Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Podvozek
Milane středy ARC jsou větší než MTX a tedy límce 13" na ARC jsou rovné a 14 a 15" jsou prolisované podobně jako u MTX. To různé " et " dostaneš vzájemnou kombinací různých šířek límců. Já ti ten prospekt zkusím oscanovat a poslat, ale je pomačkaný, tak nevím jestli se to povede. Když to bude nečitelné tak mi napíšeš poštovní adresu, já to okopíruju a pošlu ti to. -
« Re: Podvozek
Jo, tak kola, to je kapitola sama o sebe. Su totiz dve extremne moznosti a kopa moznosti medzi tym. 1.extrem je naprava, motor a prevodovka z T613. Este stale som tento sialeny napad nerozchodil (az sa dozviem cenu, tak ma to snad prejde). Pri tejto verzii by stacili "decentne" disky tak okolo 205-225 s "beznym" ET (mam na mysli zadok, vpredu sa to da vzdy nejako vymysliet). 2.extrem je erkova/emkova naprava a kola tak 11x15" s ET okolo -40(!), aby to vyplnilo tie okruhove blatniky (ja by som tam tad este take lemy ako na 2000MI...). Obidva extremy su dost o peniazoch, ktore nemam, lebo som sa vyhadzal na sedackach (vyse 32000), idem kupovat 4-bodaky a mam objednanych 5m carbonu na zadne kridlo. Na kola teda asi tak skoro nenasetrim. Kazdopadne, ten kontakt nemaz/nezahadzuj - raz sa moze fakt hodit. Tie limce dokaze zohnat akekolvek sirky? Ono to brutalne ET by sa dalo spravit na sposob prevarenych diskov, teda vsetko smerom von a dat tam gumy, ktore nestoja 35000/kus... A tie stredr ARC sa robili aj 15"? Ja som si myslel, ze iba 13". -
« Re: Podvozek
o ctyrkvaltu jenom v dobrem, mam podobny problem na svem stroji s gumama 175/65R13.. na trojku jezdim jen ve meste nebo v prudsich zatackach, jinakmam z auta automat. Delsi ctyrka leccos napravila co se tyka rozumne cestovni rychlosti (ui tak je dalnice utrpeni)... DOufam jen ze chystana zmena staleho prevodu na 3,9 zafunguje jak ocekavam.... -
« Re: Podvozek
Nie, to nie su slicky, ale klasicke s dezenom. Su to tie, co su na fotkach mojho auta na Dzonovych strankach. Mimochodom, su na predaj aj s loukotami (gumy alebo gumy+loukote (samotne loukote nie)), ale tebe to moze byt jedno, lebo to mas ku mne "trochu" daleko. Ale viem si zivo predstavit, ako "drsnacky" by to vyzeralo na tych tvojich diskoch... Inak, myslim, ze gumy s takymto rozmerom by neskrtali o lemy, lebo maju dost nizky profil. Tam ide skor o to, ake to ma vedlajsie efekty (maximalka, tacho,...) -
« Re: : Re: Podvozek
Milane nevím, jestli by mi ty tvoje 205 vlezly do blatníků, mám sice zadní disky 7,5" ale už by mi asi drhnuly při malém propérování o lemy a tak bych musel dát místo pružin dubové dřevo a kdo by v tom pak jezdil?????? Takhle už na 185/60 mi guma najíždí na lemy, když jdou kola na dorazy. To máš originál RS slicky ? Kolik by stály ? -
« Potahy sedaciek
Tak som konecne nasetril nejake bubaky a kupil som si anatomicke sedacky (konkretne cervene SPARCO EVO 2). Chcel by som tam ale porobit nejake zmeny na caluneni, takze mam otazku. Neviete niekto, ako sa vola ten material, s ktorym su tie sedacky calunene? Trochu sa to podoba na plys, ale ten to urcite nieje. Najviac na na to podoba cesany silon, ale ten sa uz asi nevyraba. -
« Re: Podvozek
Vyzera to perfektne (balon je to teda riadny, hlavne ked to postavis vedla seriovej 165...). Ale tieto gumy maju zalis v mieste rafika, takze su prave na disky, na ktore inak idu 195. Ja ich mam na "loukotach" a sadli tam presne. Tych 45% na 195 by uz bolo asi fakt malo. To by bolo uz asi dost male kolo. Ty mas 5-kvalt, tak by to mozno nevadilo, ale na mojom 4-kvalte su uz tie 205/50 moc male (maximalka klesla na 140, tacho ukazuje blbosti a jazdenie je stylom 1-2-3-4-4-4-4-4-4-4... mesto, nemesto vsetko na 4, ako s automatikou (brrr)). -
« Re: Podvozek
Gabina tam ma prolisy a v zadu jeste 3,5cm podlozky. Nicmene 165/70R13 nenjsou mic moc...
Budou tam 5,5x14 al. kola a 185/55 gumy - jete, zusim ze Yokohamy. Ale Favo na 195/45R15 a HPckach je nekde jinde........ ted jeste chystam ramena z Feldy, upravene v Motor-Excelu.... -
« Re: Podvozek
Jo jsou fakt dobrý. Taky jsem na ně čekal 4 měsíce, tak ti nevím jestli to néní tím :o))))) ale vážně, já mám navíc zvětšený rozchod (kromě Mkových náprav ) koly MTX ve předu o dalších +3 na každou stranu a v zádu zhruba +6 na kole a auto je jak přibité. Ještě by to chtělo lepší gumy Bravury nejsou přece jen to pravé ořechové a tak bych do příštího jara načetři alespoň na Bridgestony RE 720 jsou za poměrně dobrou cenu. -
« Re: podvozek
Monroe byly o kapánek lepší než ATESO co se běžně prodávají, i když se mi zdálo, že právě ty zadní jsou možná malinko měkčí a proto se mi auto po okreskách tak divně houpalo a kroutilo i na rovině a přitom ten předek byl tvrdý. Ty HPéčka jsou určitě dlouhodobě vykoumaný a vyzkoušený různýma zkušenostma za 30 let co škodovky jezdí všelijaký závody. -
« Re: re:podvozek
Tak popíšu první dojmy s HPéčkama. Když jsem je montoval tak jsem měl obavy. Přední jsou na roztažení měkčí než seriový Monroe a zadní zase tvrdší, na stlačení se mi zdají podobný. Je fakt, že předek se mi zdál před tím u těch Monroe dost tvrdej, ale to jsem spíše připisoval gumám 185/60 a zadek zase poskakoval jako koza a na rovině i v zatáčkách se auto kolíbalo ze strany na stranu jako na moři. Po montáži HPčék je auto jako vyměněný. Nejsou takový rany do řízení, auto se nekolíbe ani podélně ani příčně. Je takový vyvážený, do zatáček pjěkně drží stopu a dá se s ním projíždět rychleji. -
« podvozek
ja jsem mel prave s120, a kdyz jsem s ni obcas v jel do lesa tak jsem musel jet krokem protoze na kazde mensi vlne se to rozhoupalo , ze ramena sedly az na gumove dorazy, jednou se mi stalo ze me to vyhodilo predek do vzduchu ze jsem mel mozna aj predni kola v lufte a jak to dopadlo tak na zem tak to tak propruzilo ze napravnica polibila maticku Zemi
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!