Citroën Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.01  18:19

    « Re: 2 CV

    Jsem také příznivcem tohoto strojku, nevím, jetli bych se v něm nebál jezdit. S výškou si nedělej starosti, má ho kamarád, měří 2 metry a váží 12o kg. Jen si musí spolujezdec posunout sedačku aby se vešli na šířku. Za 35 - 40 tis koupíš pojízdný šrot, spíš kvůli číslům, ale pro Tvou informaci výměna rámu, včetně ceny nového přijde kolem 20 000 a dělá se na počkání. Za 50 lze koupit velmi slušný vůz, nejdražší leštěnky jsou kolem 80.
    Ale tyhle ceny mám odpozorovaná z časáků a bazarů, vím, že se prodala slušná kachna na číslech za 4 tisíce, ale to je už náhoda.
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.09.01  19:53

    « c5 data

    koho by zaujimalo, tak nejake technicke data (rozmery, krivky motorov) som hodil na moju stranku [odkaz] , je to dole, adresar c5 data
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.09.01  16:24

    « 2 CV

    Zdravím všechny příznivce tohoto vozítka. Tak mě napadlo, že bych si taky jedno takové pořídil. Jelikož jsem v tom ale nikdy ani neseděl uvítám jakékoliv informace. Chtěl bych nějké novějsí provedení (po r 80) - obsah 600 cm3 aby to aspoň trochu jelo :o). Nevíte někdo za kolik se dá takové autíčko pořídit - resp. v jakém bude stavu kousek tak za 40-50 tis. Mimochodem měřim 190 - myslíte že se do toho vejdu ? :o) Díky za odpovědi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.09.01  12:31

    « Re: Re:

    To je predsa jasne - lufik@hotmail.com :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.09.01  21:06

    « Re: Re:

    luf, aku mas mailovu adresu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.01  13:54

    « Re: Re:

    Ja to viem od kamaratov z Francie. Francuzi Citroen vnimaju takto. Proste Peugeot je super - najdrahsi ale najlepsi, potom je Renault a nakoniec je lacne auto - Citroen. To ale neznamena, ze su to podla nich smejdy - cenia si ich ovela viacej ako VW, Opely alebo Fiaty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.01  13:11

    « Re: Re:

    luf:Citroeny že jsou lacinější alternativa pro chudáky?!To bych teda neřek,mně se zdaj obecně dost předražený,i když jinak proti nim nic nemám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.01  10:35

    « Re:

    Pives - Citroen ma vo Francuzsku horsiu povest ako Peugeot (no. 1 z domacej produkcie) a Renault. Citroeny su tam brane ako lacnejsia alternativa pre menej majetnych. Ale furt ich maju radsej ako nemecke auta okrem Audi, ktore sa ktovie preco zacina stavat snom vsetkych francuzov :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.09.01  21:05

    « Kapalina do pérování

    Jen tak ze zájmu by mně zajímalo, jestli nemáte někdo zkušenost s tím, čím se dá ta kapalina do pérování u Citroenu nahradit. Můj známej, kterej si nikdy s ničím hlavu nelámal, prohlásil, že není padlej na hlavu, aby si komplikoval jeho už tak dost složitej život a praktikuje u svýho BXe systém "only one fluid" = naftu leje do všeho, kromě ostřikovače. Olejové náplně motoru a převodovky naštěstí taky nechává na pokoji. V době. kdy jsem ho viděl, jak do tý nádobky dolejvá naftu z kanystru tvrdil, že tak jezdí už 3 roky. Je to možný? Nezkusil jste to někdo taky?
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  08:35

    « Bez nadpisu

    No,podle toho,co já vím,nemají Citroeny nikde valnou pověst,snad kromě Francie...Je to škoda,jsou to průkopníci v mnoha směrech...
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 30.08.01  21:15

    « Re: povest Citroenov s hydropneumatikou

    matus vtedy ked sa sem vlacili tie BX-y, tak bolo este Ceskoslovensko :-)takze ta povest je rovnaka u nich ako aj u nas.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 30.08.01  13:51

    « Re: povest Citroenov s hydropneumatikou

    podberak je cech :-)
    ja som nemyslel na povest na slovensku ale vseobecne...
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 30.08.01  13:34

    « povest Citroenov s hydropneumatikou

    Matus, praveze ta ich povest na Slovensku je naozaj dost biedna. Zober si , kolko sa sem natahalo BX-ov a XM-ov z Talianska ci Belgicka, ktore mali uz davno po zivotnosti - Slovak dal 100-200 tisic za auto, ktore stoji nove 700 tis. (BX) az 1,5 miliona (XM), vytesoval sa ze ako dobre kupil a ocakaval ze to auto ho prezije - a potom sa tu na tom ucili ti "garazovi servisaci", ktori dovtedy o hydraulike ani nepoculi. Dokonca ked bol prvy bombovy atentat v Bratislave (vyhodili do luftu Citroen BX s Tutim za volantom, pod sedackou mal 2 kila semtexu s dialkovym odpalovanim), tak sa po Bratislave prve dni hovorilo, ze "strelila mu ta Citroenacka hydraulika" - dokonca moji kamarati, ktori nemaju k autam daleko, boli tomu chvilu ochotni aj uverit. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 30.08.01  09:49

    « Re: C5

    nemyslim si, ze povest u velkych aut je mizerna. velke auta robil citroen vzdy vyborne a velmi pohodlne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  09:07

    « C5

    Máte pravdu,za tu cenu s touhle výbavou to až zas tak přepísknutý není,nicméně pověst Citroena je jak známo dost mizerná u těchto větších vozů,takže by bylo spíš logičtější nasadit cenu trochu níž...Uvidíme,jak to trh přijme.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 30.08.01  01:05

    « Re: C5

    jm9999, ja si tiez myslim ze za C5-ku
    by mohli pytat aj viac. Problem je vsak v tom, ze Citroeny tejto triedy sa na Slovensku doteraz prilis nepredavali (Xantia) - u nas doteraz nie je trh pre velke rodinne auto, nie je tolko majitelov velkych obytnych privesov alebo jacht, ktore by ich majitelia potrebovali tahat s velkym, silnym autom, ludia u nas skor odtrpia prepravu na dovolenku v Spanielsku v hrdzavej Karose bez klimy, alebo sa 5-clenna rodina tiesni vo felicii. Takze ta cena sa da chapat podla mna skor ako uvadzacia - ludia najprv musia hydropneumaticky podvozok spoznat, aby sa ho nebali a vedeli ocenit jeho vyhody. BTW, ani podnikatelom sa necudujem, vzhladom na tie Schmognerovej zakony o limitovanych odpisoch, DPH, dani z uhlovodikovych paliv atd. Ked raz (snad sa to niekedy stane) vlada pochopi, ze je vyhodnejsie dopriat ludom bezpecne a pohodlne vozenie, nez z nich sklbat kazdu korunu - a potom tie peniaze tak ci tak vyhodit do vzduchu (napriklad dotovanim stratovej hromadnej dopravy, kde sa tunelari vzdy dokazu nabalit a cestovne tak ci tak stupa, alebo do zdravotnictva, kde velku cast pacientov na chirurgii tvoria prave obete dopravnych nehod v zastaralych a nebezpecnych priblizovadlach typu Skoda 100 - 120), zmeni sa aj zlozenie automobiloveho trhu na Slovensku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  09:55

    « Re: C5

    Dost jednoznacne si myslim, ze cena C5 je velmi dobra, kludne si mohli zapytat o 50-100 t. Kc/Sk viac a bolo by to v norme
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 29.08.01  09:34

    « Re: C5

    pives> c5 je taka stredna trieda vonkajsimi rozmermi a pohodlnostou. ale vnutornymi rozmermi a vybavou pri 3.0 v6 je to vyssia stredna trieda. v tej cene mas v standartnej vybave: ABS, EDB, ESP, ASR, BAS, 8x airbag, automaticku prevodovku, hydraktive III, parkovacie senzory, dazdovy a svetelny senzor, senzor tlaku v pneumatikach, dvojzonovu dig.klimatizaciu, xenonove svetla, radio clarion so zosilovacom JBL a 8x repro JBL, tempomat, 16" disky, to je vsetko na co si v tomto momente spominam. 2.2hdi ma vsetko toto iste, ale nema automaticku prevodovku a ma pridavne kurenie. podla mna na tu cenu je to slusna vybava. podobne auto je honda accord coupe, je trocha dlhsia z vonka, trocha mensia z vnutra (hlavne o dost nizsia vzadu) a za rovnaku cenu ma o dost nizsiu vybavu....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  08:58

    « Re: C5

    pallas:Ve Světě motorů to bylo u toho testu.Ale zdálo se mi to ňáký divný,bylo by to těžce přepísknutý.Tím neříkám,že ta 3,0V6 a 2,2HDI nejsou předražený,jako za milion střední třída,to mě poserte!
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 28.08.01  13:38

    « Re: C5

    Pives, odkial si zobral tie ceny? C5 v zaklade predsa stoji 625.000 Ck, za rovny milion mas 3,0i V6 24V.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.08.01  11:07

    « C5

    Teď jsem čet o Citroenu C5.Není špatnej,až na tu cenu!Jako základ kolem 865000 to je docela slušnej knedlík,nezdá se vám?A ten testovanej 2.2HDI za 999000,to už je i drzost,řek bych.Sice se tváří,že by chtěl do vyšší střední,ale podle mě je to jen dobrá střední třída,něco jako Mondeo.Ale jinak se jim docela poved,to uznávám,místa tam bude asi taky dost,i když měří jen 4618mm.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 27.08.01  23:56

    « Re: rozměry CX

    Prestige vyzera navonok presne tak isto ako normalny sedan, a ma predlzene zadne dvere a podlahu pred zadnymi sedackami - takze zvonku si to ani nevsimnes. Az ked nastupis dovnutra a zo zadnej sedacky dociahnes na prednu iba spickami noh :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  09:59

    « Re: rozměry CX

    Myslel jsem si,že to CX-ko normální bude mít aspoň 4,8m,tváří se větší než jen 4,66m - když to srovnám třeba s novým Mondeem (4,73m),tak bych nikdy neřek,že je CX menší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  09:57

    « Re: rozměry CX

    Díky,pallasi.Apropo,co je to ten Prestige?Asi jsem ho viděl,ale nemůžu si to vybavit...Vypadá stejně jako normální sedan akorát je prodlouženej?To už je hodně pěkný,4916 mm...No a ten Break to je monstrum...
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 24.08.01  10:02

    « Re: rozměry CX

    posledna verzia (plastak) ma dlzku 4659 mm 4dverovy, predlzeny Prestige (v Nemecku Lang) ma 4916 mm, break ma 4960 mm. Sirka 1770 mm. Vyska 1360 mm sedan / 1375 Prestige / 1465 Break, pocas jazdy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.01  08:49

    « rozměry CX

    Nevíte někdo přesný rozměry Citroenu CX sedan i kombi?To bude mít podle mě k 5 metrům.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 23.08.01  06:59

    « Citronen 11 CV Legere - to prof

    prof, prepac, mozno si uz tie diely na CV 11 davno zohnal, ale mne sa az teraz dostal do ruky ten spravodaj z veteranskej rallye. Takze ten majitel Citroena CV 11 sa vola Bohumil Treschl, a je z Brna - skus zistit adresu cez VCC Brno.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 21.08.01  22:38

    « Re: Nova C3 - to greggie

    greggie, nasiel som par obrazkov na nete, ale ta stranka ma adresu na 2 riadky, hodil som to preto na

    [odkaz]

    a tei fotky su podla abecedy c3a.jpg az c3h.jpg
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 21.08.01  20:48

    « Vladimir Pirojkov a design Citroenu

    najviac sa mi paci tento navrh na nove Mehari!!!

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 21.08.01  20:42

    « Re: Nova C3

    sorry, nie len pristrojovku, ale vlastne cely interier, a to uz v roku 1995 - C5 sa robila nie zvonku dovnutra, ale najprv interier a potom sa ladilo ostatne.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 21.08.01  20:40

    « Re: Nova C3

    greggie, neviem kde su tie fotky na nete, ale napriklad v nemeckych casopisoch prebehli v poslednych tyzdnoch, a da sa povedat, ze su vlastne identicke s fotkami novej C3. ktore fotili priamo v PSA. Ked ich najdem niekde na nete, dam sem adresu. BTW, nasiel som zaujimavu informaciu: viete kto navrhoval pristrojovku v C5? Tipnite si narodnost... alebo sa pozrite na [odkaz] pirog/people-pirog-CV-eng.shtml
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.08.01  16:32

    « Re: Nova C3

    pallas: kde sa da najst info o C3? (fotky atd)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.08.01  10:57

    « Re: C5 Break - to yyyy

    Pozrel som tie opierky este raz, je jasne ze je to od verzie pack, a ta sa predava len s tym 2.2HDI za asi 1,1 melona ... dufal som ze u auta tejto kategorie clovek nemusi robit kompromisy ... :-( ... btw, opierky nie su ani vo verzii s vyhrievanymi sedackami, v megane mam vyhrievacie potahy, a seru ma ze su furt pokrcene alebo tam kde nemaju byt, povodne som chcel origos vyhrievaqcie sedadla ... takze sase nic ??? Asi pojdem pozriet tu 2.2HDI, ale velku sancu tej sume nedavam. Pozrel som aj Lagunu, je tam ovela lepsie urobena vybava, da sa naskladat to co clovek chce a aj zakladna verzia je vybavena dobre, xenony a 6 stupnova prevodovka v cene, len keby neposrali tu karoseriu ... no clovek si nevyberie ... :-(. Pallas, mas tie 2.0HDI HB niekde poruke aby sa dalo na ne pozriet niekedy mimo pracovnych hodin?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 20.08.01  12:31

    « Re: C5 Break - to yyyy

    yyyy> opierky sa daju imho dokupit, je to nejaky pack, ale niesom si isty :))
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 20.08.01  11:57

    « Re: C5 Break - to yyyy

    yyyy, nemam teraz ziadny C5 Break s 2.0 HDi. Ak by si sa chcel previezt, tak mozem sluzit iba 2.0 Hdi limuzina, breeak len s motor
    om
    2.2 Hdi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.08.01  11:35

    « Re: C5 Break - to yyyy

    Uz som nazat z nemecka, bol som pozriet v nemecom citoene, ale zistil som ze maju inu vybavu, takze to bolo o nicom. Aj tak mi ale nemec povedal ze asi sa viac oplati dizel ako benzin, lebo u nich je nafta o 10Sk lacnejsia, takze zaujimave je asi to 2.0 HDI. Pozrel som ponuky nasho citroena, ale tu som zase zistil ze zakladna verzia nema laktovu opierku, pisal som ti to do mejlu, asi si to nedostal. Opierku ma len C5 pack, ale ten je s 2.2HDI a stoji cez melon. Tak teraz neviem. Aj tak je zaujimave ze 1.8 break sa vyraba, ale nedodava sa k nam.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.08.01  08:34

    « Re: Nova C3

    co je system dynalto?
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 18.08.01  01:37

    « C5 Break - to yyyy

    yyyy, nedal si vediet ze ako si sa rozhodol.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 15.08.01  21:15

    « Re: Nova C3

    ahaa, zabudol som, bude predstavena az vo frankfurte, ale vlna takmer oficialnych fotiek
    v nemeckych a francuzskych casopisoch prebieha prave tento tyzden, keby ju snad niekto chcel vidiet.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 15.08.01  21:11

    « Nova C3

    nova C3 je fakt chutna! vacsia ako saxo, mensia nez xsara, velkost priblizne ako P206 (za saxo vraj bude c2, za xsaru c4), alebo mozno rozmermi blizka fabii - aj ked oproti nej ma vacsi batozinovy priestor s dvojitym dnom, sympaticky vyzor a ovela krajsie spracovanie interieru. Jedine na co si budem musiet este zvyknut, je ta velka maska chladica a obrovske logo citroenu na nej - tak ako ma uz teraz xsara. C3 nastastie vsak nepokracuje v tych musich ociach, teda svetlach skoro kruhoveho tvaru, ako nova xsara. Taka C3 s novym motorom HDi 1.4 - a vraj do nej planuju sekvencny automat a moooozno aj system Dynalto - tak to moze byt pohodlne vozenie za nejakych 3,5 litra nafty na stovku, idealne mestske a primestske auto.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…