Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Hrůza a děs !!! ???
zni to hezky, ale polozme si otazku co bude za 7 let...ne ze bych se chtel svyho auta zbavit, ale sehnat ND bude stale slozitejsi a navic uz dnes je mi lito jezdit udelanym erkem do prace. Takze alespon ja to vidim tak, ze si koupim nejaky jiny auto na normalni jezdeni a erko budu jenom udrzovat a jezdit s nim pro radost. Veteranska znacka sice znamena dalsi jista omezeni - nesmi se s ni jezdit kdykoliv a kamkoliv - ale v zasade je to asi jedno. Navic ocekavam, vzhledem ke stavu a slozeni vozoveho parku v CR, odklad radove tak tri az pet let navrch a tim by se problem odsunul tak na cca 2010... a co bude za deset let???? Nebude Vam nahodou lito jezdit se svym vipiplanym vozem po meste nebo v zime kazdy den??? -
« Hrůza a děs !!! ???
Tak jsem se včera dočetl v tisku, že dopravní komise Evropské unie připravuje předpis ,kde by bylo mimo jiné ,že auta starší než 25 let nesmí od roku 2007 na silnice EU.A v té době tam již patrně budeme.Co budeme dělat s našimi miláčky ?? Jezdit akorát na srazy se speciální značkou rychlostí 50 km.??? Co o tom víte ? -
« Re: jeste jeden dotaz
to tvoje nevypa nijak zle... :-))), ja to jeste nedodelal, dru na tom jako kun, ale casu se mi nejak nedostava.... to moje je k videni v sekci fotogalerie - erka (to se zaluzii na zadnim okne).. jenomze ted uz je to prekopany na ereso... takze téo vypada uplne jinak. Drahy to bylo taky mocne, ale za rozumnej peniz bych to klidne prodal (problem bude asi v tom ze to vo ja povazuju za rpzumnej peniz mi nikdo nezaplati :-)) -
« Re: kola
Cau, ty vyhody a nevyhody jsem psal jen pro upresneni a kdyby to treba nekoho zajimalo. Na tom snehu je to s letnima 185/60 naprosta katastrofa. Auto plave i na rovince, do kopce je to vicemene bez sance a na hlubsim snehu nema ani cenu zkouset jezdit. Nejlepsi je dat 165/80, pokud se nevejdou tak alespon 165/70(samozrejme zimni vzorek). A vubec nejlip dopadli v nasich testech originalni 155/80 R14. S tema jsme vyjeli uplne vsude. Peknej vikend a hodne uspechu pri dostavbe eReSa. Jsem docela na nej zvedavej. -
« Re: kola
vyhody a nevyhody jsou jasny, slo m/i ciste o legalizaci. Jinak jezdim na kolech 185/70R13 v zime i v lete. Rad bych se zbavil kompletnich kol 185/70R13 MICHELIN MS100 (zimni se smerovym vzorkem) i s diskama.......zatim je pouzivam jako prepravni, ale na zimu uz budu chtit uzsi, mam ted lehci auto a nebylo by to nejlepsi. Jinak uz mam radobyeReSo doma, chybej mi uz jen narazniky, kola a nejaky drobnosti..... vypada to celkem dooost dobre. -
« Re: kola
Cau, ja je mam na svem aute a tak ti muzu rict par postrehu. Policajti to vetsinou tolerujou, az na vyjimky. Proto (a jeste neco navic) jsem ted byl mesic bez technicaku. Zkusel jsem je tedy zlegalizovat a to neuspesne. Skodovka se proti tomu ohranila, mam to mozna jeste nekde v mailu. Jo nasel jsem to, tak cti : "K Vaší žádosti Vám sdělujeme, že na vozidlo Škoda 110 R jsou povoleny pouze rozměru pneu 155 R 14 na ráfcích o rozměrech 4 1/2 x 14 nebo 165 R 13 na ráfcích 4 1/2 x 13 nebo 5 x 13. Nesouhlasíme s použitím jiných rozměrů pneu a disků. Klč
Tak to vidis. Na DI jsem se ptal na jinou cestu a tam me odvetili, ze kdybych to mel schvaleny ze statni zkusebny a mel na to prislusne potrvzeni, tak by me je asi do technicaku take schvalily. Do te zkusebny jsem uz nevolal, co by to asi stalo a tak, ale dovedu si to zive predstavit. Jinak auto s timto obutim o dost lepe sedi a je o poznani sviznejsi. Klesla max. rychlost, mozna stoupla o neco malo spotreba (za cestu do Melnika jsem najel 600km s rychlosti porad kolem 100km/h, plnym autem a prum. spotreba byla 7 litru) a je potreba hlidat vzorek, protoze jak je to sjety a vjedes s tim na hlubokou vodu, ma to tendenci jet po vode - smyk. A na snehu, ci namraze je to vubec ztraceny. Preji hodne uspechu a dej kdyztak vedet. Johny_R
-
« Re: podložky a šrouby
nevim nevim, ale srouby se daj sehnat i jinde nez u Simrdy.... Ja je mel z Katon Motorsportu (byly to stejny stefty jako na Ackovyho escorta. Ty uz vydrzely dost, ale stejne jsem dal dlouhy srouby i s napravama nakonec pryc. Dnes uz o nich nechci ani slyset (taky vim co to je uthnout kolo). -
« Re: podložky a šrouby
Šrouby od p. Šimurdy jsou sice pěkný, relativně levný a rychle dodaný (dobírka), ale v servisu mne lehce vyděsili tím, že se do těch šroubů dá udělat (na rozdíl od původních) zásek obyčejným pilníkem. Tak nevím, jak je to s pevností. Vzhledem k tomu, že jsem potřeboval nahradit jeden na jednom kole, nepovažuju to za tak riskantní, ale všechny...? Jak to vypadá, když se za jízdy utrhne zadní kolo u škodovky ze šroubů, mám vyzkoušený.
A do podložek bych teda nešel, ještě ke všemu z pertinaxu. To už bych je mohl rovnou nasekat z papíru. Nemluvě už o tom, že podložením kol se zvýší namáhání poloos a ramen a změní geometrie nápravy.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!