Škoda 110 R - česká legenda

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka

  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.00  14:48

    « Re: eRo na prodej (130RS)

    nedavno jsem z tebe pacil nejake informace po telefonu (ohleden kol apod)....auto je super, ale neni ti ho tak trochu lito???? Mam podobny dilema - trpelive dodelavam svoji eRSu a nejak me to prestava bavit, nejdriv byl cil ji postavit a ted zacinam uvazovat, ze bych ji dokonce prodal.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.08.00  14:37

    « eRo na prodej (130RS)

  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.00  09:33

    « Re: Brzdy

    mam podobny problemy s vodou v benzinu. Filtr ji nechyti a moc rado to ucpava trysky 1 stupne takovym hnusnym zleleno hnedym hlenem... vypada to jako by se mi nejaky prase vysmrkalo do karburatoru. Reseni je jedine - zacit jezdit na natural (super uz se stejne prodavat nebude)... problem je v tom ze na pumpe prodaj superu tak malo, ze stoji pomerne dlouho v nadrzi a dostava se do nej voda (vlhkost ze vzduchu).
    tak tady ctu ty tvoje postrehy s brzdama, nemel jsem tuseni, ze se prestaly montovat 22mm valecky do 130tek. Zkouselm jsem u kamose minuly tyden vahadlo (muzes si nastavit brzd. pomer predek zadek) a nema to chybu. Na suchy silnici je dobry to soupnout trochu na predek na uklozany zase na zadek.... (krasne se s tim jezdi "dverma napred")... byly tam jenom dvoupisty vpredu + dva hlavni valce 17 mm a brzdilo to jako das.... Ja jsem pro zmenu prubnul desticky s mekci smesi, sice mi vydrzej zalostne malo, ale zase to brzdi.... Kazdopadne zdar ALCHYMII
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.00  07:56

    « Re: Brzdy

    Hmmm. Tak jak koukam pokud se nechci zabit, nebo pomackat plechy, tak abych tam nacpal zase zpatky ty 19mm valecky. Nad tou zimou jsem taky dedukoval jak se to bude chovat, ale zrejme to radsi prakticky zkouset nebudu. Zas na druhou stranu jsem si rikal ze by me to mohlo na pomoc k pretacivosti vozu. Tak dlouho jsem se v tom rejpal az jsem docilil docela dlouhe neutralnosti v chovani, ale pokud se prekroci hranice, kterou vcas oznamujou pneumatiky, tak je to dost silne nedotacivy. A pokud bych vice pribrzdoval zadek, tak by se to mohlo dorovnat, ne?? No ale je to takova teoreticka uvaha, od te doby co jsem s tim pred nejakym rokem skoncil ve skarpe a nastesti se nic nestalo, tak se spis snazim do takovychle situaci nedostat... Kazdopadne az ted budu mit trochu casu tak tam zkusim dat puvodni 19mm. Jinak ted jsem mel krasnou zavadu - jel jsem do Pardubic na plochou drahu, tam dojedu v pohode, ale po zavode nastoupim do auta, natocim ho (bez sytice -50°) a po pridani plynu koukam co to dela - skace jak koza a srovnalo se to az po pridani sytice. Dojedu ke krizovatce a nejednou bum - 0 ot./min. Tak to natocim, dam sytic, az se rozjedu zase ho stahnu a zase bum - 0 otacek. Tak jsem zastavil, koukam opticky zadna zavada, tak sem si rekl ze s tim dojedu domu. Dojel jsem, jen jsem musel furt davat sytic a sem tam si ti strelilo - chuda smes, tudiz nekde neco ucpaneho. Ze by se neco ucpalo z benzinu, tomu jsem neveril, protoze tam mam 3 filtry. Tak jsem to doma rozdelal, coz byla krasna prace, protoze WEBER ma takovy samy krasny mechanismy, kazdopadne koukam na vzdusnik 2 stupne - sedi na nem takova mensi kupicka blata(ci co to bylo)! Pak jsem pod nim nasel jeste nejakej sajrajt,no a po 2 hodinach to bylo zase OK. Ale kudy se to tam dostalo?? Trochu me podsava karburator na prirube kolem vzduch. fitru, ale ze by to nasalo takovejhle divnej sajrajt?? Spis me napadlo ze se utrhlo kus olejove umulze, ktera se tam za cas vysrazi s odsavani z motoru. Takze ted delam na tom, ze to svedu do nejake nadoby a na sani ty privody uzavru a budu doufat ze se to jiz nekdy nestane. Czus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.00  06:47

    « Re: Brzdy

    to :phoenix-k té záměně došlo protože, byl přebržděný zadek a docházelo k tomu co popsal níže Johny_R.V kritických bržděních na mokru a sněhu zadek brzdil rychleji(více) než předek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.00  15:43

    « Re: Brzdy

    to ladao: Nevíš proč došlo k té změně z 22mm k těm 19mm?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.08.00  10:36

    « Re: Brzdy

    Nazdárek po dovolené.K těm brzdám.Š 130 včetně Rapidů měly do roku 1987 hlavní válec s posilovačem 19 mm,bez ventilu zbytkového tlaku a zadní válečky 22 mm.Od roku 1987 zadní válečky 19 mm.!! Já mám na svém Éru brzdy s posilovačem ze 130cítky+zadní válečky 19 mm. a chová se to dobře.Zablokovat jsem to zatím nezkoušel.Je mi líto nových gum.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.08.00  07:54

    « Re: Brzdy

    Takhle to mam udelany - 19 hlavni 22 vzadu. Nejakej dlouhej chod to nema, nebo me to alespon neprijde. Jeste me napadlo jestli tam nema byt jinej typ 19mm valce. Delalo se jich vic, ne? Ja mam original z eRka a pak mam dojem ze byly jeste dva typy. Vcem se lisily to nevim, asi konstrukce, ale je mozne ze i v rozdeleni pomeru tlaku. Czus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.08.00  00:00

    « Re: Brzdy

    Prej je to nejlepsi kombinace 19 hlavni valec a 22 prasatka vzadu (z doslechu). K tomu kdyz jsou ctyrpisty - tak mi taky pripada ze musi bejt dlouhej chod pedalu. Dzon
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.08.00  17:49

    « Re: Namakany R-ko

    To ERKO patří mímu kámošovi Davidovi. Má to 105 motor a frčí na 5 pří 5000ot./min 180Km/hod. jen ty plasty stáli. říkal mi ža by se za to dala koupit 2-3 roky stará felina.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.08.00  11:15

    « Brzdy

    Cau, tak uz brzdim na 4 pistkach. Nechal jsem originalni 19mm hlavni valec, a dozadu jsem dal ty 22mm. Kotouce sedly bez problemu, trmeny taky, jen se musel dat jejich originalni drzak. Drzak na 2 pistkove brzdy je mensi. No a jake to je v praxy? Pedal ma mozna nepatrne vetsi chod a brzdy maji pomalejsi nastup. Sila k ovladani se me zda stejna, jako u 2 pistku. Po vetsim zmacknuti pedalu to zacina pomerne hodne brzdit a po jeste vetsim zmacknuti dochazi k zablokovani zadnich kol, pricemz se blokuji zcela soumerne. Pokud se na to heftne s razanci, tak blokuji i predni, ale az za zadnima. V predu jsou nove kotouce a starsi desticky, takze predpokladam, ze si to poseda a bude se to chovat trochu jinak nez ted. Z vysledkem jsem spokojen, protoze zvlaste ve vetsich rychlostech jsem mel s predchozima brzdama problemy(oni teda byly v dost zoufalem stavu) a mam lepsi pocit i z toho, ze kdyz vysadi jeden okruh, ubrzdim to s tim druhym. Snad. :-) Czus a Skode ZDAR
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  10:44

    « Re: Chladic v predu

    samozrejme musi se predelat predni celo, dale predni kapota, do kufru se usadi chladic, za nim se vyrobi chladicova stena. Trubky nebo hadice, to mas jedno - nekdo jenom hadice, ja chci tahnout medeny trubky, dotahnes skrz stenu z kufru do kabiny, dale po prave strane tunelu do prostoru pod zadnimi sedadly a odtut je mozno nekolik tras az k motoru. Bud spodem kolem prevodovky (vetsinou vlevo, ale je mozne i vpravo) nebo vrchem skrz stenu prirucniho zavazadelniku a chladicovou stenu (pokud nemas tuhle stenu uplne vybouranou).... proste co kus to original, kazdej to resi po svem. Vzhled to nijak nenarusuje a kupodivu to i funguje. K tomu topeni - neuchladil bych to ani kdybych mel dve.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  08:17

    « Bez nadpisu

    Cekam, kdy mne ladao nebo RSD pochvali. Kdyz ten RSD nema ani cas komunikovat, furt jen same tuningove samolepky .....
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  08:15

    « Bez nadpisu

    Jak chcete dat chladic do predu ? Upravite predni masku ? Kydy potahnete trubky ? Vlastne hadice ? Jestli spodkem, nenarusi to pohled z dalky ? Mozna bude stacit jezdit se zapnutym topenim. U Erka jsem si udelal upravu, ze jsem ze stredoveho kanalu vyndal krytku na stelovani rucni brzdy a misto toho jsem dal nadbytecnou krytku ofuku bocnich skel. Muzu objektivne tvrdit, ze se zahrati kabiny hodne zlepsilo a zrychlilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  16:00

    « Re: Brzdy

    pockej s tou 22kou, k ty budes posilovac potrebovat, nejdriv bych zkusil tu 19ku...nevim jak to bude brzdit, jenom mam strach aby nebyl prilis velky krok na pedalu (maly objem valce)... tu 22ku bez posilovace neuslapes. Zkusil jsem ji dat do hundrtky s normalnima brzdama a bylo potreba vyvinou "kravskou silu" abys aspon trochu brzdil.... takze nejdriv prubni 19ku, treba to zachodi. Nechtel jsem rejpat nebo ti ji rozmlouvat, spis jsem projevoval zajem o informaci jestli to chodi nebo ne.... sam jsem se do toho na svym aute jeste nepustil a rad bych vedel co me ceka (i kdyz mam komplet novy brzdy -original a jsem velmi spokojen) takze spis uvazuju o vahadle..... prijde mi lepsi nez vsechny posilovace - aspon co jsem zkusil u kamose ve 120ce.


    ty tapecirunky se shanej dost blbe - naposledy jsem je videl na Melniku - jenom kozenka bez sololitu za 2500 kus... zlej sen.

    chladic dopredu dat nezbytne musim, jednak jsou diry v RS blatnicich strasne malinky a navic uz predtim jsem mel velky problemy muj motor uchladit pri venkovni teplote kolem 28 stupnu a vice..... v lete to byl dooost vopruz. takze hura na nej

    taky by jsme se mohni nekdy sejit - az to teda dodelam - takze nekdy mozna v zari nebo tak nejak
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  13:50

    « Re: mfilip

    Tos mel tedy smulu. Me ty teply starty take jednou blbly, ale zavada byla trivialni - jednou spatnej plovak a jednou spatnej karbec(to bylo dany tim mym experimentovanim). Ted tam mam WEBER a je naprostej klid. Chyta to bez plynu a to jak teple, tak studene. S tim prehrivanim to ted take jde, minulej rok to bylo horsi. Tenhle rok jsem procistil motor a chladic a je to v pohode. Nalozeny auto skoro na maximum, 40° ve stinu a pri pohodovy ceste(90-105) se to drzelo kolem 90°. Samozrejme pokud prisel vetsi kopec tak se to zahralo az k tem 105°, ale zase se to ochladilo, aniz bych musel poustet topeni. Jo a chce to mit taky origos medenej chladic. Czus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  13:20

    « Re: Brzdy

    No jak do me furt rejpes s tim 19 valcem, tak ti tu radost neudelam a davam automaticky 22. Ted jsem tak nad tim dedukoval a ta 19 by to opravdu nemusela utahnout. Ted me jeste nekdo reknete ze to bude potrebovat posilovac, jinak to bude brzdit jako kdybych mel vsude mechanicky bubny a ja si pujdu hodit...


    Tak konecne se tva kara chyli k finalni podobe. Ja chladic do predu zatim cpat nechci, to tam spis chci namontovat 5kvalt. Tapecirunk nemam, sam se ho mel tak zdevastovanej, ze jsem si nechal udelat u jednoho calounika novej. Uplne obycejnej, bez prosivani, ale ucel to plni. Origos se take snazim sehnat, ale zatim bezuspesne. Jednou jsem mel docela peknej, jen ho nicili dost sileny diry po reprakach...

  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  13:19

    « Bez nadpisu

    Moje Erko pres snahu nechtelo na teply motor startovat, pres leto jsem jezdil max. 70 km/h protoze se to abnormalne zahrivalo. CHladic byl po cele plose rovnomerne teply, olejovy chladic taky, nevedel jsem si rady. Nejvetsi srandu jsem zazil, kdyz se mi o plechovy kryt spodku motoru rozervala hadice privodu oleje k olejovemu chladici a olej zacal chcat az hruza. Nez jsem sehnal hadici, musel jsem to zaslepit sroubem. GO prevodovky jsem nechal delat, nepocitam takove malickosti jako, kdyz mi pri vjezdu do male diry tlumic vyrazil takovou tu plechovou sponku ze sroubu. Prodal jsem jej na podzim 95, kdyz uz uvedene problemy nesly poznat. Vim, nebylo to hezke, podobne se zachoval puvodni majitel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  12:52

    « Re: Brzdy

    jsem zvedavej jak ti to bude na ty hl 19ce brzdit, fdej rozhodne vedet. Ja uz mam hotovy narazniky (zkracovat stary plechovy narazniky pilou na zelezo je docela fuj prace - na obou jsem drel celej den)... ted uz jenom natahnu topenarskou med dopredu k chladici, pripojim a zasponkuju hadice, napustim antifreezem a muzu jezdit. Jo jeste by to chtelo zkomletovat interier..... nemas nahodou tapecirunky do dveri? potrebuju oba neposkozeny, neprovrtany, bez der na repraky nebo tak nejak. Rad bych se zbavil tapecirunku s kapsama z audiny - nejak se mi to nelibi - origo je origo.
    PS Taky nejsem mechanik, oznacil bych se titulem "eR-magor"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  12:14

    « Re: Brzdy

    Diky za radu. Brzdovej valec mam original (19mm), bez posilovace, tak uvidim co to s tim udela. Ty zadni prasatka dam teda 22mm. Stejne ty co tam mam ted, budou potrebovat za chvilku generalku. No snad se to za dnesek sfoukne, tak pak budu informovat jak to jede, nebo spis brzdi. Trubicky si tahame z klubka jak dlouhy chceme, tak rezervy nejsou problem.


    mfilip: taky nejsem mechanik, jen me to bavi se v tom stourat. Clovek samozrejme sem tam neco znici, nez se to nauci, ale skodovka je konstrukcne jednoducha a dily jsou k sehnani, takze na spoustu veci si troufnu. Sice ne na vsechno, to znam jiny silence, kteri jsou schopny doma s tim autem provadet neskutecny veci, ale do takovy urovne se uz nehrnu. S poruchovosti to neni tak spatny. Vetsi zavadu jsem mel jen jednu a to rozsypany lozisko v prevodovce. Ale dojel jsem. Jinak drobny zavady jako zarovka, ci spatna fajfka na svicce me potka tak jednou za 7000 km. Jinak je vse v pohode (tuk, tuk, tuk) a to ze mam furt zdvizenou kapotu neznamena poruchu, ale dalsi moje badani a vylepsovani. :-)) Czus.

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…