OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re:
Passat (v limuzine krasnej, ale strane mala dira do kufru, v kombiku to zabili tim hranatym tvarem), Mondeo, Marea.
Nakonec to vyhrala krasa a nejlepsi pomer uzitna hodnota/cena.
Chvilku jsem koketoval s WV Sharan, Ford Galaxy a podobne, ale pak jsem pochopil, ze by to (zatim) bylo trochu zbytecne veliky. Detem se i v Octavce vzadu dari dobre... -
« Re: Gumy...
O gumách už toho padlo dost v kapitole pneumatiky . Ale , 1 , už se ke mně přidal druhý člověk který DUNLOP nechválí !!!! Mimochodem , na to, že je sníh všude, se nějak gratulace žádnému typu pneumatiky moc nehrnou. Jak v Österreichu ?? Pojedu za pár týdnů do Italského Sestrierres, tak to Rakousko trošku projedu ....tak mi alespoň poraď kde natankovat ?? :-))) Jinak já na PIRELLI Asimetrico ani nevím, že je zima. Ale jinak Octavia Kombi fakt sedí jak přibitá, má trochu těžší zadek než normální, i velikost kol asi ke stabilitě přispěla...nemyslím šířku. -
« Re: Gumy...
Jo tak o tom uz se tady vedly dlouhe debaty na tematu Pneumatiky. Chudaka Dima tam Dunlopiste temer ukamenovali.. :-)))
Kazda rada draha, kazdej asi chvali to, co ma. Puvodne jsem se zakoukal do Michelinek, ale dobre vysledky testu na snehu kazily horsi vysledky na suchu, ta brzdna draha tam byla o dost delsi. Nakonec jsem vzal Conti Winter Contact 790 a jsem navysost spokojenej. Sedi jak prisity. -
« Re: Elektrony, disky, kola...
Elektrony jsem na Feldě na zimu nechával normálně a nic se nedělo. Pak mě ale v pneuservisu varovali, že povrchová úprava je v pohodě, ale že sůl se zažere mezi ráfek a gumu, a tím se tam může ráfek docela dost vydřít a to až tak, že pak bezdušovky utíkají !!!! Tak jsem dal radši na Octávku plechy. Přece jenom jsou ty větší elektrony dražší. A ušetřím na vyvažování a přezouvání....... -
« Re: Elektrony, disky, kola...
Ahoj,
Jedna se poskozeni, "elektronu" ucinky soleni, jde vsak jen o esteticke poskozeni, ne o zmenu funkcnosti.Muj osobni nazor je ten, ze znackove "elektrony" jsou v dnesni dobe jiz rezistentni vuci NaCl -)).K poskozeni muze vsak dojit "ucinkem" nevhodneho obuti, prestoze je Leden, tak si jeste kup zimni pneu. Jizdni vlatnosti jsou 10x lepsi! -
« Elektrony, disky, kola...
Panove, mel bych takovej, mozna primitivnej dotaz. Ta moje mrcha je na elektronech a jeste k tomu na letnich gumach. Nekdo mi rikal, ze se elektrony meni na zimu za normalni disky, aby se elektrony neznicily... Je mozne, ze pokud je tam necham, ze bych je mohl do konce zimy znicit.. Ted nemysli, ze bych vzal obruvnik nebo neco takoveho... -
« Re: Starsi OCtavia
Já tu Octavku v Combíku mám, ty spotřeby jsou hodně závislé na způsobu jízdy a na tom, co to vlastně město je. Ale jinak pokud člověk jede podle předpisů po okreskách ( což je těžké ale pro srovnání asi přesné ) , dá se jezdit úplně v pohodě kolem 7 litrů i méně - hodně se projevuje i profil trati. Např na chatu do Beskyd jezdím z Ostravy tak 7,5 l, ale zpátky i 6 litrů při srovnatelném způsobu jízdy. Město teď v zimě je horší, tak 8 - 9, v létě tak kolem 8. Dálkové trasy jsem jel dvě, jednu v zimě do Rakouska, na střeše lyže, 4 lidi a kufr plný až po střechu a celková spotřeba doma byla 7,9 l ( bylo to teda spíš na jaře, takže na letních gumách ) . Dálnici jsem jel 140 a bylo to tak 3/4 cesty. V létě jsem jel jih Itálie, skoro celé po dálnici a byli jsme tak na 7,2 l /100. Největší problém při tak dlouhé cestě je ( a to teď myslím úplně vážně ) , že člověk skoro vůbec nepotřebuje šlapat na plyn a tak strnulá pravá noha bez pohybu začíná ve stehně po nějaké době docela bolet ( a to není jenom moje zkušenost ). Ale jinak je s tak velkou výkonovou rezervou kdykoliv radost jezdit ... :-))) -
« Starsi OCtavia
Ok. Mam moznost koupit Octaviu kombika 1.8T. Za 440000. Je z poloviny 1998 a ma najeto tesne pod 40000km a posledniho pulroku skoro nejezdila. Jel jsem v ni, je pohodlna, vypada, ze se k ni predesli majitel choval rozumne a je moc zachovala. Prej to bylo referencni auto primo z MB tovarny skodovek. Co myslite, mam do toho jit nebo ne? -
Diamant 08.01.00 07:23
« Re: Poridit nebo ne...
Zdá sa, že turbodúchadlu škodia príliš vysoké otáčky, ktoré vedú k jeho predčasnému opotrebeniu. Pokiaľ teda človek nebude mať smolu hneď od začiatku, tak by s turbom nemal byť pri rozumnom jazdení problém. K spotrebe. Tiež ma to veľmi zaujímalo a tak som "oskalpoval" známeho o jeho 1,8T a skúšal som. Pri ustálenej jazde 70,90,110,130 km/h vychádzali hodnoty len o máločo vyššie ako u Felicie (a to je veľmi dobré) no a v meste sa mi pri klasickej (nie prehnane dynamickej jazde) podarilo zmestiť do 8 l/100 km. S Feliciou sa to da do 7,5. Rozdiel teda zhruba zodpovedá faktu, že OC je ťažšia. Ja by som jednoznačne KÚPIL. Dokonca u nás na Slovensku je jedna kategória zákonného poistenia do 1800 ccm. -
« Re: Poridit nebo ne...
To VladaP: já sice jezdím v Mitsubishi Galant GLSi
2,0 l 100 kW r.v.97, ale náš zubař si koupil Octavii kombi 1,8 l bes turba. Měl jsem to na
chvilku pujčený byl jsem spokojenej. Jedinou vítku bych dal nic moc audio soustavě a reproduktorům co tam do Octavie montujou.