Škoda 110 R - česká legenda

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • 00 Reagovat !

    foto

    18.08.00  11:15

    « Brzdy

    Cau, tak uz brzdim na 4 pistkach. Nechal jsem originalni 19mm hlavni valec, a dozadu jsem dal ty 22mm. Kotouce sedly bez problemu, trmeny taky, jen se musel dat jejich originalni drzak. Drzak na 2 pistkove brzdy je mensi. No a jake to je v praxy? Pedal ma mozna nepatrne vetsi chod a brzdy maji pomalejsi nastup. Sila k ovladani se me zda stejna, jako u 2 pistku. Po vetsim zmacknuti pedalu to zacina pomerne hodne brzdit a po jeste vetsim zmacknuti dochazi k zablokovani zadnich kol, pricemz se blokuji zcela soumerne. Pokud se na to heftne s razanci, tak blokuji i predni, ale az za zadnima. V predu jsou nove kotouce a starsi desticky, takze predpokladam, ze si to poseda a bude se to chovat trochu jinak nez ted. Z vysledkem jsem spokojen, protoze zvlaste ve vetsich rychlostech jsem mel s predchozima brzdama problemy(oni teda byly v dost zoufalem stavu) a mam lepsi pocit i z toho, ze kdyz vysadi jeden okruh, ubrzdim to s tim druhym. Snad. :-) Czus a Skode ZDAR
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  10:44

    « Re: Chladic v predu

    samozrejme musi se predelat predni celo, dale predni kapota, do kufru se usadi chladic, za nim se vyrobi chladicova stena. Trubky nebo hadice, to mas jedno - nekdo jenom hadice, ja chci tahnout medeny trubky, dotahnes skrz stenu z kufru do kabiny, dale po prave strane tunelu do prostoru pod zadnimi sedadly a odtut je mozno nekolik tras az k motoru. Bud spodem kolem prevodovky (vetsinou vlevo, ale je mozne i vpravo) nebo vrchem skrz stenu prirucniho zavazadelniku a chladicovou stenu (pokud nemas tuhle stenu uplne vybouranou).... proste co kus to original, kazdej to resi po svem. Vzhled to nijak nenarusuje a kupodivu to i funguje. K tomu topeni - neuchladil bych to ani kdybych mel dve.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  08:17

    « Bez nadpisu

    Cekam, kdy mne ladao nebo RSD pochvali. Kdyz ten RSD nema ani cas komunikovat, furt jen same tuningove samolepky .....
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  08:15

    « Bez nadpisu

    Jak chcete dat chladic do predu ? Upravite predni masku ? Kydy potahnete trubky ? Vlastne hadice ? Jestli spodkem, nenarusi to pohled z dalky ? Mozna bude stacit jezdit se zapnutym topenim. U Erka jsem si udelal upravu, ze jsem ze stredoveho kanalu vyndal krytku na stelovani rucni brzdy a misto toho jsem dal nadbytecnou krytku ofuku bocnich skel. Muzu objektivne tvrdit, ze se zahrati kabiny hodne zlepsilo a zrychlilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  16:00

    « Re: Brzdy

    pockej s tou 22kou, k ty budes posilovac potrebovat, nejdriv bych zkusil tu 19ku...nevim jak to bude brzdit, jenom mam strach aby nebyl prilis velky krok na pedalu (maly objem valce)... tu 22ku bez posilovace neuslapes. Zkusil jsem ji dat do hundrtky s normalnima brzdama a bylo potreba vyvinou "kravskou silu" abys aspon trochu brzdil.... takze nejdriv prubni 19ku, treba to zachodi. Nechtel jsem rejpat nebo ti ji rozmlouvat, spis jsem projevoval zajem o informaci jestli to chodi nebo ne.... sam jsem se do toho na svym aute jeste nepustil a rad bych vedel co me ceka (i kdyz mam komplet novy brzdy -original a jsem velmi spokojen) takze spis uvazuju o vahadle..... prijde mi lepsi nez vsechny posilovace - aspon co jsem zkusil u kamose ve 120ce.


    ty tapecirunky se shanej dost blbe - naposledy jsem je videl na Melniku - jenom kozenka bez sololitu za 2500 kus... zlej sen.

    chladic dopredu dat nezbytne musim, jednak jsou diry v RS blatnicich strasne malinky a navic uz predtim jsem mel velky problemy muj motor uchladit pri venkovni teplote kolem 28 stupnu a vice..... v lete to byl dooost vopruz. takze hura na nej

    taky by jsme se mohni nekdy sejit - az to teda dodelam - takze nekdy mozna v zari nebo tak nejak
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  13:50

    « Re: mfilip

    Tos mel tedy smulu. Me ty teply starty take jednou blbly, ale zavada byla trivialni - jednou spatnej plovak a jednou spatnej karbec(to bylo dany tim mym experimentovanim). Ted tam mam WEBER a je naprostej klid. Chyta to bez plynu a to jak teple, tak studene. S tim prehrivanim to ted take jde, minulej rok to bylo horsi. Tenhle rok jsem procistil motor a chladic a je to v pohode. Nalozeny auto skoro na maximum, 40° ve stinu a pri pohodovy ceste(90-105) se to drzelo kolem 90°. Samozrejme pokud prisel vetsi kopec tak se to zahralo az k tem 105°, ale zase se to ochladilo, aniz bych musel poustet topeni. Jo a chce to mit taky origos medenej chladic. Czus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  13:20

    « Re: Brzdy

    No jak do me furt rejpes s tim 19 valcem, tak ti tu radost neudelam a davam automaticky 22. Ted jsem tak nad tim dedukoval a ta 19 by to opravdu nemusela utahnout. Ted me jeste nekdo reknete ze to bude potrebovat posilovac, jinak to bude brzdit jako kdybych mel vsude mechanicky bubny a ja si pujdu hodit...


    Tak konecne se tva kara chyli k finalni podobe. Ja chladic do predu zatim cpat nechci, to tam spis chci namontovat 5kvalt. Tapecirunk nemam, sam se ho mel tak zdevastovanej, ze jsem si nechal udelat u jednoho calounika novej. Uplne obycejnej, bez prosivani, ale ucel to plni. Origos se take snazim sehnat, ale zatim bezuspesne. Jednou jsem mel docela peknej, jen ho nicili dost sileny diry po reprakach...

  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  13:19

    « Bez nadpisu

    Moje Erko pres snahu nechtelo na teply motor startovat, pres leto jsem jezdil max. 70 km/h protoze se to abnormalne zahrivalo. CHladic byl po cele plose rovnomerne teply, olejovy chladic taky, nevedel jsem si rady. Nejvetsi srandu jsem zazil, kdyz se mi o plechovy kryt spodku motoru rozervala hadice privodu oleje k olejovemu chladici a olej zacal chcat az hruza. Nez jsem sehnal hadici, musel jsem to zaslepit sroubem. GO prevodovky jsem nechal delat, nepocitam takove malickosti jako, kdyz mi pri vjezdu do male diry tlumic vyrazil takovou tu plechovou sponku ze sroubu. Prodal jsem jej na podzim 95, kdyz uz uvedene problemy nesly poznat. Vim, nebylo to hezke, podobne se zachoval puvodni majitel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  12:52

    « Re: Brzdy

    jsem zvedavej jak ti to bude na ty hl 19ce brzdit, fdej rozhodne vedet. Ja uz mam hotovy narazniky (zkracovat stary plechovy narazniky pilou na zelezo je docela fuj prace - na obou jsem drel celej den)... ted uz jenom natahnu topenarskou med dopredu k chladici, pripojim a zasponkuju hadice, napustim antifreezem a muzu jezdit. Jo jeste by to chtelo zkomletovat interier..... nemas nahodou tapecirunky do dveri? potrebuju oba neposkozeny, neprovrtany, bez der na repraky nebo tak nejak. Rad bych se zbavil tapecirunku s kapsama z audiny - nejak se mi to nelibi - origo je origo.
    PS Taky nejsem mechanik, oznacil bych se titulem "eR-magor"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  12:14

    « Re: Brzdy

    Diky za radu. Brzdovej valec mam original (19mm), bez posilovace, tak uvidim co to s tim udela. Ty zadni prasatka dam teda 22mm. Stejne ty co tam mam ted, budou potrebovat za chvilku generalku. No snad se to za dnesek sfoukne, tak pak budu informovat jak to jede, nebo spis brzdi. Trubicky si tahame z klubka jak dlouhy chceme, tak rezervy nejsou problem.


    mfilip: taky nejsem mechanik, jen me to bavi se v tom stourat. Clovek samozrejme sem tam neco znici, nez se to nauci, ale skodovka je konstrukcne jednoducha a dily jsou k sehnani, takze na spoustu veci si troufnu. Sice ne na vsechno, to znam jiny silence, kteri jsou schopny doma s tim autem provadet neskutecny veci, ale do takovy urovne se uz nehrnu. S poruchovosti to neni tak spatny. Vetsi zavadu jsem mel jen jednu a to rozsypany lozisko v prevodovce. Ale dojel jsem. Jinak drobny zavady jako zarovka, ci spatna fajfka na svicce me potka tak jednou za 7000 km. Jinak je vse v pohode (tuk, tuk, tuk) a to ze mam furt zdvizenou kapotu neznamena poruchu, ale dalsi moje badani a vylepsovani. :-)) Czus.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  09:36

    « Re: Brzdy

    melo by to sedet, akorat si dej dozadu prasatka prumer pistu 22mm (std je myslim 19mm... jinak ti bude brzdit vic vzadu (hlavne vzadu)... no a pak uvidis, jeste bych mel strach, aby na to nebyl malej hlavni brzdovej valec (pokud mas origo erkovej bez posilovace) no uvidis sam. Zatim bych tam prsknul brzdice a dozadu ty prasatka (nutnost) a pak uvidis. Nech si radsi rezervy na trubickach, kdyby jsi musel menit hl. valec.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  09:31

    « Bez nadpisu

    Ja vas stejne obdivuju. Na takovehle opravy jsem se na Erku nikdy nezmoh. Nejde o to, ze by mne to nebavilo, ale o to, ze proste jsem neznal nikoho, kdo by mi v tom poradil. Nejsem vyuceny automechanik, takze jsem opravoval jen veci, na ktere jsem mel, elektriku, mechanicke zavady, topeni,... z brzd tak maximalne odvzdusneni. Kvuli neustalym problemum jsem od Erka utekl. Proste jsem na to nemel nervy. Mozna kdyby to me Erka melo lepsi minulost, nechal bych si ho dyl. Drzim palce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  08:07

    « Brzdy

    Cau lidi, tak jsem se konecne dokopal k tomu, abych na eRko namontoval 4 pistkove brzdy. Mam krasny zgeneralkovany trmeny, nove 130 kotouce, drzaky na dalsi 2 hadice, 4 vyvodovou kostu a dneska tahame nove trubicky. Muze me nekdo rict co me potka za problemy? Kotouce na napravu snad sednou a trmeny taky?? Nebo maj jine drzaky?? Piste, piste. Diky. Czus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  10:54

    « Re: Namakany R-ko

    ne nevlastni, ale videl jsem ho v Melnice na srazu.... to moje vypada trochu jinak, prece jenom 130RS je RS a nic ho nenahradi.... ale muzes si udelat predstavu o stavu aut nekterych prispevatelu v teto rubrice. Jeste porad si myslis, ze takovy auto nepatri na silnici???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.00  23:54

    « Namakany R-ko

    V poslednim cisle casopisu tuning jsem videl nadherne upravene cervene r-ko.Na celnim skle melo reklamu lamino.cz.Vlastni toho krasavce snad nekdo z Vas?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.07.00  09:10

    « Re: Hrůza a děs !!! ???

    ja mam na aute 95% dilu 0-2 roky starych, vsechno. Kompletni renovace pred dvema roky, loni nejaka mechanika nova, letos prestavba na RS.... To auto ma zivotnost taky slusnou, ale je otazka jestli takovy auto "kurvit" poskakovanim po Praze....Jinak tyhle EU problemy nas palit nemusej, napriklad Italove maj snad jeste ted vyjimku na olovnatej benzin - a to uz by ho prodavat nemeli. Ja uz jsem na bleifrei + benadit presel preventivne, seuper prestava bejt k dostani a se spotrebou jakou muj mazlik predvadi jsem u pumpy casty host (5,6 - 16 l/100km podle vahy nohy)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.07.00  06:34

    « Re: Hrůza a děs !!! ???

    No já to vidím trochu jinak.Mě z původního auta zůstala původní akorát kastle od předního po zadní okno.Ostatní je všechno NOVÉ.Akorát pětikvalt je po GO.Počítal jsem se životností tak min.15-20 let při tom počtu km,které s ním ujedu.Ale nepočítal jsem s tím ,že budu muset jezdi i jiným autem.A taky kde na něj vzít love.Ale možná máš pravdu,že se to u nás o nějaký ten týden trochu posune a nebo budou nějaké vyjímky.Necháme se překvapit a zatím si ještě užívat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.07.00  17:12

    « Re: Hrůza a děs !!! ???

    zni to hezky, ale polozme si otazku co bude za 7 let...ne ze bych se chtel svyho auta zbavit, ale sehnat ND bude stale slozitejsi a navic uz dnes je mi lito jezdit udelanym erkem do prace. Takze alespon ja to vidim tak, ze si koupim nejaky jiny auto na normalni jezdeni a erko budu jenom udrzovat a jezdit s nim pro radost. Veteranska znacka sice znamena dalsi jista omezeni - nesmi se s ni jezdit kdykoliv a kamkoliv - ale v zasade je to asi jedno. Navic ocekavam, vzhledem ke stavu a slozeni vozoveho parku v CR, odklad radove tak tri az pet let navrch a tim by se problem odsunul tak na cca 2010... a co bude za deset let???? Nebude Vam nahodou lito jezdit se svym vipiplanym vozem po meste nebo v zime kazdy den???
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.00  07:18

    « Hrůza a děs !!! ???

    Tak jsem se včera dočetl v tisku, že dopravní komise Evropské unie připravuje předpis ,kde by bylo mimo jiné ,že auta starší než 25 let nesmí od roku 2007 na silnice EU.A v té době tam již patrně budeme.Co budeme dělat s našimi miláčky ?? Jezdit akorát na srazy se speciální značkou rychlostí 50 km.??? Co o tom víte ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.00  12:56

    « Re: jeste jeden dotaz

    to tvoje nevypa nijak zle... :-))), ja to jeste nedodelal, dru na tom jako kun, ale casu se mi nejak nedostava.... to moje je k videni v sekci fotogalerie - erka (to se zaluzii na zadnim okne).. jenomze ted uz je to prekopany na ereso... takze téo vypada uplne jinak. Drahy to bylo taky mocne, ale za rozumnej peniz bych to klidne prodal (problem bude asi v tom ze to vo ja povazuju za rpzumnej peniz mi nikdo nezaplati :-))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…