OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Re: - to DIM
Dvoulitrový motor je zatím normálně vedle 1,8 T a je asi o 40 tis. levnější !!! Takže s tím stahováním 1,8T to asi nebude tak žhavé.. Ta cena za dvoulitr je ale docela solidní.....Ale je třeba počkat na první testy. Dvouventilová technika není zrovna hypermoderní :-))) -
« Re: Re: - to DIM
.......jsi příliš skromný ! 12 válců je ještě lepší :-)))) Kultivovanej zvuk osmiválce musí být super, škoda že to nemám s čím porovnat, ta 1,8 T není zatím vůbec slyšet ! :-)) Nic ve zlým, já bych nikdy netvrdil, že neexistují lepší motory, otázka je co je pro mě reálné a dostupné. A 1,8T je , podle mě, skvělý kompromis mezi cenou a velice dobrým výkonem. Běžné dvoulitry nestihají. To mám, nakonec, potvrzeno od několika lidí, kteří se s mou Octavii svezli a normálně jezdí např s Hondou ACCORD 2,0 l ( ne ViTEC ) , Mondeem a pod. A všichni byli navíc zmateni tím, že skoro nic neslyší....A navíc já mám Combi, tam už se těžko hledá něco svižnějšího , jedině v cenách tak dvojnásobných... Ten osmiválec si koupím až tady to ojezdím ! Musím mít v rezervě pořád něco lepšího, dokud je na světě benzin a relativně volné cesty... :-))))) -
« Re:
Kingu, já vítám všchny názory a porovnání mezi TDi a 1,8 T a nebo bůh ví čím...:-))) Takže jsou všichni vítáni !! Já nepochybuji, že jsou i lepší motory, a že budou lepší a lepší každého půl roku. Ale taky záleží na tom, kolik co stojí, kolik stojí náklady na provoz, servis, pojištění...atd. ACCORDEM 2,0 jsem absolvoval asi 2 tis. km. VTi jsem nezkoušel, ale až mi seženeš tak výkonné KOMBI (!!) jako je Octavia s 1,8 T ( o ceně raději nemluvím ) tak mi to , prosím, napiš ! Já vím jedině o Mercedesu asi za 1,2 milionu Kč !! :-)))) Jo, a kdyby tam ještě mohlo být ABS, EDS, klima, tónované skla, vyhřívané zrcátka, kotoučové brzdy, elek. okna všude, alarm, centrál.......... -
« Re:
Ahoj King of the Road.Takze objasnime si tu par veci.Za prve nie niekto tu hovori o motorch ale Blade.Za druhe asi si zle cital moje prispevky pretoze je som VW a Honda motory neporovnaval ale zartom som uviedol ze efekt pri plnom knedliku na mojej Octavke je lepsi ako pri VTi.Viem to lebo 1.6VTi Civic som vlastnil.Takisto si nespravne uviedol cenu upravy pri ktorej by octavia mala byt lepsia ako Honda.Nie 150 000 , pretoze za tu cenu uz budem o rok mat 320PS v mojej octavii,:)),ale 1500DM ako som napisal+filter za 3000Sk+sacie potrubie za 452DM.Co sa tyka porovnania motorov s preplnanim a bez ako ma Honda tak samozrejme ze Honda tam uziva technologie ako pri F1,vid Integra Type R, takze s VW sa to co sa tyka hi-tech neda srovnavat, ale na ceste mi je to jedno lebo hocijake VTi moja octavia zozerie na ranajky.Okrem toho Type R u nas stoji viac ako milion korun a octavka stala 600tisic.To su rozdielne auta uplne a cely ocean rozdielu filozofie pri ich vyrobe.Ja som svoje auto kupoval so zameranim na aftermarket potencial a ponuku tuningovych dielov.V USA by som jednoznacne kupil Hondu za tu cenu ale tam je aftermarket tuning na takej urovni ze sa to co sa tyka tuningu japonskych aut neda s Europov srovnavat.A nemusis ma lutovat.To ci je Honda No.1. v motoroch zalezi na zakaznikovi myslim.Vies na kopcoch kde som Civic musel tocit na 7000 teraz idem s octavkou rychlejsie v 5. ako c civicom vo vytocenej trojke.Ten krutak sa neda zrovnavat.Tam v pruznosti nema sancu nielen Honda.A to vsetko bez stresu z vysokych otacok v ktorych jednoducho musis VTi drzat ak chces byt rychly.U mna rozhoduje predovsetkym pomer PS/Sk a tu octavka je jasne vpredu.To je moj nazor.Ahoj -
« Re:
To TDIcko sem s dimovym dovolenim "cpu" ja a zatim jsme se neporvali. Mam zakladat dalsi specialni rubriku ? To by mne prislo zbytecny, v jedne bych sedel ja, v jedne dim a King by nas tam stridave navstevoval a sprdaval v jakejch sunkach to jezdime :-)))))
Dialog mezi dieslakem a benzinakem mne pripadne uzitecnejsi nez dva oddelene monology ve dvou separatnich rubrikach. -
« Bez nadpisu
Rubrika se sice týká 1,8T, ale pořád se sem cpe někdo s TDI. Přestaňte srovnávat nesrovnatelné. Oba motory mají podobnou jen cenu. proč, to asi ví každý, ale tady to tak nevypadá. Pokud tady někdo mluví o tom, že je OC s 1,8T a navíc s tuningem za dalších cca 150 000 lepší než Honda VTi, tak ho předem lituji. Jednak proto, že nezmínil, jestli 1,6VTi nebo 1,8VTi, při výkonech dosahovaných BEZ TURBA a za druhé proto, že s výkonem kolem 150kW už VTi 1,6/118 ani VTi 1,8/125 srovnávat nemůžeš. Až bude mít VW na to, aby dokázal dostat ze svých motorů to, co strejda Honda bez turba, pak se budeme bavit o motorech. Zatím je v motorech No1 Honda a asi ještě dlouho bude.......Jinak pevně věřím tomu, že se dá jet s turbem za 7,5 i za 14, záleží na stylu jízdy. Při klidné jízdě s Accordem 2,0/96 mám spotřebu také kolem 8l, když si chci zazávodit, tak je to kolem 12. Mimochodem, sice to sem nepatří, ale srovnával jsem našeho accorda s OCT1,8 bez turba a zdálo se mi, že rozdíl v dynamice je větší, než odpovídá rozdílu 2kW ve výkonu, obzvlášť ve vyšších ot. Jinak by samozřejmě accord na 1,8T neměl. -
« To all
Navstivte rubriku chiptunning, neco o cipech se tam najde. Jinak je velkej rozdil mezi cipem u atm. motoru a turbo motoru(s vyfukovym turbem). Mel jsem Sierru Cosworth upravenou z 205 na 265 PS. Ten motor se u Wolfa upravuje (-upravoval) az na 350PS!! Po kazdy rychlejsi jizde (hlavne v lete) je nutno nechat bezet motor min 2-3 min. na volnobeh (u vodou chlazenyho turba, nevim jaky turbo ma ta 1.8 od VW).Jinak K&N filtr ti filtrovani zachova asi z 98% (podle vyrobce).Vlasta. -
« Re: new
cau DIM, spotreba ostala na rovnakej urovni, mierne vyssia je len ked to vytacas na plno.
Chip stoji rozne podla firmy ktoru si vyberies, moj je od Wetterauer, oficialna cena 1490DM, ja som to nechal montovat v pobocke v Grazi, da sa snimi dohodnut, tak som platil menej.:))Filter stoji niekdeod 2000-3000Sk tiez podla dealera.
Co sa tyka toho odlisneho oleja co tam davam dovodom je ze ten motor chcem nechat este upravit a tak je tam kvoli tomu vyssiemu vykonu co bude nasledovat.Zapiect by si mohol turbo len pri trvalom vytacani do najvyssich otacok s neskorim radenim a nizkou hladinou chladiacej zmesi a oleja alebo napriklad ak by si po takej jazde nenechal turbo schladit behom motora na volnobeh aspon 2 minuty aby sa schladilo obehom turbo, ja si myslim.Kamaratovi odislo na Passate 1.8T turbo po 70 000km.Smola.cau -
« Re: testy.....
Mas recht, dime. :-)))
Je fakt, ze jsem byl chvili po pokute hodnej a plouzil jsem se po te jejich kravsky siroke Bundesstrasse rychlosti do stovky. Je tedy fakt, ze mne na palubnim pocitaci zacaly naskakovat u okamzite spotreby zajimava cisilka zacinajici trojkou, ale byla to dost nuda.
Mimochodem, ten palubni pocitac je pekna sketa, clovek ma porad chut si to s nim rozdavat a "soutezit" o nejnizsi spotrebu a jet jak pripodelanej. Pak to vetsinou nevydrzim a vosolim to a mam zas cerny svedomi, ze jsem si "pokazil prumer" a nebo jak vcera, ze jsem ulehcil sve penezence. Takova schiza. Ale pocitam, ze se to po pocatecnim nadseni z nizke spotreby ustali a na pocitac zapomenu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!