OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: To vladap
No a prave o to Dime jde, o nic jineho... Podle me se skodovka vytahla... Zacala delat dobre auta a proste nekteri, kteri porad povazuji skodovky za * se proste chytnou vseho, co se jenom da.. Ja pripoustim, ze obcas i ja tak premyslim. Me kdyby nekdo rekl, abych si koupil jizansky auto, tak radeji nemam zadny. Vids a jsou lide, kteri jsou happy i s jizanskym autem. Na jednu stranu ti nekdo rekne, ze jses fundamental nebo neco takoveho, ale proc tedy prisel do tohoto auditoria. Vzdy je prece vic nez jasne, ze lidi, kteri tyto auto maji a jsou s nimi spokojeni se mu postavi a budou mu oponovat. Takze on je fundal kdyz jsem vlezl. A muze si za to sam... :-) -
« 1,8 T
Ad téma: Nemám... :))) Musím dodat, zatím!!!! O víkendu jsem měl možnost testnout Combi 1.8T, a co ten motor s tím autem vyvádí, to je úplně jiná kategorie než na co jsem byl prozatím zvyklej :)))).... Zatím jsem jezdil s různými auty kolem 100PS, ale tohle byl pro mě šok, protože takový zátah a okamžitou odezvu na plyn jsem naprosto nečekal. Už vím jaký to je když kosmonauti letěj na Mars hehehe... Když ještě přičtu brzdy ostrý jak břitva a tvrdej podvozek, můj dojem je prostě skvělěj!!!! Ještě teď mám v rukách mravence od toho adrenalinu... Teď se na mě dozajista sesypou majitelé Béček a Medvědů, že nevím vocogou, ale na mě to auto zapůsobilo. Majitelům bych popřál mnoho šťastných km a pocitů z jízdy. Lukáš -
« Re: To vladap
Ale přece jen bych k tomu něco dodal : připadá mi, že kritika zámků na Octáviích byla zhotovena s jakýmsi zadostiučiněním, jakoby chtěli říct : no vidíte, jak se chlubíte se skvělou Škodovkou, a přitom se dá otevřít za pár sekund, to jiné renomované firmy své auta hned stahují a opravují ...Tak já jenom pro pořádek zdůrazním, že se jedná o koncernové kliky made in VW Group a že stejné mají i Passaty, Golfy..... Takže Škoda , i kdyby chtěla, těžko může stáhnout všechny Octávie k opravám, protože by to musel udělat celý koncern VW . Ale jasně , to jsou ty * made in Skoda :-)))) -
« Re: To vladap
Ivo, otázka je, co je konstrukční vada a co normální závada...115 konstrukčních vad asi těžko najdem:-))) A jinak jsem jezdil po Německých dálnicích docela zostra ale po zastavení jsem to prostě normálně vypnul.... a nic :-)) Ono se dá totiž těžko vypnout motor ze zátahu, jak píše - tuším - Honza . To bys musel dojet ke stojanu pumpy 200 km/h. A znovu opakuju : díky tzv. bypassu je turbo v největší permanenci ne v těch nejvyšších otáčkách, a už vůbec ne rychlostech. Poznámku o tom, že máš motor po větším zatížení nechat chvíli běžet se dočteš v každém návodu snad u všech aut. Jde o to, že ještě zůstane v oběhu chladící kapalina a zabraňuje se tak lokálnímu přehřátí čehokoliv, nejenom turba. Připusťme však, že čím je zařízení komplikovanější, tím je větší pravděpodobnost, že se něco pokazí. Ale potom doporučuju nějaký motor Tatra , vzduchem chlazený.....a KW má taky solidní... -
« Re: 1.8T a 2,5/V5 ---- 2,3/V5
Jako lajk mam na tento motor take svuj nazor. Kdysi se nekdo tady zamyslel nad tim, proc byl vubec tento motor dan na trh, kdyz existuje 1.8T, ktera ma stejny vykon a mensi spotrebu. Ja si myslim, ze to neni dano tim, ze by tento starsi motor byl zly, ale tim, ze je z hlediska vyrobcu aut rozlisit mezi vyssimi a nizsimi tridami. V soucasnosti nastal boj, kde nizsi tridy se zacinaji vybavenim podobat luxusnim autam. Staci se jenom podivat na skodovku. Ta je dobrym prikladem(octavia, fabia). To mate jako kdyz si muj znamej kupoval A6, sel do salonu, byl jsem tam s nim a tam rika, vybral jsem si tuto konfiguraci a dal bych si tam tuto 1.8T. Ten chlapek co tam byl rika, ano to samozrejme neni problem, ale doporucil bych vam radeji nejake sesti valec. Ne ze by byl 1.8T spatne, ale do takoveho auta by bylo dobre dat neco technicky jineho...:-) -
« To vladap
Myslim, ze na to nebudu reagovat a rozhodne tady nebudu uvadet jake mam auto, ponevadz pak to sklouzne k necemu, co je tady na MC bezne. K fundamentalismu, ktery mi v teto skupine pripada obvzlaste rozvinuty. Skutecny paradox spociva v tom, ze o skupinu dale mate 115 prispevku o kontrukcnich vadach... Mej se -
« Re: 1,8T
Ivo, zadrelo se to turbo tobe? :-))) Protoze podle tebe je polovina zapadniho sveta naprosti dementi... 1.8T se dost casto dava do cars, ktere stoji nad milion, pro tvoji informaci ne jenom do TT, Passatu ale je i v ceniku pro A6. Ja pokud nevim, tak bych radeji drzel jazyk za zuby (ruce od klavesnice). POkud by si mel octavii a zadrel by si na ni turbo a podarilo by se ti to dvakrat za sebou potom by byl tvuj nahled objektivni. To ze se Octavia na zapade dobre prodava je take urcite diky tomu, ze tam zije jeden * vedle druheho, a ty ajnstajn si na to prisel. Svete zbor se... :-)
Jinak k provozu: pokud jezdim po meste tak se malokdy na tech 3000 ot dostanu, pokud jsem venku a jedu po dalnici nejakych 140-150km pochybuji, ze hned jak otocim klickem je po turbu. POkud ale jedes pres 200 a jedes tak rekneme 20-30 minut to znamena, ze otacky drzis 5500 vis, tak tomu se Ivo rika fyzika, po okamzitem vypnuti klicku musi dojit k naporu na mechanicke casti. To mas neco podobneho jako kdyby si v zime pri -20 nastartoval a tocil motor do 6000ot. To nemusi byt 1.8t, ale jakykoliv jiny motor s turbem a nejenom s nim. Aby ti bylo jasne, pokud si kupujes motor s turbem, kupujes si vykon, ale take si musis byt vedom toho, ze pokud s nim chces jezdit, musis si davat pozor na nektere veci. A hlavne mi nerikej ze pokud si koupis neturbovej motor a sjedes s dalnice, na ktere jedes pres dveste (tesne pod hranici maxima) zajedes k pumpe vypnes hned motor, ze je to naprosto v pohode. Pro kazdy motor je to facka. Otazka je kolik si tech facek necha libit. A take zalezi jake facky dostava. Apropo nevidel jsem, ze by si se pochlubil, jake mas auto. Ne oktavie muze byt treba i go trabi go... :-)) -
« Re: 1.8T a 2,5/V5 ---- 2,3/V5
Jeste jeden drobny, ale vyznamny rozdil (krom toc. momentu, V5-205Nm,1.8T-210Nm a vahy motoru) totiz spotreba - prumerna spotreba je u V5 o cca 2.5 l vyssi nez u 1.8T. Tj. 10.5l oproti 8l - ale na dryhou stranu tam neni turbo, ktereho se "ivo" tak boji. -
« 1.6
Když si čtu ty poruchovosti tak mě tak zaujalo že 1.6 55kw nemá snad žádné potíže !!! Kolik tento motor ujede aniž by ztratli výkon ?????? Já si myslím že do 100 000/- je bez výkyvů. Jaké jsou poruchy u tohoto motoru?? Snad nikdo nepsal že by měl poruchu! Asi je osvědčený dříč s esem v é válcích a točivým momentem co bere vše. Podle jeho výkonu i toč momentu je poznat ŠACH MAT 55kw již při 4600///// 135Nm. už při UŽ PŘI 3200. No nádhera """"spojení TDi a Benzínu v jednom """ -
« Re: 1,8T
No DIMe, necekal bych od Tebe takovou davku demagogie. Ja jsem nehovoril o statisticke vyznamnosti, ale o tom, ze pro mne je to dostatecne vypovidajici, abych o takovem motoru ani neuvazoval. Jisteze je to moje paranoia, ale to zadirani turba je jev, ktery neni ojedinely. Ja jezdim se svym autem dle definice "trochu prehnal" (viz JOZA, tedy hoodne dopredu a pak to (treba u pumpy) hned vypnu a jsem V KLIDU... U 1.8T bych teda v klidu nebyl. Tot vse, co jsem tim chtel rict. Jinak si ty Oct. uzivejte, kolega uz do ni nastrkal 40 tis. a ma ji o rok mene nez ja svoje auto (ktere Oct neni). A jak tak sleduju vasi rubriku Konstrukcni vady, tak si myslim, ze neni sam... Sorry, je treba si priznat, ze to s tema Oct. neni zas az tak orechove jak to vypadalo v prvni az druhem roce jejich prozvozu, co?! Nebo se mylim ?! -
« Re: 1,8T
Tak abych vsem odpovedel, to turbo kolega rval hoodne rychle dopredu a pak ho hned vypnul, takze se to zadrelo. Sam tomu moc nerozumim, ale je to tak. Podivejte se do rubriky Automaticka prevodovka! Tam je o turbu napsano hodne! To auto ktery pokazil je taky s automatem/Tiptronic.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!