Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: kola
Cau, ty vyhody a nevyhody jsem psal jen pro upresneni a kdyby to treba nekoho zajimalo. Na tom snehu je to s letnima 185/60 naprosta katastrofa. Auto plave i na rovince, do kopce je to vicemene bez sance a na hlubsim snehu nema ani cenu zkouset jezdit. Nejlepsi je dat 165/80, pokud se nevejdou tak alespon 165/70(samozrejme zimni vzorek). A vubec nejlip dopadli v nasich testech originalni 155/80 R14. S tema jsme vyjeli uplne vsude. Peknej vikend a hodne uspechu pri dostavbe eReSa. Jsem docela na nej zvedavej. -
« Re: kola
vyhody a nevyhody jsou jasny, slo m/i ciste o legalizaci. Jinak jezdim na kolech 185/70R13 v zime i v lete. Rad bych se zbavil kompletnich kol 185/70R13 MICHELIN MS100 (zimni se smerovym vzorkem) i s diskama.......zatim je pouzivam jako prepravni, ale na zimu uz budu chtit uzsi, mam ted lehci auto a nebylo by to nejlepsi. Jinak uz mam radobyeReSo doma, chybej mi uz jen narazniky, kola a nejaky drobnosti..... vypada to celkem dooost dobre. -
« Re: kola
Cau, ja je mam na svem aute a tak ti muzu rict par postrehu. Policajti to vetsinou tolerujou, az na vyjimky. Proto (a jeste neco navic) jsem ted byl mesic bez technicaku. Zkusel jsem je tedy zlegalizovat a to neuspesne. Skodovka se proti tomu ohranila, mam to mozna jeste nekde v mailu. Jo nasel jsem to, tak cti : "K Vaší žádosti Vám sdělujeme, že na vozidlo Škoda 110 R jsou povoleny pouze rozměru pneu 155 R 14 na ráfcích o rozměrech 4 1/2 x 14 nebo 165 R 13 na ráfcích 4 1/2 x 13 nebo 5 x 13. Nesouhlasíme s použitím jiných rozměrů pneu a disků. Klč
Tak to vidis. Na DI jsem se ptal na jinou cestu a tam me odvetili, ze kdybych to mel schvaleny ze statni zkusebny a mel na to prislusne potrvzeni, tak by me je asi do technicaku take schvalily. Do te zkusebny jsem uz nevolal, co by to asi stalo a tak, ale dovedu si to zive predstavit. Jinak auto s timto obutim o dost lepe sedi a je o poznani sviznejsi. Klesla max. rychlost, mozna stoupla o neco malo spotreba (za cestu do Melnika jsem najel 600km s rychlosti porad kolem 100km/h, plnym autem a prum. spotreba byla 7 litru) a je potreba hlidat vzorek, protoze jak je to sjety a vjedes s tim na hlubokou vodu, ma to tendenci jet po vode - smyk. A na snehu, ci namraze je to vubec ztraceny. Preji hodne uspechu a dej kdyztak vedet. Johny_R
-
« Re: podložky a šrouby
nevim nevim, ale srouby se daj sehnat i jinde nez u Simrdy.... Ja je mel z Katon Motorsportu (byly to stejny stefty jako na Ackovyho escorta. Ty uz vydrzely dost, ale stejne jsem dal dlouhy srouby i s napravama nakonec pryc. Dnes uz o nich nechci ani slyset (taky vim co to je uthnout kolo). -
« Re: podložky a šrouby
Šrouby od p. Šimurdy jsou sice pěkný, relativně levný a rychle dodaný (dobírka), ale v servisu mne lehce vyděsili tím, že se do těch šroubů dá udělat (na rozdíl od původních) zásek obyčejným pilníkem. Tak nevím, jak je to s pevností. Vzhledem k tomu, že jsem potřeboval nahradit jeden na jednom kole, nepovažuju to za tak riskantní, ale všechny...? Jak to vypadá, když se za jízdy utrhne zadní kolo u škodovky ze šroubů, mám vyzkoušený.
A do podložek bych teda nešel, ještě ke všemu z pertinaxu. To už bych je mohl rovnou nasekat z papíru. Nemluvě už o tom, že podložením kol se zvýší namáhání poloos a ramen a změní geometrie nápravy.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!