi jakou 100 se rozhodujes, ja mam r.v. 1985. Je to perfektni a hlavne obrovsky auto a to jak na pohled, tak i v interieru. Sice je s nim horsi manevrovatelnost, ale to je dane rozmerama auta. Pri vyberu dieseloveho motoru, bych byl hodne opatrny, jelikoz nasledna oprava je hodne nakladna. Taktez bych pocital s tim, ze se bude menit spoustu dalsich dilu. Brzdy, silent bloky, svareni vyfuku, loziska na kolech...., to jsou veci na ktere si vzpominam, ze by se v posledni dobe menily. Ale pozor na kvalitu servisu ! Muze se to znacne prodrazit ! Jinak jsem s tim autem spokojen a myslim si ze vymena dilu by me cekala u jakekoliv jine znacky auta. Jen by to bylo mozna levnejsi. AUDI 100 doporucuju jako pohodlny, velky, cestovni auto, ktere neni moc urcene pro sportovni jizdu.
-
-
Hradecaci
V patek privezli do novakovych garazi nove stribrne TT. Jeste jsem tam nebyl, nevim co je za typ. Tak se tam muzete kouknout. PRO VAS OSTATNI : K nam tady do hradce vzdycky privezou vsechno se 1/4 rocnim zpozdenim, tak se jinak nedivte. Navic: Tady ten prodej a hlavne servis AUDI a VW stoji za pekny ho.... Takze, pokud sem do servisu nemusite, nejezdete sem. -
90/COUPE Quattro ( 1987 - 91 )
Uvažuji o koupi vozu "90 (1987 - 1991, snad, typ 89) /COUPE (1988 - ) 2,3/2,3 20V Quattro. Vy, co je máte, nebo co s nimi máte nějaké zkušenosti, napište sem ( nebo na "AUDIJASTE@POST.CZ") prosím všechny Vaše poznatky a zkušenosti s provozem těchto vozidel. Díky všem!! Mám ještě jednu otázku: Je výhodnější(levnější) tohle auto koupit u nás, nebo ho dovést ( z Nemecka, CH, Belgie apod.)-
« Re: 90/COUPE Quattro ( 1987 - 91 )
Obecně se dneska dá říct, ľe koupit auto (zvláą» takovýhle) v čechách bývá o trochu levnějąí neľ ho dovézt. Výhoda dovozu je jasný původ, pravdivý údaj počtu ujetých kilometrů, větąinou servisní kníľka, větąinou lepąí stav. Úplně nejlepąí je koupit venku dobrou křapku a dát ji do kupy - ale těhle aut sem ve ©vajcu moc neviděl, takľe výběr bude malej.
-
-
Prodej
Ahoj, potreboval bych od vas takovou mensi radu. Mam doma hlavu a vstrikovaci cerpadlo z AUDIny a uz jsem zkousel volat snad na tisic mist a nikde to nechtej vykoupit. Je to normalne funkci, za smesny penize a ja uz to nepotrebuju. Nevite nahodou o nejakem miste kde by to byly ochotny vykoupit ? -
-
AT č.7 - Test pohonů 4x4
Četli jste v Autotipu (tuším) č. 7 - Test systémů pohonů obou náprav ? Jaký na to máte názor, zejména A6 Quattro vs. Golf 4Motion ? Já to vidím asi takhle: VW Golf 4 Motion-alias-A3 Quattro-S3-TT Quattro může být v takovýchto podmínkách(sních, led ... každým okamžikem je každé kolo na jiném povrchu) opravdu lepší, než systém Quattro(-Torsen), protože může mít rychlejší reakci na zmenu podmínek. Ovšem, pojedeme-li na kvalitním povrchu (což bude nepoměrně častěji )*) bude(podle mého názoru) lehká časová prodleva systému (aby zareagoval na prokluz přední nápravy) v zatáčce docela citelná a může přivodit krušné chvíle. To se Quattru quattrovatému nikdy stát nemůže, protože ten má stálý pohon obou náprav i za normálních podmínek. Takže zatímco s Golfem Vám při 70-ce uklouznou přední kola, pak se přidají zadní a vy v těchto okamžicích budete mít plné ruce práce, v Quattru(Torsen) se vám to začne kontrolovaně a zcela nezáludně smýkat až při 80 - 90-ce. *)A že Golf je na sněhu malilililinko lepší než Torsen, to mi nepřipadá příliš důležité, protože tam se stejně moc často nejezdí a rychle a přesně jet nedá. Takový je můj názor. Napište, co si o tom myslíte !!-
« Re: AT č.7 - Test pohonů 4x4
Jo, ten článek jsem četl velmi pozorně. Dokonce jsem tam objevil nějaké faktické chyby, dost mě to naątvalo. Ale jako celek jsem za něj byl rád, protoľe se někdo alespoň pokusil o to, co normální smrtelník prakticky nemá ąanci - srovnat ve stejných podmínkách několik aut s několika různými systémy 4x4. Jinak co se týče "nových" systémů jako je Haldex, Hondí "RealTime4WD" nebo třeba Jeepovskej Quadratrac - největąí problém je jejich časová prodleva. Podle vąech referencí (vlastní zkuąenost zatím bohuľel nemám) je na tom nejlépe Haldex. Moľná protoľe pracovní tlak se tam vytváří stále a "pouľití" je jen otázka sepnutí elmg. ventilu. Nicméně Torsen to nahradit nikdy nedokáľe - ten totiľ provádí "přerozdělení" sil opravdu v reálném čase. Je zaloľen na principu ąnekového převodu, čili jeho funkce je čistě mechanická, bez jakýchkoliv prodlev, by» mikrosekundových. Takľe dokáľe zabránit prokluzu vlastně jeątě před tím, neľ doopravdy začne. To je jeho obrovská výhoda. Má vąak i nevýhody. V zatáčce přenáąí větąí sílu na vnitřní kolo (protoľe se otáčí pomaleji), coľ má za následek snahu auta jet rovně - je to přesně obrácené neľ systém ATTS u Hondy. To se vyrovnává zmenąeným poměrem přenosu sil, větąinou 1:6. Ten poměr udává maximální násobek síly na kole s adhezí oproti kolu bez adheze. To vąak zase znamená, ľe pokud ti jedno kolo visí v luftě (adheze=0) tak síla na druhém kole je teoreticky 6x0=0. Prakticky tam vľdycky nějaký odpor je a navíc tomu lze odpomoct lehce seąlápnutou brzdou. Mimochodem z předchozího vyplývá, ľe nemáą pravdu s tvrzením, ľe 4Motion je na střídajících se povrąích lepąí neľ Torsen (Quattro) - je to totiľ obráceně.
-
-
jedině Quattro
Systém haldex-spojky je pro bezpečnost
téměř nefunkční. Znám ho z Volva, používá
to samé (dokonce zlepšené oproti VW) a to
auto se chová primárně jako FWD se všema
jeho negativama. Quattro u Audi je řádově
lepší a skutečně má řádově lépší trakci.
To že VW cpe haldex spojky do TT, Octavie,
VW, atd. je humbuk na lidi co tomu nerozumí
a myslí si, že 4x4 je pokaždé ten samej systém.
Vím o čem mluvím, po Volvu V70R AWD ten jezdím
v Audi A8 (4.2 Quattro) a nelze to srovnat. -
Proč v SRN dražší ?
Může mi někdo vysvětlit, jak to , že jsou v německu nebouraná ojetá auta (AUDIny) v přepočtu mnohem dražší než u nás ? To tam jsou ta BOURANÁ tak levná, že se vyplatí je sem tahat, tady opravit a pak jsou tady ta opravená (nutno dodat, že mohou být v pochybné kvalitě) levnější, než klasická nebouraná ojetá, která jsou zárověň mnohem levnější, než v SRN (viz na začátku) ???? -
Audi Quattro versus zbytek
Napsal bych sem pár postřehů ohledně chování
Volva AWD a Audi Quattro. S Volvem jsem jezdil
2 roky, s Audi teprve 2 měsíce, ale rozdíly
jsou již znatelně poznat. Volvo je primárně
auto s předním náhonem (95%), v případě
prokluzu předních kol se přidávají kola
zadní. To celé funguje mechanicky (ne
elektronicky jako u VW Haldex spojky) tak,
že se zahřívá silikon ve viskózní spojce a
připojuje se zadní náprava tím více, čím se
přední točí naprázdno. Navíc je na
zadní nápravě mezinápravový direfenciál
a celé je to doplněno TRACKS (obdoba ESP u
Audi). Přes všechny recenze na mě tento způsob
pohonu Volva působil dobře pouze při prudké
akceleraci (auto má 250 hp), u předního náhonu jiného Volva S80 T6 (272 hp) se mi protáčely kola
a auto jelo doprava, a při jízdě na vodě či
v menších kalužích (zadní náprava se zde zapojovala zcela neznatelně a velmi rychle,
snad setiny sekundy). Na sněhu již takový pocit bezpečí nebyl. Oproti Quattru je zde primárně
náhon na přední kola a každé kolo tak nese
2x více síly, kterou přenáší na vozovku.
Bylo cítit, že AWD Volva ztrácí adhezi dříve
než Quattro, a to až o desítky km/h dříve.
V porovnání s elektronickými systémy Mercedesu
a zadním náhonem je Volvo při jízdě lepší na
adhezi tak o 20-30 km/h, Audi Quattro tak
o 50-60 km/h (ryze empiricky vypozorované
hodnoty na místech, které znám, a se všemi
auty jsem je mockrát projel). Quattro je oproti
AWD výhodné i na suchém povrhu v zatáčkách,
moje MB E320 auto mělo tendenci vyletět ze zatáčky
cca ve 160 km/h, u Volva cca ve 180 km/h a s
Audi A8 4.2 Quattro jsem jel 220 km/h a víc
jsem se neodvážil. Na druhou stranu, Mercedes
byl lepší v tom, že jako jediné auto dával dopředu
"varování", že se něco stane, pokud zrychlím,
Audi mi nic takového znát nedávalo (při zmíněné
rychlosti).
Ohledně jiných věcí, jako je spolehlivost, atd.
je na tom A8 relativně mizerně, už byla 3x
v servisu s menšími závadami (může to být
problém mého modelu). S Mercedesem jsem najel
během 10 měsíců 100.000 km a žádný problém,
s Volvem 50.000 km během roku a opět žádný
problém. Těch pár problémků A8 je ale stále
dost dobrá daň za téměř zázračné jízdní vlastnosti
a "porušování fyzikálních zákonů". -
Haldex
Viděli jste někdo na slovenské VTV v pořadu MOTOMAGAZIN - 12.5. asi 10 min. příspěvěk (pravděpodobně připravený VW) o VW Golf/Bora 4Motion ? Neříkali sice, jak velká je prodleva systému, jen "okamžitě", ale několikrát se zřetelně a jasně zmiňovali, nebo rovnou říkaly, že "když přední kola ztrácejí adhezi, připojí Haldex zadní nápravu ...." Ze záběrů to ale nebylo vůbec vidět. Tam to točily tak, že nebyla současně vidět přední a zadní náprava. Zkrátka a jinými slovy: Haldex (100% u Volkswagenu] má prodlevu zapojení zadní nápravy. Za standartních podmínek má poháněnou jen přední nápravu. Ted´ jksem si konečně jist. Zajímalo by mě ale, jestli to PŘESNĚ takhle mají i ostatní vozy VW Group? Zejména pak AUDI, nebo má jiné naladění spojky Haldex? -
-
AUDI V8 3,5 TDI
Četli jste na Autonews o tom novém AUDI osmiválec asi 3,5 l TDI. Zatím řečeno, není to špatné, 160 KW a 400 Nm nebo kolik. ale: Psali tam, že používá systém vstřikování Common-Rail????? Jak to?? Vždyt´ AUDI (resp. VW Group) přece vyvinulo systém vstřikování UIS (pumpa-tryska). Tak proč se uchýlilo ke konkurenčnímu rešení, které je sice na dost vysoké úrovni, ale myslím si, že Pumpe-Duse je stejně o trocu lepší. Nebo že by to byla tisková chyba???......
-
Re: Haldex u AUDI
Již před časem mě napadlo, že když má AUDI A3 Quattro, S3, TT Coupe Quattro Haldex, tak by mi označení QUATTRO u těchto vozů bylo sympatičtější, kdyby spojka byla sepnutá stále v poměru 1:1 a podle okolností by se bleskurychle přizpůsobovala. Pocit z jízdy za standartních podmínek by byl velmi podobný jako v opravdovém Quattru (TorSen). I přesto, že opravdové "Quattro kvatrové" nenahradí, odpadá důležitá nepříjemná časová prodleva systému na prokluz přední nápr. (viz články níže). Takže zatáčku projedeme přibližně stejně rychle (díky trvalému pohonu všech 4 kol), jen reakce na okamžitou změnu podmínek bude o okamžik pomalejší(To vyřeší už jen TorSen, který se "zde" nechce použít!!), ale díky promyšlené konstrukci Haldexu stále mnohem rychlejší, než systémy konkurence. Jedinou nevýhodou mého návrhu je vyšší spotřeba vozu (STÁLÝ pohon ..) a možné vyšší opotřebení spojky (díky trvalému záběru). -
-
-
« Re: AUDI V8 - 3,3 TDI
Proč myslíą? U Comon-Railu je dávkování paliva daleko přesnějąí neľ můľeą potřebovat. Principielně je to dost podobnej systém jako vícebodovej vstřik u benzínu. Jen se stříká do válce a ne do sacího kanálu. Navíc můľeą dělat modulovanej předvstřik a případně dodatečnej vstřik, coľ je, pokud vím, podmínka pro ten novej systém "spalování sazí".
-
-
-
-
« Re: AUDI V8 - 3,3 TDI
Ty si asi váľně blbej. Sorry, ale tohle je i na mě uľ moc. To si jako myslíą ľe to stříká do vąech válců současně??? Od čeho myslíą ľe tam jsou elektromagneticky ovládaný trysky? Chlape prober se, a uvaľuj neľ něco plácneą. To samý platí i o tom "elektronickym diferenciálu".
-
-
-
-
Rychly limo
Nazdar chlapi, pisu sem prvne a vsechny vas zdravim. Volvisto fakt s tebou souhlasim ta nova S8 bude super. Ale me stejne asi nejvic bere BMW M5 - co tomu rikas? (400HP / 0-100 5.3s). No a ted v poslednim AutoForum jsem cetl ze AMG pripravuje nejen svoji verzi pro S-klasse S55 AMG ale dokonce SL75 AMG (525HP / 0-100 4.8s ma mit omezovac az na 300km/h)!!! ale ta bude cenove asi nekde uplne jinde. Myslim ze sportaky jsou skvely a rychly ale kdyz je to jeste navic krasna poholdna limuzina tak je to fakt to pravy orechovy. Co?-
« Re: Rychly limo
Rychla limuzina je asi to nejlepsi co existuje, pokud clovek bere v potaz stranku bezpecnosti (sportaky nemaji dobre crash-testy) a prakticnosti. Pozitek jizdy ve sportaku nicmene je ponekud odlisny. Ja sam si sportak asi nikdy nekoupim zde 2 duvodu: Audi A8/S8 je firemni (i rodinny:-) auto, zena ma svoje auto, a treti auto = sportak, bych nemel kde parkovat... Jinak si ale treba klidne koupim pro ryzi "fun-jizdy" budouci Audi TT kabriolet, sportak a zabavne auto v jednom. Pokud jedu firemne Praha-Ostrava-Praha v jednom dni a v tom je 8 hodin jednani, nemam chut na sportak, ale dokonalou limuzinu, pokud se jedu projet o vikendu k vode, Audi TT je snad to prave... -
« Re: Rychly limo
To SL75 AMG ma jednu chybu, jedna se totiz o vyrocni model strare generace sl (soucasne), a ta vyrobena serie nebude moc rozsahla..-
« Re: Rychly limo
Pockej jak to myslis? Stara/soucasna generace? V tom casaku byla fotka toho noveho S-ka (soucasna generace) A ze jich asi moc nebude to da rozum. Neni to seriovka pro vsechny.. ;) (myslim vsechny co na to maj), ale fakt extra trida. Kolik byste odhadli cenu kdyz "normalni" S-ko stoji kolem 3M. Asi tak 6-8M ne? No a to uz si clovek rozmysli jestli si nahodou nekoupi tak 2-3 jiny auta, nebo neco jinyho ne?-
« Re: Rychly limo
Kdysi sem v nějakým časáku čet test Brabusu Ečko se 7.3L V12. Údajně nejrychlejąí limuzína na světě. A cena? Obyčejný Ečko příde v Británii (byl to britskej časák) na cca 20K liber, tahle potvůrka stála 200K liber! RollsRoyce stojí 150K liber. God bless you!
-
-
-
AUDI S8
Tak jsem koukal tady na auto.cz do katalogu vozu, kolik stoji S8ka.... Cena nebyla uvedena :))))) Typuju kolem trech melounu... Tohle auto me naprosto fascinuje, zvuk te 4.2ky je jako kdyz se pred vama zjevy Petruska Faltynova (to se mi stalo vcera) :))))) To auto je pro me vrchol dokonalosti, i kdyz jsem nemel a asi ani nebu mit tu moznost si ho vyzkouset. Vychytany byly ty honicky s S8kou v Roninovi, jinak ten film nebyl nic moc... Nevite co S8ka stoji, abych mohl vytypovat tu spravnou bankovni prepazku???? :))))-
« Re: AUDI S8
V kvalitni vybave (jinak si ji nema smysl kupovat) stoji S8 tak 3.5 milionu, pokud tam chces mit napriklad custom udelany sedadla (ze specialni kuze) tak treba 4-4.5 mil Kc.-
« Re: AUDI S8
To chceą říct, ľe by sis dal do auta sicny za 1 000 000 Kč? Znám lidi, co jsou ochotný dát za dobrý křeslo 30 - 50 tisíc, ale milion je straąně moc. Nebo si to myslel jenom jako jeden prvek z obsáhlého seznamu nadstandardní výbavy? Jestli ne, tak to jen potvrzuje moje tvrzení, ľe dneska nestojej věci to co by měli stát, ale to co sou lidi ochotný zaplatit. Jeden slavnej francouzskej umělec zavíral svoje výkaly do plechovek a prodával to za 10 000 USD za kus. Sluąná práce. A nejhorąí na tom je, ľe úspěąně.-
« Re: AUDI S8
Prijed se podivat do Brna. Vystavujou tam Audi A8 4.2 Quattro se zakladni cenou od vyrobce 3.5 mil a Quattro GmbH ji upravil interier (vsude zelena kuze, i na strope, atd.) a tim i cenu na 4.5 mil Kc. To musim videt ...-
« Re: AUDI S8
Cau Volvisto, skoda fakt me to stve ze se do Brna nedostanu, ale kdyztak sem pak posli nejakou fotku jestli mas moznost didgit. nebo nascanovat... Jo a cetl jsem v novem Speedu porovnani Jaguar S-type, MB E280, BMW 528 a Alfa 166. Celkem me neprekvapilo jak chavlili tu 528-ku ale docela me prkvapilo kolikrat se negativne zminovali o A6-ce. Jak nesedi na dalnici, jak ji "klepe" !! v motoru .. atd. To se mi fakt nejak nezdalo...-
« Re: AUDI A6
Speed je na hov.o... Cetl jsem uz hodne recenzi a asi 30% z nich je k nicemu, jsou uplacene a uplatnuji se v nich drasticky sympatie recenzenta k jedne znacce (viz srovnani MB-BMW-Volva s Volvo S80 T6 v cene 1.6 mil a E280 v cene 2.4 mil -- vysledky byly bez ohledu na cenu a vyhrala MB - redaktorovi jsem poslal dopis, ze je idiot). Audi se v Brne prezentovala mimo jine A6 4.2 Quattro s 300 hp a ma tam byt vsechno z uspesne A8 (zaveseni kol, motor, Xenon svetla, de-facto i interier). Toto auto nema ve sve tride na silnici konkurenci (pokud beru do uvahy i pasivni a aktivni bezpecnost, jinak BMW M5 taky neni spatny auto, akorat ne pokud prsi, snezi, je mlha, a tak). -
« Re: AUDI S8
Tak to k tý A6-ce mě už ani nepřekvapuje - viz můj příspěvek v ...Časopis SPEED... . Já mám 2.8 quattro tiptronic a můžu dák krk za to, že na dálnici sedí jak přibitá!!! Při 180 km/hod točí 3.500 ot/min a při 200 km/hod 4.000 ot/min !!! Ve 200 neproniká do interiéru téměř žádný hluk (na Plzeňský highway. Někdy je to až nepříjemný když si tak v klidu jedu a pak kouknu na tachometr a tam něco okolo 220 km/hod.
No prostě SPEED je časopis psaný AMATÉRY pro AMATÉRY.
-
-
-
-
-
-
drunk
Jaký to je jezdit z tiptronicem a jaká je spolehlivost. Je to "poměrně" mladá záležitost, ale přeci jenom když to máš tak bys mohl mít informace. Jinak v Brně jsem byl okouzlenej Audi. Mylim-že už to není automobilka která by dotahovala na Mercedes a BMW, ale už je mezi nima a v desingu je podle mě rozhodně předběhla.-
« Re: drunk
Jezdit s tiptronikem je opravdu požitek. Za prvé je to pětistupňová převodovka, což je opravdu poznat ten rozdíl oproti "klasice" - 4 stupňový. Když se jezdí po Praze tak je levá noha na dovolený a nechytaj mě do ní křeče po hodinovým popojíždění v zácpě. Prostě jen povolým brzdový pedál a popojíždí to pomalu samo. Rozjezdy na kžižovatce jsou taky super, protože jenom sešlápnu plyn. Tiptronic opravdu reaguje na jízdní styl řidiče, takže řadí podle stylu. Jízda na venkově - podle nálady, buď na D rive, nebo si řadím sám sekvenčně. To je hodně dobrý při sportovní jízdě, v zatáčkách, ale i na dálnici. Když se podřadí před zatáčkou třeba ze 4 ky na 3 ku tak motor skvěle brzdí - jako u manuálu. Reakce na řazení je téměř okamžitá. Zajímavostí je že při prošlápnutí plynu až na podlahu to razantně podřadí a to i při sekvenčním řazení. Samozřejmě to všechno kontroluje elektronika, takže se nezničí motor přetočením. Na dálnici se dá skvěle sekvěle se sekvenčním řazením předjízdět. Na 4 ku to vytáhneš přes 200 km/hod a pak po zařazení 5 ky jsou otáčky při 200 km/hod na 4.000 ot/min. Takže když potřebuji hodně akcelerovat při 200 km/hod tak to podřadím na 4 ku, ne že by to na 5 ku netáhlo! Tiptronic je zase něco dokonalýho a nepřekonanýho - jako vždy všechny novinky od AUDI. Kam se na Tiptronic hrabe Selespeed od Alfy.
-
-
S AUDI ty nejlepší zkušenosti
Mám již třetí AUDI a jezdím celkem dost a nemůžu si vynachválit. Jak vzhled tak techniku je to opravdu náskok diky technice. A mám pocit že nové modely jsou čímdál tím lepší.Nikdy bych si již nekoupil auto s náhonem jen na jednu nápravu. Má někdo informace jaký hlavní rozdíl je mezi klasickým pohonem quatro a syncro od VW z různých stran slyším rozdílné informace-
« Re: S AUDI ty nejlepší zkušenosti
Zkusenosti s A3: mam ho 2 1/2 roku, jezdim hodne, takze mam najeto uz pres 110.000 km, vcelku spokojen, ale: 3. sedadlo ridice, 2. sedadlo spolujezdce, 4. dverni box u systemu Bose 200W s CD-menicem, meneny oba ostrikovace svetel, nejdiv vpravo, pak vlevo, potah operek pro lokty vymenen, u spolujezdce uz zase bublinati... Spinac svetel vymenen (porad zapinal mlhovky, kdyz jsem to nechtel)... Jinak bych bych proti tomu vozu moc nemel (tichy, spotreba ca. 8,4l/100 km). Sice vetsinu veci menilo Audi i po roce (=po zaruce) na kulanci, ale i tak toho bylo vcelku na tu znacku (za >850.000 Kc) trochu dost, nemyslite?
-
-
Cena Audi
Nezdá se Vám v posledních pár letech cena Audi poněkud přemrštěná? Dnes slušně vybavená A6 stojí **více** než MB, BMW, Volvo, atd. Je pravda, že pouze Audi z nich nabízí čtyřkolky (a částečně i Volvo, a mizerně i MB), ale odkdy si Audi vlastně myslí, že může být nejdražší značka na trhu? Například dobře vybavené mini-auto A3 je v ceně tak 900.000Kč až 1.1 mil Kč, což je příšerné vzhledem k tomu, že dosadu se nedá posadit ani dítě a podobně dobré crash-testy má hromada jiných aut (i lepší). VW Golf je od verze III taky dost drahý, zůstává snad jen ta česká oktávka...-
« Re: Cena Audi
Pro toho kdo na to má, proč ne. Je to otázka poptávky. Na druhou stranu jsou velký Audiny docela levný ojetiny, zvláą» v poměru cena/výkon. Můj táta teď bude asi kupovat daląí, v pořadí asi pátou nebo ąestou, měla by to bejt A 200 quattro 2,3 Turbo pětiválec - tedy vzdálený předchůdce A6 za cca 70 tisíc. Uľ jednu takovou má, tu ale teď podědí brácha. Výbava, jak se říká, plná náloľ včetně digitální klimy s nezávislou regulací, kůľe, počítač, ABS atd. U těchhle kdysi drahejch aut je trochu problém s náhradními díly, po vrakoviątích toho moc není a kupovat nové originální - to je levnějąí si koupit jeątě jedno auto. Jinak je to ale supr svezení.-
« Re: Cena Audi
Problém je cena *nových* Audi. Například namísto prťavé A3 si mohu koupit třeba Subaru s mnohem kvalitnějším pohonem všech kol, je větší, má silnější motor (2.0T), atd., nebo S40 T4 (1.9T) od Volva. Téměř jakákoliv konkurence je stejně dobrá (spíše lepší) než A3 a levnější a přesto se A3 kupuje. Nechápu, kdo je ovšem ten kupce! Pro A6 4.2Q a A8 4.2Q se težko hledá konkurence, proto je zdůvodnitelná i vyšší cena (a proto jezdím v A8), ale pro menší modely (A3/A4) se racionálně myslící snad ani nemůže rozhodnout...-
« Re: Cena Audi
Jeden můj známej měl několik let Formana. Vąechno co na něm ąlo vylepąit tam měl. Motor 1500 ccm, závodní převodovku, závodní brzdy, podvozek atd. Auto za cca 500 000,- v pořizovacích cenách. Pak se rozhodl, ľe uľ je Forman pod jeho úroveň a v té době zrovna představili A3. Peněz má, ľe by si mohl z fleku koupit A6, ale chtěl malý auto. Toho skoro půl roku, co A3 bylo představený a nevyrábělo se, furt o něm básnil. Kdyľ ho začli prodávat, ąel do krámu, ľe si ho koupí. Ale kdyľ mu řekli, ľe si na něj musí půl roku počkat, tak ąel pryč a z fleku si koupil Oktávku. Asi uľ to bylo i na něj moc. Mimochodem, nedávno jsem někde četl srovnávací test VW Bora 2.3 VR5 versus Octavia 1.8Turbo. Skoro vąechny parametry jsou prakticky totoľné, jen Bora stojí o 150 000,- víc a o litr víc ľere. A podle mě i hůř vypadá, ale to je věc vkusu. A přesto jsem tohle auto uľ viděl jezdit, takľe si ho někdo koupil.
-
-
-
-
« Re: audi
Přesně nevím, ale jestli je to pětiválec s Bosch K-E jetronic vstřikováním tak asi 130 koní. Poznáą to tak, ľe kdyľ se podíváą zepředu na motor, tak vlevo na blatníku je taková kulatá věc do který vede doprostřed jedna kovová hadička a kolem dokola je daląích pět kovovejch hadiček, který vedou k sání do motoru. To je vstřikovací čerpadlo.
-
-
Kam jezdit do servisu? NE do Porsche Praha
Cela nase firma jezdi se svymi VW a AUDI uz par let do Porsche Praha. V posledni dobe uroven jejich servisu klesla natolik, ze vazne uvazujeme o zmene servisu. Pravidelne se nam stava, ze mame objednano auto do servisu 2 tydny predem a kdyz prijedeme tak je nam receno, ze nemaji soucastku; stava se, ze s autem za den prace vubec nic neudelaji, ze je potreba techniky horkotezko presvedcovat o zavade. Obecne, ze se jejich sluzeb musime ponizene doprosovat. Mate nekdo jiny pozitivni zkusenosti s jinym prazskym servisem?-
« Re: Kam jezdit do servisu? NE do Porsche Praha
Podobný názor na kvalitu služeb u PORSCHE Praha jsem slyšel od více lidí. Dobrou osobní zkušenost mám u AUTO EXNER. Což je ale na druhý straně Prahy než PORSCHE, a to Praha 9 - Dolní Počernice. AUTO JAROV má taky slušný reference, a je blíže centru.
-
-
Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (typ
Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (typ B4, r.v.94) Nedavno sem si tohohle "broucka" koupil a nevim na co si mam dat bacha. Servisni knizku i "navod na pouziti" mam v nemcine a vubec jim nerozumim. Jak funguje to vypinani pohonu Quattro? pri jaky rychlosti ho muzu zapinat a vypinat? do jaky rychlosti muzu jet se zapnutym 4x4 pohonem?
-
« Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
80 2,6 Q ma permanentni pohon vsech kol pomoci snekoveho diferencialu. Tlacitko, DIF, jak bylo zmineno, slouzi k elektr. uzavreni zadniho difer. Vic info:Muzes mi napsat na AUDIJASTE@POST.CZ Preji statnou jizdu, jakou bych chtel taky zazit§-
« Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Musim to upresnit...
Koupil jsem ne Audi 80 AVANT 2,6 V6 Quattro ale AUDI S2 AVANT ( coz je to same, teda skoro...prece jen to neni AUDI RS2... skoda!)
S tim diferencialem mate pravdu Opravdu je tam trvaly pohon vsech kol a uzaverka differencialu. Jedine co jsem nepochopil je proc se ta uzaverka vypina pri rychlosti vyssi nez 40 Km/h...?
Jinak je to delo na ctyrech kolech (220 pro ni neni problem...)
O poznatky s timhle vozem se rad podelim...
-
« Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Ja mam takovy dojem ze tady si zas nekdo plete oznaceni... co to ma za obsah ta tvoje "S2jka"? 5ti nebo 6ti valec?-
« Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Divil jsem se stejne jako ty!
Vsude na internetu najdes foto a popis vozu AUDI RS2 ( ne S2!!!) A mas pravdu to je 5-ti valec, turbo "powered by Porsche" ale ja mam neco jineho!
Ja mam AUDI S2 AVANT !!!!!!! (od AUDI ne RS2 od AUDI+Porsche !!!) a to je 6-ti valec 2.6 litru ( predchudce AUDI S4 ten ma stejnej motor ale 2.7 litru a navic biturbo - ale jinak je ten motor uplne stejnej!)
Az necham vyvolat fotky tak je umistim nekam na www... Pak uvidis ze nekecam!
-
« Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Tak musis priste hledat lip :-) Takze, S2 jsou jen a jen 5ti valce turbo s motorem typ 3B (do roku 92) 220 koni a od roku 93 typ ABY s 230 koni. RS2 ma tez motor typu ABY, ale jinou kliku, pisty atd. a 315 koni. Ty mas "obycejnyho" avanta quattro 2,6l 150 koni, a ten ma daleko k S2jce ;-)-
« Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
sorry... omlouvam se.... mas recht....
Uz jsem to nasel taky. Vis co me zmatlo? Na tom mojem aute je udelanej tuning v Nemecku. Ten tuning obsahuje volant S2, radici paku S2(ma podsviceni a je na ni napis S2), stitek S2 na kufru, pneu 225/45 R16, tuning vyfuk LASER ( dve koncovky),novy lak (puvodne cerveny) z predposledni rady Passatu ( ted azurova modra metaliza) a hlavne chip na motoru...
Takze to jede fakt dobre ( skoro jako S2 :-) )
Ty fotky ale fakt nekam umistim abys to videl...
Nevis jestli nekdo v CR neprodava RS2?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
« Re: AUDI A6 kombi TD nový model
Audi A6 je velmi spolehlivé a kvalitní auto, samozřejmě i 2 roky staré, to je jeho plus.
Dost podstatná nevýhoda je, že Audi jsou nejkradenější vůbec (ne v absolutním počtu. protože jich není tolik, ale procentuelně).
Takže nedoporučuju kupovat ho v běžnym autobazaru
(ani v AAA).Spíš u dealera, třeba na Jarově -
tam nabízí solidní ojetiny.Jejich aktuální nabídka je snad i na teletextu Primy.
-
-
new A4
Mal som tú možnost sediet v novej A4.Zvonku aj ked na prvý pohlad vyzerá ako kopia A6 je A4 omnoho kompaktnejšia a robustnejšia.Interier je úplne super.Velmi robustný a jemný.Človek sa v nom cíti velmi bezpečne kedže ho palubná doska úplne obklopí a pohltí.Motory sú super a ceny trošku prehnané. -
estrojka na prodej
AUDI A3 S3 bez úprav,99,prodáno 12/99, červená, bez havárie,najeto 38tkm. Motor (nikdy neupravovaný) 210PS a 270Nm, možno chiptuning 245PS a 355Nm, nebo možno chiptuning+střední díl výfuku+zadní díl výfuku 265PS a 380Nm 0-100 5,7sec., 6°převodovka, + sada zimních pneu a střešní nosič. PC nová 1.250tkč, nyní převod leasingu cca 340tkč odstupné + 20x 24tkč. P.S1. Srovnání s Imprezou ve SPEEDu 4/2001 Kontakt: info@chiptuning.cz, 0602/746393 -
-
-
« Re: dva dotazy
Zadní plato jsem neodmontovával, stačilo prořezat z kufru (průměr 130 mm)
Přední repráky průměr 100 mm - bohužel..
-
-
-
« Re: B3 - B4
Jo, taky mam na mysli B3. Mimochodem, shanim tapecirung do kufru nebo aspon navod, jak to udelat. V Brne na tuningovym srazu mi jeden clovicek s B4 rikal, ze tapecirung se da normalne koupit. Problem ovsem je v tom, ze ja mam rezervu v levym boku, kdezto novejsi B3 a B4 na dne.
-
-
TT
Tak sem teda sedel v tom tetecku. No nevim co si o tom mam myslet. Mam pres 190 a nemoh sem se tam nak nacpat. Sedacku jsem musel dat uplne dozadu a jeste trochu sklopit. Dosah sem na pedaly, ale ne na poradne na volant.. Interier je fakt super, to se jim povedlo. Vubec neni videt ven, predni okno je maly, o bocnich ani nemluvim. A kufr... tohle bylo quattro... fakt nevim jeslti bych si ho koupil kdybych na nej mel.-
« Re: TT
No taky nejsem nejmenší 193cm a asi tohle nejsou moc vozy pro nás. Seděl jsem v Z3 a přemýšlel jsem, jestli se budu dívat ven nad oknem, nebo zhrbenej přes okno.-
« Re: TT
Ja mam 165 a ve svoji A80 vidim sotva pres volant. Je to i diky tomu, ze nemam vyskove stavitelnou sedacku (do novejsich se davaly ty pumpovaci).-
« ¨kufr
Ja mám v B3 taky rezervu vlevo, nevím, že by se dávala jinam. B4 má jinak řešenou zad. nápravu, tak se už pak na dno kufru vešla. To první uspořádání bylo terčem kritiky a myslím, že oprávněně. Kufr má sice velkej objem, ale malej vstup a díky nádrži je krátkej a neprůchozí. Tapecirung se dá novej určitě koupit, záleží jen za kolik. Doporučoval bych mrknout po vrakovištích
-
-
-
-
Hodnota
Jaká myslíte, že je hodnota A4, 1.6 beňoš, 120nalítáno, el. přední okna, bez klimy, vínová metla, orig alu 15", ve slušným stavu, oprava vyřízený přední nápravy (čepy ramena atd) odhadem 15tis., mírně poškrábaný lak (oprava není akutní, ale byla by za 8 tisíc včetně dání zrcátek a klik do barvy kastle), jinak vše v pohodě, originál shitozni radio, žádnej palubní počítač, palubka ve dřevě, vzadu křidlo s brzdovým... Kolik je za ní rozumný dát kočiček?-
« Re: Hodnota
Zapomněl jsi udat ročník. Taky mně to s*re, ale je to dnes dost podstatnej údaj ke stanovení ceny. Ty najetý km.... víš jak.... Já se svým ujedu měsíčně v průměru 900 km. Se služebním 9 - 11000 km.-
-
-
« Re: Hodnota
A nevíte rovnou jak se nuluje servisni cyklus? Vymenili sme volej a zatim tam sviti ten service 2.
BTW: S tou cenou jste mne potěšili, koupili jsme jí za 220 a měl jsem pocit, že jsme přeplatili. Dlouho jsme váhali nad BMW 318TDS taky 1995, vlastně už jsme byli rozhodlí, ale nakonec se to v rychlosti zvrtlo v tuhle A4. -
-
« Re: Hodnota
Jo díkes, žes mne srovnal (o: v mý radosti. Původně jsem taky doufal, že to pude stáhnou tna těch dvěstě, ale maník tlačil, že to mrskne do Áček atd....až nás přesvědčil. Zase je to koupený od Schonera, v Čechách a až na tu děsnou nápravu je tam vsjo ok. Vlastně ta náprava už je taky OK (o: a do zítra bude lak. V pondělí sbíhavost.. a pak snad to bude kluk pěknej konečně.-
« Re: Hodnota
Neni zac. Mimochodem prodejem do acek by ten clovicek jenom prodelal. Za vic jak 170 by to tam neprodal.-
-
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Zajímavá stránka, když jsem byl malej, tak jsem třeba obkreslil Š 100 L a dělal varianty kombi, pickup atd. Samo že mi vůbec nevadil motor vzadu. Tady pán jenom odstranil 4 kruhy. Ale vůbec není špatný zabloudit takhle někam k exotům...-
-
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
pallas: nenech se vysmát, myslíš že jako v Ingolstadtu domalovali 4 kruhy na obrázek nějakýho mongola? Můj tip pravděpodobnosti je tak 0,001 promile....-
-
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Mne se audi TT taky moc nelibi(moc maly), ale holkam silene! Moje druha polovicka,kdyz ho vidi, tak se muze zblaznit a musim ji od nej tahat :-)-
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Ted jsem si jedno prohlizel na dalnici... Jedu si tak 160 v levym pruhu, protoze v pravym bych neudrzel kvuli kolejim volant, najednou v zrcatku v dali vidim nejak divne tvarovany auto, za chvilku me dojel, tak jsem ho nechal predjet, ale trosku jsem si zrychlil, abych si ho mohl prohlidnout a stalo to za to. Mel tam celkem decentni upravy, jak me predjel, tak jsem se mu na chvilku povesil na zadek, abych se podival aj zezadu, ale u 180km/h jsem to zabalil, protoze jsem vedel, ze s nim se honit nema cenu, i kdyz moje audinka jede i 215km/h.
-
-
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Zatim jsem to nezjišťoval, ale ta stránka s tím podle mně asi moc nesouvisí... Pokusím se jen tak pro zajímavost se na to mrknout kdo to navrhl. Taky nechci působit jako zaslepenej obdivovatel TT. Už jsem tady někde zmiňoval svou výšku, takže pro mně je taky moc malý. Nevím, co je vedlo k tomu udělat takovou chcíplinu. Ještě že je taky něco jako S4, S6, a nebo nedávno nová A4 cabrio atd. V globále mně to ale stejně nechává chladným, protože moje možnosti končí mnohem níž!-
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Když už jsi vzpomněl ty eSka. Jaký jsou konkrétně rozdíly resp specifikace těch S4,S6.. a je i S8, že jo.. byla to S8 v Roninovi nebo ne? Možná už mi paměť neslouží. To mne docela zajímá. I přesto, že i mé možnosti jsou zcela jinde.. (o:-
« o je
No rozdily jsou asi jasny ne? Specifikace - S2 - 2,2l R5 turbo 220-230k; S3 - 1,8l R4 turbo 210k - S4 - 2,7l V6 biturbo 265k; S6 - 4,2 V8 340k; S8 - 4,2l V8 360k..... pak by tu este byla stara S4, tam se daval 2,2l turbo, snad 230k; a taky stara S6 - 4,2l V8 - ale nevim to fakt presne.... a taky nezapomen na RS2 a RS4!-
« Re: o je
Dík za vyčerpávající odpověĎ, asi začnu šetřit na S8 (o: Nevíte jakou má zhruba hodnotu? Ne, že bych si ji doopravdy koupil (o: ale je to už kus auta. A ve filmu na mne udělala dojem a dokonce jsem jí litoval, jak jí zřídili, chudinku.-
« Re: o je
No, nova stoji asi tak pres tri melouny, coz je uz docela dost.... kolik stoji starsi vubec netusim, ale pamatuju chlapka kterej ji pritah z Belgie. Byla to 99', bourana, 1,200,000 kc.-
-
-
-
-
« Re: o je
Tak vám povim, zrovna jsem koukal na Ronina, kde je prave ta S8 a je to krasa, uz ten zvuk motoru. Skoda, ze ta kara zustane mym snem.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
« Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Je dost možné, že jde o návrh podobný AUDI TT. Ale myslím, že jméno autora návrhu AUDI TT automobilka určitě netají, takže by neměl být problém ho zjistit. Prohlédl jsem téměř všechny návrhy na techto stránkách a myslím že jsou zdařilé. I když při pohledu na některé z nich doufám že se nikdy nebudou vyrábět (můj názor, nemusíte souhlasit).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kolík80 29.08.2001 11:19
« Re: Audi 100 doutník
Naprosto super auto, měl jsem ho rok a kdyby nebyl ze dvou, tak ho mam asi do teď. Podle mě měly starší ročníky lepší antikorozní ochranu, zdá se mi, že ty nový 1988 a výš víc reznou. Nekupoval bych slabši než 2l, spíš 2,2, nebo 2,3 protože 1.8 neudělá s 1360 kily pohotovostní hmotnosti žádný zázraky. Na to jak je veliká nemá nic moc kufr(Avant), hlavně je nízkej, protože pod podlahou je schovaná plnohodnotná rezerva.U některých jsem viděl kufr větší, měli tam jenom rezervu na dojeti, jako to maji sedani, ale zase po sklopení sedaček nebyla rovná podlaha. Spotřeba cca 10l/100km, někteří tvrdí, že jezdí za 8l, ale tomu moc nevěřím. Protože v tomhle autě ja 120tka procházka růžovým sadem, tak proč jezdit 90, hlavně je to neuvěřitelnej tahoun. Tuším, že Doutník Avant má cca 4.8 metru, šířku bohužel už nevím.-
« Re: Audi 100 doutník
Lucky:Díky za informace,myslel jsem si to.Já jsem totiž měl relativně nedávno dilema mezi Scorpiem a doutníkem.Nakonec to vyhrálo Scorpio a vůbec toho nelituju.Tím ovšem neříkám,že doutník je špatnej,to vůbec ne.Každý z těchhle aut má svoje.Píves-
« Re: Audi 100 doutník
Měl jsem 4 roky doutníka 2.0D a dobrý. Spotřeba kolem 7 litrů, sedan, rezerva na dojetí - tak je ve vymezeném prostoru spoustu místa na nářadí atd. a nic se nemusí válet v kufru. Říkali jsme jí šlechtična. A to jsem měl ročník '83, byla absolutně bez koroze, zlatá metalíza, krasavice. Byla hodně ojetá a problémy jsem měl skoro se vším snad kromě převodovky... Najel jsem s ní přes 150.000km a s láskou na ní vzpomínám. Tam bylo místa!!! Proti BMW524td to bylo obrovský auto, výkonově ale naprostej žebrák.
-
-
-
-
rozdil mezi Audi 80 B3 a B4
Minulej tyden jsem mel moznost kompletne prolezt B4-kovou audinku a musim uznat, ze oproti B3 je tam opravdu velkej rozdil. Kdybych si ted mel vybrat, tak na 100% jdu do B4, i kdyz se mi vic libi celo z B3, ma to takovej sportovnejsi vyraz. Neco malo postrehu, co me na B4 zaujalo: rezerva je na dne kufru (nikoliv v boku), nadrz je take na dne, kufr je sice nizsi, ale vic do hloubky, zadni sedacky je mozno sklopit, takze vznikle misto lze pouzit pro delsi veci. -
-
« Re: rozdil 1.6 / 1.8
Nedávno sme koupili 1.6 a je to líný jako kráva. Když chceš aby to jelo, musíš to točit a pak to žere neskutečně, tj přes deset. Naštěstí to není moje...-
-
« Re: rozdil 1.6 / 1.8
A který třeba? Nezkoušel jsem nic, není to moje, ale kámošovo. On je teď vyžvejklej, páč musel spoustu dílů na nápravě vyměnit a taky ho čeká spojka.. ale co myslíš, že by týhle šestnáctce pomohlo?-
-
-
« Re: rozdil 1.6 / 1.8
Dle zkusenosti muzu rict, ze nejlepsi je tam dat presne ty, ktery doporucuje vyrobce. U Audi se myslim stale pouzivaji BOSH, takze se mrknout do navodu na typ a presne tyhle tam dat. Pokud uz tam jsou, tak je tam nechat.-
« Re: rozdil 1.6 / 1.8
To Paia: ja kdyz mel audi 80 1.8S, tak sem tam daval original svicky audi (bila krabicka s emblemem audi/VW) Tyto svicky ale nedela Bosch nybrz BERU a daji se koupit u MCD v Praze za tretinovou cenu a lisi se pouze krabickou, BERU je modra a na svicce je namisto emblemu audi napis BERU. Pri blizsim ohledani jsem zjistil ze i ta krabicka je naprosto stejne delana. Jo a oznaceni hodnot je naprosto stejne(stejne vyrazene, stejny druh i rozmer pisma)-dela to jedna fabrika. Byly 3polove(mely kolem dokola tri dzindziky:-), menil jsem po 30000km.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
« Re: nakup...
No S2ka zni dobre. Ale chce to zjistit hodinovou sazbu na S2ku v servisu audi. Jinak preskoceni pangejtu muze mit fatalni nasledky nebot predni naprava je delana prevazne z hliniku. Neda se to nikde sehnat, ani v Reichu. Pak zbyva jen objednat nove. Jo a predni naraznik je taky sranda,
kvuli chladicum je unikatni a z nouze se tam da dat jen z Cabria ale i ten se blbe shani a novej je srandovne drahej. O S2kovym nemluve.
-
-
-
-
-
« Re: Rádio Audi Concert
AS-auto store. Je tam proto ze kdyz vjedes mimo dosah svych nastavenych stanic, tak pridrzenim se rozbehne automaticke hledani a ulozeni prvnich 6ti(nebo kolik mas predvoleb) stanic do predvolby pod AS. Pak budes mit navoleny svoje stanice pod UKV, pripadne UKV 1,2atd,paklize radio ma vice sad, dale pod MV a LV. Zde zalezi jak ktery radio je vybaveny. No a k tomu jeste pod AS ty aktualni stanice co si radio nalado samo.
-
-
likvidace pojistné události
Ahoj všem. Nemáte náhodou někdo zkušenosti s pojišťovnou? Mám Audi 80 typ B3 z roku 91 a před třemi dny mi to narvala do "zadku" jedna řidička s Fronterou. Odhad opravy v neautorizovaném servisu je kolem 60.000,- (čirou náhodou tam ona pracuje). Co mám dělat dál? Nemám se obrátit na autorizovaný servis? Nebudu pak muset něco doplácet z důvodu, že by mi dala pojišťovna míň, než kolik bude oprava stát? V těchto věcech jsem fakt amatér, poraďte mi, prosím. Děkuji.-
-
« Re: likvidace pojistné události
Čau, existuje varianta, že ti pojišťovna vyplatí paušální částku, ale je nutný si předem zjistit kolik tě bude stát oprava a pak se rozhodnout. Nepočítej s tím, že na tom vyděláš - spíš naopak. U nás to zatím bohužel funguje tak, že poškozenej je na tom vždycky blbě, pokud v tom neumí chodit. Pokud si necháš auto napřed spravit a pak zaplatit pojišťovnou, odečtou ti kde co, včetně zhodnocení opravou a nebudeš se stačit divit. Nikoho nezajímá, že by jsi s těma původníma plechama jezdil ještě kdovíjak dlouho... máš nový, tak si na ně doplať! V každým případě si pořádně zjisti na co všechno máš s povinnýho bručení nárok a co nabízí konkrétní pojišťovna té ženské. Sami ti to taky asi nepoví, spíš bude lepší je oťuknout z pozice potencionálního zákazníka a pak jednat. Držím palce a přeju dobrý nervy!
-
« Re: likvidace pojistné události
Micheli, jen na čase, abych sdělil, jak jsem s likvidací po havárii s mou Audi 80 dopadl. Přátelé a známí mi sdělovali různé scénáře, mnohé nepříliš optimistické, ale nakonec to dopadlo tak, že mladá dáma, co mě nabourala, se mi postarala o opravu (v neznačkovém servisu) a po 4 týdnech mi předala klíčky od opraveného vozu, aniž já bych se o cokoliv dalšího staral. Takové jednání považuju za seriosní, v podstatě už mě nazajímá, jak ona se dohodla se svou pojišťovnou a zda na tom snad i něco získala. S pozdravem a přáním krásných a pohodových Vánoc a mnoha a mnoha kilometry bez nehod (vím, o čem mluvím, jsem lékař) Richard-
« Re: likvidace pojistné události
Tak to gratuluji, mimochodem v mezičase, kdy se zřejmě vyřizovala tvoje pojistná událost (psáno jejich žargonem) se podařila jedna zase mně. Bohužel viníkem jsem já a nemaje havar. pojištění, dostanu kulový, tudíž jeden antidárek k vánocům navíc. Štěstí veliký, že službu lékaře jsem já, ani nikdo z rodiny při té havárce nepotřeboval. Jo, je na prodej jedna B3 bouraná na LP.
-
-
-
-
-
« Re: Audi A8
Vzhladom na to, ze zakladny motor do A8 je 2.8, myslim si, ze 3.7 az taky lenoch nebude. Pokial 0-100 za 8.1s (resp. 8.6 quattro) nepovazujes za lenocha.
Ak mas moznost kupit ho za rozumnu cenu, tak by si nemal moc spekulovat, obzvlast ak nemas moc z coho vyberat.
-
-
-
-
« Re: Audi A6
Zdar,
mam A6/100 s 2.8 V6 z roku 96, 30v, zere mi to pri jizde po nedalnicnich cestach kolem 10, po dalnici na to slapu, takze cca 12.5, ve meste kolem 15. Zatim bez potizi, motor ma 185000km, doufam, ze to tak pujde dal, uz jsem na to najel 45000km.
Rosta
-
-
-
-
13'' Alu disky
Měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)! -
Audinka 80 TDI - spotřeba
Vlastním AUDI 80 AVANT 1.9 TDI r.v.93 a bohužel, nebo naštěstí nemám uvedenu spotřebu ve velkém TP. Moc by mě zajímalo, kolik je vlastně uvedená spotřeba od výrobce. Prosím šťastného vlastníka takovéto audinky o nahlédnutí do velkého TP a o sdělení všech udávaných spotřeb. Díky moc. -
-
A4 avant - názor
Mám pár měsíců 1,8 20V s automatem r. v. 96. Takové auto jsem si přál :)) a nyní co bych změnil. Málo prostoru na zadních sedadlech, malý zavazadelník. Vím že všechno se u nového modelu změnilo, ale dejte si na to pozor pokud chcete rodinný auto. Připomenu ještě cenu kvalitních náhradních dílů (při srovnání poznáte originál od druhovýroby na první podled). Kdyby měl někdo radu jak svépomocí odstranit občasné zhasnutí displeje klimatizace nebo vyklopení střešního okna ozvěte se možno i na josefstibr@centrum.cz. Počítač žádnou vadu nesignalizuje a anglický manuál od Haynes Publishing mi také nepomohl. Díky a zdravím příznivce Audi.-
"-- skrytý --" 25.07.2003 16:04
« Re: A4 avant - názor
A ja bych zase nejradeji uplne vymenil vyrobce! Muze mi vubec nekdo vysvetlit, proc je specialne na Audi vse kontruovano tak, aby se k tomu ani slusne vybaveny (ale standardnim naradim) mechanik nedostal? A zkusili jste si uz nekdy sami vymenit treba zarovku v hlavnim svetlometu tzv. na ceste, kdyz to po vas pohranicni policista ciziho statu pozadoval ("bud svitici potkavacky nebo zadny vylet do zahranici...")? Proste * na kvadrat (tedy ta konstrukterska)!!!
-
-
airbag & servies
Zdravim, zajimalo by me, jak dlouho by mela svitit po otoceni klickem kontrolka airbagu. Me zhasina asi po 5 vterinach, ale uz se mi jednou stalo, ze nezhasla vubec, diagnostika pak hlasila velky odpor v roznetce bocniho airbagu. Ma s tim nekdo zkusenosti? Mam a4 avant tdi, rocnik 2000, ale zatim jenom kratce, takze by me jeste zajimalo, jestli existuje v Praze nejaky solidni servis, kde by rozumeli audinam a meli trosku lidovejsi ceny, nez co jsem videl na webu u autorizovanych servisu. Diky. -
"-- skrytý --" 14.04.2008 18:09
Libový autíčka
POdle me sou audiny (RS4,A5,S5,A6,S6,RS6,A8 a S8) enom auticka pro frajirky a ten kdo chce poradny auto tak si koupi Nissan nebo Citroën za polovic s lepsi vybavou. Jiste, jsou nadherny ale asi bych si to nekoupil... :no: :no: :no: -
"-- skrytý --" 04.02.2009 22:12
Audi A6 avant quattro 2.5 Tdi
Auta se daji rozdelit do ctyr skupin:auta spatna,auta dobra,auta vyborna, a AUDI... >:D -
"-- skrytý --" 01.04.2009 18:54
Nevím si radyyyyy
Kluci jakým způsobem lze odblokovat radio v Audi A6 :-) Táta si hrál s pojistkama a ono se zablokovalo, než pojedem do servisu chci vyzkoušet všechny možnosti ;-) Děkuju :-! -
"-- skrytý --" 23.05.2009 23:49
dotaz
Mam A4,rok 2005,dvoulitr,diesel. Problem je pri startovani zahrateho motoru. Za studena se to nikdy nestane ,ale u zahrateho motoru se pri startu ozve z mista mezi rychlostkou a motorem takove neprirozene zarachoceni.Za studena nikdy,jen za tepla.Vite-li nekdo co to muze byt,dejte vedet,dekuji.Starterem to neni. -
"-- skrytý --" 07.08.2009 19:58
Audi A3
Zdravím,
chtěl bych se zeptat na ceny náhradních dílů na Audi A3 2,0Tdi rok výroby od 2004. V jakých cenových relacích se pohybují? Vím, že se to nedá srovnat s Octavií II, ale kdyby ano, jak velký rozdíl to asi je.
Díky moc za odpovědi!-
PavelK_ 07.08.2009 20:44
« Re: Audi A3
Ale naopak, dá se to srovnávat s OII. Pokud ti jde o to, co se skrývá pod karoserií, tak jsou ceny shodné, jde jen o to, za kolik to který prodejce nabízí. Pokud se staneš účastníkem nějakého toho škrábance, tak tě to (nebo pojišťovnu), bude stát ve většině případů víc.-
"-- skrytý --" 08.08.2009 09:12
« Re: Audi A3
Ahoj, díky moc za odpověď. Strašně rád bych si koupil Audi A3, ale všichni mě odraďují kvůli ceně náhradních dílů. Že jsou cca o 50% vyšší. CO se týká škrábance, tak by to platila pojišťovna :-). Hlavně se mi jedná o to co se na Audi nejvíc kazí a kolik to oproti OII je více peněz. Srovnávám to s OII protože druhá volba je právě ona ;-\.
Díky moc za odpovědi!
-
-
"-- skrytý --" 09.08.2009 10:36
« Re: Audi A3
beru to s pohledu značky. Vím, že OII, Golf a Audi A3 jsou v základu totožné, ale náhradní díly na jednotlivá auta jsou stejně různě drahá ne? Nebo nemusí být?:)
Kohokoliv jsem se ptal (automechanici; lidi, kteří dováží auta...), tak říkali, že náhradní díly na audi jsou o 30 - 50% dražší než třeba na OII. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli to je pravda...
CO se týká ceny za pojištění apod, to je jasný, že Audi je 100% dražší a s tím se musí taky počítat:) ale nechtěl bych třeba platit za součástku 20tis u Audi když tu samou bych pořídil na OII za třeba 13tis :-!
Děkuju moc za odpověď!-
"-- skrytý --" 09.08.2009 13:54
« Re: Re: Audi A3
Nie všetky súčiastky sú zas tak rovnaké ako sa zdá, sú síce postavené na rovnakom základe, ale niektoré "technické drobnosti" sú u Audi odlišné a stojí to peniaze...
Ja si myslím, že pri bežných verziách (napr 1,6MPI, 2,0TDI)bude rozdiel v cene nahraných dielov malí, ale keď si priplatíš nejaký nadštandard a ten sa pokazí tak ceny opráv a súčiastok budú podstatne vyššie ako pri VW či Škode. -
PavelK_ 09.08.2009 15:53
« Re: Re: Audi A3
Pořád nechápu, o co vám jde? O brzdy, rozvody, filtry nebo o plechařinu? Dám ti námět, zjisti si ceny techto dílů:
071115562C
1K0127434B
1K0129620
1K1819653B
N 90813202
5K0698151
Ve stejném servisu budou pro všechny značky koncernu stejné, mimochodem jsou to všechny čtyři filtry, olejová zátka a přední desky.
-
-
-
-
-
-
hroch 1958 08.08.2009 16:59
A4 1,8i spadlá spona hadice chl. kapaliny
Poradí nějaká dobrá duše??? mám možnost koupit A4 1,8i, r.v. 1997, serviska, auto v cajku, motor přede, všechno se zdá OK...až na to, že sem zkusil vytočení na 2,5 tis. ot. a pak razantní odpich ze stoje. Spadla spona od hadice chlazení a vytekla chl. kapalina. Může to být důsledek skryté závady na motoru nebo jenom blbá náhoda?? Auto předtím najelo ze stavu se studeným motorem asi 5 km. Please...HELP xD xD cena auta je lákavá-
wikinko 08.08.2009 18:17
« Re: A4 1,8i spadlá spona hadice chl. kapaliny
co znamena lakava cena? ak je to menej ako 30t Ck, tak je lakava, ak je to len o trochu viac tak nebrat. extremne kazive auto s hlinikovymi napravami, ktore to uz po 12 rokoch maju urcite za sebou. takych prekvapeni ako s tou hadickou budes s tymto autom zazivat dost vela a casto...
-
-
"-- skrytý --" 05.11.2009 13:44
AUDI A3 Sportback
Cawte...mozete mi prosim niekto poradit ci je lepsie Audi A3 Sportback alebo BMW 1 ??? -
-
"-- skrytý --" 24.01.2010 02:24
Audi A 6 Avant 2,5Tdi,132kw tiptronic
nemate nekdo zkusenosti s automatickou prevodovkou,dnes jsme prijeli domu po kratke projizdce a bez sebemensi kolize jsme zastavili u domu asi po dvou minutach jsme chteli odjet ale auto se ani nehlo motor sel do otacek ale kola se netocila pak jsem zjistil pod autem vytekly olej z prevodovky ale vubec mne nenapada jak mohl vytect nemate s timto problemem nekdo zkusenost a co musim ted udelat aby bylo auto opet v poradku diky za odpoved -
pepek79 14.04.2011 08:28
vejfuk
Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem www.vyfukovesystemy.cz ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše auta a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo."
-
pepek79 04.06.2011 23:41
levné díly
S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
a k nim můžete říct. Pište sem vše o NOVÝCH, nebo STARŠÍCH AUDInách. Pište sem všechny Vaše zkušenosti s AUDI, vše kladné a záporné, to, co ví jen málokdo, zajímavosti, co jste kde četli, nebo slyšeli, atd.
Všichni děkují všem za informace ! Audis