Škoda 110 R - česká legenda

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  12:08

    « jeste jeden dotaz

    neprebejva nekomu z Vas plechovej zadni naraznik?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  12:03

    « kola

    je tu nekdo komu se podarilo zlegalizovat kola 185/60R13 na discich 5,5J13 ET -24 (plechace prelisy)?????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  08:13

    « Re: varování

    Hanba takemu skodovakovi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  18:33

    « varování

    Vážení, pokud se někdo potřebujete zbavit nějaký technický literatury, tak to půjčte "mařenovi". Je to zaručený, že už to neuvidíte.
    P.S. Máro tímto jsem se s tím co jsem ti minulý rok půjčil definitivně rozloučil.SBOHEM.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.00  14:12

    « Re: podložky a šrouby

    nevim nevim, ale srouby se daj sehnat i jinde nez u Simrdy.... Ja je mel z Katon Motorsportu (byly to stejny stefty jako na Ackovyho escorta. Ty uz vydrzely dost, ale stejne jsem dal dlouhy srouby i s napravama nakonec pryc. Dnes uz o nich nechci ani slyset (taky vim co to je uthnout kolo).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.00  13:36

    « Re: podložky a šrouby

    Na srazu už prodával Šimurda nové šrouby-válcovaný závit a kalené.Měly by být lepší.Podložky v zadu zase tolik paseky nenadělají.V předu je to horší-jsou dost namáhaná ložiska a geometrie řízení je úplně někde jinde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.00  11:45

    « Re: podložky a šrouby

    Šrouby od p. Šimurdy jsou sice pěkný, relativně levný a rychle dodaný (dobírka), ale v servisu mne lehce vyděsili tím, že se do těch šroubů dá udělat (na rozdíl od původních) zásek obyčejným pilníkem. Tak nevím, jak je to s pevností. Vzhledem k tomu, že jsem potřeboval nahradit jeden na jednom kole, nepovažuju to za tak riskantní, ale všechny...? Jak to vypadá, když se za jízdy utrhne zadní kolo u škodovky ze šroubů, mám vyzkoušený.
    A do podložek bych teda nešel, ještě ke všemu z pertinaxu. To už bych je mohl rovnou nasekat z papíru. Nemluvě už o tom, že podložením kol se zvýší namáhání poloos a ramen a změní geometrie nápravy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.00  08:01

    « Re: Diplom ze srazu mi zachránil papíry.

    Nazdar Džone.Dělej taky,ať máš diplom a pak mi povíš jestli ti pomohl(samozřejmě přiloženej k OTP),já jedu za měsíc na STK,takže mi bude k h....a budu tam muset dát vše podle velkého TP.Čau
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.00  07:54

    « Re: podložky

    Zkus kontaktovat p.Vladimíra Šimurdu -Hradec Králové tel.049/32485 ,prodával na srazu, dole u bílé dodávky i šrouby.Ten ti je vyrobí i se šrouby.A ty hnědé podložky -to byl pertinax.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.00  07:49

    « Re: dobijeni

    Ten altík z Fava tam jde,jen si musíš udělat delší šroub M 10 na držák a vymezovací trubky k tomuto šroubu,abys ho ustavil do polohy kde má být( řemenice -řemen)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.00  07:11

    « Re: dobijeni

    Kamos mel alternator z Favorita ve 120 k plne spokojenosti, jestli je stejne uchyceni i v Erku nevim, ale asi jo. Jinak pokud se tam da mensi remenice tak to nedobiji vic, ale pri nizsich otackach, zase na druhou stranu je problem pokud rad a casto vytacis motor, alternator ma max povolene 10.000 otacek a normalni prevod vzhledem k motoru je 1:1,6 pokud ho jeste zvetsis tak by mohl byt uz nekde u 5500 pretocenej. Jinak normalni alternator zacina dobijet od 1200 otacek, zhruba 75% proudu dava od 2500 otacek a pri asi 4500-5000 otackach dava plny proud (otacky motoru, jinak pri vetsich otackach uz jde zase proud trochu dolu). Takze na volnobeh v podstate nedobiji zadny alternator, to se resilo az u favorita (ted nevim jestli staryho nebo novyho typu) kdy se prave kvuli tomu zmensovala remenice aby to dobijelo i pri nizsich otackach motoru, ale zaroven s tim se zacali pouzivat alternatory s max otackama 12.000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.07.00  15:07

    « Re: Diplom ze srazu mi zachránil papíry.

    Mel by sis ho natrvalo prilozit k technicaku :-)
    Dzon
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.06.00  09:22

    « podložky

    Dík za ty kontakty, taky jsem je v annonci četl. Ja ale asi potrebuju vic než dva centimetry. Potřebuju je na zadní nápravu. Víte někdo další něco dalšího kolem podložek a hlavně toho, kde se daj slušný a hlavně lehký sehnat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.00  10:27

    « Re: podložky

    Myslim ze bych pro Tebe mel nejakej inzerat kde to nabizi. Neni to sice nejlevnejsi ale jde to. Ja mam teskou litinu na predku za 600 stovek. Nechal jsem si ji udelat a neni to tak hrozny. zatim mi to srouby nepresttrihlo :-) Na zadku mam M napravu. Tak tady mas ten inzerat
    Škoda 110-130 Rapid - hliníkové podložky pod kola k rozšíření nápravy, rozteč 130mm, sada 2cm, cena 1.200,-, sada 1,1cm, cena 800,-, Praha. Volejte, prosím, na Tel. 0606/81 54 36
    Podložky na Š 100-130 rozteč 100mm, i jednotlivě. Prosím volat po 19.hod. Tel. 0427/34 30 57
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.00  10:22

    « Re: dobijeni

    Chipmen , takze kdyz tam dam altik z favorita, melo by to bejt v klidu jo? Regulator je primo v nem a ulozeni je stejny jako u S 110R. Takze tam pujde dat v klidu. Taky jsem slysel ze se daji zvisit otacky alternatoru jinou remenici,m a pak to take vice dobyji. Je to pravda? Zrejme ted mam bud regulator nebo ty diody v alt. v haji.
    kazdopadne dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.00  08:55

    « Re: dobijeni

    Já to tak mám originál (Rapid 130). Jednou mi ten regulátor odešel a pak stačilo svítit a už se baterie nedobíjela (bez světel to ještě nabilo). Dal bych nový regulátor, myslím, že je stejný i do 120, ve slušném obchodě by měli vědět, který patří k 55A alternátoru. Pozor na těch 55A, to je maximum snad při 9000 otáčkách alternátoru. Nestačí sečíst proudy všech spotřebičů a myslet si, že když je to třeba 50A, že se bude za normální jízdy ještě i nabíjet.
    A taky může být odešlá některá dioda v alternátoru (je jich tam tuším šest).
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.06.00  07:56

    « Diplom ze srazu mi zachránil papíry.

    Tak se vám ženem podle předpisů(abychom nikoho neprovokovali) ze srazu.Za kutnou Horou jsme zůstali jen dva z pěti.Před Čáslaví mi kolega s kanárem trochu odejel a mezi nás se dostala nějaká 120.U nějakýho přejezdu stáli hluchavky.Kanár projel(toho si nevšimli).Ale jak viděli přijíždět něco divného ,tak vyběhla celkem pohledná příslušnice a HALT !Klasicky -pane řidiči předložte .....,pak s kolegou koukají po autě a "Vystupte si"-pane řidič, jaké mají být na vašem autě pneumatiky ??(to ,že mi zadní dělené Metalexy lezly 5 cm. z blatníků jim asi nevadilo ??)Já na to nnno víte- Já takhle normálně nejezdím--Ona !! já se vás ptám ,jaké pneumatiky máte mít--Já nnno 165/80-13,ale zrovna jedu ze srazu a jinak na nich normálně nejezdím.Mírný úsměv na tváři obou polišů a Já sahám do auta pro diplom ze srazu.Ta příjemná příslušnice na to kouká ze slovy to jsem zvědavá co to máte,pak na to vy jste byl "jen druhý"(nevím jak to myslela ??).S kolegou to omrkli a povídají blahosklonně ."TAK JEĎTE".Já na to- děkuji moc a mírně jsem se uklonil-a oni "JEĎTE" tentokrát trochu přísně a já tedy v pozoru "Děkuji " a rychle sedám do auta a mizím.No není to tak zlé s těmi našemi policisty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.00  06:45

    « Re: dobijeni

    Postupem casu se delali seriove tri alternatory, 37, 42 a 55A, ktere se ruzne montovali do ruznych vozidel, to znamena ze na vymenu je nejlepsi ta 55 doporucuju ve verzi pro prvni favority, ty meli uz integrovane rizeni napeti primo v alternatoru, pokud nestaci 55 je mozne po upravach pouzit altik z felicie (70/90A) nebo avie (90A).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.00  16:26

    « Re: dobijeni

    Mam tam ted dany alternator ze 130 a je to stejny Skoro aaz horsi. nevis jakej ma vykon ten ze 130. A poku mi teda doporucujes vymenu regulatoru, tak jakej tam mam dat......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.00  13:48

    « Re: dobijeni

    Zkus alternátor pro Š130 nebo 105/120GL (55 ampérový). Já mám v Rapidovi 2x100 + 2x55W, padesátku baterku a jde to, dobíjí. (nedá se ovšem čekat, že to bude dobíjet na volnoběh nebo při popojíždění v koloně, ale tam se zase doufám nesvítí takovou rampou :-))) Regulátor se při změně baterie v rozumných mezích (50 Ah místo 40 nebo 37) měnit nemusí, v tom erku to asi bude chtít vyměnit s alternátorem i tu regulaci.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…