Škoda 110 R - česká legenda

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • 00 Reagovat !

    foto

    02.02.00  13:23

    « To JOHNY_R

    Uprava Š120 na 50kW stojí 7800,- vcetne montáže a DPH. V ceně je úprava hlavy-kanálků, slícování s potrubím, úprava vačky - tu lze použít různého časování od 265 do 275 stupňů, úprava rozdělovače a karburátoru. Zivotnost se sníží asi o 10-20%, ale 100000 km vydrží v pohodě. Vím že se ti možná cena bude zdát velká, ale levněji to opravdu nejde, je to dost pracné. Úpravu je pak možné odbrzdit na vozidlové brzdě, cena je od 600,- Kč. Pokud máš 110kový motor, tak to bude dražší, připočti náklady na kliku, sadu pístů, válců a píst. kroužků a více práce. Nejlépe by bylo koupit motor ze Š120 nebo ještě lépe ze Š130. Cena úpravy stotřicítky je stejná, ale dosažitelný výkon samozřejmě vyšší. Pokud chceš udělat ze Š110 stotřicítku, tak to blíže specifikuj. Jinak tel. na mne je 0604/893 058.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.00  11:59

    « to CMT

    Cau CMT, docela dobre se to cte a zni to profesionalne a me by zajimalo jak to vypada potom se zivotnosti toho motoru. Ja sam chystam nejakou mensi upravu motoru, ale sam si na ni netroufam a take nechci aby ten motor za 50 000km odesel. Ja bych si predstavoval nanejvys zvetsit objem (120 klika), vylestit a slicovat potrubi z hlavou, doladit karbec a rozdelovac, mozna odlehcit setrvak. To by snad zivotnost motoru nemelo nijak moc zkratit. A jak by takovato uprava vysla cenove u Vas?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.00  11:43

    « to márena

    Co se týče vyvažování klik. mech., tak to se provádí ve speciální vyvažovačce, já to tedy nedělám, pouze nechávám dělat u odborníků. Co se týče úprav odstředivé regulace rozdělovače, mění se její průběh. To se provádí laděním na spec. zařízení, mění se váha závaží a tvrdost pružinek. Opět nelze říci nějakou hodnotu, pro každý motor jsou jiné optimální hodnoty.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.02.00  12:30

    « to ctm

    můžeš podrobněji popsat jak vyvažuješ rotační hmoty??? a něco o rozdělovačích????
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.02.00  10:27

    « to hombre

    Co se týče úprav odvrtání setrvačníku a jiných úprav, to není problém včetně vyvážení všech rotujících částí. Nechápu jenom, jaký to podle tebe má vliv na životnost, více popiš, co máš na mysli. Co se týče tvého příspěvku na Techwebu, máš tam mou odpověď. Se vstřikovacími systémy na starších typech motorů nemám zkušenosti, protože se ještě nenašel nikdo, kdo by to zaplatil. Jinak nejvýkonnější je samozřejmě systém vstřikování paliva typu KIT CAR. Tedy osm vstřik. trysek, pro každý válec jedna klapka, vlastně elektronická obdoba dvojitých Webrů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.01.00  14:39

    « Olej

    Ahoj, mám motor v autě které jsem koupil na podzim. Je v něm syntetický olej (podle prodejce) a má už ale najeto asi 10.000Km nebo tak. Je nejvyšší čas vyměnit olej, který již však nechci tak drahý, uvažuji dle příspěvku na tech-webu ai o Mogul Super Stabil - minerál. Co vy na to? Nechci tam nalívat nějaký olej úplný * a né drahou syntetiku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.00  10:36

    « Re: To hombre - Š110R

    dík za info,ikdyž mi šlo spíš o dvoják jako má R-ko nebo 120-136. PS WEBRY mám ale jenom jedny a motorů mám o něco víc ale i tak dík.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.00  19:29

    « snižování hlavy

    Pánové CMT a CHIPMENE, máte ode mě na TECHWEBU k výše uvedené problematice článek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.00  18:12

    « Re: To hombre - Š110R

    CMT ještě by mě zajímalo, zda jsi schopen provést odvrtání setrvačníku, úpravy spojky a převodovky pro zvýšení životnosti. Dále co by jsi doporučil jako řešení vstřikování paliva ( zajímá mě možnost použití novějších systémů ).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.00  17:57

    « Re: To hombre - Š110R

    Ohledně úprav karburátorů mohu poradit jenom úpravy, které se prováděly okolo r.1970, mladší nevím. Pro karburátor, který má difuzér prům.24 mm seřízení: tryska hlavní 125, vzdušník hlavní 190, tryska obohacovače 57. Karburátory 32 BS difuzér prům.27 mm seřízení: 140, 200, 42. Dále se používaly karburátory 32 SOPc ze staré Felicie, ze Š MBG (dvoukarburátorová verze), nebo karburátory Weber 28/36 DCD nebo 40 DCOE 2, ale to už je dneska asi pasé. Spíše by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti s použitím novějších systémů vstřikování paliva na těchto původních motorech. Přivítal bych, kdyby se v budoucnosti na TECHWEBU objevil článek s touto tematikou, myslím, že by to bylo k prospěchu nás všech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.00  17:03

    « Re: To hombre - Š110R

    Když už jste u těch vaček, nevíte nekdo jak upravit karbec něco mám z fabrickejch plánů, ale nevíte ještě o něčem????????
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.00  12:33

    « To hombre - Š110R

    Částečná odpověď ohledně úpravy eRka. Vyleštění kanálků, slícování potrubí s hlavou, zvýšení kompresního poměru - zvýšení středního efektivního tlaku. Dále použití upravené vačky, což má vliv na posunutí výkonu do vyšších otáček. Vačka se volí podle požadavků zákazníka, čím větší úhel otevření, tím vyšší otáčky, tím vyšší zatížení, menší životnost atd. S tím pak souvisí úprava pružin, rozdělovače a karburátoru. Pro zvýšení objemu pak je možné použití kliky a sady pístů ze Š120 obsah 1172 ccm. Dražší je pak převrtání na objem 1289 ccm - klika ze Š120, sada pístů, válců a píst. kroužků ze Š130 nebo FAV/FEL., ojnice FAV/FEL, větší ventily. Pak lze ještě zvýšit na objem 1342 ccm - klika Š120, válce a ojnice FAV/FEL, písty, píst. kroužky speciální, větší ventily. Dále je možno zvýšit objem na 1462ccm, ale jde už o velké zatížení klikového mechanismu. Na tento objem je lépe upravit motor ze Š130 - klika tolik netrpí. pokud máš otázky tak se ptej, ale budu tu až v úterý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.00  12:14

    « Re: Ostré vačky

    Dále co se týče mého příspěvku na Techwebu, neslibuji příští týden všechno, ale něco pošlu v úterý.
    To MONTI - myslím že tě přesvědčím, jak se věci mají. Tech web je velice dobrý, ale každý kdo tam přispívá, by měl psát jen o tom čemu rozumí. Když tam ale někdo napíše blud a pak to všichni, kteří si to přečetli považují za fakt, tak je těžké je potom přesvědčit o něčem jiném - viz MONTI
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.00  12:14

    « Re: Ostré vačky

    Odpovedet na reakci na techwebu jsem nemohl, nebot jsem o ni nevedel, me se nikde neukazuje ze mi prisel nejaky komentar k memu clanku a neni v mych silach byt jen jednou tydne projizdet vsechny clanky a koukat jestli mi nekde neco neprislo, v tomhle pripade je lepsi posilat reakci prima na mail adresu autora aby se s pripadnymi nepresnostmi mohlo neco udelat. Jinak dnes jsem reakci na toto napsal na techwebu u toho clanku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.00  12:02

    « Re: Ostré vačky

    Omlouvám se, pokud mé příspěvky vyvolaly dojem, že chci někoho hanit. Nicméně mi Chipmene řekni, proč jsi mi neodpověděl na moji reakci na Tech webu v článku o snižování hlavy, protože ten článek je jedno velké kopyto. Tvrzení, že větší kompresní poměr se dělá pro to, aby se spálilo více směsi svědší o neznalosti problémů funkce spalovacího motoru. Stejně tak Travexr, který radí, že stačí namontovat vačku 320 stupňů a seřídit!! Zkusil jsi si to!! Myslím že by ses divil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  19:46

    « Re: Ostré vačky

    Pravda je, že záměnu vačkového hřídele je nutno provést spolu s ventilovými pružinami včetně misek pružin. Druhá pravda je, že věci sehnané na burzách jsou většinou šrot. CMT zajímalo by mě ve stručnosti, jaké úpravy jsi schopen doporučit a udělat na motoru Š 110R pro zvýšení objemu motoru, středního efektivního tlaku a otáček. P.S. Diskuse zde by měla sloužit k rozšíření obzorů nás všech a ne se jakoukoliv formou vzájemně urážet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  16:56

    « Re: Brzdové válce

    slysel jsem o spojkovych valcich (bez zaruky) jinak se daji sehnat valce take od API, mam nekde objednaci cislo - dam ho do placu az ho najdu - dovozce nebo prodejce neznam....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  16:53

    « Re: Ostré vačky

    nechci si tady ani nahodou hrat na nejakyho profika, prezentuju tu jen svuj nazor - od toho je diskuse. Jinak vacku vymenit muzes i bez uprav na hlave.....samozrejme ze je lepsi upravit celej motor, ale dotaz byl na vacku..... Navic jakakoliv vetsi informace formou "poucovani" presahuje svym rozmerem zdejsi moznosti - prece jen je tu diskusni forum - od toho je techweb....takze si o tech upravach muzeme klidne podebatit a na clanek se tesim .......
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  15:27

    « Brzdové válce

    Ahoj, jsem tu nový,pročetl jsem všechny příspěvky, je to super že se rozjela celkem solidní diskuze. Chci se zeptat akorát na to kde se podle vás teda dá ty dva brzdové válce sehnat, podle plánů úprav je výrobce v Anglii, keterá
    firma teda u nás válce prodává, nebo jakými jinými u nás dostupnými válci se dají nahradit?
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  15:16

    « Ostré vačky

    Ešte že sú na svete majstri sveta ala "cmt". Moj skromny nazor je, že ani chipmen ani travexr neplacaju nesmysli. (Mozno tym len rozsirim rady diletantov ???) Sam som ocenil ich zopar rád na tejto stranke ako aj na techwebu, ktore navstevujem uz dosť dlho a urcite nielen ja. Taktiež som velmi zvedavy na pripravovany članok cmt a dufam ze bude podrobeny tvorivej a odbornej kritike . Hlavy hore !
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…