Škoda 110 R - česká legenda

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.00  12:51

    « Re: úpravy

    Ostra vacka, je vacka s "ostrejsi" charakteristikou otevreni ventilu.... napr 240,250,265, 280, 290, 300, 320 stupnu.....cim je cislo vyssi, tim je vacka ostrejsi... za ostrou bych povazoval v pripade skodovky min 265ku....
    Lestena hlava se vyrobi tak, ze vylestis kanaly a spalovaci prostory. Musis take slicovat saci a vyfukove potrubi s hlavou. Doporucuji tez vylestit saci potrubi....
    Jinak o montazi RS napravy ti toho moc nereknu, jenom tolik ze to byla naprava vlecena a pomerne znacne se lisila od napravy v Rapidu.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.00  11:07

    « Re: úpravy

    tato tema ma velmi zaujala, ale rad by som konecne pochopil co je to ostra vacka, lestena ojnica chapem, lestena hlava uz ne. Dopredu dik. Tiez by ma zaujimalo ci mas nejake vedomosti alebo inf. o moznosti montaze RS zadnej napravy /ramena, poloosy.../za klasicku. Moja "RS" ju ma sice dost siroku /zadnu napravu/, snad tie najsirsie mozne kolesa, ale neni to povodne a keby som na to nedal 205/13 kolesa, tak to vyzera asi dost divne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.00  07:53

    « Re: úpravy

    ja osobne mam celkem puvodni motor 1100 ccm, ostrejsi vacka, vylestena hlava, ventily, T-pisty, a lestene ojnice.... zadny snizovani hlavy apod...
    Je to shopny tocit min o tisic vic nez normalne, coz taky delam. Prevodovka je ctarkvaltni ze 120M.
    Uz jsem s tim najezdil tak kolem 30 000 km a nezda se ze by mely byt nejake problemy. Neni to sice zadnej trhac asfaltu, ale jezdi celkem slusne a nadmiru spolehlive.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.00  23:43

    « Re: úpravy

    Myslel jsem tím takové úpravy motoru použitelné v normálním silničním provoze a ty, které významně neovliňují životnost motoru. Takže spíš by mě zajímalo, s čím kdo jezdíte a jak se to osvědčuje v praxi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.00  16:49

    « Re: 130 RS

    mam zaujem, stevo.hec@ondrejka.sk
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.00  06:24

    « Re: © 110 R

    Bohuzel jedna se o neoficialni materialy pouze k ty zadni naprave, takze je prozatim dostane pouze hombre, jednam s vlastnikem prav o publikaci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.00  17:53

    « E-mail pro Chipmena

    krcek@mbox.vol.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.00  13:32

    « Re: © 110 R

    Chipmen - mel bych tez zajem - mail je pvt.mar@pvtnet.cz Tech 150kobyl a 180km mi taky vrta hlavou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.00  08:18

    « Re: úpravy

    tuhle diskusi klidne rozpoutej. Co se vykonu tyce tak 150PS je trochu tak trochu mezni hranice. Jinak s takovym motorem uz se po normalni silnici jezdit neda. Volnobeh je nekde kolem 3000 ot, a pouzitelny otacky tak 4500 - 9000 ot. Zivotnost 00nic. K tem 180 km/h - tem bych i veril - neni problem pohybovat se takhle rychle ve Skodovce (trochu vice uprav nez jen motor). Jinak je o tom spousta cteni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.00  08:14

    « Re: Š 110 R

    ulet....sorry za predchozi prispevek - trochu jsem zapomel cist.....
    Lx k zadnim pruzinam nemam, ale jsou dve tol. tridy. Znacena byla jen v toleranci B - a to bilou barvou. Ty B jsou ty pravy - jsou tvrdsi....
    Jinak nevim o tom ze by ty predni byly nejak barevne znaceny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.00  08:11

    « Re: Š 110 R

    ja mam u ty hodnoty Lx opravdu max.stlaceni prruziny.... o naprave tam neni ani slovo. Tyhle pruziny nijak barevne znaceny nejsou..... aspon jsem to v tech papirech nenasel. Ty na zadek s timhle cislem dilu bys mel sehnat jako tol B oznacene bilou barvou.... jsou na horni hranici tolerance...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.00  07:07

    « Re: Š 110 R

    Hombre mam pro tebe mozna zajimavy material, dej mi adresu (email) at ti ho mohu poslat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.00  23:35

    « úpravy

    Chtěl bych rozpoutat diskuzi o výkonech (reálných) upravených aut. To co v poslední době čtu ( 150 k, rychlost přes 180 km/h ) o upravených škodovkách ať amatéry nebo profíky ve mě vzbuzuje značnou ( a oprávněnou?) nedůvěru. Napište své poznatky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.00  23:28

    « Re: Š 110 R

    TR díky za informace, je vidět, že máš přehled ( u T jsi se přepsal v hodnotách Nmm-2 = tečné napětí materiálu pružiny ). Nevíš ještě jaké barevné označení mají tyto pružiny? U zadních pružin bych ještě potřeboval jestli náhodou neznáš míru kterou označuješ Lx ( max. stlačení pružiny ), tato hodnota určuje nastavení dorazů nápravy. Čekám jestli se někdo ozve ohledně nastavení geometrie vlečené nápravy, jediná možnost kde je možné geometrii ovlivnit jsou úchyty šikmých ramen na příčce převodovky, ale ať na to koukám jak chci, tak z toho nejsem moudrý. Mám takový dojem, že v tomto sériovém provedení to snad ani nejde? Cipmene, čekám, že se ozveš s osazením těch kotoučů na zadek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.00  11:52

    « Re:

    dik... ten server kde to bolo umiestnene sa stahoval a este nemam nove pristupove hesla... ono ja sa uz strasne dlho chystam ze urobim stranku ale nejako na to nezostava casu... mam nejake fotky z melnika, tie som tam tiez chcel zavesit... az ich chces na techweb, daj mi vedet: leky@mail.pvt.sk , ja sa asi k tomu tak lahko nedostanem... ( melnik nemam este ani naskenovany )
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.00  08:22

    « Bez nadpisu

    TO Leky: pokud jeste ctes tohle auditorium, zjistil jsem ze fotky tve nadherne skodovky uz zmizely z puvodnich stranek, coz myslim ze je skoda, rad bych je dostal do fotogalerie na svem webu, ozvi se.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.00  17:08

    « Re: Š 110 R

    jo a zapomel jsem na delky:


    L0 = 260 +- 5 (volna delka)


    L = 195 mm (pro hodnoty P, T)


    L2 = 159 mm (pro hodnoty P2, T2)


    Lx = 106,3 mm (pri max stlaceni)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.00  14:10

    « Re: Š 110 R

    Takze to vahadlo ma stredovou koulo umistenou asymetricka (10 mm).


    Pruziny na predek:



    7,25 zavitu z toho 5,25 cinnych, vinuta vpravo - rozvinuta delka 2100 mm o 11,5 mm, T = 522,7 Nmm-1, P = 2915 N (+-170 N), T2 = 811,6 Nmm-1, P2 = 4526 N.


    Pruziny na zadek



    doporucene pruziny z typu Skoda743 cislo dilu 114-350300
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.00  23:28

    « Re: Š 110 R

    Moje otázka ohledně zapojení zadních čtyřpístových KB patřila chipmenovi, jinak co se týká vlečený nápravy, řekl bych chipmene, že nemáš až tak úplně pravdu. Při propružení šikmá osa kývání způsobuje jednak - změnu odklonu kola, jednak + změnu sbíhavosti nápravy (předchůdce dnešních samořiditelných náprav). Vlivem toho, že osa kývání je šikmá na delším rameni, dochází k velmi malým změnám, tyto můžeš potlačit ještě použitím tvrdších pružin. Mimochodem věděl by někdo doporučené hodnoty (tzn. P,Tau, počty závitů) pro tvrdší pružiny na předek a zadek? Přesné hodnoty změny geometrie ti teď neřeknu, ale celá tato situace se dá nasimulovat v 3D AUTOCADU. Tvoje okem viditelné změny bych spíše připsal špatnému seřízení geometrie ( znal jsem borce, kteří toto dělali na zvedáku, aby se nemuseli ohýbat ). Jinak souhlasím s TR, že montáž vlečky do 110R nebude jednoduchá záležitost, pokud bych auto používal pro normální potřebu, tak bych se na to taky vykašlal. Snažím se vás jenom přesvědčit, že tyto auta měly vynikající jízdní vlastnosti hlavně kvůli podvozku. Apropo, ještě by mě zajímalo jakým způsobem se nastavuje geometrie u vlečky. Deville díky za zprávu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.00  22:33

    « 130 RS

    Hele lidi chtel jsem delat RSku ale nemam na to absolutne cas takze me zbyla spousta dilu novejch, nebo ve velice slusnym stavu. V podstate je to kompletni uplne rozebrany auto s novym motorem a velice solidni skelet + uplne fsechn do interieru RECARA a spoustu spoustu veci co skoro nejdou sehnat takze jestli neco budete chtit tak mi poslete mailika. hervert@humi.cz
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…