OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ??
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 20.05.05 14:40
« OCTAVIA RS
Jezdim v práci octávií RS a musim říct pohoda,spotřeba je sice trochu větší,to je ale tím městkym provozem a taky tomu vobčas šlapu na krk.. >:D ,máme tady taky mercedes c-270 cdi,taky to jede a míň to chlastá..jenže je ten krám furt v servisu nebo neustále signalizuje nějaký ty svoje vady,měli jsme tu renaulty,oply,audiny,bavoráka atd...Octavia (i když já osobně mám japonce),je z těchle aut nejspolehlivější a mercedes byc nechtěl ani zadarmo,toť můj názor.. ;-) -
« Nejlepší co jsem měl.....
Jak píšu , nic lepšího jsem pod kapotou neměl : tiché, pružné, úsporné !! Na dvojku se dalo rozjíždět ale taky jet přes 100 km/h, ještě na čtyřku to dalo 200 ........V Německu mě předjížděly jen sporťáky.....některé :-)) Prodal jsem ji ale mám ji pod kontrolou, už má najeto 250 tis.km a pořád dobrý..........Kam se hrabe Fordovo TDCi :-( -
« Oktavka 1,8T
Mám Oktávku s tímto motorem - z druhé ruky, r.v.1998 najeto 173 000 km a jediný problém - odešla jedna zapalovací cívka. Motor jede jak
ďas. Chce to nešetřit na oleji, dávám 10W60 a po 10000 km, olej není třeba mezi výměnami dolívat. Před rychlou jízdou nechat "prokrvit"motor 20 km pohoda (točím do 2500 ot) a po divočejší jízdě nechat motor a turbo před cílem zklidnit, nebo po zastavení nechat cca 2min na volnoběhu. Spotřeba-klidná jízda 7-8l, divočejší klidně až 12l. -
-
« snímač množství nasávaného vzduchu
před časem jsem psal, že mi na volnoběhu občas kolísají otáčky tak až se motor dusí. tak je to tím snímačem a nemít záruku (2 roky od servisu, podmínka: 50 tis.km) tak vypláznu 7 tis. ale prý to rozhodně není běžná závada, protože u nich to mění poprvé.... -
« Re: Loklej medved..
Tak přesně to je jediný - ale fakt ne nepodstatný - moment. Na Feldě byl taky z boku a člověk první co po nasednutí do auta s nic netušící spolujezdkyní udělal bylo, že se jí začal hrabat rukou po kotnících. Když už jsme u toho : nastoupila u nás mladá celní deklarantka a já jsem jí vezl poprvé v autě. Abych nějak rozvázal to ticho co bylo, nabídl jsem jí Tic - Tac s takovou tou trapně vtipnou poznámkou jako že kdybychom se líbali ........ a když jsem jí ten bonbónek chtěl sypnout do dlaně, tak jí vypadl mezi prsty, spadl mi na sedadlo přímo do rozkroku....a ona v dobré víře zachránit ten seznamovací dar za ním chmátla....no řeknu vám, 3 minuty v Octávii 1,8 T , a je ruka v rozkroku :-)))) Doporučuji to nacvičit :-))) -
« Re: Loklej medved..
Já jenom vím, že některé systémy mají zámek z boku středního tunelu od spolujezdce, já mám zámek mezi sedadly u řadící páky. Ten mezi sedadly se mi zdá lépe přístupný, je na něj prostě vidět :-))) Nevím ale, jestli nezáleží na typu převodovky - resp. řazení. 1,8 T má bowdeny..... -
« Re: Loklej medved..
Ja mam taky Construct, a myslim, ze je to fajn: Kazdopadne je to pohodlne, zpatecka, otocis klickem , hotovo. Montovani vselijakejch pak na volant a pedaly je podstatne zdlouhavejsi (pro lenocha jako jsem ja :-)))). takze to delam tak, ze Construct zamykam prakticky vzdy, a faju tam davam jen kdyz jsem od auta dal dele a nebo v "rizikovych oblastech". Samorejme se da premoct vsechno, ale kombinace elektronickeho imobilizeru a mechanickeho Construktu (prip. zamykani volantu n. pedalu) to aspon trochu ztizi. Podobne jako predrecnikovi se mne obcas stava, ze nastaruju, a teprve pak si uveedomim, ze tam mam zamcenou zpatecku. Coz nastve... :-))) -
« Re: Loklej medved..
Ja mam Construct, Medved Blok je neco obdobneho - zaradis zpatecku a otocis zamkem - a uz nevyradis. Zamek je zapustenej na blbe pristupnym miste, takze se tezko odstranuje. Machri to pry umej odemknout, pokud dopredu vi, jakej system zamykani mas (dodavaji se nalepky) - proto na aute ty nalepky nemam, jeste lepsi je nalepit si tam jiny nez z pouziteho systemu. Obcas se mi stane, ze nejdriv nastartuju a pak chci vyradit, ale to je moje blbost. K odrazeni potenc. "amaterskych" zlodeju by to melo pomoci.