Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Brzdy
melo by to sedet, akorat si dej dozadu prasatka prumer pistu 22mm (std je myslim 19mm... jinak ti bude brzdit vic vzadu (hlavne vzadu)... no a pak uvidis, jeste bych mel strach, aby na to nebyl malej hlavni brzdovej valec (pokud mas origo erkovej bez posilovace) no uvidis sam. Zatim bych tam prsknul brzdice a dozadu ty prasatka (nutnost) a pak uvidis. Nech si radsi rezervy na trubickach, kdyby jsi musel menit hl. valec. -
« Bez nadpisu
Ja vas stejne obdivuju. Na takovehle opravy jsem se na Erku nikdy nezmoh. Nejde o to, ze by mne to nebavilo, ale o to, ze proste jsem neznal nikoho, kdo by mi v tom poradil. Nejsem vyuceny automechanik, takze jsem opravoval jen veci, na ktere jsem mel, elektriku, mechanicke zavady, topeni,... z brzd tak maximalne odvzdusneni. Kvuli neustalym problemum jsem od Erka utekl. Proste jsem na to nemel nervy. Mozna kdyby to me Erka melo lepsi minulost, nechal bych si ho dyl. Drzim palce. -
« Brzdy
Cau lidi, tak jsem se konecne dokopal k tomu, abych na eRko namontoval 4 pistkove brzdy. Mam krasny zgeneralkovany trmeny, nove 130 kotouce, drzaky na dalsi 2 hadice, 4 vyvodovou kostu a dneska tahame nove trubicky. Muze me nekdo rict co me potka za problemy? Kotouce na napravu snad sednou a trmeny taky?? Nebo maj jine drzaky?? Piste, piste. Diky. Czus. -
« Re: Namakany R-ko
ne nevlastni, ale videl jsem ho v Melnice na srazu.... to moje vypada trochu jinak, prece jenom 130RS je RS a nic ho nenahradi.... ale muzes si udelat predstavu o stavu aut nekterych prispevatelu v teto rubrice. Jeste porad si myslis, ze takovy auto nepatri na silnici??? -
« Re: Hrůza a děs !!! ???
ja mam na aute 95% dilu 0-2 roky starych, vsechno. Kompletni renovace pred dvema roky, loni nejaka mechanika nova, letos prestavba na RS.... To auto ma zivotnost taky slusnou, ale je otazka jestli takovy auto "kurvit" poskakovanim po Praze....Jinak tyhle EU problemy nas palit nemusej, napriklad Italove maj snad jeste ted vyjimku na olovnatej benzin - a to uz by ho prodavat nemeli. Ja uz jsem na bleifrei + benadit presel preventivne, seuper prestava bejt k dostani a se spotrebou jakou muj mazlik predvadi jsem u pumpy casty host (5,6 - 16 l/100km podle vahy nohy) -
« Re: Hrůza a děs !!! ???
No já to vidím trochu jinak.Mě z původního auta zůstala původní akorát kastle od předního po zadní okno.Ostatní je všechno NOVÉ.Akorát pětikvalt je po GO.Počítal jsem se životností tak min.15-20 let při tom počtu km,které s ním ujedu.Ale nepočítal jsem s tím ,že budu muset jezdi i jiným autem.A taky kde na něj vzít love.Ale možná máš pravdu,že se to u nás o nějaký ten týden trochu posune a nebo budou nějaké vyjímky.Necháme se překvapit a zatím si ještě užívat. -
« Re: Hrůza a děs !!! ???
zni to hezky, ale polozme si otazku co bude za 7 let...ne ze bych se chtel svyho auta zbavit, ale sehnat ND bude stale slozitejsi a navic uz dnes je mi lito jezdit udelanym erkem do prace. Takze alespon ja to vidim tak, ze si koupim nejaky jiny auto na normalni jezdeni a erko budu jenom udrzovat a jezdit s nim pro radost. Veteranska znacka sice znamena dalsi jista omezeni - nesmi se s ni jezdit kdykoliv a kamkoliv - ale v zasade je to asi jedno. Navic ocekavam, vzhledem ke stavu a slozeni vozoveho parku v CR, odklad radove tak tri az pet let navrch a tim by se problem odsunul tak na cca 2010... a co bude za deset let???? Nebude Vam nahodou lito jezdit se svym vipiplanym vozem po meste nebo v zime kazdy den??? -
« Hrůza a děs !!! ???
Tak jsem se včera dočetl v tisku, že dopravní komise Evropské unie připravuje předpis ,kde by bylo mimo jiné ,že auta starší než 25 let nesmí od roku 2007 na silnice EU.A v té době tam již patrně budeme.Co budeme dělat s našimi miláčky ?? Jezdit akorát na srazy se speciální značkou rychlostí 50 km.??? Co o tom víte ? -
« Re: jeste jeden dotaz
to tvoje nevypa nijak zle... :-))), ja to jeste nedodelal, dru na tom jako kun, ale casu se mi nejak nedostava.... to moje je k videni v sekci fotogalerie - erka (to se zaluzii na zadnim okne).. jenomze ted uz je to prekopany na ereso... takze téo vypada uplne jinak. Drahy to bylo taky mocne, ale za rozumnej peniz bych to klidne prodal (problem bude asi v tom ze to vo ja povazuju za rpzumnej peniz mi nikdo nezaplati :-)) -
« Re: kola
Cau, ty vyhody a nevyhody jsem psal jen pro upresneni a kdyby to treba nekoho zajimalo. Na tom snehu je to s letnima 185/60 naprosta katastrofa. Auto plave i na rovince, do kopce je to vicemene bez sance a na hlubsim snehu nema ani cenu zkouset jezdit. Nejlepsi je dat 165/80, pokud se nevejdou tak alespon 165/70(samozrejme zimni vzorek). A vubec nejlip dopadli v nasich testech originalni 155/80 R14. S tema jsme vyjeli uplne vsude. Peknej vikend a hodne uspechu pri dostavbe eReSa. Jsem docela na nej zvedavej. -
« Re: kola
vyhody a nevyhody jsou jasny, slo m/i ciste o legalizaci. Jinak jezdim na kolech 185/70R13 v zime i v lete. Rad bych se zbavil kompletnich kol 185/70R13 MICHELIN MS100 (zimni se smerovym vzorkem) i s diskama.......zatim je pouzivam jako prepravni, ale na zimu uz budu chtit uzsi, mam ted lehci auto a nebylo by to nejlepsi. Jinak uz mam radobyeReSo doma, chybej mi uz jen narazniky, kola a nejaky drobnosti..... vypada to celkem dooost dobre. -
« Re: kola
Cau, ja je mam na svem aute a tak ti muzu rict par postrehu. Policajti to vetsinou tolerujou, az na vyjimky. Proto (a jeste neco navic) jsem ted byl mesic bez technicaku. Zkusel jsem je tedy zlegalizovat a to neuspesne. Skodovka se proti tomu ohranila, mam to mozna jeste nekde v mailu. Jo nasel jsem to, tak cti : "K Vaší žádosti Vám sdělujeme, že na vozidlo Škoda 110 R jsou povoleny pouze rozměru pneu 155 R 14 na ráfcích o rozměrech 4 1/2 x 14 nebo 165 R 13 na ráfcích 4 1/2 x 13 nebo 5 x 13. Nesouhlasíme s použitím jiných rozměrů pneu a disků. Klč
Tak to vidis. Na DI jsem se ptal na jinou cestu a tam me odvetili, ze kdybych to mel schvaleny ze statni zkusebny a mel na to prislusne potrvzeni, tak by me je asi do technicaku take schvalily. Do te zkusebny jsem uz nevolal, co by to asi stalo a tak, ale dovedu si to zive predstavit. Jinak auto s timto obutim o dost lepe sedi a je o poznani sviznejsi. Klesla max. rychlost, mozna stoupla o neco malo spotreba (za cestu do Melnika jsem najel 600km s rychlosti porad kolem 100km/h, plnym autem a prum. spotreba byla 7 litru) a je potreba hlidat vzorek, protoze jak je to sjety a vjedes s tim na hlubokou vodu, ma to tendenci jet po vode - smyk. A na snehu, ci namraze je to vubec ztraceny. Preji hodne uspechu a dej kdyztak vedet. Johny_R
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!