Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: dobijanie
ja tam mam taky 55A alternator s regulatorem (vnejsim - je to starsi provedeni alternatoru bez vestaveneho regulatoru). Zarovka mi taktez prosvita, lec dobiji to naprosto normalne - alespon dle mereni. POdle myho je nejlepsi to zmerit, nez se o tom jenom dohadovat..... tot vse. -
« Re: dobijanie
No, ja tam relatko nemam. Ja tam mam polovodicovy regulator, ktery je pro 55A alternator nutnosti a me ta kontrolka nikdy neprosvitala, az pak kdyz jsem pridal 2 motor topeni. Jo a kamaradovy to taky jednu dobu prosvitalo a tak dlouho na to kaslal az rano auto nenatocil, protoze se mu baterka vybila pres prorazeny diody. To jen tak na povzbuzeni :-). Cau -
« Re: dobijanie
je to naprosto normalni jev, diky konstrukci relatka. Zarovkou v kontrolce prochazi proud i kdyz nepatrny. Ten se pri zvyseni otacek alternatoru (zvyseni dobijeciho proudu) zvysuje, az lehce rozezhne zarovku. Pokud mate prasklou zarovku v kontrolce tak vam to nedobiji..... Takze to NENI PROBLEM. PS: s 55A alternatorem to je o neco zretelnejsi jev nez se standartni 35A.
At Vam to i nadale dobiji tak dobre jako ted ..... -
« Re: dobijanie
Cau, tohle me eRo delalo taky. Vzdy kdyz jsem zapnul hodne spotrebicu (dalk.svetla, 2x topeni, sterace, radio) tak se me zacala rozsvecet v zavislosti na otackach motoru kontrolka dobijeni. Pri volnobehu nic a po pridani to v noci zarilo jak blazen. Po vymene regulatoru a generalce alternatoru (kde byly nacnuty diody) se neco malo zlepsilo, ale jeste to neco chtelo. Tak pak jsem prosel veskery ukostreni (mezi motorem a karoserii), kontakty (u regulatoru, na baterce,..), tam jsem nejake mouchy taky nasel a pak jsem jeste dal poradny lano od alternatoru k baterce (B+). Pak to teprv prestalo, ale kdyz ted pustim uplne vsechno tak to dela porad a to je podle me tim, ze nestiha alternator (55A).
Praci zdar. JOHNY -
« dobijanie
prosim o radu... neviete co to znamena ked pri jazde mi svieti kontrolka dobijania? nie uplne, cez den to ani neni videt, pri volnobehu zhasne uplne a intenzita zavisi od otacok a zapnutych spotrebicoch... staci vymenit regulator alebo nestiha alternator? diiik... -
« Š130 RS
Omlouvam se ale mam posledni dobou problemy s emailem takze jestli jste mi nekdo psal kvuli tem dilum na RS tak prosim znovu a nebo radeji tel : 0603¨269770. diky
jo a kdyz sleduju tu diskuzi o motoru tak mam jeden v garazi je to 136 favorit a predelanej tak aby sel do starejch skodovek a ma vsechny ty upravy co si o nich povidate :-) a jeste nejaky dalsi :-) takze jestli mate zajem.... me uz je k nicemu a kdyz sel do upravy tak mel najeto 18 000 coz je akorat zajeto
hervert@humi.cz -
« Re: úpravy
Ostra vacka, je vacka s "ostrejsi" charakteristikou otevreni ventilu.... napr 240,250,265, 280, 290, 300, 320 stupnu.....cim je cislo vyssi, tim je vacka ostrejsi... za ostrou bych povazoval v pripade skodovky min 265ku....
Lestena hlava se vyrobi tak, ze vylestis kanaly a spalovaci prostory. Musis take slicovat saci a vyfukove potrubi s hlavou. Doporucuji tez vylestit saci potrubi....
Jinak o montazi RS napravy ti toho moc nereknu, jenom tolik ze to byla naprava vlecena a pomerne znacne se lisila od napravy v Rapidu..... -
« Re: úpravy
tato tema ma velmi zaujala, ale rad by som konecne pochopil co je to ostra vacka, lestena ojnica chapem, lestena hlava uz ne. Dopredu dik. Tiez by ma zaujimalo ci mas nejake vedomosti alebo inf. o moznosti montaze RS zadnej napravy /ramena, poloosy.../za klasicku. Moja "RS" ju ma sice dost siroku /zadnu napravu/, snad tie najsirsie mozne kolesa, ale neni to povodne a keby som na to nedal 205/13 kolesa, tak to vyzera asi dost divne. -
« Re: úpravy
ja osobne mam celkem puvodni motor 1100 ccm, ostrejsi vacka, vylestena hlava, ventily, T-pisty, a lestene ojnice.... zadny snizovani hlavy apod...
Je to shopny tocit min o tisic vic nez normalne, coz taky delam. Prevodovka je ctarkvaltni ze 120M.
Uz jsem s tim najezdil tak kolem 30 000 km a nezda se ze by mely byt nejake problemy. Neni to sice zadnej trhac asfaltu, ale jezdi celkem slusne a nadmiru spolehlive. -
« Re: úpravy
tuhle diskusi klidne rozpoutej. Co se vykonu tyce tak 150PS je trochu tak trochu mezni hranice. Jinak s takovym motorem uz se po normalni silnici jezdit neda. Volnobeh je nekde kolem 3000 ot, a pouzitelny otacky tak 4500 - 9000 ot. Zivotnost 00nic. K tem 180 km/h - tem bych i veril - neni problem pohybovat se takhle rychle ve Skodovce (trochu vice uprav nez jen motor). Jinak je o tom spousta cteni. -
« Re: Š 110 R
ulet....sorry za predchozi prispevek - trochu jsem zapomel cist.....
Lx k zadnim pruzinam nemam, ale jsou dve tol. tridy. Znacena byla jen v toleranci B - a to bilou barvou. Ty B jsou ty pravy - jsou tvrdsi....
Jinak nevim o tom ze by ty predni byly nejak barevne znaceny.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Dik, zdravim Ta