Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Snizeni Hlavy 120L
o kolik snížit hlavu?? to je těžký záleží na tom co od toho auta chceš. kolik je ideální komprese ti skoro každej řekne něco jinýho a taky záleží na konkrétnim motoru. Já mám na všech motorech kompresi mezi 11:1 až 12,5:1 to je tak na hraně co vydrží těsnění. Jinak těch 1,5 mm klidně uber neni se proč bát. -
« Snizeni Hlavy 120L
A jeste jeden: kolik je pro ten samej motor optimalni snizeni hlavy? Idealne bych chtel dosahnout komprese 9,5 (z puvodnich 8,5) coz odpovida 1,5 mm. Jinde mi doporucovali max 0,7-0,8. Taky je motor po GO, takze uz muze bejt hlava o trochu snizena rovnanim (to ale nevim jiste) -
« Re: 120 / 120 LS / 110 LS ???
Hlava 110 LS a 120 LS je téměř stejná a dá se zaměnit. 120 LS má větší ventily a kanály, ale když jí použiješ na motor se zdvihem 68mm (110 LS) tak bude mít nižší kompresi, mám to doma někde spočítaný možná to najdu. Jinak hlavu na motor 110 LS(R) poznáš podle znaku škoda, je natřen bíle. -
« Re: Policie
Za rychlost dikybohu ne a to ze dvou duvodu. Tady v okoli od patku stoji hromada policajtu, takze jsem byl opatrnejsi i kdyz jsem si rikal ze si za patek uz vybrali dost a v sobotu daj pokoj - nedaly a jeste vcera jich bylo jak much. A za druhe - pres Kostelec n.O. jezdim sice jen obcas, ale skoro porad tam vidim stat u vyjezdu cerveneho favorita z radarem, tudiz v Kostelci jezdim radsi porad podle predpisu. Jinak ta silnice je peknej humus - siroka, v okoli celkem nic, tak proc nejet 80km/h? Hlavne doufam ze to dobre dopadne a ze budu usetrenej i te chvilkove prestavby na "normalni" auto. Zatim ted jezdim na ten kus papiru co me napsali a jsem zvedavej jestli me ho seberou kdyby me ted zase zastavili? Zkouset to radsi ale nebudu. Jo nevite nekdo o novych gumach kolem zadniho a predniho skla? Ted tam mam ze 120, jenze je mensi, na slunci se jeste vic stahne, nevypada to uplne nejlepe a ani to nejlepe netesni. -
« Policie
Cau lidi, ani jsem se nenadal a uz jsem bez technicaku. Zastavili me v Kostelci nad Orlici dva panove v bilich cepickach a uz to jelo - "Co to tam mate za volant?, Co to mate za disky? A co ty gumy? Ty jsou schvalene?? Ha, praskle celni sklo!!! (Zrovna jsem si jel pro novy, jenze stejne tohle bylo lehce naprasknute u spolujezdce v hornim rohu - mimo zorny uhel), 3 brzdove, lehce zacerneny blikny, .... Ma obrana sice byla silna a argumenty padne, ale nakonec me ho stejne sebrali. Diky bohu alespon bez pokuty. Tak jsem je pozval do Melnika, ze si tam vyberou technicaku ze nebudou vedet co s nima - na to se tak divne zatvarili a ja jsem to radsi orostoval a zmizel jsem za rvouciho motoru v mracnu prachu. Za 14 dni jdu o nej bojovat . Ale at nepocitaj s tim ze budu na tom aute neco menit zpet - krom predniho skla. Policii ZDAR. Johny_R -
« Re: Jak
zalezi na tom kolik do toho chces dat, kazdopadne to chce motor v dobrym stavu - zacal bych tim ze ho poradne seridis chce to: rozdelovac bez vuli, rozvod bez vuli, dobre serizenej karburator (ten muzes i upravit napr. pretryskovanim).... pokud ti ano tohle nestaci pak to nezbyva nez ladit a ladit..... -
« Re: Jak
Zalezi co mas za motor. Do takej 105ky sa daju nacpat vlozky /po zasustruzeni /, piesty, hlava zo 120 prip. 120LS. Zo 120ky sa da vymenou hlavy valcov urobit LSka, zo 130ky sa da "jednoduchou" upravou urobit 1500ka trocha zlozitejsou / a drahsov /1600ka atd. atd....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!