Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: podložky a šrouby
nevim nevim, ale srouby se daj sehnat i jinde nez u Simrdy.... Ja je mel z Katon Motorsportu (byly to stejny stefty jako na Ackovyho escorta. Ty uz vydrzely dost, ale stejne jsem dal dlouhy srouby i s napravama nakonec pryc. Dnes uz o nich nechci ani slyset (taky vim co to je uthnout kolo). -
« Re: podložky a šrouby
Šrouby od p. Šimurdy jsou sice pěkný, relativně levný a rychle dodaný (dobírka), ale v servisu mne lehce vyděsili tím, že se do těch šroubů dá udělat (na rozdíl od původních) zásek obyčejným pilníkem. Tak nevím, jak je to s pevností. Vzhledem k tomu, že jsem potřeboval nahradit jeden na jednom kole, nepovažuju to za tak riskantní, ale všechny...? Jak to vypadá, když se za jízdy utrhne zadní kolo u škodovky ze šroubů, mám vyzkoušený.
A do podložek bych teda nešel, ještě ke všemu z pertinaxu. To už bych je mohl rovnou nasekat z papíru. Nemluvě už o tom, že podložením kol se zvýší namáhání poloos a ramen a změní geometrie nápravy. -
« Re: dobijeni
Kamos mel alternator z Favorita ve 120 k plne spokojenosti, jestli je stejne uchyceni i v Erku nevim, ale asi jo. Jinak pokud se tam da mensi remenice tak to nedobiji vic, ale pri nizsich otackach, zase na druhou stranu je problem pokud rad a casto vytacis motor, alternator ma max povolene 10.000 otacek a normalni prevod vzhledem k motoru je 1:1,6 pokud ho jeste zvetsis tak by mohl byt uz nekde u 5500 pretocenej. Jinak normalni alternator zacina dobijet od 1200 otacek, zhruba 75% proudu dava od 2500 otacek a pri asi 4500-5000 otackach dava plny proud (otacky motoru, jinak pri vetsich otackach uz jde zase proud trochu dolu). Takze na volnobeh v podstate nedobiji zadny alternator, to se resilo az u favorita (ted nevim jestli staryho nebo novyho typu) kdy se prave kvuli tomu zmensovala remenice aby to dobijelo i pri nizsich otackach motoru, ale zaroven s tim se zacali pouzivat alternatory s max otackama 12.000. -
« Re: podložky
Myslim ze bych pro Tebe mel nejakej inzerat kde to nabizi. Neni to sice nejlevnejsi ale jde to. Ja mam teskou litinu na predku za 600 stovek. Nechal jsem si ji udelat a neni to tak hrozny. zatim mi to srouby nepresttrihlo :-) Na zadku mam M napravu. Tak tady mas ten inzerat
Škoda 110-130 Rapid - hliníkové podložky pod kola k rozšíření nápravy, rozteč 130mm, sada 2cm, cena 1.200,-, sada 1,1cm, cena 800,-, Praha. Volejte, prosím, na Tel. 0606/81 54 36
Podložky na Š 100-130 rozteč 100mm, i jednotlivě. Prosím volat po 19.hod. Tel. 0427/34 30 57
-
« Re: dobijeni
Chipmen , takze kdyz tam dam altik z favorita, melo by to bejt v klidu jo? Regulator je primo v nem a ulozeni je stejny jako u S 110R. Takze tam pujde dat v klidu. Taky jsem slysel ze se daji zvisit otacky alternatoru jinou remenici,m a pak to take vice dobyji. Je to pravda? Zrejme ted mam bud regulator nebo ty diody v alt. v haji.
kazdopadne dik -
« Re: dobijeni
Já to tak mám originál (Rapid 130). Jednou mi ten regulátor odešel a pak stačilo svítit a už se baterie nedobíjela (bez světel to ještě nabilo). Dal bych nový regulátor, myslím, že je stejný i do 120, ve slušném obchodě by měli vědět, který patří k 55A alternátoru. Pozor na těch 55A, to je maximum snad při 9000 otáčkách alternátoru. Nestačí sečíst proudy všech spotřebičů a myslet si, že když je to třeba 50A, že se bude za normální jízdy ještě i nabíjet.
A taky může být odešlá některá dioda v alternátoru (je jich tam tuším šest). -
« Diplom ze srazu mi zachránil papíry.
Tak se vám ženem podle předpisů(abychom nikoho neprovokovali) ze srazu.Za kutnou Horou jsme zůstali jen dva z pěti.Před Čáslaví mi kolega s kanárem trochu odejel a mezi nás se dostala nějaká 120.U nějakýho přejezdu stáli hluchavky.Kanár projel(toho si nevšimli).Ale jak viděli přijíždět něco divného ,tak vyběhla celkem pohledná příslušnice a HALT !Klasicky -pane řidiči předložte .....,pak s kolegou koukají po autě a "Vystupte si"-pane řidič, jaké mají být na vašem autě pneumatiky ??(to ,že mi zadní dělené Metalexy lezly 5 cm. z blatníků jim asi nevadilo ??)Já na to nnno víte- Já takhle normálně nejezdím--Ona !! já se vás ptám ,jaké pneumatiky máte mít--Já nnno 165/80-13,ale zrovna jedu ze srazu a jinak na nich normálně nejezdím.Mírný úsměv na tváři obou polišů a Já sahám do auta pro diplom ze srazu.Ta příjemná příslušnice na to kouká ze slovy to jsem zvědavá co to máte,pak na to vy jste byl "jen druhý"(nevím jak to myslela ??).S kolegou to omrkli a povídají blahosklonně ."TAK JEĎTE".Já na to- děkuji moc a mírně jsem se uklonil-a oni "JEĎTE" tentokrát trochu přísně a já tedy v pozoru "Děkuji " a rychle sedám do auta a mizím.No není to tak zlé s těmi našemi policisty. -
« Re: dobijeni
Postupem casu se delali seriove tri alternatory, 37, 42 a 55A, ktere se ruzne montovali do ruznych vozidel, to znamena ze na vymenu je nejlepsi ta 55 doporucuju ve verzi pro prvni favority, ty meli uz integrovane rizeni napeti primo v alternatoru, pokud nestaci 55 je mozne po upravach pouzit altik z felicie (70/90A) nebo avie (90A). -
« Re: dobijeni
Zkus alternátor pro Š130 nebo 105/120GL (55 ampérový). Já mám v Rapidovi 2x100 + 2x55W, padesátku baterku a jde to, dobíjí. (nedá se ovšem čekat, že to bude dobíjet na volnoběh nebo při popojíždění v koloně, ale tam se zase doufám nesvítí takovou rampou :-))) Regulátor se při změně baterie v rozumných mezích (50 Ah místo 40 nebo 37) měnit nemusí, v tom erku to asi bude chtít vyměnit s alternátorem i tu regulaci.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!