Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: lae Kamile*
Milý Kamile* jsi pořád stejný, ne jedno, ale pětihvězdičkový Vůl.A ten odkaz si strč za klobouk, protože od člověka, který ani neví jak má uložený motor Porsche 911, ty jeho slavné ódy na Škodovky sedí.A tedy všechno nejlepší v novém roce atd.atd.atd. pro všechny majitele Škodovek - no i tedy pro Kamila ***** PS pro kamila*-hoď sem maila a já ti pošlu obrázek pořádnýho auta Laďa. -
« Hlava Š110R
Srdečně zdravím všechy piloty tohoto veterána.
Neznáte někdo náhodou kolem Prahy firmu, která by mi za laciný peníz lehce snížila hlavu motoru a vyměnila ventilová sedla za tvrdá (na palivo bez olova, NATURAL)? Moje šelma jezdí (téměř) na tři válce kvůli podpálenýmu ventilu a když už to mám jednou rvát ven, rád bych dále jezdil na něco, co nebudu u pumpy muset ampulema aditiv ředit.
Předem díky a veselé vánoce -
« Re: Weber
presny oznaceni ti nereknu, protoze jsem jich sice par videl, ale nikdy jsem to do auta nedaval. Jediny ktery znam jsou lezaty karburatory (Weber, SUC, DelRoto). Stojatyho Webera Yelow-devil v Rapidu - jeho stranky najdes na seznamu tak se zkus zeptat jeho nebo JohnyhoR ten ho jezdi v eRku taky. -
« Re: Weber
To Travexr:Nevedel by si mi zistit presne typove oznacenie toho stojateho Webera a kde sa to da zohnat.Minule som nasiel jednu Webku o Weberoch a bol tam aj original cab odporucany presne pre Skoda Estelle ale zabudol som ju a teraz ju neviem za boha najst. -
« Re: zamena palubovky
nereknu ti presne ale v zasade ano, mozna budes muset upravit uchyty palubni desky na skeletu, ale nemel by to byt velky zasah. Vsechno ostatni sedi az na tlakomer oleje pro kterej nebudes mit natazenou hadici a pripojku na motoru, ale to je detail. Krom toho misto nej muzes dat jinej budik. A jeste budes muset predelat konektory zta palubni deskou ze dvou sdruzenych na jednotlive a "rozhazet je spravne po budicich". -
« Re: Weber
to zalezi na tom jakej to bude karburator, pokud to bude Wber "stojatej malej" (oznaceni neznam) tak ho nacpes na normalni potrubi, pokud lezatej 40 nebo 45 DCOE tak si jeste vyrobis potrubi. Pojede to lip a zrat to bude podle toho jak to pojede: cim lepe tim vice. U toho stojatyho to neni nijak drasticky - nemusis rozdil ve spotrebe ani zaznamenat, ale zalezi to na "natryskovani". U tech lezatejch je to uz o neco silnejsi kava a neni problem se sptrebou na nadupanym motoru 1300 dostat pres 25litru na sto.... chce to pokus
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!