Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: chladic vpredu
diky, dneskajsem koukal na neco podobnyho u firmy HANSA-FLEX (delaj hadice pro hydraulicky systemy). Hadice na vodu maji, ale za cenu 175,- +DPH za metr. Neni to sice malo, ale zase jsou zajimave udelany. Maji jenom jedinej problem se ktrerym se zatim potyka vetsina hadic - v ohybu s malym polomerem se hadice zaskrti a stava se nepruchozi. Takze mi asi nezbyde nez pouzit topenarskou med - a ohybacku holt nekde budu muset sehnat, co se da delat.... -
« Re: chladic vpredu
Kupoval jsem to u nas (Vys.Myto) ve skodovce a jsou to asi 4 mesice. Muzu se ti podivat jestli to jeste maji, ale myslim si ze takovyhle zbozi by melo byt snad vsude. I kdyz... kolikrat neco shanim a nekde tvrdej ze se to uz 10 let nedela a nejde to sehnat, no a jedu jinam a tam to neni problem... Dam ti vedet. -
« Re: chladic vpredu
a kdes to sehnal Johny? v moji mototechne nic podobnyho nenmaj.... (trubky jsem vzdal, nejsem schopnej sehnat ohybacku a bez ni to nejde dost dobre presne ohybat takze jdu cestou hadic, az to dodelam tak to nafotim a neco o tom napisu. DIky za info vsem. -
« Re: chladic vpredu
S timhle ti asi moc neporadim, ale co se tyce tech hadic, tak mam dojem ze se prodavaji hadice primo pro vedeni horke a natlakovane vody do automobilu. Alespon ja jsem neco takoveho pred casem ve Skodovce kupoval a tahal jsem s tim nove rozvody po aute. Vypada to neco jako benzinova hadice - 2 vrsvy gumy, mezitim opleteni, je to celkem dost silny a je na tom napsany anglicky "hot water" nebo tak nejak. Czus. -
« Re: chladic vpredu
Já to mám,jak jsem popsal.Trubky pod podlahou ze 120+lyžina.Vnitřkem jsem to nemohl táhnout kvůli sedačkám.Dal jsem včera řeč s tím klukem co to má tažený prahama-hadicema.Použil hadice na vzduch k nějakým vzduchovým bagrům na šachtě.Má to stejný vnitřní průměr,3x pletení,odolné proti olejům.Otázkou je jak se to zachová po nějaké době s horkým Fridexem.On to má asi dva roky a zatím dobrý.Zkus to třeba u firmy co staví metro(Metrostav ?).A ty trubky-zkus ty elektrikářské nebo nerez z mlékáren.Na srazu v Mělníku jsem to viděl u jednoho Eresa co s ním jezdili soutěže historiků(ty nerez). -
« Re: chladic vpredu
diky za reakcu ale jsem stale tam kde jsem byl.... probpletane hadice (na zahradu) nelze pouzit, trubky ze 120ky taky ne...tazeny to bude vnitrkem po prave strane tunelu. Zatim to vypada na "topenarskou" med nebo hadice, ale jaky hadice nemama tuseni... mate jeste nekdo nejakej napad? Mate to nekdo na svym aute udelany? -
« Re: chladic vpredu
No to záleží, na tom kudy máš vedené ty díry, k čemu to Ereso budeš používat a jaké tam budeš mít sedačky(abys to měl kudy táhnout).Pokud máš tak kvalitní hadici která ti udrží teplotu a př. tlak,tak bude jednodušší táhnout hadice vnitřkem.Jinak vetšina kluků co vím používá trubky ze 120cítky pod podlahou,alespoň ty zadní.Ty pasují po malé úpravě(zkrácení a mírné přihnutí).Předek jak kdo.Někdo to dodělá hadicemi, někdo trubkami upravenými ze 120 pospojné hadicemi,někdo posvařovanými trubkami z kousků těch 120cítkových.Přes trubky se potom udělá kryt(lyžina).Taky jsem slyšel o případu ,že měl kluk tažené hadice prahama.Poku by jsi použil systém bez přetlakového víčka ,dají se použít horkovodní hadice co se dají koupit v domácí potřebách,ty průhledné proplétané(ale pozor,je jich hodně druhů).Nevím ale jak by udržely přetlak,to záleží na tom jaké víčko použiješ(s jakým přetlakem).A táhnout trubky vnitřkem,to musí být pěkná makačka je tam naohýbat.Nevím co bych ti dnes doporučil za materiál.Ale v době kdy jsme to my první předělávali a nedaly se sehnat vždycky trubky ze 120cítky,tak se používaly trubky na instlace el.rozvodů-ale bezešvé,aby se daly ohýbat.Taky je potřeba počítat s nějakým vypouštecím místem,pro případ opravy systému(např termostat apod.) -
« Re: eRo na prodej (130RS)
nedavno jsem z tebe pacil nejake informace po telefonu (ohleden kol apod)....auto je super, ale neni ti ho tak trochu lito???? Mam podobny dilema - trpelive dodelavam svoji eRSu a nejak me to prestava bavit, nejdriv byl cil ji postavit a ted zacinam uvazovat, ze bych ji dokonce prodal..... -
« Re: Brzdy
mam podobny problemy s vodou v benzinu. Filtr ji nechyti a moc rado to ucpava trysky 1 stupne takovym hnusnym zleleno hnedym hlenem... vypada to jako by se mi nejaky prase vysmrkalo do karburatoru. Reseni je jedine - zacit jezdit na natural (super uz se stejne prodavat nebude)... problem je v tom ze na pumpe prodaj superu tak malo, ze stoji pomerne dlouho v nadrzi a dostava se do nej voda (vlhkost ze vzduchu).
tak tady ctu ty tvoje postrehy s brzdama, nemel jsem tuseni, ze se prestaly montovat 22mm valecky do 130tek. Zkouselm jsem u kamose minuly tyden vahadlo (muzes si nastavit brzd. pomer predek zadek) a nema to chybu. Na suchy silnici je dobry to soupnout trochu na predek na uklozany zase na zadek.... (krasne se s tim jezdi "dverma napred")... byly tam jenom dvoupisty vpredu + dva hlavni valce 17 mm a brzdilo to jako das.... Ja jsem pro zmenu prubnul desticky s mekci smesi, sice mi vydrzej zalostne malo, ale zase to brzdi.... Kazdopadne zdar ALCHYMII -
« Re: Brzdy
Hmmm. Tak jak koukam pokud se nechci zabit, nebo pomackat plechy, tak abych tam nacpal zase zpatky ty 19mm valecky. Nad tou zimou jsem taky dedukoval jak se to bude chovat, ale zrejme to radsi prakticky zkouset nebudu. Zas na druhou stranu jsem si rikal ze by me to mohlo na pomoc k pretacivosti vozu. Tak dlouho jsem se v tom rejpal az jsem docilil docela dlouhe neutralnosti v chovani, ale pokud se prekroci hranice, kterou vcas oznamujou pneumatiky, tak je to dost silne nedotacivy. A pokud bych vice pribrzdoval zadek, tak by se to mohlo dorovnat, ne?? No ale je to takova teoreticka uvaha, od te doby co jsem s tim pred nejakym rokem skoncil ve skarpe a nastesti se nic nestalo, tak se spis snazim do takovychle situaci nedostat... Kazdopadne az ted budu mit trochu casu tak tam zkusim dat puvodni 19mm. Jinak ted jsem mel krasnou zavadu - jel jsem do Pardubic na plochou drahu, tam dojedu v pohode, ale po zavode nastoupim do auta, natocim ho (bez sytice -50°) a po pridani plynu koukam co to dela - skace jak koza a srovnalo se to az po pridani sytice. Dojedu ke krizovatce a nejednou bum - 0 ot./min. Tak to natocim, dam sytic, az se rozjedu zase ho stahnu a zase bum - 0 otacek. Tak jsem zastavil, koukam opticky zadna zavada, tak sem si rekl ze s tim dojedu domu. Dojel jsem, jen jsem musel furt davat sytic a sem tam si ti strelilo - chuda smes, tudiz nekde neco ucpaneho. Ze by se neco ucpalo z benzinu, tomu jsem neveril, protoze tam mam 3 filtry. Tak jsem to doma rozdelal, coz byla krasna prace, protoze WEBER ma takovy samy krasny mechanismy, kazdopadne koukam na vzdusnik 2 stupne - sedi na nem takova mensi kupicka blata(ci co to bylo)! Pak jsem pod nim nasel jeste nejakej sajrajt,no a po 2 hodinach to bylo zase OK. Ale kudy se to tam dostalo?? Trochu me podsava karburator na prirube kolem vzduch. fitru, ale ze by to nasalo takovejhle divnej sajrajt?? Spis me napadlo ze se utrhlo kus olejove umulze, ktera se tam za cas vysrazi s odsavani z motoru. Takze ted delam na tom, ze to svedu do nejake nadoby a na sani ty privody uzavru a budu doufat ze se to jiz nekdy nestane. Czus. -
« Re: Brzdy
Nazdárek po dovolené.K těm brzdám.Š 130 včetně Rapidů měly do roku 1987 hlavní válec s posilovačem 19 mm,bez ventilu zbytkového tlaku a zadní válečky 22 mm.Od roku 1987 zadní válečky 19 mm.!! Já mám na svém Éru brzdy s posilovačem ze 130cítky+zadní válečky 19 mm. a chová se to dobře.Zablokovat jsem to zatím nezkoušel.Je mi líto nových gum. -
« Re: Brzdy
Takhle to mam udelany - 19 hlavni 22 vzadu. Nejakej dlouhej chod to nema, nebo me to alespon neprijde. Jeste me napadlo jestli tam nema byt jinej typ 19mm valce. Delalo se jich vic, ne? Ja mam original z eRka a pak mam dojem ze byly jeste dva typy. Vcem se lisily to nevim, asi konstrukce, ale je mozne ze i v rozdeleni pomeru tlaku. Czus.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Dzon