OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.99  06:56

    « tdi 66kw

    Budu kupovat TDI 4x4 66kW.Včera jsem se projel obyč. Octávií TDI66kw. Pánové nejelo to nic moc (najeto 150km). Srovnal bych to asi s Octávíí benzín 1,6 55kw (občas s ní jezdím ). Dealer říkal, že motor není zajetý a že se to rozjede tak po 5 000km - MÁ PRAVDU????????. O turbu mi tvrdil, že zatím nezná případ, že by ho měnili. Zdá se mi, ale v interiéru hlučnější (hluboký tlumený zvuk, který u benzínu neslyším, klapot a pískot turba samozřejmě beru). Prosím řekněte mi, jestli se dynamika po záběhu zlepší .... jinak nevím.ahoj LN
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  15:44

    « Re: Re:

    Já mám podobný asi stejně průkazný příklad:Peugeot 406 1.8 najeto 55.000km stáří dva roky a generálka motoru s udávanou cenou ve značkovém servisu 50.000,-Kč, případně Peugeot 806 1,9 150.000km a výměna motoru bratru za 300.000,-Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  15:20

    « Re: Re:

    Ne, ja nechci nikoho desit. ;-) Asi se jen nikde pred tim nemluvilo o tom, ze turbo ma svou zivotnost a s tim je nutne pocitat. Myslim, ze omezena zivotnost turba neni otazka jenom 1.8T, ale vsech obdobnych motoru. Tech 150 tis. na TDI je informace, kterou jsem dostal od dealera, ktery se mnou Octavii s timhle motorem projizdel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  10:16

    « Re: Re:

    Ivo, nech toho ...:-)))) To není žádná sranda....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  14:28

    « Re: Re:

    Jo, jen tak pro zajimavost 1.8T Passat, vymena turba za 75 tis. Kc, najeto 110tis. Stari neco pres rok, reklamace neuznana...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  11:28

    « Re: Re:

    Tak odpovez JS na ty částice!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  10:55

    « Re: Re:

    Mezi dealery se nepohybuji, ale zajímalo by mne, kteří z nich otevřeně hovoří o výměně turba u benzinu po 100.000km?? a hlavně z jakého důvodu.Tyhle řeči jsem slýchával tak před 15 lety, že to je velká nevýhoda nafťáků s turbem, ale žiji v domnění, že to už je dávno překonáno. Moc se mi nezdá, že by si kterákoliv fabrika dovolila montovat do auta střední třídy (Passat 1.8T) motor, který by po pouhých 100.000km musel být nákladným způsobem opraven.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  13:20

    « Re: Re: nafta x benzin

    Ja tem namitkam naftaku docela rozumim - velky kroutici moment odspodu je v nasem provozu velmi prijemny. Casto se mi stava, ze nekoho dojedu a vlacim se za nim x km - bud je to blby usek, potom plna cara nebo provoz v protismeru. Pokud chci ihned vystrelit jak uvidim dostatecnou mezeru v protismeru, mam porad podrazeno a motor vytoceny -> motor mi zbytecne rve a zere benzin. V okamziku kdy to vzdam a zaradim nahoru objevi se v protismeru mezera a ja uz nestihnu podradit. Jako bych slysel naftaka - ja proste seslapnu plyn a motor okamzite akceleruje (ve stejnych nizsich obratkach poda ihned mnohem vyssi vykon nez benzin). To je plus u nafty i kdyz nejlepsi je porad spojeni obojiho - tj.napr. 1.8 turbo :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  12:43

    « to DIM (povinne ruceni)

    samozrejme, ze auto za nic nemuze. ALE pojistovat ridice - to teda nevim nevim - ze by ridic Babety a 40tunovyho kamionu zpusobili stejnou skodu??? :-)). Nevim co mas proti hmotnosti - platilo by se samozrejme z celkovy (nikoli okamzity) - takze zadny priplatky ani za 4 stoparky. :-). A pokud jde o cenu - myslim, ze nijak to kolik auto stoji nesouvisi s tim jakou skodu zpusobi. - uz o tom byla diskuse v tematu Bionafta (nebo LPG) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  12:34

    « to LadaH (castice)

    Ja (a asi ani js) sem zamozrejme nemyslel, ze moderni diesely maj horsi emise nez ty stary - to vubec ne. Ja ani nevim, jestli se vubec velikost tech castic u starejch a modernich motoru nejak lisi a samozrejme, ze u tech novejch jich je mnohem min. Myslel jsem diesely obecne - pokud jde o emise jsou (krome CO2) mnohem horsi nez benzinaky (a presto jsou zvyhodnovani nizsima danema z nafty), ale o tom se uz asi mesic bavime v tematech Bionafta a LPG :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  10:59

    « Re: Re:

    Co se mi stalo s octávií ?? Už téměř úplně od novoty tam občas nešla zařadit jednička...už jsem tady o tom psal. Takže mi tam po několika neúspěšných pokusech " něco seřídit " vyměnili synchrony a už se to nestává . Prohlásili to za výrobní vadu . Objevilo se to tak při 8 tis. km . Tak předpokládám, že to asi opotřebením ještě opravdu být nemohlo. Teď mám tak 30 tis km. O tom turbu už tady proběhlo mnoho debat....zatím o problémech s turbem se mluví jenom tady, v žádném servisu nic takového nikdo nepotvrdil.
    Co se týče toho pojištění : když se nad tím člověk zamyslí, tak spravedlivý systém asi není . Podle mě ani výkon, ani obsah, ani kroutící moment a určitě né hmotnost ( leda že by člověk nesměl brát ani stopařku, tím bych si musel připlatit za dalších pár kg ?? ) . Trochu o něčem hovoří cena....ale asi nejspravedlivější by bylo ten systém aplikovat ne na auto ale na ŘIDIČE !! Prostě se pojistit jako šofér. Protože záleží hlavně na tom, jak kdo jezdí a ne s čím. A až by průseráři platili 3 x tolik, pak by to mělo smysl. Auto samo za nic nemůže , výkon nevýkon.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  10:13

    « Re: to LadaH

    S tou hnotnosti mas taky pravdu maxipse,ale to
    s tim vykonem neni z me hlavy,tak se plati napr.
    v Nemecku.To js> s tema casticema je to naky na
    hlavu nemyslis!Proc by tedy vsechny firmy se
    zabyvaly zmensenim emisi u dieselu,kdyz by podle
    tebe byli neskodny AVIE co maji odkur jako blbec
    a castice velky jako karbanatky NEVIS!!
    Myslim,ze kdyz si ve fronte na semaforu stoupnes
    vedle studeny TATRY a cichas ten smrad,tak za 2min
    zestarnes tak o 10let!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  13:42

    « to LadaH

    pokud jde o ty castice tak to uz ti napsal js. A pokud jde o to povinny ruceni - platit podle vykonu by byl skoro stejnej (i kdyz prece jen o neco mensi) nesmysl jako podle obsahu. Nechpu proc by mela skoda, kterou auto zpusobi souviset s vykonem. Souvisi s hmotnosti a se ctvercem rychlosti. Jelikoz nelze zjistit, jakou rychlosti bude kdo bourat (nesouvisi to ani s vykonem ani s max. rychlosti, ale s tim jakej ***** zrovna ridi), zbyva HMOTNOST - podle ty by se podle me melo platit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  12:09

    « Re: Re:

    Porad si myslim, ze vyhoda dieselu je hlavne ve spotrebe a ve vetsi mire pohodli, kdy neni treba prilis radit. BTW, co se Ti stalo s Octavii, ze ji mas v servise? Mam ten dojem, ze se posledni dobou zacinaji objevovat problemy, tak jak tato auta zacinaji postupne starnout. Kolegovi se pravidelne z niceho nic otevira zadni okenko, klepani uvnitr zacina byt dost vyrazne a hlavne rada ruznych pazvuku pribyva. Zda se, ze kvalita jeste neni na te urovni jako se predpokladalo. Docela me taky prekvapilo, ze uz dealeri otevrene hovori o vymene turba u TDI ve 150tis. a u 1.8T ve 100tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  11:11

    « Re: Re:

    ......a proto ten diesel nemám :-))) Zkoušel jsem jet s TDi , a je fakt, že já můžu na dvojku tak 110 km/h, ten diesel končil tak u 80 .....Ale zrychlení ze středních otáček bylo taky pěkné....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.99  14:09

    « Re: Re:

    Souhlas, az na to, ze pri vyssich otackach vsechno konci a delo se meni na pekne linou potvoru. ;-) Takze v konecnem dusledku, na pocit ze auto od spodu pekne jede muzu doplatit pri predjizdeni, kdy to potrebuju trochu vytocit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.99  14:02

    « Re: Re:

    Fyzika se nemění, ale výkon je součin kroutícího momentu a otáček. Takže auto s vysokým kroutícím momentem má velkou dynamiku ( akceleraci ) v nízkých otáčkách. A nízké hodnota otáček v tom součinu způsobí to, že výkon není číslo tak vysoké....ale auto je přesto jako raketka...:-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.99  11:43

    « Re: Re:

    Tak trochu logicky spor, ne? Mensi vykon a soucasne vetsi delo tak nejak nejde dohromady. Nebo se zmenila fyzika?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.99  10:25

    « Re: Re:

    .....no a aby to nebylo tak jednoduchý, objevily se diesly s menším výkonem ale zato obrovským kroutícím momentem.......takže ještě větší dělo. :-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.99  19:40

    « D

    pro tebe možná ne, ale ty "částice" jsou dost karcinogení zvlášť z moderních tdi protože jsou tak malé, že ti prolezou i komůrkami v plicích rovnou do krve. jestli chceš můžu tě odkázat do nějakou odbornou literaturu jestli tomu nevěříš...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…