OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re: Re:
Porad si myslim, ze vyhoda dieselu je hlavne ve spotrebe a ve vetsi mire pohodli, kdy neni treba prilis radit. BTW, co se Ti stalo s Octavii, ze ji mas v servise? Mam ten dojem, ze se posledni dobou zacinaji objevovat problemy, tak jak tato auta zacinaji postupne starnout. Kolegovi se pravidelne z niceho nic otevira zadni okenko, klepani uvnitr zacina byt dost vyrazne a hlavne rada ruznych pazvuku pribyva. Zda se, ze kvalita jeste neni na te urovni jako se predpokladalo. Docela me taky prekvapilo, ze uz dealeri otevrene hovori o vymene turba u TDI ve 150tis. a u 1.8T ve 100tis. -
« Re: Re:
Fyzika se nemění, ale výkon je součin kroutícího momentu a otáček. Takže auto s vysokým kroutícím momentem má velkou dynamiku ( akceleraci ) v nízkých otáčkách. A nízké hodnota otáček v tom součinu způsobí to, že výkon není číslo tak vysoké....ale auto je přesto jako raketka...:-))) -
« Re: Re:
Ostatni castice nejsou skodlive prirode urcite
tolik jako u benzinaku!A mimochodem,videl jsi
Maxipse Felicii co by mela ten standartni vodkur
jako stare dobre diesely,ja tedy ne!Jinak vsude
ve svete se plati dan z vykonu motoru(kW)a ne z
obsahu jako to tady provozuji ty sami blbci co
za komancu!Nejhorsi je,ze se o tom nemluvi a oni
ani nechtej vedet ze by se to dalo zmenit.Maj
totiz prazdny hlavy a prachu dost! -
« Re: Re:
Celou záležitost s povinným ručením vymysleli "odborníci" z ministerstva financí. Již dlouho se ví, že nejvíc škod vzniká ve skupině aut do 1350 ccm a že je prodělečná. No a za chvíli již pomalu ani nebude možné si koupit v této třídě nové auto, svět přechází na kubaturu 1,4. I Škodovka se přizpůsobila a s výjimkou litru, všechny ostatní fabie budou už ve vyšší třídě. Možná i dobíhající feldy v rámci unifikace dostanou motory 1,4. A pojišťovny si zamnou ruce. -
« Re:
Jsem taky majitelem luxusni kary!Platim totiz jeste vic,nez na Oktavii 1.8Tcombi!Mam superluxusni vuz Felicia 1.9D a pojisteni platim
5.400,-Kc!Emise ma vsak oproti vsem skodam nejmensi!Politici jsou svine a tak jsem se schuti
podepsal pod DEKUJEME ODEJDETE!!!!!! -
« 1,8T x 1,8
Tak mám asi na dva dny 1,8 bez turba, jako náhradní vůz ze servisu po dobu opravy mého . Je to model 99, takže už ten motor se zlepšeným kroutícím momentem. Jede to překvapivě pěkně, čekal jsem bídu v nízkých otáčkách, ale zase tak propastný rozdíl to není.... Ale hrubě mě zklamala hlučnost ve všech režimech. Motor a vibrace jsou překvapivě hodně slyšet a cítit. Je poznat, že auto točí vyšší otáčky, maxima ne jednotlivých stupních jsou podstatně nižší. Překvapil mě prudký zátah někde nad 5 tis. otáček - ale to mi připadá dost nevyužitelné . Je tady někdo, kdo s tím třeba jezdí déle. Auto má asi 30 tis. km. -
Diamant 06.10.99 23:45
« Lúčim sa?
Tak a je to tu. Som majiteľom luxusného auta. Teda nie že by som si už kúpil Octaviu Combi, ale asi budem za svoju Feliciu 1,3 platiť daň z luxusu. (Ako dobre, že som si nekúpil "superluxusnú" Feliciu 1,9 SDI - to by som platil nie 2.200, ale 10.000 za rok, takže na 1,8 T mi už ani nenapadne myslieť). Asi nestačí to, že benzín u nás stojí skoro 29,- Sk, platíme rôzne dane, prirážky a clá.
Ako tak pozerám, Škoda bude musieť trochu pozmeniť
svoju paletu motorov pre Octaviu. Hlásim sa ako prvý do poradovníka na Octaviu Combi SLX 1,0. To bude menej luxusná (a teda aj lacnejšia) forma, ako sa povoziť autom. A pre vás ostatných (čo ešte nemáte 1,8T): vytiahnite svoje Škody 1000/100 a opravte ich. Na Slovensku budú v kurze. Spĺňajú totiž kritériá pre najmenej luxusnú kategóriu áut: vek nad 8 rokov a kubatúra do 1000 ccm. (Prípadne by to šlo aj s tým 1,8 T, len sa musia vymontovať a zablendovať dva valce) Nech žije Slovensko, krajina kde autá sú považované za luxus!P.S.: Idem si rýchlo odmerať aj uhlopriečku televízora a plochu písacieho stola. Možno zajtra bude daň aj z toho :o) -
« Odborné prodejny
Lidi, taky vás tak vytáčejí v těch autorizovaných servisech a prodejnách ?? Včera : máte , prosím, už nějaký nosič na Octavii Combi ? Jistě, tam je namontovaný ( ukázala madam bohorovně na nejbližší Octavii s nosičem) Ale to není Combi bránil jsem se chabě . Ale to je přece jedno, pane !!! Snažil jsem se jí vysvětlit, že to jedno není, ať se zvedne a jde se podívat, a ona na to jen : tak když to není jedno, tak nemáme . A jen tak mimochodem : zkuste dát nejbližší prodejně Škoda kontrolní otázku : Co je uchycení dětské sedačky ISOFIX ? Budu si psát skóre, já jsem se před půl rokem v Ostravě nedozvěděl od nikoho nic....prý jsou to normální pásy, případně nevěděli NIC !!! A přitom je to v každém návodu, jak jsem později při koupi zjistil....