OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.99  13:11

    « Re: Re: - to DIM

    Tak například Honda Civic Aerodeck 1.8 VTI. Stejně ale platí, že objem ničím nenahradíš. Neni nad krásnej kultivovanej chod nějakýho šestiválce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.99  10:48

    « Re: Re:

    Primlouval bych se jeste za vyhrivane sedacky. Mymu hexenschussu to dela naramne dobre. :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.99  10:21

    « Re:

    Kingu, já vítám všchny názory a porovnání mezi TDi a 1,8 T a nebo bůh ví čím...:-))) Takže jsou všichni vítáni !! Já nepochybuji, že jsou i lepší motory, a že budou lepší a lepší každého půl roku. Ale taky záleží na tom, kolik co stojí, kolik stojí náklady na provoz, servis, pojištění...atd. ACCORDEM 2,0 jsem absolvoval asi 2 tis. km. VTi jsem nezkoušel, ale až mi seženeš tak výkonné KOMBI (!!) jako je Octavia s 1,8 T ( o ceně raději nemluvím ) tak mi to , prosím, napiš ! Já vím jedině o Mercedesu asi za 1,2 milionu Kč !! :-)))) Jo, a kdyby tam ještě mohlo být ABS, EDS, klima, tónované skla, vyhřívané zrcátka, kotoučové brzdy, elek. okna všude, alarm, centrál..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  13:51

    « Re: new

    Cau DIM. Nemas za co,rado sa stalo.Upravujem ho preto lebo som blazon.:)))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  13:49

    « Re:

    Ahoj King of the Road.Takze objasnime si tu par veci.Za prve nie niekto tu hovori o motorch ale Blade.Za druhe asi si zle cital moje prispevky pretoze je som VW a Honda motory neporovnaval ale zartom som uviedol ze efekt pri plnom knedliku na mojej Octavke je lepsi ako pri VTi.Viem to lebo 1.6VTi Civic som vlastnil.Takisto si nespravne uviedol cenu upravy pri ktorej by octavia mala byt lepsia ako Honda.Nie 150 000 , pretoze za tu cenu uz budem o rok mat 320PS v mojej octavii,:)),ale 1500DM ako som napisal+filter za 3000Sk+sacie potrubie za 452DM.Co sa tyka porovnania motorov s preplnanim a bez ako ma Honda tak samozrejme ze Honda tam uziva technologie ako pri F1,vid Integra Type R, takze s VW sa to co sa tyka hi-tech neda srovnavat, ale na ceste mi je to jedno lebo hocijake VTi moja octavia zozerie na ranajky.Okrem toho Type R u nas stoji viac ako milion korun a octavka stala 600tisic.To su rozdielne auta uplne a cely ocean rozdielu filozofie pri ich vyrobe.Ja som svoje auto kupoval so zameranim na aftermarket potencial a ponuku tuningovych dielov.V USA by som jednoznacne kupil Hondu za tu cenu ale tam je aftermarket tuning na takej urovni ze sa to co sa tyka tuningu japonskych aut neda s Europov srovnavat.A nemusis ma lutovat.To ci je Honda No.1. v motoroch zalezi na zakaznikovi myslim.Vies na kopcoch kde som Civic musel tocit na 7000 teraz idem s octavkou rychlejsie v 5. ako c civicom vo vytocenej trojke.Ten krutak sa neda zrovnavat.Tam v pruznosti nema sancu nielen Honda.A to vsetko bez stresu z vysokych otacok v ktorych jednoducho musis VTi drzat ak chces byt rychly.U mna rozhoduje predovsetkym pomer PS/Sk a tu octavka je jasne vpredu.To je moj nazor.Ahoj
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  12:55

    « Re:

    To TDIcko sem s dimovym dovolenim "cpu" ja a zatim jsme se neporvali. Mam zakladat dalsi specialni rubriku ? To by mne prislo zbytecny, v jedne bych sedel ja, v jedne dim a King by nas tam stridave navstevoval a sprdaval v jakejch sunkach to jezdime :-)))))

    Dialog mezi dieslakem a benzinakem mne pripadne uzitecnejsi nez dva oddelene monology ve dvou separatnich rubrikach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  12:05

    « Bez nadpisu

    Rubrika se sice týká 1,8T, ale pořád se sem cpe někdo s TDI. Přestaňte srovnávat nesrovnatelné. Oba motory mají podobnou jen cenu. proč, to asi ví každý, ale tady to tak nevypadá. Pokud tady někdo mluví o tom, že je OC s 1,8T a navíc s tuningem za dalších cca 150 000 lepší než Honda VTi, tak ho předem lituji. Jednak proto, že nezmínil, jestli 1,6VTi nebo 1,8VTi, při výkonech dosahovaných BEZ TURBA a za druhé proto, že s výkonem kolem 150kW už VTi 1,6/118 ani VTi 1,8/125 srovnávat nemůžeš. Až bude mít VW na to, aby dokázal dostat ze svých motorů to, co strejda Honda bez turba, pak se budeme bavit o motorech. Zatím je v motorech No1 Honda a asi ještě dlouho bude.......Jinak pevně věřím tomu, že se dá jet s turbem za 7,5 i za 14, záleží na stylu jízdy. Při klidné jízdě s Accordem 2,0/96 mám spotřebu také kolem 8l, když si chci zazávodit, tak je to kolem 12. Mimochodem, sice to sem nepatří, ale srovnával jsem našeho accorda s OCT1,8 bez turba a zdálo se mi, že rozdíl v dynamice je větší, než odpovídá rozdílu 2kW ve výkonu, obzvlášť ve vyšších ot. Jinak by samozřejmě accord na 1,8T neměl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  10:53

    « To all

    Navstivte rubriku chiptunning, neco o cipech se tam najde. Jinak je velkej rozdil mezi cipem u atm. motoru a turbo motoru(s vyfukovym turbem). Mel jsem Sierru Cosworth upravenou z 205 na 265 PS. Ten motor se u Wolfa upravuje (-upravoval) az na 350PS!! Po kazdy rychlejsi jizde (hlavne v lete) je nutno nechat bezet motor min 2-3 min. na volnobeh (u vodou chlazenyho turba, nevim jaky turbo ma ta 1.8 od VW).Jinak K&N filtr ti filtrovani zachova asi z 98% (podle vyrobce).Vlasta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  09:56

    « Re: new

    Blade, dík za informace, jenom mi ještě vysvětli, proč pořád ten motor upravuješ...... ?? :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  08:36

    « Re: testy.....

    Pomery znam, zakecal jsem se a necumel na tachec.
    A pocitove mi ma jizda rychla nepripadala.

    Jinak neprehanej, denne urcite nemeri, jel jsem tam snad stokrat a capli mne poprve. Meri rtelativne casto, ale urcite ne denne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  00:00

    « Re: testy.....

    To: 1. Teda jestli ses nechal čapnout rakouskými policajty mezi Mikulovem a Vídní, a ještě se tomu divíš, tak to svědčí o hodně velké neznalosti místních poměrů. Vždyť i můj 10-ti letý syn ví, že na tomto úseku měří dennodenně a ve dne i v noci!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  23:10

    « Re: new

    cau DIM, spotreba ostala na rovnakej urovni, mierne vyssia je len ked to vytacas na plno.
    Chip stoji rozne podla firmy ktoru si vyberies, moj je od Wetterauer, oficialna cena 1490DM, ja som to nechal montovat v pobocke v Grazi, da sa snimi dohodnut, tak som platil menej.:))Filter stoji niekdeod 2000-3000Sk tiez podla dealera.
    Co sa tyka toho odlisneho oleja co tam davam dovodom je ze ten motor chcem nechat este upravit a tak je tam kvoli tomu vyssiemu vykonu co bude nasledovat.Zapiect by si mohol turbo len pri trvalom vytacani do najvyssich otacok s neskorim radenim a nizkou hladinou chladiacej zmesi a oleja alebo napriklad ak by si po takej jazde nenechal turbo schladit behom motora na volnobeh aspon 2 minuty aby sa schladilo obehom turbo, ja si myslim.Kamaratovi odislo na Passate 1.8T turbo po 70 000km.Smola.cau
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  17:13

    « Re: testy.....

    Mas recht, dime. :-)))

    Je fakt, ze jsem byl chvili po pokute hodnej a plouzil jsem se po te jejich kravsky siroke Bundesstrasse rychlosti do stovky. Je tedy fakt, ze mne na palubnim pocitaci zacaly naskakovat u okamzite spotreby zajimava cisilka zacinajici trojkou, ale byla to dost nuda.

    Mimochodem, ten palubni pocitac je pekna sketa, clovek ma porad chut si to s nim rozdavat a "soutezit" o nejnizsi spotrebu a jet jak pripodelanej. Pak to vetsinou nevydrzim a vosolim to a mam zas cerny svedomi, ze jsem si "pokazil prumer" a nebo jak vcera, ze jsem ulehcil sve penezence. Takova schiza. Ale pocitam, ze se to po pocatecnim nadseni z nizke spotreby ustali a na pocitac zapomenu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  15:58

    « Zapéct TURBO ??

    O zapečení Turba už jsem několikrát něco slyšel ...Víte o tom něco víc ?? Něco ověřeně konkrétního ? Pokud to chce jiný olej, měl by tam snad být , ne ?? Za ten měsíc, co to mám, jsem ještě nic nezadřel,( akorát mi někdo objel dveře klíčem :-)) )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  15:55

    « Re: new

    No tak ten zvuk by mi možná vadil... POkud tomu dobře rozumím, tak by to mělo mít i menší vliv na spotřebu. Já na plný knedlík :-))) nejezdím, takže asi se uskromním se svými 150 koníky. Přesto : kolik stojí ten chip a filtr ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  13:53

    « Re: new

    ahoj DIM, takze chip meni predovsetkym plniaci tlak turba , a o par milisekund necha dlhsie otvorene vstrekovacie trysky pei vstreku benzinu, meni to aj cas zapalu.Krutak je teraz kolem 270Nm pri trochu vyssich otackach- 2650- ale turbo pri tom piska jak salene,hehe, pri seriovej verzii som turbo pri plnom plyne vobec nepocul, bolo to ako atmosfericky motor, teraz pri beznom jazdeni tiez tazko spoznat ze ten motor ma taky vykon ale ked tam dam plny knedlik tak je to lepsi efekt ako VTi pri Honde.:)))fakt.Pruznost je uzasna na to ze je to len 1.8L, 80-120 v 4. za 6.8s.ahoj.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  13:46

    « Re: new

    residents ahoj, K&N pomuze trochu ale bez jinych uprav to pri seriovych 150PS neni tak citelne.Inac cistiace schopnosti su lepsie ako pri seriovom , zaruka na filter je 1 000 000 mil , je k tomu cistiaca a olejovacia suprava, cisti sa to po asi 75000km.Chcel som kupit open air intake filter, to je namiesto seriovej krabice , robi to aj trochu lepsi zvuk a vyssi vykon ale nenasiel som ho na octaviu.:((.ahoj
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  13:42

    « Re: new

    ahoj Honza, viem ze 50PS je dost ale ten motor ma skutocne velke rezervy.V podstate s tym sanim a filtrom by to malo byt okolo 205-210PS, samozrejme je tam Mobil1 synteticky olej , menim ho kazdych 10 000km, lebo maze aj turbo tak aby som ho nezapiekol.:)))
    Inac rozne nemecke firmy ten motor vedia vypspikovat az na 320PS(Lotec,Digitec) ale to uz je za 10000+ DM.ahoj
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  13:12

    « Re: testy.....

    Vidíš, vidíš ! Kdyby sis koupil 1,8 Turbo, tak bys tak rychle nikdy nejel, protože to při 144 km/h žere jako kráva :-))))) Tak bys ušetřil dvakrát !! :-)))) Vždyť jsem to říkal, že provozní náklady na TDi jsou vyšší.....:-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  10:42

    « Re: testy.....

    Jeste minulej tejden jsem varoval pred rakouskejma polisama a ted jsem do toho sam spadl. Vcera, mezi Vidni a Mikulovem mne namerili na normalni silnici (ovsem rovna a siroka jako krava) 144 kmh, povoleno 100 kmh. 500 silasu adieu !
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…