OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« jede 240
alespon podle tachometru, z kopce a na dobré dálnici. otáčky asi 6 tis. takže teoreticky by to snad mohlo jet ještě rychleji. auto se sice chová klidně, ale pokud nejste závodníci tak to už moc pohodová jízda není. mě osobně vyhovuje tak 140 - 160. vyšší rychlosti více unavují což není dobré na dlouhých tratích. já jel německo (mannheim - 550km z prahy/léto) průměr 102 km/h za 7,4 l. -
« Re: ??
Je fakt, že 220 km/h tam je skoro hned a člověk má pocit, že jede na půl plynu. Ale i pokud se to sešlápne až dolů, tak už auto nijak moc nezrychluje. Ale víc než 220 určitě jede, to jsem zkoušel na cca. 230. Jestli to nebylo trochu z kopce, to nevím :-))) Ale do těch kopců je to tak , jak říkáte. V podstatě kopec se pozná jen na spotřebě :-)) -
Diamant 25.02.00 19:47
« 1,8T nemá každý
Ja sa utešujem tým, že pokiaľ človek jazdí na kratšie trasy, nie po diaľniciach alebo hlavne po meste, veľmi na výkone nezáleží. Aj dlhšie trasy sa dajú prežiť, ale zďaleka to nie je také veľké potešenie. Mať 1,8T je asi také, ako mať doma (v rodinnom dome) kvalitné značkové reprobedne s výškou okolo 1m v porovnaní s reprákmi od bežnej neznačkovej veže. Tie tiež hrajú účel splnia, ale nie je to také potešenie až niekde pri srdci. Ale ten, kto na to nemá, nech sa teší z toho, čo má. Ja mám relatívne slabú ale skoro maximálne vybavenú Feliciu Combi a teším sa. Iní nemajú ani to. Ale už netrpezlivo čakám na Fabiu 2,0. -
« Re: ??
To ti aji trochu závidím že tam máš 20v T ale pro mně když je auto používáno každý den do práce z domu do práce je to 18km přes celé město dále k weekendovým nákupům a taky k návštěvě známých atd,.. No zatím jsme nemněl tu možnost se pohonit s T Co jsem mněl tu čest byly šokovali mně TDI velmi slabé !! a potom 1.8 20v taky nic moc na dálnici sice bylo patrné že má větší max. -
« Re: ??
Snad ještě k té spotřebě : V noci jsem jel Brno Praha téměř konstantní rychlostí 160 km/h a počítač se zastavil na 8,7 l/100. Pak na německých dálnicích se to tak u těch devíti drželo, dokud nepřestalo sněžit a neoschla cesta. Pak jsem na to začal šlapat k těm dvěma stovkám, a začalo to stoupat před očima. Spotřeba od 180 výše stoupá už hodně strmě , zvlášť kopce se projeví. Zapnul jsem to na chvíli na okamžitou spotřebu , ale hodně rychle jsem to zas vypnul :-))) Myslím že stabilních 200 by bylo tak 14 l/100 klidně. -
« Re: ??
Tak jsem se z Německa ve zdraví vrátil. Po dálnicích jsem natočil asi tisíc km. Napřed povinné parametry.: asi čtyři hodiny jsem jel v kuse v odpoledním provozu, trasa Dortmund, Frankfurt, Norimberk...Jel jsem asi 3 a půl hodiny, průměrná rychlost 126 km/h , spotřeba 9,4 l/100. Komu se zdá málo těch 126 km/h tak si to zkuste někdy sami ověřit, kolik se dá na delší cestě dosáhnout průměr. Já jsem se pohyboval rychlostí do 200 km/h když to šlo, jinak podle situace, ale pod 100 to bylo jen velmi zřídka. Jinak je třeba říct, že zvlášť v kopcích nebo při akceleraci jsem byl se svým kombi mnoha renomovanějším značkám důvodem ke špatnému spánku :-))) Uhýbaly i Mercedesy - E 300 Turbodiesel byl z toho naprosto nešťastný, ale při 190 v kopci rezignoval a uhnul :-))) Pak se za mně zase hned zavěsil, ale nakonec stejně ztrácel. Jen sem tam nějaký BMW hodně vysoké řady, občas nějaká Audina nebo Mercedes byli evidentně silnější, ale jinak jsem na půl plynu dojížděl všechny, ani mi to nepřišlo že se nějak moc ženu. Maximálně jsem jel 220 díky těm zimním gumám, ale ještě by to určitě jelo. Jinak je ale fakt, že jet v kuse 200 se nedá, to má cesta úplně jiné dimenze, každá díra, nerovnost nebo i mírná zatáčka je hodně znát. O nějakém náhlém manévrování ani nemluvím. Drtivá většina aut jela tak kolem 160 max. Mě se zdálo ještě pohodově únosné tak 180, to se dalo ještě v klidu poslouchat rádio a nemít oči na předním skle. Jinak ale to byla naprostá paráda. Auto dobře sedí i při těch 200 km/h, zas tak moc to nežere a i svou vizáží už se vůbec nemá za co stydět. S Feldou jsem tam měl největší trauma jet v levém pruhu že mě někdo smete, teď už se nůžu vklidu věnovat situaci jenom před autem, brzdou už člověk nebyl ani náhodou........I těch 200 se dá jet ještě na půl plynu, nebo i na čtyřku.......prostě fakt paráda !!!! -
« Re: do 190
Tyhle pneu jsem viděl v Elitu, ptal jsem se, co je to zač, údajně celoobvodové protektory, mají i letní za podobnou cenu. Jen me trochu zaráží, že by měly rychlostní limit do 210km/hod. U protektorů je to trochu moc. Nicméně, pokud s tím má někdo zkušenosti, podělte se. -
« do 190
to se divím, že takový super gumy ti jedou jenom do 190 :-))). já mám tedy jen barumky, ale ty jsou taky do 190. kolega si koupil nějakej německej trhák (údajně nejprodávanější pneu) za 1050 bez dph a ty jedou max do 210. je to něco jako protektory, ale údajně fakt dobrý. -
« ???
To už to všichni s 1,8T někam zapíchli ?? :-)))) Jedu příští týden na pár dnů do Němec a dost mě teď mrzí, že mám zimní gumy jen do 190 km/h . Myslíte, že vydrží i víc ?? A nebo ti, co to zkoušeli, už nám to neřeknou ?? :-))) Já jsem víc než 200 nechtěl zatím riskovat.... -
« Re: Gumy...
Jo, ve Vidni...
JInak s tou Italii mas pravdu, v A je to levnejsi. Proste nekde pred hranicama natankuj, no. Nemam zadnej tip, cestou trochu koukej po cenach a kdyz se ti to bude zdat nekde levnejsi, tak zastav a natankuj. Ja fakt v A moc netankuju...
A pozdravuj Italii. Kam vlastne jedes ?