OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  20:49

    « Re: Loklej medved..

    záleží na typu převodovky. u O1.6 jsem to měl z boku a u O1.8T to mám ze předu (nehledejte v tom jiného významu). v autosalonu mi řekli, že se to nedává podle libosti, ale právě podle převodovky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  16:12

    « Re: Loklej medved..

    Tak přesně to je jediný - ale fakt ne nepodstatný - moment. Na Feldě byl taky z boku a člověk první co po nasednutí do auta s nic netušící spolujezdkyní udělal bylo, že se jí začal hrabat rukou po kotnících. Když už jsme u toho : nastoupila u nás mladá celní deklarantka a já jsem jí vezl poprvé v autě. Abych nějak rozvázal to ticho co bylo, nabídl jsem jí Tic - Tac s takovou tou trapně vtipnou poznámkou jako že kdybychom se líbali ........ a když jsem jí ten bonbónek chtěl sypnout do dlaně, tak jí vypadl mezi prsty, spadl mi na sedadlo přímo do rozkroku....a ona v dobré víře zachránit ten seznamovací dar za ním chmátla....no řeknu vám, 3 minuty v Octávii 1,8 T , a je ruka v rozkroku :-)))) Doporučuji to nacvičit :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  11:20

    « Re: Loklej medved..

    Ja mam ten zamek taky nahore vedle radici paky. Coz je pohoda. Z boku od spolujezdce to musi bejt dost pakarna. Leda by tam sedela spolujezdkyne, pak by to odemykani mohlo mit i neco do sebe... :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  10:36

    « Re: Loklej medved..

    Já jenom vím, že některé systémy mají zámek z boku středního tunelu od spolujezdce, já mám zámek mezi sedadly u řadící páky. Ten mezi sedadly se mi zdá lépe přístupný, je na něj prostě vidět :-))) Nevím ale, jestli nezáleží na typu převodovky - resp. řazení. 1,8 T má bowdeny.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  08:09

    « Re: Loklej medved..

    Ja mam taky Construct, a myslim, ze je to fajn: Kazdopadne je to pohodlne, zpatecka, otocis klickem , hotovo. Montovani vselijakejch pak na volant a pedaly je podstatne zdlouhavejsi (pro lenocha jako jsem ja :-)))). takze to delam tak, ze Construct zamykam prakticky vzdy, a faju tam davam jen kdyz jsem od auta dal dele a nebo v "rizikovych oblastech". Samorejme se da premoct vsechno, ale kombinace elektronickeho imobilizeru a mechanickeho Construktu (prip. zamykani volantu n. pedalu) to aspon trochu ztizi. Podobne jako predrecnikovi se mne obcas stava, ze nastaruju, a teprve pak si uveedomim, ze tam mam zamcenou zpatecku. Coz nastve... :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  20:00

    « Re: Loklej medved..

    Ja mam Construct, Medved Blok je neco obdobneho - zaradis zpatecku a otocis zamkem - a uz nevyradis. Zamek je zapustenej na blbe pristupnym miste, takze se tezko odstranuje. Machri to pry umej odemknout, pokud dopredu vi, jakej system zamykani mas (dodavaji se nalepky) - proto na aute ty nalepky nemam, jeste lepsi je nalepit si tam jiny nez z pouziteho systemu. Obcas se mi stane, ze nejdriv nastartuju a pak chci vyradit, ale to je moje blbost. K odrazeni potenc. "amaterskych" zlodeju by to melo pomoci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  19:10

    « Loklej medved..

    Apropo.. Chtel jsem se zeptat. Jdu si nechat udelat zamykani radici paky. Je to nejakej medved lock. Nemate s tim nekdo experiens? Co si myslite, ze je nejlepsi? Jo a dela mi to Cebia. Firma na Praze 4.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  19:04

    « Re: To vladap

    No a prave o to Dime jde, o nic jineho... Podle me se skodovka vytahla... Zacala delat dobre auta a proste nekteri, kteri porad povazuji skodovky za * se proste chytnou vseho, co se jenom da.. Ja pripoustim, ze obcas i ja tak premyslim. Me kdyby nekdo rekl, abych si koupil jizansky auto, tak radeji nemam zadny. Vids a jsou lide, kteri jsou happy i s jizanskym autem. Na jednu stranu ti nekdo rekne, ze jses fundamental nebo neco takoveho, ale proc tedy prisel do tohoto auditoria. Vzdy je prece vic nez jasne, ze lidi, kteri tyto auto maji a jsou s nimi spokojeni se mu postavi a budou mu oponovat. Takze on je fundal kdyz jsem vlezl. A muze si za to sam... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  17:22

    « 1,8 T

    Ad téma: Nemám... :))) Musím dodat, zatím!!!! O víkendu jsem měl možnost testnout Combi 1.8T, a co ten motor s tím autem vyvádí, to je úplně jiná kategorie než na co jsem byl prozatím zvyklej :)))).... Zatím jsem jezdil s různými auty kolem 100PS, ale tohle byl pro mě šok, protože takový zátah a okamžitou odezvu na plyn jsem naprosto nečekal. Už vím jaký to je když kosmonauti letěj na Mars hehehe... Když ještě přičtu brzdy ostrý jak břitva a tvrdej podvozek, můj dojem je prostě skvělěj!!!! Ještě teď mám v rukách mravence od toho adrenalinu... Teď se na mě dozajista sesypou majitelé Béček a Medvědů, že nevím vocogou, ale na mě to auto zapůsobilo. Majitelům bych popřál mnoho šťastných km a pocitů z jízdy. Lukáš
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  16:39

    « Re: To vladap

    Ale přece jen bych k tomu něco dodal : připadá mi, že kritika zámků na Octáviích byla zhotovena s jakýmsi zadostiučiněním, jakoby chtěli říct : no vidíte, jak se chlubíte se skvělou Škodovkou, a přitom se dá otevřít za pár sekund, to jiné renomované firmy své auta hned stahují a opravují ...Tak já jenom pro pořádek zdůrazním, že se jedná o koncernové kliky made in VW Group a že stejné mají i Passaty, Golfy..... Takže Škoda , i kdyby chtěla, těžko může stáhnout všechny Octávie k opravám, protože by to musel udělat celý koncern VW . Ale jasně , to jsou ty * made in Skoda :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  15:27

    « Re: To vladap

    Tech 115 nejen ze neni konstrukcnich vad, ale to neni ani pocet zavad. To je pouze pocet prispevku v jednom tematu (mnohdy i znacne od tematu). Nic vic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  14:18

    « Re: To vladap

    Ivo, otázka je, co je konstrukční vada a co normální závada...115 konstrukčních vad asi těžko najdem:-))) A jinak jsem jezdil po Německých dálnicích docela zostra ale po zastavení jsem to prostě normálně vypnul.... a nic :-)) Ono se dá totiž těžko vypnout motor ze zátahu, jak píše - tuším - Honza . To bys musel dojet ke stojanu pumpy 200 km/h. A znovu opakuju : díky tzv. bypassu je turbo v největší permanenci ne v těch nejvyšších otáčkách, a už vůbec ne rychlostech. Poznámku o tom, že máš motor po větším zatížení nechat chvíli běžet se dočteš v každém návodu snad u všech aut. Jde o to, že ještě zůstane v oběhu chladící kapalina a zabraňuje se tak lokálnímu přehřátí čehokoliv, nejenom turba. Připusťme však, že čím je zařízení komplikovanější, tím je větší pravděpodobnost, že se něco pokazí. Ale potom doporučuju nějaký motor Tatra , vzduchem chlazený.....a KW má taky solidní...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  13:26

    « Re: To vladap

    Zdar, ja nejsem fundametal, vaz ne.. Ale chybu najdes na kazdem aute, s tim nic nenadels... Mej se...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  13:24

    « Re: 1.8T a 2,5/V5 ---- 2,3/V5

    Jako lajk mam na tento motor take svuj nazor. Kdysi se nekdo tady zamyslel nad tim, proc byl vubec tento motor dan na trh, kdyz existuje 1.8T, ktera ma stejny vykon a mensi spotrebu. Ja si myslim, ze to neni dano tim, ze by tento starsi motor byl zly, ale tim, ze je z hlediska vyrobcu aut rozlisit mezi vyssimi a nizsimi tridami. V soucasnosti nastal boj, kde nizsi tridy se zacinaji vybavenim podobat luxusnim autam. Staci se jenom podivat na skodovku. Ta je dobrym prikladem(octavia, fabia). To mate jako kdyz si muj znamej kupoval A6, sel do salonu, byl jsem tam s nim a tam rika, vybral jsem si tuto konfiguraci a dal bych si tam tuto 1.8T. Ten chlapek co tam byl rika, ano to samozrejme neni problem, ale doporucil bych vam radeji nejake sesti valec. Ne ze by byl 1.8T spatne, ale do takoveho auta by bylo dobre dat neco technicky jineho...:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  13:06

    « To vladap

    Myslim, ze na to nebudu reagovat a rozhodne tady nebudu uvadet jake mam auto, ponevadz pak to sklouzne k necemu, co je tady na MC bezne. K fundamentalismu, ktery mi v teto skupine pripada obvzlaste rozvinuty. Skutecny paradox spociva v tom, ze o skupinu dale mate 115 prispevku o kontrukcnich vadach... Mej se
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  12:16

    « Re: 1.6

    To Octavie: Ja vim, ze jses spokojenej se svoji oktavkou, ale vyrazy ve stylu "No nádhera """"spojení TDi a Benzínu v jednom """" to bych radeji nepouzival. Je to divny...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  12:12

    « Re: 1,8T

    Ivo, zadrelo se to turbo tobe? :-))) Protoze podle tebe je polovina zapadniho sveta naprosti dementi... 1.8T se dost casto dava do cars, ktere stoji nad milion, pro tvoji informaci ne jenom do TT, Passatu ale je i v ceniku pro A6. Ja pokud nevim, tak bych radeji drzel jazyk za zuby (ruce od klavesnice). POkud by si mel octavii a zadrel by si na ni turbo a podarilo by se ti to dvakrat za sebou potom by byl tvuj nahled objektivni. To ze se Octavia na zapade dobre prodava je take urcite diky tomu, ze tam zije jeden * vedle druheho, a ty ajnstajn si na to prisel. Svete zbor se... :-)
    Jinak k provozu: pokud jezdim po meste tak se malokdy na tech 3000 ot dostanu, pokud jsem venku a jedu po dalnici nejakych 140-150km pochybuji, ze hned jak otocim klickem je po turbu. POkud ale jedes pres 200 a jedes tak rekneme 20-30 minut to znamena, ze otacky drzis 5500 vis, tak tomu se Ivo rika fyzika, po okamzitem vypnuti klicku musi dojit k naporu na mechanicke casti. To mas neco podobneho jako kdyby si v zime pri -20 nastartoval a tocil motor do 6000ot. To nemusi byt 1.8t, ale jakykoliv jiny motor s turbem a nejenom s nim. Aby ti bylo jasne, pokud si kupujes motor s turbem, kupujes si vykon, ale take si musis byt vedom toho, ze pokud s nim chces jezdit, musis si davat pozor na nektere veci. A hlavne mi nerikej ze pokud si koupis neturbovej motor a sjedes s dalnice, na ktere jedes pres dveste (tesne pod hranici maxima) zajedes k pumpe vypnes hned motor, ze je to naprosto v pohode. Pro kazdy motor je to facka. Otazka je kolik si tech facek necha libit. A take zalezi jake facky dostava. Apropo nevidel jsem, ze by si se pochlubil, jake mas auto. Ne oktavie muze byt treba i go trabi go... :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  11:34

    « Re: 1.8T a 2,5/V5 ---- 2,3/V5

    Jeste jeden drobny, ale vyznamny rozdil (krom toc. momentu, V5-205Nm,1.8T-210Nm a vahy motoru) totiz spotreba - prumerna spotreba je u V5 o cca 2.5 l vyssi nez u 1.8T. Tj. 10.5l oproti 8l - ale na dryhou stranu tam neni turbo, ktereho se "ivo" tak boji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.04.00  17:17

    « Re: 1.6

    To Octavie:
    1,6 55 kW je 1,6 motor s nejmensim vykonem vubec a kroutak?Hmm....nemam slov.Nemas zadne poruchy?To proto, ze je to plecka tvyho otce a stoji furt v garazi....:-)
    Jeste si zapomel rict jak jezdis za 3,2l/100 km po dalnici rychlosti 240...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.00  16:16

    « 1.6

    Když si čtu ty poruchovosti tak mě tak zaujalo že 1.6 55kw nemá snad žádné potíže !!! Kolik tento motor ujede aniž by ztratli výkon ?????? Já si myslím že do 100 000/- je bez výkyvů. Jaké jsou poruchy u tohoto motoru?? Snad nikdo nepsal že by měl poruchu! Asi je osvědčený dříč s esem v é válcích a točivým momentem co bere vše. Podle jeho výkonu i toč momentu je poznat ŠACH MAT 55kw již při 4600///// 135Nm. už při UŽ PŘI 3200. No nádhera """"spojení TDi a Benzínu v jednom """
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…