Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: nazdar lidi
já už taky R-ko nemám, ted mi před barákem stojí 136 a 1100MB, ale k erku se taky vrátim jenom čekám až bude nějaký se zdravim skeletem nechci ho totiž zase rok vyvařovat, mám nějaky věci na RS-ko tak ho chci postavit, když bude sraz tak jednu z těch mejch berušek přivezu ukázat -
« Re: nazdar lidi
ze by dalsi, dost aktivni skodovkar, ktery se chce obcas taky sejit??? no proc ne "fernet" neni vsechno. Akorat mne zarazilo, ze na posledni vyzvu k srazu mi nikdo neodpovedel a prijel jenom Chipmen (s nim se muzu sejit i bez srazu). Kazdoppadne to zkusime podruhe, treba se vase ucast zlepsi. Konkretni termin napisu pristi tyden a nebojte budete mit dost casu. mate vubec zajem se sejit osobne? -
« Re: Olej II.
Co sa tyka prechodov z jedneho oleja na druhy toho vela neviem, ale jeden znamy si zohnal flasticku Metabondu a odkedy to nalial do motora (105S)a prevodovky tak sa mu to kotula aj po rovinke tak ze mu zavidi aj jeho foter s novou Feldou a co sa tyka zhustnutia oleja pri vacsich mrazoch tiez sa to vyrazne zlepsilo, a vobec mu to nepresiaka o nic viac ako predtym.Ma to vsak par hacikov:0,25l flasticka stoji 900Sk ale to ju najprv musis zohnat. -
« Olej II.
Ahoj, skoda ze neodpovidate na muj prispevek ohledne toho oleje, je to pro mne celkem dulezite, protoze je nejvyssi cas olej vymenit. Takze jestli tedy nekdo ma zkusenosti s prechodem oleje syntetika -> mineral (asi Super Mogul), tak prosimvas se ozvete. Dik Fojt -
« To JOHNY_R
Uprava Š120 na 50kW stojí 7800,- vcetne montáže a DPH. V ceně je úprava hlavy-kanálků, slícování s potrubím, úprava vačky - tu lze použít různého časování od 265 do 275 stupňů, úprava rozdělovače a karburátoru. Zivotnost se sníží asi o 10-20%, ale 100000 km vydrží v pohodě. Vím že se ti možná cena bude zdát velká, ale levněji to opravdu nejde, je to dost pracné. Úpravu je pak možné odbrzdit na vozidlové brzdě, cena je od 600,- Kč. Pokud máš 110kový motor, tak to bude dražší, připočti náklady na kliku, sadu pístů, válců a píst. kroužků a více práce. Nejlépe by bylo koupit motor ze Š120 nebo ještě lépe ze Š130. Cena úpravy stotřicítky je stejná, ale dosažitelný výkon samozřejmě vyšší. Pokud chceš udělat ze Š110 stotřicítku, tak to blíže specifikuj. Jinak tel. na mne je 0604/893 058. -
« to CMT
Cau CMT, docela dobre se to cte a zni to profesionalne a me by zajimalo jak to vypada potom se zivotnosti toho motoru. Ja sam chystam nejakou mensi upravu motoru, ale sam si na ni netroufam a take nechci aby ten motor za 50 000km odesel. Ja bych si predstavoval nanejvys zvetsit objem (120 klika), vylestit a slicovat potrubi z hlavou, doladit karbec a rozdelovac, mozna odlehcit setrvak. To by snad zivotnost motoru nemelo nijak moc zkratit. A jak by takovato uprava vysla cenove u Vas? -
« to márena
Co se týče vyvažování klik. mech., tak to se provádí ve speciální vyvažovačce, já to tedy nedělám, pouze nechávám dělat u odborníků. Co se týče úprav odstředivé regulace rozdělovače, mění se její průběh. To se provádí laděním na spec. zařízení, mění se váha závaží a tvrdost pružinek. Opět nelze říci nějakou hodnotu, pro každý motor jsou jiné optimální hodnoty. -
« to hombre
Co se týče úprav odvrtání setrvačníku a jiných úprav, to není problém včetně vyvážení všech rotujících částí. Nechápu jenom, jaký to podle tebe má vliv na životnost, více popiš, co máš na mysli. Co se týče tvého příspěvku na Techwebu, máš tam mou odpověď. Se vstřikovacími systémy na starších typech motorů nemám zkušenosti, protože se ještě nenašel nikdo, kdo by to zaplatil. Jinak nejvýkonnější je samozřejmě systém vstřikování paliva typu KIT CAR. Tedy osm vstřik. trysek, pro každý válec jedna klapka, vlastně elektronická obdoba dvojitých Webrů. -
« Olej
Ahoj, mám motor v autě které jsem koupil na podzim. Je v něm syntetický olej (podle prodejce) a má už ale najeto asi 10.000Km nebo tak. Je nejvyšší čas vyměnit olej, který již však nechci tak drahý, uvažuji dle příspěvku na tech-webu ai o Mogul Super Stabil - minerál. Co vy na to? Nechci tam nalívat nějaký olej úplný * a né drahou syntetiku. -
« Re: To hombre - Š110R
Ohledně úprav karburátorů mohu poradit jenom úpravy, které se prováděly okolo r.1970, mladší nevím. Pro karburátor, který má difuzér prům.24 mm seřízení: tryska hlavní 125, vzdušník hlavní 190, tryska obohacovače 57. Karburátory 32 BS difuzér prům.27 mm seřízení: 140, 200, 42. Dále se používaly karburátory 32 SOPc ze staré Felicie, ze Š MBG (dvoukarburátorová verze), nebo karburátory Weber 28/36 DCD nebo 40 DCOE 2, ale to už je dneska asi pasé. Spíše by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti s použitím novějších systémů vstřikování paliva na těchto původních motorech. Přivítal bych, kdyby se v budoucnosti na TECHWEBU objevil článek s touto tematikou, myslím, že by to bylo k prospěchu nás všech.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!