OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  09:00

    « Re: Re: - to DIM

    Dvoulitrový motor je zatím normálně vedle 1,8 T a je asi o 40 tis. levnější !!! Takže s tím stahováním 1,8T to asi nebude tak žhavé.. Ta cena za dvoulitr je ale docela solidní.....Ale je třeba počkat na první testy. Dvouventilová technika není zrovna hypermoderní :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  13:49

    « Re: Re: - to DIM

    1.8T je fakt vydareny motor, neviem preco zacina VW nammiesto neho ponukat 2.3V5; zeby zivotnost? Lebo spotrebu ma 1.8T taku istu ako 1.8, ale max. kr. moment zacina pri 1750 !!! ot/min. To taha jak svina.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  10:27

    « Re: Re: - to DIM

    .......jsi příliš skromný ! 12 válců je ještě lepší :-)))) Kultivovanej zvuk osmiválce musí být super, škoda že to nemám s čím porovnat, ta 1,8 T není zatím vůbec slyšet ! :-)) Nic ve zlým, já bych nikdy netvrdil, že neexistují lepší motory, otázka je co je pro mě reálné a dostupné. A 1,8T je , podle mě, skvělý kompromis mezi cenou a velice dobrým výkonem. Běžné dvoulitry nestihají. To mám, nakonec, potvrzeno od několika lidí, kteří se s mou Octavii svezli a normálně jezdí např s Hondou ACCORD 2,0 l ( ne ViTEC ) , Mondeem a pod. A všichni byli navíc zmateni tím, že skoro nic neslyší....A navíc já mám Combi, tam už se těžko hledá něco svižnějšího , jedině v cenách tak dvojnásobných... Ten osmiválec si koupím až tady to ojezdím ! Musím mít v rezervě pořád něco lepšího, dokud je na světě benzin a relativně volné cesty... :-)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  18:11

    « Re: Re: - to DIM

    Neni nad kultivovanej chod osmivalce.
    1.8T je a vzdy bude pouze berlicka.
    Motor 2.8 je lepsi a pokud si mohu
    (u VW, Audi) vybrat, volil bych spise jej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.04.99  15:05

    « Bez nadpisu

    Tak jsem teď zjistil, že klima zvedne spotřebu tak o 1/2 l, alespoň při jízdě po dálnici...tak na 8 l při 140 km/h. Ale třeba se to ještě taky zajede :-)))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.99  10:11

    « Re: Re: - to DIM

    ........jo, a kombinovaná spotřeba asi o litr vyšší, zavazadlový prostor asi o 20 % menší, a jak jsem si teď přečetl, tak kroutící moment : 166/ 5600 ot !! ( Octavia 1,8 T 210/1750 - 6000 ot nebo kam až :-))) ) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.99  09:59

    « Re: Re: - to DIM

    Civic má sice 125 KW , ale při téměř 8 000 otáčkách !!! Kroutící moment o 25 % nižší a také hodně vysoko. Základní cena asi 700 000 Kč, a to nevím, co tam je....... A ACCORD je hezčí :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.99  13:11

    « Re: Re: - to DIM

    Tak například Honda Civic Aerodeck 1.8 VTI. Stejně ale platí, že objem ničím nenahradíš. Neni nad krásnej kultivovanej chod nějakýho šestiválce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.99  10:48

    « Re: Re:

    Primlouval bych se jeste za vyhrivane sedacky. Mymu hexenschussu to dela naramne dobre. :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.99  10:21

    « Re:

    Kingu, já vítám všchny názory a porovnání mezi TDi a 1,8 T a nebo bůh ví čím...:-))) Takže jsou všichni vítáni !! Já nepochybuji, že jsou i lepší motory, a že budou lepší a lepší každého půl roku. Ale taky záleží na tom, kolik co stojí, kolik stojí náklady na provoz, servis, pojištění...atd. ACCORDEM 2,0 jsem absolvoval asi 2 tis. km. VTi jsem nezkoušel, ale až mi seženeš tak výkonné KOMBI (!!) jako je Octavia s 1,8 T ( o ceně raději nemluvím ) tak mi to , prosím, napiš ! Já vím jedině o Mercedesu asi za 1,2 milionu Kč !! :-)))) Jo, a kdyby tam ještě mohlo být ABS, EDS, klima, tónované skla, vyhřívané zrcátka, kotoučové brzdy, elek. okna všude, alarm, centrál..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  13:51

    « Re: new

    Cau DIM. Nemas za co,rado sa stalo.Upravujem ho preto lebo som blazon.:)))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  13:49

    « Re:

    Ahoj King of the Road.Takze objasnime si tu par veci.Za prve nie niekto tu hovori o motorch ale Blade.Za druhe asi si zle cital moje prispevky pretoze je som VW a Honda motory neporovnaval ale zartom som uviedol ze efekt pri plnom knedliku na mojej Octavke je lepsi ako pri VTi.Viem to lebo 1.6VTi Civic som vlastnil.Takisto si nespravne uviedol cenu upravy pri ktorej by octavia mala byt lepsia ako Honda.Nie 150 000 , pretoze za tu cenu uz budem o rok mat 320PS v mojej octavii,:)),ale 1500DM ako som napisal+filter za 3000Sk+sacie potrubie za 452DM.Co sa tyka porovnania motorov s preplnanim a bez ako ma Honda tak samozrejme ze Honda tam uziva technologie ako pri F1,vid Integra Type R, takze s VW sa to co sa tyka hi-tech neda srovnavat, ale na ceste mi je to jedno lebo hocijake VTi moja octavia zozerie na ranajky.Okrem toho Type R u nas stoji viac ako milion korun a octavka stala 600tisic.To su rozdielne auta uplne a cely ocean rozdielu filozofie pri ich vyrobe.Ja som svoje auto kupoval so zameranim na aftermarket potencial a ponuku tuningovych dielov.V USA by som jednoznacne kupil Hondu za tu cenu ale tam je aftermarket tuning na takej urovni ze sa to co sa tyka tuningu japonskych aut neda s Europov srovnavat.A nemusis ma lutovat.To ci je Honda No.1. v motoroch zalezi na zakaznikovi myslim.Vies na kopcoch kde som Civic musel tocit na 7000 teraz idem s octavkou rychlejsie v 5. ako c civicom vo vytocenej trojke.Ten krutak sa neda zrovnavat.Tam v pruznosti nema sancu nielen Honda.A to vsetko bez stresu z vysokych otacok v ktorych jednoducho musis VTi drzat ak chces byt rychly.U mna rozhoduje predovsetkym pomer PS/Sk a tu octavka je jasne vpredu.To je moj nazor.Ahoj
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  12:55

    « Re:

    To TDIcko sem s dimovym dovolenim "cpu" ja a zatim jsme se neporvali. Mam zakladat dalsi specialni rubriku ? To by mne prislo zbytecny, v jedne bych sedel ja, v jedne dim a King by nas tam stridave navstevoval a sprdaval v jakejch sunkach to jezdime :-)))))

    Dialog mezi dieslakem a benzinakem mne pripadne uzitecnejsi nez dva oddelene monology ve dvou separatnich rubrikach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  12:05

    « Bez nadpisu

    Rubrika se sice týká 1,8T, ale pořád se sem cpe někdo s TDI. Přestaňte srovnávat nesrovnatelné. Oba motory mají podobnou jen cenu. proč, to asi ví každý, ale tady to tak nevypadá. Pokud tady někdo mluví o tom, že je OC s 1,8T a navíc s tuningem za dalších cca 150 000 lepší než Honda VTi, tak ho předem lituji. Jednak proto, že nezmínil, jestli 1,6VTi nebo 1,8VTi, při výkonech dosahovaných BEZ TURBA a za druhé proto, že s výkonem kolem 150kW už VTi 1,6/118 ani VTi 1,8/125 srovnávat nemůžeš. Až bude mít VW na to, aby dokázal dostat ze svých motorů to, co strejda Honda bez turba, pak se budeme bavit o motorech. Zatím je v motorech No1 Honda a asi ještě dlouho bude.......Jinak pevně věřím tomu, že se dá jet s turbem za 7,5 i za 14, záleží na stylu jízdy. Při klidné jízdě s Accordem 2,0/96 mám spotřebu také kolem 8l, když si chci zazávodit, tak je to kolem 12. Mimochodem, sice to sem nepatří, ale srovnával jsem našeho accorda s OCT1,8 bez turba a zdálo se mi, že rozdíl v dynamice je větší, než odpovídá rozdílu 2kW ve výkonu, obzvlášť ve vyšších ot. Jinak by samozřejmě accord na 1,8T neměl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  10:53

    « To all

    Navstivte rubriku chiptunning, neco o cipech se tam najde. Jinak je velkej rozdil mezi cipem u atm. motoru a turbo motoru(s vyfukovym turbem). Mel jsem Sierru Cosworth upravenou z 205 na 265 PS. Ten motor se u Wolfa upravuje (-upravoval) az na 350PS!! Po kazdy rychlejsi jizde (hlavne v lete) je nutno nechat bezet motor min 2-3 min. na volnobeh (u vodou chlazenyho turba, nevim jaky turbo ma ta 1.8 od VW).Jinak K&N filtr ti filtrovani zachova asi z 98% (podle vyrobce).Vlasta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  09:56

    « Re: new

    Blade, dík za informace, jenom mi ještě vysvětli, proč pořád ten motor upravuješ...... ?? :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  08:36

    « Re: testy.....

    Pomery znam, zakecal jsem se a necumel na tachec.
    A pocitove mi ma jizda rychla nepripadala.

    Jinak neprehanej, denne urcite nemeri, jel jsem tam snad stokrat a capli mne poprve. Meri rtelativne casto, ale urcite ne denne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  00:00

    « Re: testy.....

    To: 1. Teda jestli ses nechal čapnout rakouskými policajty mezi Mikulovem a Vídní, a ještě se tomu divíš, tak to svědčí o hodně velké neznalosti místních poměrů. Vždyť i můj 10-ti letý syn ví, že na tomto úseku měří dennodenně a ve dne i v noci!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  23:10

    « Re: new

    cau DIM, spotreba ostala na rovnakej urovni, mierne vyssia je len ked to vytacas na plno.
    Chip stoji rozne podla firmy ktoru si vyberies, moj je od Wetterauer, oficialna cena 1490DM, ja som to nechal montovat v pobocke v Grazi, da sa snimi dohodnut, tak som platil menej.:))Filter stoji niekdeod 2000-3000Sk tiez podla dealera.
    Co sa tyka toho odlisneho oleja co tam davam dovodom je ze ten motor chcem nechat este upravit a tak je tam kvoli tomu vyssiemu vykonu co bude nasledovat.Zapiect by si mohol turbo len pri trvalom vytacani do najvyssich otacok s neskorim radenim a nizkou hladinou chladiacej zmesi a oleja alebo napriklad ak by si po takej jazde nenechal turbo schladit behom motora na volnobeh aspon 2 minuty aby sa schladilo obehom turbo, ja si myslim.Kamaratovi odislo na Passate 1.8T turbo po 70 000km.Smola.cau
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.99  17:13

    « Re: testy.....

    Mas recht, dime. :-)))

    Je fakt, ze jsem byl chvili po pokute hodnej a plouzil jsem se po te jejich kravsky siroke Bundesstrasse rychlosti do stovky. Je tedy fakt, ze mne na palubnim pocitaci zacaly naskakovat u okamzite spotreby zajimava cisilka zacinajici trojkou, ale byla to dost nuda.

    Mimochodem, ten palubni pocitac je pekna sketa, clovek ma porad chut si to s nim rozdavat a "soutezit" o nejnizsi spotrebu a jet jak pripodelanej. Pak to vetsinou nevydrzim a vosolim to a mam zas cerny svedomi, ze jsem si "pokazil prumer" a nebo jak vcera, ze jsem ulehcil sve penezence. Takova schiza. Ale pocitam, ze se to po pocatecnim nadseni z nizke spotreby ustali a na pocitac zapomenu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…