Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« To travexr
V zadnem pripade mi moje ,,Turbopetrolejka,, nezvedla sebevedomi.Octavku stejne jako Ty povazuji za naprosto prumerny kriznik nasich silnic.Za nadprumerne vozy povazuji nova BMW,MB a Audi A6-A8 na ktere si zatim nevydelam.Za totalni * povazuji auta zn. Fiat a vsechna italska auta obecne, krome Alfy 147-166, kde jejich nedostatky vyvazuji jejich klady.Auta,ktere na silnici nepatri jsem tady snad stokrat vyjmenoval,jedno takove vlastnis i ty. -
« Re: 565 pro ladao,
Jasne...AGRESIVNI,BEZOHLEDNY,PAN SILNIC,VRAH NEVINNYCH RIDICU...tak presne takovy nejsem.To jsou Tve argumenty Ladao, kdyz uz jsi v uzkych???To te tedy lituji.Uznej proste, ze stare skodovky rady 1000-130 patri na uzavrene okruhy,srazy ci ke slechteni do rukou motoristickym fandum/za ktereho te povazuji/ a bude pokoj.A neber si prosim Mfilipa jako rukojmiho v teto rubrice, jen kdyz potrebujes jeho podporu.Tvuj problem je, ze obhajujes neobhajitelne,nedostatek protiargumentu proste nahrazujes lacinymi frazemi, pevne doufam, ze jsi si toho vedom.Kamil* -
« Re: 565 pro ladao,
1. prispevky ctu ve vsech klubech, kde se co sustne, takze vim o cem ta ci ona diskuse je. BTW trideni podle casu posledniho prispevku jsem spravcum auto.cz navrhnul ja, prave proto aby se dalo lepe sledovat, co je kde noveho. 2. prave proto jsem si vsimnul, ze velice podobnou diskusi vedete i v jine rubrice S120 .... a proto jsem chtel jen "s nadsazkou", drobet, kapecku poznamenat toto zjisteni vzkazem "Nemuzete se hadat v jedne rubrice ? Kdo to ma furt sledovat ". Asi jsem tam mel dat :-))). V prispevku jsem s podobnou nadsazkou chtel poznamenat k s110R, ze ve vyctu korodujicich aut, chybi Fiat. Nebylo to zapojeni do vasi diskuse, jen poznamka pod carou. Nic vic, nic min. Nic z toho, jak to chapes. Zadne rypnuti do s110R. Zadne naskoceni do diskuse. Vim, ze kdyz muzes, poradis, stejne tak se snazim predavat sve zkusenosti zejmena z FOrmana a Bravy dal, a dekuji ti. Proto ze sveho pohledu nechapu tvoje reakce. Napr. "Tak v čem je pořád problém.Pořád mi to nemůžeš zapomenout.". Myslis, ze ti nemuzu zapomenout "italske srace" ? Bez obav, ja vim, ze by ses proti "ceskym sracum" rozhodne ohradil. Nemam proti tobe vubec nic, vlastne vubec nic proti nikomu. O.K. ? -
« Re: 565 pro ladao,
mfilipe myslím si, že sis trochu rýpnul do Džona (s110r).Dále -už jednou jsem ti napsal, že cicí něštěstí mne netěší a již jednou nebo dvakrát jsem ti radil ohledně tvého auta. A navíc jsi naskočil do prostřed diskuse s příspěvkem, který tam tak nějak nepasoval. Tak v čem je pořád problém.Pořád mi to nemůžeš zapomenout.Travexr pokud vím ,tak taky má,nebo měl Punto a nejsme spolu ve válce pro jednu větu. I pro ostatní. Podstata naší diskuse je , že kamil* neustále tvrdí , že všechny škodovky 1000-130 bez rozdílu věku a technického stavu jsou prostě nebezpečná auta. Já a někteří ostatní tvrdíme , že nebezpečné je každé starší a ojeté auto( proto jsem tam nahodil to tvé jako příklad,jen počtem km.-vím, že se o něj velmi dobře stáráš-kéž by to tak bylo i u ostatních) které není udržované. Je snad bezpečnější např. 20 let staré Audi o které se jeho majitel nestará(technické prohlídky absolvuje podivným způsobem tř,přes známé)s rozhrkaným podvozkem a brzdami, které brzdí na každém kole jinak jenom protože jeho výkon a max. rychlost( v době výroby ?) je o polovinu větší než u "škudky" ??? Nebo je nebezpečnější třeba dobře udržované eRko, ve 100% stavu podvozku ??? Osobně si myslím že to eRko určitě nebude nebezpečné samo o sobě.Když se trefím do např. tvého auta, tak mu moc neuškodím a škody budou větší asi na mé straně vzhledem k slabším deformačním zónám mého eRka. Čili mi tady ještě schází faktor řidiče a jeho uvědomění si s čím jede. Potom může být pro mě nebezpečná -bezpečnější Octavie kamila*, pokud bude jezdit agresivně a předpokládám, že to asi tak je.A to je myslím podstata věci, kterou nám kamil* a podobní chtějí vnutit. Abychom nejezdili se škudkama po silnicích a dálnicích, kde oni bezohledně lítají a ukazují nám ,kdo že je na silnici pánem. Každá starší škudka je pro ně nebezpečná jenom prostě tím, že když ji smete a zabije neviného řidiče, tak se ho nikdo nebude ptát , proč si vybral k odstřelu zrovna takovéto auto, které nemá takové bezpečnostní prvky jako jeho auto a půjde za to sedět. Chtěl bych je vidět, co by dělali, kdyby na dálnici v rychlosti 200 km. sestřelili z cesty tř. takový klenot jako Porsche 356 jedoucí rychlostí kolem 100 km. s otevřenou střechou a potom vykládali policajtům a u soudu, že to auto nemá na cestě co pohledávat, jenom protože je 40 let staré a tudíž je nebezpečné. Fuj to jsem se rozepsal, ale dejte si tu práci přečíst to pozorně a pochopit v čem spočívá podle mého názoru hra kamila* a podobných.Laďa -
« Re: 2mfilip
tvuj "vylet" do historie sedi. Felicie byla jiz sice koncepcne trochu zastarala, ale byla to opravdu bomba. S nastupem koncepce vse vzadu tj s modelem 1000MB se podarilo vyprodukovat pomerne prevratne vozidlo s velmi zajimavym motorem - tedy alespon v pomeru hmotnosti motoru k jeho vykonu. Stejne tak byl tenhle motor zajimavej nizkym poctem soucastek. Tedy ve sve dobe. Sice prezil ve Fabii i Octavii az dodneska ale prilis moderni uz moc neni, to ovsem neznamena, ze je spatnej. S nastupem 100/110 to uz byl "jenom facelift" tisícovky a 120ka se moc nepovedla... Erko povazuju za jednu z designove nejzdarilejsich skodovek spolu s felicii (starou). Pro srovnani nabirim napriklad Renault (myslim)8 s motorem vzadu. -
« 565 pro ladao,
kamile* jen mi mazes med kolem huby. Ale jo. Jinak myslim, ze nejvetsi ztratu na ostani vyrobce ziskala Skoda az v 80. letech, ale asi to nebude az tak vina automobilky jako politiky. Do konce 70. let byla v dane kategorii os. aut Skoda jakztakz konkurenceschopna. Nejlepsi byla asi 60. leta, Octavia Super, Felicia, 1000 MB. Ale nechci tu vypadat jako znalec Skody, je to jen muj skromny dojem. -
« Bez nadpisu
se hned nepotento. Klidně lez do clubu, kam chceš, proč hned "další rýpal" ? Ani slůvkem jsem si nerýpnul do té, či oné strany, jen si tak čtu. Náhodou to byla praktická poznámka. Náhodou se mne tvůj příspěvek dotkl. BTW ten můj "takyjenomojetýstřep" půjde v únoru na operaci, líznul jsem na ledu sloupek. Ach jo. Tak a teď řekni, že jsi to tak nemyslel a že ti je teď upřímně líto, protože jsi to tak nemyslel. -
« Re: To kamil*
jasne kamile* hlavne ze ty jsi partner do diskuse :-))) Mam pocit ze ti nejak ta tvoje turbopetrolejka zvedla sebevedomi. Stejne si dal myslim svoje a je mi uprimne jedno kolik komu dava jeho motor v kilowatech.... Pokud ti dava oktavka pocit vyjimecnosti tak prosim, pro mne je to naprosto prumerna kara. Jenom by mne zajimalo cim jsi jezdil predtim. -
« Re: To kamil*
To Ladao:Aby bylo jasno, moje Octavka mela uz v zakladu 81 Kw,nikoli 66.Nezlob se, ale v prispevku 555 jsi se totalne shodil/jak jsem Ti ostatne predpovidal/.Pokud opravdu svoje nazory a argumenty v tomto prispevku myslis vazne, pak nema cenu s Tebou diskutovat, protoze proti me nestoji odpovidajici partner, ale hlupak, ktery si nevidi na spicku nosu.S omezenymi lidmi jednam casto, ale vetsinou jim jen rozdeluji ukoly.Kamil* -
« další rýpal mfilip.
Nazdar DŽONE.Dej si na mfilipa pozor a nerýpej do fiaťáků.Nebo dostaneš červený puntík a černé prase. On měl sice taky kdysi eRko, ale dnes má Fiata Brava. A dost se ho dotýkají narážky na Fiaty.Ale musí si uvědomit, že jeho Brava má najeto více než mnohé eRko a tak by podle mínění mnohých a jim podobných mohla být takyjenomojetýstřep jako ty naše auta. Nazdar mfilipe, moc do nás taky nerýpej- tyjedentakovej, my vám taky už nelezem do klubu, tedy kromě kamila*.Dejme si v novém mileniu chvíli oddechu a pak se uvidí, co z toho vyleze. Čau všichni příznivci jakýchkoliv aut. -
« Re: Pochutka
to sedi... naprosto te chapu. Videl jsem nedavno zabery z rally nekdy z roku 1978 natoceny na cernobilou osmicku beze zvuku..... to byla lahuuuuudka. No ono i dnes kdyz RS vidis alespon v uloze predjezdce na normalni soutezi tak slintas (alespon ja urcite).......uz se tesim az ho dodelam... RSrrrr rrr rrrr
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Skoda 110R na silnici patri a patrit bude a preji vsem fanouskum at je mozne ji na silnici potkavat jeste mnoho let.