Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: predne pruziny
ja jezdim 185/70R13 a premyslim na leto o 185/60R13. Kdyz tym byly 165/80R13 tak to drelo taky, je to o vysce ne o sirce, ale to je fuk. Jinak po prezuti na 185ky jsem nezagestrival zvyseno spotreby, posledni namerena mimo Prahu je 6,3/100, takze celkem pohoda. Normalne jezdim tak kolem tech 5,9-6,5 pri klidnejsi jizde. Kdyz to trochu rozjdeu a slapu mu na krk system "plyn je spinac" tak to polkne klidne i 12 litru...... -
« Re: predne pruziny
Zkus tam dat 185/60 R13. Na ty jezdim ja (vpredu i vzadu) a je to bez problemu, nic nikde nedre. Ted na zimu jsem dal teda podstatne uzsi a vyssi(165/80 R13)abych furt nekde nevisel podlahou na snehu. Ale pristi rok se asi na 185 vykaslu a dam tam 175/60(65) protoze zacinam premyslet nad tim ze ty 185 jsou uz na to moc a akorat to zvysuje spotrebu. Co myslite ?? -
« Re: predne pruziny
ja tam mam tiez napravy z emka a kolesa sa tam mestia bez problemov... vzadu je to sice velmi natesno, retaze by som tam urcite nenavliekol ale nedre to vobec... zalezi od rozmeru plasta...
RED: to poznam, ked som bol na civilke, umrela mi jedna 120 na nedostatok penazi... jak tu volakdo podotkol, za malo penazi malo muziky... -
« Re: predne pruziny
dal som tam obycajne pruziny z uzovky, neviem ci je nejaky rozdiel medzi nimi a emkovymi, ale nie je to tak hrozne jak off-road emkova skodovka...
povodne plnili viacmenej dekorativnu funkciu, kedze boli odpilene a cele pruzenie zabezpecovali gumene dorazy, ktore pri kazdom hrbolceku odstrelili cely predok do vysky... teraz je to redost jazdit... -
« predne pruziny
nedavno som bol nuteny vymenit predne pruziny... jak som tu ukazoval skodulku naposledy sa niekto pytal ci to nedre o blatniky... nedrelo, akurat som pri pokuse o zaparkovanie pri obrubniku odtrhol hmlovky aj s kusom spojleru... zaujimave je ze to teraz ovela lepsie sedi na ceste... btw. neviete v com je problem ked mi na volnobehu zhasina motor, akonahle pustim plyn, udrzi sa chvilu normalne a potom zacne velmi pozvolna klesat... a robi to len niekedy... -
« Re: Re:
ty zaluzie nad zadnim oknem jsou delany na miru z laminovanyho polystyrenu na drevenym kopyte. Hodne zdaru pri laminovani.... Jinak se da sehnat podobnej, mozna lepsi, za asi 2kKc. Videl jsem je v Melnice, ale byly uchyceny jenom na 4 bodech a nesly az pod tesneni. Ten muj je az pod tesnenim a opira se celou plochou o sklo coz je lepsi. Jenom ho budu muset prelakovat. Jinak si muzes neco podobnyho vyrobit sam, je to docela jednoduchy, ted delam na kapsach misto mrizek chlazeni na zadnich blatnikach. -
« Re: jak vypada Rapid za 25kKc?
Uznavam ze 25kKc za Rapida 136 neni moc.Ja jsem proste tak dlouho vybiral az sem vybral.Je to rok vyroby 1988 najeto asi 150000,bez koroze,hneda nic moc barva,a ma lehce nabourany predni blatnik. Koupil jsem ho od jedne zenske ktere v servisu rekli ze za opravu toho blatniku da 8kKc.Tak ho radsi prodala (ja si ho vymenim doma a celkem me to bude stat max 1500Kc).STK ma jenom do ledna,ale mela by byt v pohode. -
"-- skrytý --" 15.12.99 12:33
« jak vypada Rapid za 25kKc?
to rapidak - Jak vypada Rapid 136 za 25000 ? Shanel jsem to same, ale vyslo me to podstane draz. Pravda chtel jsem, aby to bylo ve vybornem stavu, umysl byl to dale udrzovat, nikoliv to odjezdit az na srotak. Jo, nejdriv mi to chteli ukrast, ale neprekonali zabezpeceni, tak to asi po
1km tlaceni z kopce zabalili. Nedavno jsem s tim bohuzel projel skarpou, cimz jsem to odepsal. Ted premyslim co stim dal. Asi to rozeberu na ND a koupim jinyho Rapida. Proto me zajima, jak vypada takovy Rapid 136 za 25kKc. Erkarum a Rapidakum zdar! -
« Re:
tak to je hnus, ja jsem v pripade toho prvniho tu rez videl, ale..... to druhy, kterym ted jezdim jsem nechaval dostavet po manikovi co to nezvladl a vyslo vcelku draz nez tvuj rapid......ale novej skelet je novej skelet... jinak se muzes podivat na techweb do galerie... je tam par fotek myho eRka -
« Re: uz vas chapu
kazdemu co jeho jest, ja osobne svym eRkem jezdim denne do prace - nemam ho jen na paradu, ale chci aby auto kterym jezdim taky k necemu vypadalo. Tyhle auta jspou urceny k jezdeni a ne ke stani nekde v muzeu i kdyz je samozrejme o neco drazsi udrzet je v bezvadnym stavu....Koupit rozumny auto jako zaklad pro dalsi snazeni je v dnesni dobe velky problem - nejenom ho sehnat, ale taky zaplatit, Podobnou zkusennost jako ty udelalo asi vic lidi, Moje prvni eRko taky nemelo podlahu a prahy - pustil jsem se do opravy ale diky vojne jsem to jiz nedodelal a z ekon. duvodu jsem ho musel prodat....Jak jsi napsal - jsou to nejkrasnejsi skodovky a ja bych byl rad kdyby jezdily (byt obcasne) i za tricet a vice let -
« uz vas chapu
Nerikám,že by Erka mely zmizet ze silnic.Urcite je to nejpeknejsí Skodovka za posledních 100 let (spolu se starou Felicí),ale tím svojím jsem byl dost zklamaný,já totiž potrebuji auto hlavne na kazdodenní jezdneni to,aby pekne vypadalo je "až" na druhem miste...Mimochodem me zbyla predni naprava s hrebenovým rízením na stodvacítku emko, je kompletní,ale rozebraná.Jestli máte zájem je ve Zlíne tak za 800Kc.Nechte mi tu vzkaz ja se ozvu (bojim se anonymních telefonátu) -
« Re: nechápu vás
Jedinej kdo to nepochopil je rapidak...... nedoslo mu, ze my se o tyhle auta starat chceme, ze nam proste nestacej nejaky popelnice na jezdeni... jestli on sam nebyl schopnej to svoje eRko zachranit tak to delal proste spatne...... holt: ZA MALO PENEZ MALO MUZIKY
PS: Abych nezapomel chce to taky trochu nadseni a zrucnosti