Škoda 110 R - česká legenda

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  12:49

    « Re: Ostré vačky

    Je mi lito jestli si myslite ze se snazim nekde sirit nejake dezinformace, nebo iluzorni predstavy, ale s tuningem i kdyz v mensim meritku mam take jiz svoje zkusenosti, myslim si ze jsem nikde a nikdy na webu nevykladal nijake pitomosti a tim spise na svem webu (techwebu), jinak na Vas clanek se jiz tesim, hned jak prijde tak ho zverejnim aby si i ostatni mohli pocist.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  10:27

    « Re: Ostré vačky

    Aby to nevypadalo, že jen tak plácám rozumy od počítače jako Travexr, mám se stavbou sportovních i závodních motorů dost zkušeností, které využívám v mé vlastní tuningové firmě. Pokud má někdo více otázek, napište mi na: d9chovan@ite.fme.vutbr.cz nebo se ptejte tady. Navíc doufám, že od příštího týdne budu mít na škoda tech webu na toto téma obsáhlý článek, aby už nedocházelo k takové dezinformaci, které tady nebo na škoda tech webu šíří Travexr a Chipmen. Čau.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  10:18

    « Re: Ostré vačky

    Omlouvám se za kouskování mého příspěvku, ale kousá se mi počítač...
    Dále: pouhé vyleštění kanálků nepřinese pravé ovoce, je třeba navíc, opět podle vačky, změnit tvar a rozměry kanálků a také slícovat je s potrubím. Je prostě třeba upravit motor jako celek a ne jen některou část a pak si myslet, že budu mít dělo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  10:09

    « Re: Ostré vačky

    Nevím proč tady Travexr tak radí, když tomu vůbec nerozumí!!!!!!!!! Jeho rady ohledně úprav motorů jsou k smíchu, ale jen do té doby, než to někdo zkusí. Takže za prvé: koupit vačku někde na burze je odvaha, protože taková vačka bude pěkný šrot! Sportov. vaček bylo u nás vyrobeno spousta, ale vývoj jde dál, a dobrých je jen pár. Když někdo montuje sport. vačku - ať už 280 či 320 - je třeba podle ní upravit i kanálky, kompresní poměr, pružiny, rozdělovač a karbec, jinak zisk kroutícího momentu není odpovídající.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.00  10:20

    « Re: Ostré vačky

    zmenou vacky lze zmenit celkovou vykonovou charakteristiku motoru. Jak presne by bylo moc dlouhy povidani. Jenom bych se zastavil u ty vacky 320 - pokud je pouzita zrovna tahle tak volnobezne otacky jsou asi 2500, pouzitelny rozsah otacek pro jizdu tak od 3500 az tak k 7000, spotreba cini tak 25 litru na sto. Jinak vacku opravdu staci vymenit, musis potom uz jen seridit motor, dobre je take serizeni karburatoru.
    Laminatove blatniky - jak krasny zajem, sam se snazim ziskat na DI vyjimku. Mam asi tri nebo ctyri kontakty na vyrobce - napis mi mail na travex@mujmail.cz a poslu ti je (jinak to vypada zevyjimka mozna bude, pokud to tak bude, tak ti je muzu objednat spolu s tema pro mne)
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.00  10:09

    « Ostré vačky

    Chtěl bych nejdříve pozdravit všechny erkaře. Jsem v Motorcafé poprvé a jsem mile překvapen. Chtěl bych touto cestou vznést dotaz k lidem více znalých problematiky, než jsem já. Co jsou ostrý vačky je jasná věc, ale zajímal by mě jejich vliv na výkon a životnost motoru ( na té asi motoru nepřidají, že? ). Taky něco ohledně jejich montáže by mi bodlo - stačí vyměnit starou vačku za ostrou nebo se musí dělat ještě další a úpravy. Jak se projeví na výkonu třeba 280 vačka, nebo 300,320. Dál bych se chtěl zeptat, jestli někdo neznáte někoho, kdo vyrábí či prodá laminátové díly na 130RS a za kolik. Dík.
    Novota
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.00  15:04

    « Re: upravy motoru

    Dik za typ. Pokusim sa to zohnat v knižnici. S tym techwebom je to dobry napad, treba v nom pokracovat. Co sa tyka autorskych prav,tak u nas /SR/ je mozne rozsirovat dielo po tzv. prvom predaji aj bez suhlasu autora. Nezanika vsak jeho mozny narok na odmenu ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.00  07:22

    « Re: upravy motoru

    Tri kniznice AMK z roku 87 o sportovnich upravach tj. motor, podvozek, vyfuk uz existuji v elektronicke podobe ve formatu pdf, jednam s AMK o moznosti jejich publikace, zatim je nemohu verejne pustit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.00  17:33

    « Re: upravy motoru

    Pátráním na půdách minulosti jsem nalezl knihu Cedrych-Štilec: ŠKODA 1000 MB až 110 R KUPÉ, kde na str. 281 až 304 jsou popisovány sportovní úpravy automobilů Škoda pro tehdy platné kategorie (1973), dále pak texty AMK ŠKODA z r.1987 návrhy na úpravy podvozku a motoru Š 130 L/A, 120 LS/A. Jsem ochoten to dát do placu, problém bude jenom s transformací textu a výkresů (časová náročnost). Pokud by byl zájem (a nebyly porušena nějaká autorská práva?), mohlo by se to uveřejnit na TechWebu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.01.00  08:19

    « Re: upravy motoru

    nejdriv to shaneni: vacku a pruziny bud pres inzeraty (nabidka je celkem slusna, ale nemas jistotu). Jinak vacka je stejna jako pro favorita nebo felicii 1,3 takze u nejruznejsich tunningovejch firem bez problemu. Napriklad firma HP motor v Lomnici nad Popelkou je schopna je sehnat. Neni to sice firma tunningova, ale specializuje se na GO a upravy motoru Skoda.


    CO se tyka lesteni, tak to si celkem uzijes - je to celkem slusna zabava k televizi na vecer - ja jsem to lestil brusnou pastou. Zacal jsem hrubsi a nakonec jsem to dolestil jemnou. Jsou normalne ke koupeni. To se tyka lesteni kanalu. Ventily se daji rozlestit po upnuti do vrtacky (nesmis skrabnout vodici tycku, ani sbrousit dosedaci plochu). Ja je nechal prelestit u znamyho na soustruhu. Pro upravu spalovaciho prostoru je dobry mit saablonu. PS: az mi bude fachat scanner, tak ti muzu poslat nejaky materialy, ktery mam, napis mi na travex@mujmail.cz jestli mas zajem, popripade ti je muzu poslat normalni postou v papirovy podobe.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.00  17:31

    « Re: upravy motoru

    nevadi, aj tak dik za aktivitu. Ale urcite mi budes vediet poradit cim a ako sa dolestuju sacie potrubia, kanaly a pod. samozrejme v amaterskych podmienkach. Este by som rad vedel, kde sa da zohnat ostrejsi vacka, silnejsie pruziny ... /na klasicke OHV/
    Dik, zdravim Ta
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.00  13:58

    « Re: upravy motoru

    jeste mrtvej nejsem, ale nechci tady jen tak generovat nejakou samoaktivitu.....



    s tou literaturou ti moc nepomuzu, neco vydal Skoda autoklub v MB, neco z toho mam, ale je toho celkem malo. Jinak nevim o tom, ze by nekde neco vyslo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.00  11:01

    « upravy motoru

    neverim tomu, ze erkari vymreli. Viete niekto poradit literaturu /nazov a autora/ ohladne uprav motorov, hlavne skodovacke OHV ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.00  08:11

    « Re: dobijanie

    ja tam mam taky 55A alternator s regulatorem (vnejsim - je to starsi provedeni alternatoru bez vestaveneho regulatoru). Zarovka mi taktez prosvita, lec dobiji to naprosto normalne - alespon dle mereni. POdle myho je nejlepsi to zmerit, nez se o tom jenom dohadovat..... tot vse.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.00  07:26

    « Re: dobijanie

    No, ja tam relatko nemam. Ja tam mam polovodicovy regulator, ktery je pro 55A alternator nutnosti a me ta kontrolka nikdy neprosvitala, az pak kdyz jsem pridal 2 motor topeni. Jo a kamaradovy to taky jednu dobu prosvitalo a tak dlouho na to kaslal az rano auto nenatocil, protoze se mu baterka vybila pres prorazeny diody. To jen tak na povzbuzeni :-). Cau
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.00  16:56

    « Re: dobijanie

    je to naprosto normalni jev, diky konstrukci relatka. Zarovkou v kontrolce prochazi proud i kdyz nepatrny. Ten se pri zvyseni otacek alternatoru (zvyseni dobijeciho proudu) zvysuje, az lehce rozezhne zarovku. Pokud mate prasklou zarovku v kontrolce tak vam to nedobiji..... Takze to NENI PROBLEM. PS: s 55A alternatorem to je o neco zretelnejsi jev nez se standartni 35A.
    At Vam to i nadale dobiji tak dobre jako ted .....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.00  16:01

    « Re: dobijanie

    dik... mam co robit cely vikend :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.00  15:39

    « Re: dobijanie

    Cau, tohle me eRo delalo taky. Vzdy kdyz jsem zapnul hodne spotrebicu (dalk.svetla, 2x topeni, sterace, radio) tak se me zacala rozsvecet v zavislosti na otackach motoru kontrolka dobijeni. Pri volnobehu nic a po pridani to v noci zarilo jak blazen. Po vymene regulatoru a generalce alternatoru (kde byly nacnuty diody) se neco malo zlepsilo, ale jeste to neco chtelo. Tak pak jsem prosel veskery ukostreni (mezi motorem a karoserii), kontakty (u regulatoru, na baterce,..), tam jsem nejake mouchy taky nasel a pak jsem jeste dal poradny lano od alternatoru k baterce (B+). Pak to teprv prestalo, ale kdyz ted pustim uplne vsechno tak to dela porad a to je podle me tim, ze nestiha alternator (55A).
    Praci zdar. JOHNY
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.00  14:09

    « dobijanie

    prosim o radu... neviete co to znamena ked pri jazde mi svieti kontrolka dobijania? nie uplne, cez den to ani neni videt, pri volnobehu zhasne uplne a intenzita zavisi od otacok a zapnutych spotrebicoch... staci vymenit regulator alebo nestiha alternator? diiik...
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.00  00:00

    « Š130 RS

    Omlouvam se ale mam posledni dobou problemy s emailem takze jestli jste mi nekdo psal kvuli tem dilum na RS tak prosim znovu a nebo radeji tel : 0603¨269770. diky
    jo a kdyz sleduju tu diskuzi o motoru tak mam jeden v garazi je to 136 favorit a predelanej tak aby sel do starejch skodovek a ma vsechny ty upravy co si o nich povidate :-) a jeste nejaky dalsi :-) takze jestli mate zajem.... me uz je k nicemu a kdyz sel do upravy tak mel najeto 18 000 coz je akorat zajeto
    hervert@humi.cz
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…